quote:Tja liefdesverdriet is kutOp zondag 24 oktober 2010 23:23 schreef Studente18 het volgende:
Ik ben blij dat in single ben en niet met die ellende hoef te zitten
quote:Dat is zo! Ik ben er inmiddels wel achter dat ik niet meer ga daten met mannen waarvan de relatie net uit is..Op zondag 24 oktober 2010 23:26 schreef Doobie het volgende:
[..]
Tja liefdesverdriet is kut
maar zou de tijden die ik had met me ex toch niet gemist willen hebben..
quote:Tja de 1 is er sneller over heen dan de ander..maar inderdaad meestal is het geen goed planOp zondag 24 oktober 2010 23:28 schreef Studente18 het volgende:
[..]
Dat is zo! Ik ben er inmiddels wel achter dat ik niet meer ga daten met mannen waarvan de relatie net uit is..
quote:dubbelcheckOp zondag 24 oktober 2010 23:26 schreef Doobie het volgende:
[..]
Tja liefdesverdriet is kut
maar zou de tijden die ik had met me ex toch niet gemist willen hebben..
quote:Ik ook. Eigk de hele week al... Vorige week 2 dagen festival gehad, en sindsdien ga ik elke nacht pas tegen 3 u slapen. Mag morgen weer naar school dus zal er wel aan moeten wennen door men verneukte dag nacht ritme. Vooral dromen waarin het weer goed lijkt met je ex zijn klote, gisternacht nog romantisch lopen zoenen in men droom. Blegh.Op zondag 24 oktober 2010 23:27 schreef Duimelot het volgende:
die dromenvanger is wel top
had gisteren echt beroerd geslapen en steeds over mn ex gedroomd, ws omdat ik zo dichtbij was ofzo...
quote:Niet als je niets meer voelt voor die persoon. Als je je nog steeds 'raar' blijft gedragen betekent dat alleen maar dat je hem/haar ergens nog niet hebt losgelaten.Op zondag 24 oktober 2010 23:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Vrienden blijven met je ex is erg lastig, ook al voel je niets meer voor die persoon.
Je blijft toch nog wel op dezelfde manier tegen elkaar doen/gedragen.
quote:Aan de andere kant kan het ook niet zo zijn, of bijna niet, dat je ooit iemand vind die 100% op je aansluit ook al heb je zo veel ervaring.Op zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke. Leuke foto van me ex zien deed nog even zeer![]()
Trouwens ik denk dat een hoop dingen ook te verklaren zijn als het je eerste vriendin was. Dat is bij mij ook het geval, en ik merk gewoon dat ik nú pas dingen leer die ik liever eerder had gezien. Maar dat is nou eenmaal niet zo... Dat verschil merkte ik heel erg duidelijk, dat ik op ervaring af en toe gewoon te kort schoot. Gaat dan om aandacht, cadeautje, of andere kleine dingen die je niet zo opvallen.
Pas nu ik het kwijt ben ben ik er anders naar gaan kijken. Eerlijk gezegd denk ik dat het van essentieel belang is dat je verschillende relaties hebt, om verschillende dingen te leren. Dat lukt je gewoon niet bij 1 persoon. Doet wel zeer, want mijn ex is in mijn ogen nog steeds een geweldige meid.
Verder roze bril verhaal, ophemelen, jezelf kleineren, allemaal herkenbaarKomt wel weer een keer goed moet je jezelf voorhouden. Alleen lijkt het soms wat lang te duren
Als ik een korte conclusie mag trekken, dan kan ik stellen dat zij op relatiegebied wat meer ervaring heeft, dat dat bij mij wat ontbreekt. Van de rest van het leven heb ik intussen veel meer ervaring opgedaan, wat bij haar nog ontbreekt. Is niet erg, maar dat houd wel in dat we voorlopig niet bij elkaar passen denk ik doordat we in een té andere levensfase zitten.
Misschien ooit, misschien nooit![]()
quote:Je reactie doet me denken aan de reactie van een klein kind die zijn zin niet krijgt: "Wéééh, ik wil naar het dierenpark!"Op maandag 25 oktober 2010 00:35 schreef MOD het volgende:
Maar ik wil gewoon naar het fucking dierenpark en screw al die andere onzin.
quote:Nu de stof van het elkaar zien eergisteren weer wat is gaan liggen kan ik het allemaal wat beter beschouwen en het voelt alweer een stuk beter nu...Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Bartinhoo, je verheerlijkt haar, dat je de meest actieve user in dit topic bent bevestigd dit al en in elke post komt naar voren dat je toch beter voor haar had kunnen/moeten/willen zijn. Zij zal jou in haar gedachten makkelijk kunnen wegzetten als 'de klootzak' en gemakkelijk 'ik verdien beter' kunnen denken.
Accepteer het feit dat deze kans over is, zij en jij zijn finito, schluss, ga door en maak bij het volgende meisje niet dezelfde fout maar ben vanaf het begin bedacht op het bewaren van de balans. Komt goed, maar stop met kwellen van jezelf en haar op een voetstuk te plaatsen.
quote:Ik voel niets meer voor die persoon. Als ik bij hem ben, dan denk ik van "het is goed zo, samen werd het niets meer. Blijkbaar waren we niet sterk genoeg meer om de relatie tot stand te houden".Op maandag 25 oktober 2010 00:05 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Niet als je niets meer voelt voor die persoon. Als je je nog steeds 'raar' blijft gedragen betekent dat alleen maar dat je hem/haar ergens nog niet hebt losgelaten.
quote:Die anderen waar het wel goed mee gaat laten niet zoveel meer van zich horen, gok ikOp maandag 25 oktober 2010 14:16 schreef Fellows het volgende:
Iedereen lijkt het er steeds moeilijker ermee te krijgen terwijl ik me steeds en steeds beter ga voelen.
Ik slaap goed en alles ik denk steeds en steeds minder aan haar. Wat denk ik ook andersom is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |