quote:Wel lekkere tieten.Op woensdag 27 oktober 2010 18:29 schreef msnk het volgende:
Vind zijn vriendin op een of ander oostblokse prostituee van in de 60 lijken
quote:Tja, de zoutloze zak hooi vs de onbenullige schreeuwer. Ik zie liever een fatsoenlijke gast.
quote:Nog niet gezien daar, nee.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hebben ze dat filmpje nou al laten zien van Emile bij VI?
quote:Volgens mij wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hebben ze dat filmpje nou al laten zien van Emile bij VI?
quote:Nee Emile is ook al tijden geen gast geweest. Wat opzich jammer is want ik betwijfel of ze hem er nu nog mee confronteren
quote:Ja dat zou wel logisch zijn. Verder vind ik Emile geen vervelende gast, niet uitgesproken interessant helaas.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:47 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij zit Emile er alleen maar zodat ze wat Sport 1 promo kunnen doen
quote:Ja damn die gast was echt geniaal.
quote:Dit dusOp vrijdag 29 oktober 2010 19:26 schreef kalinhos het volgende:
tsja Emile Schelvis...ik zie in hem altijd het ventje weat vroeger als laatste gekozen werd bij voetbal, en ten einde toch maar erbij te horen is hij zich gewoon enorm gaan verdiepen in het nieuws omtrent voetbal.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:26 schreef kalinhos het volgende:
tsja Emile Schelvis...ik zie in hem altijd het ventje weat vroeger als laatste gekozen werd bij voetbal, en ten einde toch maar erbij te horen is hij zich gewoon enorm gaan verdiepen in het nieuws omtrent voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |