quote:Een beetje wel ja. En ik ging donderdagavond al op met mijn vader laptop kopen. Dagen daarna heb ik hem vooral ingericht en ingesteldOp maandag 25 oktober 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koffie
Hai friemel![]()
Al zicht op een slaapplek voor je zoon? En hoe is het verder?
[..]
Mart!![]()
Voel jij je al weer wat fitter? En heb je vrijdag overleefd?
quote:FijnOp maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. En ik ging donderdagavond al op met mijn vader laptop kopen. Dagen daarna heb ik hem vooral ingericht en ingesteld.
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
Ah, dus het grote "vraag alles aan Mart" moet nog beginnen?
quote:Guten Morgen liebe Marijke
quote:Goedemorgen
quote:Guten Morgen LiebchenOp maandag 25 oktober 2010 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen liebe Marijke.
Wie geht's?
quote:Goedemorgen Solique
quote:Ook een beetje moe, maar verder wel goedOp maandag 25 oktober 2010 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen![]()
Ich bin ein bischen mudeUnd wie geht's mit dir?
quote:Morgen GF
quote:Nee nog niet...Op maandag 25 oktober 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koffie
Hai friemel![]()
Al zicht op een slaapplek voor je zoon? En hoe is het verder?
[..]
quote:Sol
quote:Muck
quote:Hmm zwaar!Op maandag 25 oktober 2010 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Muck![]()
hoe is het met de verhuizing gegaan?
quote:duckie
quote:dat is altijd goed om te horenOp maandag 25 oktober 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm zwaar!
Maar ik trok de deur wel met een goed gevoel achter me dicht
quote:ja tijd voor ontbijt eens kijken waar ik zo eens wat ga nuttigen, de zon schijnt, ik moet toch wat bewegenOp maandag 25 oktober 2010 12:24 schreef Trevland het volgende:
Sdchafttijdmet een kopje soep en een slatje
quote:Nu nog ontbijtenOp maandag 25 oktober 2010 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tijd voor ontbijt eens kijken waar ik zo eens wat ga nuttigen, de zon schijnt, ik moet toch wat bewegen
quote:jups, dat krijg je heh als je tot 3.30 wakker ligt vd pijn, en als je wakker wordt direct naar je afspraak in ziekenhuis moet
quote:Dan is het te begrijpenOp maandag 25 oktober 2010 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, dat krijg je heh als je tot 3.30 wakker ligt vd pijn, en als je wakker wordt direct naar je afspraak in ziekenhuis moet
quote:pfew fijn dat je het begrijpt nu kan ik met een gerust hart gaan ontbijten
quote:precies!Op maandag 25 oktober 2010 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, nee, er net boven... en woensdag wordt die club uit Venlo gewoon opgerold.
quote:wat een optimisme
quote:ja of nog meer regen
quote:MuckOp maandag 25 oktober 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm zwaar!
Maar ik trok de deur wel met een goed gevoel achter me dicht
quote:Het dieptepunt is nu wel bereikt, het kan alleen nog maar beter gaan
quote:viel toch wel mee?
quote:anders ik wel!Maar ik trok de deur wel met een goed gevoel achter me dicht
quote:Je weet de wegOp maandag 25 oktober 2010 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
Wanneer is de housewarming.
quote:nee, zeker niet. Maar het was gewoon niet veel.Op maandag 25 oktober 2010 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat je Muck alle zware dingen hebt laten tillen?
quote:weet ik niet
quote:TrueOp maandag 25 oktober 2010 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
Wanneer is de housewarming.
[..]
Het dieptepunt is nu wel bereikt, het kan alleen nog maar beter gaan.
quote:arme nicOp maandag 25 oktober 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo al de halloween spullen hebben we naar boven gebracht![]()
nou nog alles gaan ophangen
quote:Je hebt de lijken weer uit de kast gehaaldOp maandag 25 oktober 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo al de halloween spullen hebben we naar boven gebracht![]()
nou nog alles gaan ophangen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
True.
5-0 tegen VVV is inderdaad beter dat 10-0 tegen PSV.
quote:die is hard aan het werk
quote:de lijkkist is iig vandaag geleverdOp maandag 25 oktober 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt de lijken weer uit de kast gehaald?
quote:Sorry? alsof we verliezen van 11 Carnavalsvierders met een drankprobleem.Op maandag 25 oktober 2010 13:43 schreef MPG het volgende:
5-0 tegen VVV is inderdaad beter dat 10-0 tegen PSV.
quote:Dat heeft 010/10-0 dit weekend reeds bewezenOp maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry? alsof we verliezen van 11 Carnavalsvierders met een drankprobleem.
quote:kennelijk welOp maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
quote:GMTAOp maandag 25 oktober 2010 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heeft 010/10-0 dit weekend reeds bewezen.
quote:Drankprobleem?Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
quote:Je weet wel. Als het op is...
quote:die rooie van Ferrari bedoel je?Op maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die rooie van VVV zou iets te vaak te veel drinken.
quote:Ik wel denk ik, wil je een koekje of een snickers?
quote:LolOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, jouw cakejes worden hier echt enorm gewaardeerd![]()
Ik ging er net eentje pakken voor mezelfen toen zag ik dat er een gat in het zakje was geknaagd door een kat...ik vroeg me al af hoe Mikkie er vanochtend eentje op de grond had weten te krijgen
quote:
quote:Oeh een snickersOp maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voetbal![]()
[..]
Ik wel denk ik, wil je een koekje of een snickers?
quote:Ik heb wijn, gluhwein, Ouzo en wat likeurtjes (safari enzo), is dat wat?
quote:
quote:Dan weet ik wel wat voorm bij de koffie de 27ste, ik mag aannemen dat deze niet zo hard zijnOp maandag 25 oktober 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral die ik gister gebakken heb
M'n hele keuken ruikt er nog naar
![]()
![]()
quote:Dat word me net wat te veel werkOp maandag 25 oktober 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet ik wel wat voorm bij de koffie de 27ste, ik mag aannemen dat deze niet zo hard zijn
quote:Ook lekkerOp maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat word me net wat te veel werkEr gaan maar 8 cakejes uit een pak
En ik wilde eigenlijk speculaasjes bakken voor de 27e
En nee, die zijn inderdaad niet zo hard, want deze ken ik al wel
Lol
quote:maar dat zei ik niet over mezelf hoor
quote:Hoe moet ze eruit zien?
quote:Jawel, gaat wel, ik was net lekker even de stad in met Thijs, allemaal toffe dingen gescoord die we nodig hadden, en alles was in de aanbieding of sowieso al cheap assOp maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
LolNou mooi dat jij en de poezels er van genieten
![]()
Gaat het een beetje mop?
quote:Rofl
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, gaat wel, ik was net lekker even de stad in met Thijs, allemaal toffe dingen gescoord die we nodig hadden, en alles was in de aanbieding of sowieso al cheap ass![]()
Ik heb wel mijn nichtje afgebeld voor vanmiddag![]()
Hoe gaat het daar?
quote:daarom doe ik hetOp maandag 25 oktober 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat zei ik niet over mezelf hoor![]()
wokkeltje
quote:En niet eens iets voor mezelf gekocht (of je moet die snoezepoezelige berensloffen voor Thijs meetellen, die vind ik natuurlijk veel leuker dan dat hij ze zelf gaat vinden...)Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeuj, dat is lekker winkelen
![]()
Dat snap ik ergens wel![]()
Zal ik morgen dan maar gewoon bij jou komen en knuffelen?
quote:Hmmmmm...*slurp*
quote:daarom krijg jij ook de allerliefste zachtste knuffelkus die ik in me heb
quote:doe maar safjusOp maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wijn, gluhwein, Ouzo en wat likeurtjes (safari enzo), is dat wat?
quote:ola sugarbeebOp maandag 25 oktober 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
Pezu![]()
![]()
Enfermerel, wat stom dat het zeer deed, of het nou goed is of niet
quote:werkt die al danOp maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef Fha het volgende:
Wat fantastisch zeg die nieuwe layout. Nu trekt deze laptop het helemaal niet meer
quote:Nou hier blijkbaar wel
quote:of ik ben blind of hij werkt hier gewoon nog niet
quote:StOp maandag 25 oktober 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
Pezu![]()
![]()
Enfermerel, wat stom dat het zeer deed, of het nou goed is of niet
quote:* wel.o.k zwijmeltOp maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom krijg jij ook de allerliefste zachtste knuffelkus die ik in me heb
quote:Nieuwe foon (HTC Smart) nieuwe waterkoker, nieuwe kleertjes en winsterslaapspul voor ThijsOp maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
St
Haha ja. Mja. Tis wel goed voor me.
Hoe ist met jou? Je hebt een nieuwe foon begrijp ik?
quote:Hoeftniet joh, ik ben het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |