quote:Inderdaad, met z'n grote bek dat die zeeeker wel goed isOp zondag 24 oktober 2010 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach ja junes zal er toch wel uit gaan
quote:Inderdaad,
quote:His powerlevel is over 9000!!!!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn hond liep over het keyboard, sorry.
quote:Die jongen heeft een serieus probleem met emoties...
quote:a;jdfljasd;fja;sldjf;lajsdfOp zondag 24 oktober 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga eens checken of we eens een FOK!interview kunnen regelen met hem
quote:Denk je echt? Dat speelt bij mij nou helemaal geen rol.Op zondag 24 oktober 2010 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de NL-Belgie verhouding ook een rol speelt voor het programma... dus er zullen geen twee Belgen naar huis gaan denk ik
quote:zijn haar wordt blond
quote:Een kenner
quote:please, you shave balls?Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
Zo, totaal niet op zitten letten want ik zat net 12 minuten lang naar Dan met Ushi te kijken[..]
a;jdfljasd;fja;sldjf;lajsdf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:DBZ
quote:Ja helaasOp zondag 24 oktober 2010 21:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik zat op de solo van Eldrick te wachten.Met moordwapen.
Maar die kwam er niet..
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik zat op de solo van Eldrick te wachten.Met moordwapen.
Maar die kwam er niet..
quote:Wij maken het programma niet... let maar op... op basis van vanavond zouden Agar en Yunes naar huis moeten... maar ik denk dat Stephanie gaat ipv AgarOp zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Denk je echt? Dat speelt bij mij nou helemaal geen rol.
quote:wheheheeOp zondag 24 oktober 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
"Wat came fijst, de ghiiep or de ghop?"
quote:Wendy was on So You Thi..........................Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
Zo, totaal niet op zitten letten want ik zat net 12 minuten lang naar Dan met Ushi te kijken
[..]
a;jdfljasd;fja;sldjf;lajsdf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Notenkraker toch..Op zondag 24 oktober 2010 22:00 schreef henkde_j het volgende:
Hoe heette dat nummer eigenlijk waarop Stephanie danste? (het begin van dat nummer met die belletjes)
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wendy was on So You Thi..........................![]()
![]()
![]()
Dat gezicht: PRICELESS
quote:Ja maar wat van de notenkraker?Op zondag 24 oktober 2010 22:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Notenkraker toch..
Iemand het nummer van de solo van Agar????????????/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |