abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 3 september 2005 @ 12:54:11 #101
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30227315
RTL 4 is ook dit seizoen weer gestart met een serie Chars. Slaat blijkbaar goed aan, dit soort gegoochel bij het rtl4 publiek
pi_30264651
tslaat zeker goed aan: 1.173.000 kijkers afgelopen donderdag
  zondag 4 september 2005 @ 20:53:30 #103
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_30269337
zag haar bij pulse gisteren...

ik word er gewoon wel een beetje eng van dat ze soms wel uit zichzelf van die rare details noemt, zoals over die onbekende vriendin van peter van der vorst die overleden was en dat ze uit zoichzelf begon van "die dood er klopt iets niet mee, iemand liegt" en dat hij dan pas uitlegt dat er een medische fout in t spel is.

bah, ik geloof er geen donder van maar krijg er dus wel de kriebels van...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_30269409
Soms dan zit je te kijken en dan denk je: hoe kun jij dat nou weten, meiske?

Soms dan zit je te kijken en dan denk je: het komt ook altijd op hetzelfde neer; de overledene heeft rust gevonden, hij is altijd bij de nabestaanden in de buurt vanuit 'de andere wereld', en hij wil dat ze doorgaan met hun leven. Het is goed. Daarna volgen de tranen en de "ooooooooh's" en aaaaaaaah's."

"Come here, i wanna give you a hug."

Kortom: ik ben sceptisch. Hoewel ik niet geloof in een complot waar de nabestaanden bij betrokken zijn, omdat het mij zou verbazen als mensen een naaste die overleden is gebruiken als "inzet".

En dan nog iets: Char heeft in een uitzending met Gerard Joling gezegd dat hij zou doorbreken in Amerika; nog steeds niks van gehoord of gemerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door R_ON op 06-09-2005 01:02:39 ]
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_30401333
Valt me erg op dat er vaak van die kansrijken in haar programma zitten, ipv Tokkie-paupers, net of die geen gevoelens hebben.

En ze opereert alleen in westerse landen, doen die 1 miljard Indiërs er niet toe ofzo? Valt zeker geen geld te halen?
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 22:09:54 #106
43556 miss_dynastie
pi_30401832
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:55 schreef R_ON het volgende:
Soms dan zit je te kijken en dan denk je: het komt ook altijd op hetzelfde neer; de overledene heeft rust gevonden, hij is altijd bij de nabestaanden in de buurt vanuit 'de andere wereld', en hij wil dat ze doorgaan met hun leven. Het is goed. Daarna volgen de tranen en de "ooooooooh's" en aaaaaaaah's."
Ik heb het ook regelmatig anders zien gaan hoor.
pi_30402155
Wat ik ook niet snap is dat ze aan haar alleen maar persoonlijke dingen vragen. Wat ik veel interessanter zou vinden als ze aan haar is algemene vragen zouden stellen als: Wat is het ware geloof (boedisme, islam, christendom, enzovoorts) en of er zoiets als een hel bestaat.

Das veel interessanter en bruikbaarder.
pi_30402362
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat ze aan haar alleen maar persoonlijke dingen vragen. Wat ik veel interessanter zou vinden als ze aan haar is algemene vragen zouden stellen als: Wat is het ware geloof (boedisme, islam, christendom, enzovoorts) en of er zoiets als een hel bestaat.

zulke vragen zullen denk ik nooit beantwoord worden, waarschijnlijk omdat zo iets onmogelijk is om een reden...
pi_30402479
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

zulke vragen zullen denk ik nooit beantwoord worden, waarschijnlijk omdat zo iets onmogelijk is om een reden...
Tuurlijk, ze kan zo'n beetje met elke overledene praten, kan ie ook wel ff vertellen of er een hel of een hemel bestaat en wat het ware geloof is .
pi_30404133
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
...en of er zoiets als een hel bestaat.

die vraag is langsgeweest, tijd terug
ben alleen vergeten hoe ze daarop antwoordde, iig geen hellevuur en zwavel taferelen
pi_30404577
Ik geloof er eigenlijk weinig van. Het doet me nog het meeste denken aan een goochelaar die een truckje doet waarvan je op het eerste opzicht denkt van, dat kan niet! Alleen bij haar is het op een ander niveau. Door de goede vragen te stellen, vooronderzoek te doen (bekende Nederlanders) en heel goed naar reacties te kijken/luisteren kom je volgens mij al een heel eind.
pi_30410502
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef janimie het volgende:

[..]

die vraag is langsgeweest, tijd terug
ben alleen vergeten hoe ze daarop antwoordde, iig geen hellevuur en zwavel taferelen
Ja tering, had het even onthouden, mafketel.

Overigens zien die op straat-scenes er ook nep uit. Komt er opeens iemand naar haar toelopen (vet ingestudeerd) "Dus jij wil een reading" .
  vrijdag 9 september 2005 @ 06:35:58 #113
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30410507
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 06:33 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja tering, had het even onthouden, mafketel.

Overigens zien die op straat-scenes er ook nep uit. Komt er opeens iemand naar haar toelopen (vet ingestudeerd) "Dus jij wil een reading" .
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30411653
mafketel
get a life
pi_30420419
ik geloof er wel in, wanneer het echt nep zou zijn, zou vast en zeker iemand dat al een keer uit laten lekken, als ze elke keer elk persoon van te voren alle detaills vragen enzo (zoals namen en alles wat Char dan in de uitzending te weten komt) dan moet er al wel iemand zijn die zich versproken heeft.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:29:19 #116
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_30651782
Ik weet niet of in Char geloof, maar ik vind haar een ongelofelijke mooie en interessante vrouw!

Jammer dat zij 500 vraagt voor een praatje..

Van haar site: http://www.char.net/Pages/Q&A.html

Why does Char charge $500.00 a reading.

It may seem like much, but in comparison with the hundreds and thousands of dollars some people have spent on the 900 psychic lines. I believe it is fair and justified. I’ve spent over twenty-five years developing and refining my techniques for communicating with the spirits, and as with anything genuinely good, there is a price to pay. I've consistently turned down the 900 lines with a ‘stable’ of psychics that charge $4.95 a minute or more to simply keep you on hold as long as possible, only to receive mediocre, canned advice. I could have made millions, and in so doing, sacrificed my true reason for sharing my advice. My fee allows me to continue my life’s work...
ha ha ha ha ha
pi_31303343
Ach, ik weet wel dat het geen zin heeft mensen die er niet in geloven proberen te overtuigen. Zo ben ik ooit bij Anton Paauwe in Rotterdam geweest. Heeft ook het nodige verteld zonder vragen te stellen. Vertel ik dat later aan een vriend en die begint meteen te miepen dat hij dat wel van internet gehaald zou hebben

Ja hoor tuurlijk, alsof die dingen op internet staan.

Of zo is mijn broer ooit voorspeld toen hij nog dienstplichtig militair was dat hij beroeps zou worden, dat hij nog veel naar Amerika zou gaan voor studie en dat hij nog ooit in een F-16 mee zou vliegen. Wat zegt die vriend van mij? "Tja, maar hij ZAT toch al in dienst? Vind ik niet echt overtuigend."

Kijk dat bedoel ik, dat zijn mensen die willen het ook gewoon niet geloven.

En tuurlijk zijn er heel veel charlatans maar dat wil niet zeggen dat het paranormale niet bestaat. Overigens zou ik James Randi mocht ik hem ooit tegenkomen graag eens 24 uur lang onder z'n harige trappen want dat is echt een etter eerste klas.
Gaap Goals rulezzz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')