Ik heb het ook regelmatig anders zien gaan hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 20:55 schreef R_ON het volgende:
Soms dan zit je te kijken en dan denk je: het komt ook altijd op hetzelfde neer; de overledene heeft rust gevonden, hij is altijd bij de nabestaanden in de buurt vanuit 'de andere wereld', en hij wil dat ze doorgaan met hun leven. Het is goed. Daarna volgen de tranen en de "ooooooooh's" en aaaaaaaah's."
zulke vragen zullen denk ik nooit beantwoord worden, waarschijnlijk omdat zo iets onmogelijk is om een reden...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat ze aan haar alleen maar persoonlijke dingen vragen. Wat ik veel interessanter zou vinden als ze aan haar is algemene vragen zouden stellen als: Wat is het ware geloof (boedisme, islam, christendom, enzovoorts) en of er zoiets als een hel bestaat.
Das veel interessanter en bruikbaarder.
Tuurlijk, ze kan zo'n beetje met elke overledene praten, kan ie ook wel ff vertellen of er een hel of een hemel bestaat en wat het ware geloof isquote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
zulke vragen zullen denk ik nooit beantwoord worden, waarschijnlijk omdat zo iets onmogelijk is om een reden...
die vraag is langsgeweest, tijd terugquote:Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
...en of er zoiets als een hel bestaat.
Das veel interessanter en bruikbaarder.
Ja tering, had het even onthouden, mafketel.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef janimie het volgende:
[..]
die vraag is langsgeweest, tijd terug![]()
ben alleen vergeten hoe ze daarop antwoordde, iig geen hellevuur en zwavel taferelen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja tering, had het even onthouden, mafketel.
Overigens zien die op straat-scenes er ook nep uit. Komt er opeens iemand naar haar toelopen (vet ingestudeerd) "Dus jij wil een reading".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |