quote:Niets demonstreren. Gewoon lekker de confrontatie met de ME zoeken.Op zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef zlakto het volgende:
Ja dat is wel een goede vraag. Waar wil je tegen demonstreren? Het is echt hopeloos geworden, demonstreren is zinloos.
quote:Lekker afreageren.Op zondag 24 oktober 2010 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niets demonstreren. Gewoon lekker de confrontatie met de ME zoeken.
quote:Been stelt positie ter discussie met tranen in z'n ogen
Feyenoord-trainer Mario Been heeft na de 10-0 nederlaag bij PSV in de kleedkamer zijn positie ter discussie gesteld. Daarbij liet hij zijn tranen vloeien."Ben ik dan geen man als ik huil? Dit doet zo'n pijn", aldus Been op Radio Rijnmond.
De Rotterdammer twijfelt of de spelers van Feyenoord het nog wel in hem zien zitten. De spelers gaven Been echter geen antwoord op zijn emotionele vraag:"Ze waren allemaal met zichzelf bezig en hebben niks gezegd. Ik ben bereid op te stappen als ik daar de club mee kan helpen. Wij hebbben met z'n allen de club in de steek gelaten in Eindhoven. Begrijp me niet verkeerd, ik blijf positief, want het gaat goed komen met dit Feyenoord. Morgen stel is ze de vraag opnieuw en dat zal ik ook bij de directie doen. Daarnaast zal ik me met de mensen die dichtbij me staan beraden op m'n positie als trainer van Feyenoord"
Algemeen directeur Eric Gudde vindt niet dat de positie van Been ter discussie staat. Hij drinkt maandagochtend een kop koffie met Been, en zal dan de 10-0 afgang nabespreken. Ook Karim El Ahmadi heeft inmiddels hardop gezegd dat Been wat hem betreft niet weg hoeft.
quote:Weet nietOp zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tegen wat eigenlijk? Vertrek Been? Directie?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niets demonstreren. Gewoon lekker de confrontatie met de ME zoeken.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Zat vandaag tussen de psv-supporters. Dat is wel andere koek. Dat trek je op een gegeven moment echt niet meer. Of je moet tikken gaan uitdelen.
Normaliter blijf ik ook gewoon tot het einde.
quote:Directie weg zou misschien nog eerlijker zijn dan Been weg.Op zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet niet. Ik vind het zielig om te protesteren, veel zal je er niet mee bereiken. Ik hoop uiteraard tegen de directie zodat ze de weg kunnen vrij maken voor evt. investeerders.
quote:Lost alleen niks op.Op zondag 24 oktober 2010 17:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Directie weg zou misschien nog eerlijker zijn dan Been weg.
quote:Het pas anders wel mooi bij de TT.
quote:Dat is inderdaad het probleem, we kunnen wel ingrijpen omdat dit onacceptabel is, maar aan het eind van de rit wordt niemand er wijzer van.
quote:Op langere termijn wel denk ik. Je kunt moeilijk zeggen dat die het ook maar een beetje redelijk gedaan hebben de afgelopen jaren.
quote:Al met al zal het een schijntje zijn als je het vergelijkt met de gevolgen van dit verlies.Op zondag 24 oktober 2010 17:38 schreef Gert het volgende:
Hopelijk gebeuren er vanavond geen dingen die de club alleen maar geld kosten en niks opleveren.
quote:Feyenoord blijft op het hoogste niveau voetballen maar dan in Belgie?
quote:En het wordt koud buiten, dus doe je Feyenoord sjaal maar omOp zondag 24 oktober 2010 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig ben ik morgen vrij, maar ik durf echt niet meer naar school dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |