abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87903750
quote:
Been stelt positie ter discussie met tranen in z'n ogen
Feyenoord-trainer Mario Been heeft na de 10-0 nederlaag bij PSV in de kleedkamer zijn positie ter discussie gesteld. Daarbij liet hij zijn tranen vloeien."Ben ik dan geen man als ik huil? Dit doet zo'n pijn", aldus Been op Radio Rijnmond.

De Rotterdammer twijfelt of de spelers van Feyenoord het nog wel in hem zien zitten. De spelers gaven Been echter geen antwoord op zijn emotionele vraag:"Ze waren allemaal met zichzelf bezig en hebben niks gezegd. Ik ben bereid op te stappen als ik daar de club mee kan helpen. Wij hebbben met z'n allen de club in de steek gelaten in Eindhoven. Begrijp me niet verkeerd, ik blijf positief, want het gaat goed komen met dit Feyenoord. Morgen stel is ze de vraag opnieuw en dat zal ik ook bij de directie doen. Daarnaast zal ik me met de mensen die dichtbij me staan beraden op m'n positie als trainer van Feyenoord"

Algemeen directeur Eric Gudde vindt niet dat de positie van Been ter discussie staat. Hij drinkt maandagochtend een kop koffie met Been, en zal dan de 10-0 afgang nabespreken. Ook Karim El Ahmadi heeft inmiddels hardop gezegd dat Been wat hem betreft niet weg hoeft.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:32:55 #302
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87903808
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:25 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat kan ik prima begrijpen, zelf wil ik het gewoon niet omdat ik toch wil uitstralen naar die spelers dat ik achter ze blijf staan, hoe lastig dat ook is bij een dergelijke tussenstand.
Maar ik zal/kan mede-supporters niets verwijten, sowieso niet de supporters die na al die jaren gewoon weer komen en er de week erna ook weer staan.
Weglopen of blijven staan, beiden zijn evengoed en net zoveel supporter, dat ik de ene keus maak betekend nog niet dat de andere keus een slechte is.

Dit zijn gewoon zwarte dagen voor onze club en zodoende ook voor ons en iedereen gaat daar anders mee om.
Zat vandaag tussen de psv-supporters. Dat is wel andere koek. Dat trek je op een gegeven moment echt niet meer. Of je moet tikken gaan uitdelen.

Normaliter blijf ik ook gewoon tot het einde.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')