quote:Ik fotografeer jou gewoonOp zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef kanovinnie het volgende:
Hmm, niet echt een idee waar ik iets halloween achtigs kan maken, maar ik ga proberen om mee te doen!
quote:Dan win je de "spot hier de amateurfotograaf" wedstrijd. Verder is er denk ik niets te winnen.
quote:Dus ik als fotograaf kan een foto van iemand anders insturen, als diegene mij alle rechten op die foto geeft?• Alle rechten van de ingezonden foto moeten bij de fotograaf liggen.
quote:Heerlijk die mierenneukerrijOp zondag 24 oktober 2010 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus ik als fotograaf kan een foto van iemand anders insturen, als diegene mij alle rechten op die foto geeft?
quote:Ik vroeg het me gewoon even af, omdat het er zo stond en ik het me op die manier interpreteerde. Het lijkt me ook heel logisch dat je de foto zelf moet maken, daar niet van.Op zondag 24 oktober 2010 19:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heerlijk die mierenneukerrij
Wat denk je zelf?
Ik zal er even bij zetten dat je de foto óók zelf gemaakt moet hebben.
quote:Dan maak je er één.Op maandag 25 oktober 2010 18:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik had een toffe foto, maar ik kan hem niet meer vinden
quote:Denk 't ff weg!Op maandag 25 oktober 2010 22:52 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ziet er eng uit, alleen t is niet helemaal wit
quote:Beroepsgeheim hoor ik dus?
quote:Waarin dan?
quote:Daar ben ik net sinds een half jaartje mee gestopt.
quote:ik moest lachen!Op maandag 25 oktober 2010 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar ben ik net sinds een half jaartje mee gestopt.
quote:Ik ben nog steeds nieuwsgierig
quote:Zeg dat dan meteen!
quote:ik vind die van jou echt vetOp maandag 25 oktober 2010 23:19 schreef xjoyce het volgende:
Weetniet of die van mij echt halloween is maar iig wel scary ;p
quote:Met een foto van een aanrecht van een gemiddelde student. Een paar gore messen waarvan één met een honingachtige substantie en één met aardbeienjam.Op woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vind die van jou echt vet
Ik ga denk ik voor deze:
[ afbeelding ]
quote:Nee, want mensen zouden eens proberen iets te creeëren met de middelen die ze hebben. Dat zou toch teveel vragen van je fantasie en creativiteit!Op woensdag 27 oktober 2010 13:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met een foto van een aanrecht van een gemiddelde student. Een paar gore messen waarvan één met een honingachtige substantie en één met aardbeienjam.Je moeder zou er rillingen van krijgen, maar horror? Neuh
quote:nou ben benieuwd wat jouw inzendig wordOp woensdag 27 oktober 2010 13:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met een foto van een aanrecht van een gemiddelde student. Een paar gore messen waarvan één met een honingachtige substantie en één met aardbeienjam.Je moeder zou er rillingen van krijgen, maar horror? Neuh
quote:Heeft wel een lekker sfeertje (en de keuken van de gemiddelde student ligt een stuk vollerOp woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vind die van jou echt vet
Ik ga denk ik voor deze:
[ afbeelding ]
quote:De bedoeling is dat je een foto bij een verhaal maakt he?Op woensdag 27 oktober 2010 13:49 schreef mash_ het volgende:
Kan ook nog dat ik deze stuur,
[ afbeelding ]
kijkt wel evil. maar van de rest niet echt halloween.
quote:ohOp woensdag 27 oktober 2010 13:50 schreef Chemiu het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je een foto bij een verhaal maakt he?Dat in het wedstrijdtopic staat.
quote:Thanks
quote:Dankjewel! Ja hij is idd een beetje donker maarja. Ik vind jouwe ook heel mooi! Ik heb natuurlijk niet zo'n professionele camera maarjaOp donderdag 28 oktober 2010 18:41 schreef xjoyce het volgende:
dankjewel chemicu
Ik vind die van mash 1 van de beste juist mooie scherptediepte.
Die van Dhana is ook wel heeeel tof, moest wel even goed kijken voordat ik het plaatje echt goed zag zegmaar ;p
hier ook even dan
[ afbeelding ]
quote:Zijn vast wel vrienden je blij kan maken met gratis paintbalOp woensdag 27 oktober 2010 14:31 schreef Chanty het volgende:
Oeh dit is wel weer eens een tof onderwerp
Alleen haat ik paintballNou ja, eerst eens tijd en een idee vinden.
quote:Oh daar twijfel ik niet aan. Maar eerst beginnen bij het beginOp vrijdag 29 oktober 2010 16:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zijn vast wel vrienden je blij kan maken met gratis paintbal
quote:Correct!
Als ik het statief wegdenk wel ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:11 schreef Timmos het volgende:
Hmm, heeft dit donkere mistige mysterieuze iets halloweenigs?
[ afbeelding ]
En de pylonenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als ik het statief wegdenk wel ja.
Hoef ik ook niet, anders zou ik wel iets bedenken waar ik de wedstrijd echt mee wil winnenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En de pylonen
Maar aan mijne kan hij toch niet tippen![]()
vind ik
Wat waren je vorige prijzen dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet, anders zou ik wel iets bedenken waar ik de wedstrijd echt mee wil winnen.. Dacht eraan om misschien weer is mee te doen nadat ik een tijdje niet heb gedaan omdat ik me andere 3 prijzen niet eens kwijt kon
Drie pylonen, een statief en een opblaasbare man. Maar nu hij die kwijt is, kan 'ie wel weer meedoen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat waren je vorige prijzen dan?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Drie pylonen, een statief en een opblaasbare man. Maar nu hij die kwijt is, kan 'ie wel weer meedoen.
Je vergeet de lichtgevende blokjes op de grond en het VOA voertuig!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Drie pylonen, een statief en een opblaasbare man. Maar nu hij die kwijt is, kan 'ie wel weer meedoen.
Och, dat is minder erg dan een lens oid niet gebruikenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je vergeet de lichtgevende blokjes op de grond en het VOA voertuig!
Nee, 3 canvassen die stiekem nog altijd niet ophangen
Ach, die heb ik hier ook liggen, ergenstquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Och, dat is minder erg dan een lens oid niet gebruikenHeb je er geen plaats voor?
Ik zal mijn adres wel doormailen. Zoals je gemerkt heb neem ik alle troep spullen aan die weggaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:51 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ach, die heb ik hier ook liggen, ergenst.. En ik moet inderdaad is verbouwen zodat ik plek heb om wat op te hangen
Zie SC.. Kan de halloween discussie hier weer verderquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal mijn adres wel doormailen. Zoals je gemerkt heb neem ik alle troep spullen aan die weggaan.
Al 2 punten voor mij. Al zie ik dat je je post snel hebt aangepast!quote:
Netsplitter is een vrijwilliger he, en ik denk niet dat zijn baas het zo tof vind als hij veel voor FOK! doet tijdens werktijd.quote:
Deze wedstrijd doe ikquote:Op maandag 8 november 2010 16:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Netsplitter is een vrijwilliger he, en ik denk niet dat zijn baas het zo tof vind als hij veel voor FOK! doet tijdens werktijd.
Dat ik zag wie er had gepost dacht ik ook al, oeps, verkeerde naam gebruikt.quote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Deze wedstrijd doe ik
Maar verder klopt je post helemaal
quote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef Xilantof het volgende:
De verrassing:
De top 6 krijgt de prijs!
Je hebt het gehaald!quote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
Daar zit ik waarschijnlijk niet bij, maar ik ben wel benieuwt wat het is!
Je wilt de grijns op mijn gezicht nu niet zienquote:
Toff!!!!1quote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef Xilantof het volgende:
De verrassing:
De top 6 krijgt de prijs!
Dat dacht ik inderdaad ook ja!quote:Op maandag 15 november 2010 01:16 schreef mash_ het volgende:
jeej gewonnen![]()
eindelijk
en nog een toffe prijs ook
quote:Op maandag 15 november 2010 19:14 schreef Dhaha het volgende:
Wanneer krijgen we bericht? Komt dat per post ofzo?
Prima, ik wacht het rustig afquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:05 schreef Xilantof het volgende:
We kijken even of het een voucher wordt (die met post/e-mail wordt verzonden) of een code.
Kom ik op terug
ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:05 schreef Xilantof het volgende:
We kijken even of het een voucher wordt (die met post/e-mail wordt verzonden) of een code.
Kom ik op terug
Al nieuws?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:05 schreef Xilantof het volgende:
Kom ik op terug
quote:Op maandag 22 november 2010 16:42 schreef Xilantof het volgende:
nieuws!
Het gaat via de post, dus de winnaars mogen hun adres even op de pm zetten!
(ik pm jullie ook even!)
Daar dacht ik inderdaad laatst ook aan. Waar zijn mijn kaartjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:19 schreef mash_ het volgende:
wanneer kunnen we het thuis verwachten???
En? wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:29 schreef Xilantof het volgende:
De adressen zijn doorgegeven. Ik ga even informeren.
Gister of vandaag zijn ze verstuurd (zou ff in de mail moeten duiken...)quote:
Stomme TNTquote:Op woensdag 8 december 2010 09:14 schreef PatriQue89 het volgende:
En de TNT staakt, we kunnen nog even wachten dus
achja die 3 extra dagen wachten lukt me ook nog wel ;Pquote:Op woensdag 8 december 2010 09:14 schreef PatriQue89 het volgende:
En de TNT staakt, we kunnen nog even wachten dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |