abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87976030
precies er zal verlies zijn, nu nog niet als het voor de prijs weg gaat maar dat zal wel niet gebeuren dus er zal zekerverlies zijn, en daarom wil ze niet omlaag omdat ze kiet wil spelen, nou ondertussen lijden wij het verlies en niks geen winst voor ons als het voor dit bedrag verkocht word!
pi_87976037
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef klusfoobje het volgende:
Waaorm gaat iedereen er toch vanuit dat je het wel kunt regelen zodat het eerlijk is.
Nou, daar ga ik niet van uit hoor :D
Ik zou mevrouw even snel voor blok zetten.
pi_87976070
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef puppy1 het volgende:
precies er zal verlies zijn, nu nog niet als het voor de prijs weg gaat maar dat zal wel niet gebeuren dus er zal zekerverlies zijn, en daarom wil ze niet omlaag omdat ze kiet wil spelen, nou ondertussen lijden wij het verlies en niks geen winst voor ons als het voor dit bedrag verkocht word!
Ga dan eens rekenen zonder wrok.
Wat kost het om zo snel mogelijk van die vrouw af te komen?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:45:12 #104
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_87976108
Ik zou lekker het huis verkopen, dan van de winst het bedrag aftrekken wat zij aan hypotheek had moeten betalen.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_87976125
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef DragonFire het volgende:
Ik zou lekker het huis verkopen, dan van de winst het bedrag aftrekken wat zij aan hypotheek had moeten betalen.
Er is geen winst.
Dat is het probleem nou juist.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:46:38 #106
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_87976172
Ga er gewoon vanuit dta dit gedoe je serieus geld gaat kosten. Probeer dat "serieus"daarna zoveel mogelijk te beperken.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:46:40 #107
96981 DragonFire
pi_87976175
En als het huis met verlies wordt verkocht zou ik gewoon het gemiste bedrag aan hypotheek via de rechter opeisen. Ik neem aan dat het om honderden al dan niet duizenden euro's gaat.
pi_87976202
We willen ook graag van het huis af haha dat is het probleem alleen moeten er dan wel kijkers komen die eventueel interesse hebben. Is een lekkere tijd om nu te verkopen NOT.
Heb ook gezegd 10.000 zakken meteen en dat wil mijn partner ook maar ja hangt nog een ander aan he!
pi_87976272
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:47 schreef puppy1 het volgende:
We willen ook graag van het huis af haha dat is het probleem alleen moeten er dan wel kijkers komen die eventueel interesse hebben. Is een lekkere tijd om nu te verkopen NOT.
Heb ook gezegd 10.000 zakken meteen en dat wil mijn partner ook maar ja hangt nog een ander aan he!
Daarom, voorstellen aan die ex om die 5K die zij dan "verliest" bij te lappen.

Godsamme wat denken sommige mensen toch inefficiënt als het op geld aan komt. :N
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:51:09 #110
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_87976350
ik wete niet of 5k het gaat doen.

In een geval als dit zou ik , met pijn in het hart, haar een voorstel doen dat ze echt niet kan weerstaan, maar dat geldig is totdat ik wegloop.

Het kost toch al geld, wat je probeert te krijgen is vrijheid van handelen.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_87976371
[quote] Daarom, voorstellen aan die ex om die 5K die zij dan "verliest" bij te lappen.

Godsamme wat denken sommige mensen toch inefficiënt als het op geld aan komt. :N [quote]

Ja en dat zal ze niet doen, werkt daar echt in tegen dus wat doen we eraan dan aan he! Makelaar gaat ook proberen nu!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:52:25 #112
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_87976400
Is het TS eigelijk inmiddels een beetje duidelijk dat die witt ejurk beter nog ff in de kast kan blijven hangen totdat dit helemaal geregeld is ? Geregeld als in , huis verkocht en gepasseerd bij de notaris ?
pi_87976405
grrr quote lukt me niet en die blauwe dingen kan ik niet aanklikken haha lijkt wel blond
pi_87976409
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:51 schreef puppy1 het volgende:
[quote] Daarom, voorstellen aan die ex om die 5K die zij dan "verliest" bij te lappen.

Godsamme wat denken sommige mensen toch inefficiënt als het op geld aan komt. :N [quote]

Ja en dat zal ze niet doen, werkt daar echt in tegen dus wat doen we eraan dan aan he! Makelaar gaat ook proberen nu!
Als je haar "verlies" compenseert, waarom zou ze het dan niet doen?
pi_87976416
Jezus sleep die vrouw gewoon voor het gerecht. Je partner is een slappe zak.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:53:04 #116
96981 DragonFire
pi_87976434
Wacht eens even, jouw vriend is er mee akkoord gegaan om de hypotheek te blijven betalen zolang het huis niet verkocht werd? Waarom zou hij zo'n rare afspraak maken?
pi_87976447
Ja dat is me wel duidelijk hoor, ben hard aan het denken over huwelijkse voorwaarden!
pi_87976508
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef DragonFire het volgende:
Wacht eens even, jouw vriend is er mee akkoord gegaan om de hypotheek te blijven betalen zolang het huis niet verkocht werd? Waarom zou hij zo'n rare afspraak maken?
Omdat zie boven jouw reactie
pi_87976524

omdat ze beide een woning nodig hadden toendertijd, en dat snap ik wel! Als het verkocht werd wat ze hadden verwacht dan zou hij bij andere intrekken voor even.. hij wil zichzelf recht in de ogen kunnen aankijken en geen kwaaie piet zijn zoals heel veel mensen en dat siert hem maar ja ondertussen kost het ons geld haha
pi_87976562
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef puppy1 het volgende:
haha
Zo lollig is het anders niet hoor...
pi_87976593
Zo lollig is het anders niet hoor...

Probeer positief te blijven... altijd blijven lachen toch... Maar snap je wel knaagt hier behoorlijk
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:58:10 #122
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_87976680
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:56 schreef puppy1 het volgende:
Huis is al een keer omlaag gegooid en lager wil ex niet gaan want ze wil geen verlies draaien maar wel de winst als het verkocht word,
Het probleem van de huizenverkopers deze dagen. Geen verlies willen lijden. ja, dan blijf je met je huis zitten. Sad but true.
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:59:09 #123
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_87976732
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef lezzer het volgende:

[..]

Als je haar "verlies" compenseert, waarom zou ze het dan niet doen?
Om de simpelste reden die er is. exvrouw kan gewoon gaan wachten op winst... Die heeft met verlies niets te maken....
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:00:32 #124
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_87976804
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Gunner het volgende:

[..]

Het probleem van de huizenverkopers deze dagen. Geen verlies willen lijden. ja, dan blijf je met je huis zitten. Sad but true.
Nromala gesproken, okay, in di tverhala is dat ws helemaal niet van toepassing. In ene normale situatie rekent men. Hier hoeft ze dat niet. Als ze weet dat ze over 2 jaar winst maakt, wacht ze daar gewoon op. ex man betaalt toch wel...
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:00:34 #125
96981 DragonFire
pi_87976807
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef puppy1 het volgende:

omdat ze beide een woning nodig hadden toendertijd, en dat snap ik wel! Als het verkocht werd wat ze hadden verwacht dan zou hij bij andere intrekken voor even.. hij wil zichzelf recht in de ogen kunnen aankijken en geen kwaaie piet zijn zoals heel veel mensen en dat siert hem maar ja ondertussen kost het ons geld haha
Ja dat is dus wel heel dom.
Ik zou zeggen of hij koopt haar uit, of je verkoopt zo snel mogelijk de woning met het risico van verlies.
Nu snap ik de situatie van die meid ook wel, die wil natuurlijk geen restschuld krijgen. En gezien jouw vriend blijkbaar een pushover is komt zij hier mee weg.

Ik zou zeggen, of mevrouw gaat vanaf nu mee betalen aan de hypotheek, of mevrouw neemt genoegen met een paar duizend verlies. Het kan natuurlijk geen win win situatie zijn voor haar.
De mondelinge afspraak zou waarschijnlijk zijn geweest dat jouw vriend de hypotheek zou betalen tot het huis verkocht was. Dit omdat hij er nog in woonde. Deze afspraak kan ik nog wel wat begrijpen. Maar zodra die ex dan de verkoop van het huis tegenhoud vervalt die afspraak natuurlijk.
Al met al gaat het hier niet om 100 euro ofzo maar waarschijnlijk om een paar honderd euro per maand en bij verlies wellicht dus om 5k. Dit zou genoeg reden voor mij zijn om echte stappen te ondernemen en haar tot actie te dwingen. Ik zou zeker niet voor al die kosten opdraaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')