quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:01 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Koevermans komt het veld op met een dikke smile.
quote:ik bespeur mezelf ook op enig medelijden met de feijenoorders.......dit is echt te erg voor woorden zo slecht
quote:Nee, hij wil te graag denk ik.Op zondag 24 oktober 2010 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die gaat er ook nog een paar inprikken
quote:Ik loop een minuut of 5 achter omdat het internet hier zo verrot is.. Er is niks op tv en internetradio hapert als een debiel.Op zondag 24 oktober 2010 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent echt een hele erge spuit 11
quote:Had die gifbeker een bodem dan?
quote:Gewoon F5en op FOKOp zondag 24 oktober 2010 16:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik loop een minuut of 5 achter omdat het internet hier zo verrot is.. Er is niks op tv en internetradio hapert als een debiel.
quote:Dat dusOp zondag 24 oktober 2010 16:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een nederlaag van Feyenoord juig ik normaal gesproken toe, maar dit is wel heel erg zeg
quote:Ja vorig jaar in de beker werd het 3-0 dus ze zijn totaal niet kansloosOp zondag 24 oktober 2010 16:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee, dit is niet leuk meer .. dit is echt zielig aaaaaaaaaaaaaaaaah!
Wel lekker voor Happel, na die provoceerende reacties ..
quote:ja inderdaad, hard voor hemOp zondag 24 oktober 2010 16:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee, dit is niet leuk meer .. dit is echt zielig aaaaaaaaaaaaaaaaah!
Wel lekker voor Happel, na die provoceerende reacties ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |