quote:LensOp zondag 24 oktober 2010 15:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie scoorde de 5e trouwens?
Als deze arbitrage zo door blijft gaan stop ik met voetbal kijken.
quote:Daar begrijp ik ook niet.. Dit is ons liedje niet.Op zondag 24 oktober 2010 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het wordt 8-1 let op m'n woorden; ik heb het vannacht gedroomd.
Waarom wordt het standaard ajax-supporters liedje daar nu gedraaid?
quote:8-2 tegen Ajax?Op zondag 24 oktober 2010 15:49 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Wat is de grootste nederlaag van Feyenoord eigenlijk?
quote:2-8 AjaxOp zondag 24 oktober 2010 15:49 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Wat is de grootste nederlaag van Feyenoord eigenlijk?
quote:Fernandez naar FeyenoordOp zondag 24 oktober 2010 15:50 schreef Wilskracht het volgende:
Idee Pastoor naar Feyenoord.
Been naar Excelsior
quote:Boeiend. Moeten ze maar goed voetballen.Op zondag 24 oktober 2010 15:51 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind dit echt zielig voor Feyenoord, dit heeft de club en zijn supporters niet verdiend. Al weken lang worden ze tot op het bot vernederd, echt ik hoop dat er snel iets gaat gebeuren bij die club. Dit wens je je grootste rivaal niet toe.
quote:PSV doet niet eens zin bestOp zondag 24 oktober 2010 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
Speelt Feyenoord dan ook echt heeeeel dramatisch? Of speelt PSV de beste wedstrijd ooit?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:51 schreef Halcon het volgende:
Twente op 2-2 door een penalty van Ruiz.
quote:PSV heel degelijk, Feyenoord is geknakt.Op zondag 24 oktober 2010 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
Speelt Feyenoord dan ook echt heeeeel dramatisch? Of speelt PSV de beste wedstrijd ooit?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:51 schreef Halcon het volgende:
Twente op 2-2 door een penalty van Ruiz.
quote:Ik denk niet dat hij wil
quote:Ik denk dat in de aankomende VI gemiddeld een 2 voor de verdediging zal gevenOp zondag 24 oktober 2010 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
quote:ZEVENOp zondag 24 oktober 2010 15:53 schreef StephanL het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar niet vergeten dat Feyenoord met 10 man speelt
quote:10-0 zou anders niet verkeerd zijn vandaagOp zondag 24 oktober 2010 15:53 schreef Hypo666crisy het volgende:
De tering... 7-0.........
Ik als PSV'er krijg serieus medelijden met Feyenoord.... damn...
quote:Dat denk ik niet
quote:Mijn idee...bedankt Ruudje Gullit, Peter Bosz en degenen die dat wanstaltige aantal transfers van een jaar of 6 geleden met de duimpjes omhoog goedkeurden.Op zondag 24 oktober 2010 15:51 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind dit echt zielig voor Feyenoord, dit heeft de club en zijn supporters niet verdiend. Al weken lang worden ze tot op het bot vernederd, echt ik hoop dat er snel iets gaat gebeuren bij die club. Dit wens je je grootste rivaal niet toe.
quote:Gullit deed het met al die matige aankopen toch een stuk beter dan Been nu.Op zondag 24 oktober 2010 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn idee...bedankt Ruudje Gullit, Peter Bosz en degenen die dat wanstaltige aantal transfers van een jaar of 6 geleden met de duimpjes omhoog goedkeurden.De club gaat er nu pas aan onderdoor en hoe.
Nu al 7-0.
quote:jij moet niet denken gekke boer
quote:Daar had Wegereef op wat voor manier dan ook een stokje voor gestoken
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:55 schreef DaggerOne het volgende:
HEUJ HEUJ HEUJ alleen ADO nog ff verliezen.
quote:InderdaadOp zondag 24 oktober 2010 15:55 schreef Skv het volgende:
Godsamme Twente, scoor eens een paar keer ofzo
quote:WegereefOp zondag 24 oktober 2010 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar had Wegereef op wat voor manier dan ook een stokje voor gestoken
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:55 schreef Fredo55 het volgende:
Volgend jaar kan ik Feyenoord in Roosendaal aanschouwen.
Dé tering.![]()
quote:Nee hoor, 2-8.Op zondag 24 oktober 2010 15:55 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Gevonden:
http://www.eredivisiestats.nl/clubs.php?club=feyenoord
0-8 is tot nu toe het record en met nog 25 minuten te spelen gaat dat er aan.
quote:Alsof RBC promoveertOp zondag 24 oktober 2010 15:55 schreef Fredo55 het volgende:
Volgend jaar kan ik Feyenoord in Roosendaal aanschouwen.
Dé tering.![]()
quote:
quote:Nog 1 goal, en dat record is er aan
quote:6-0 is de grootste nederlaagOp zondag 24 oktober 2010 15:55 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Gevonden:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:57 schreef Wilskracht het volgende:
Feyenoord wil gewoon nacompetitie spelen.
Ze hebben extra inkomsten nodig.
quote:Langste serie nederlagen.Op zondag 24 oktober 2010 15:55 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Gevonden:
quote:Dat team was ook veel beter. Kuyt, Kalou en Castelen in de aanval. Toch een redelijk verschil.Op zondag 24 oktober 2010 15:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gullit deed het met al die matige aankopen toch een stuk beter dan Been nu.
quote:Streekderby's tegen Dordrecht en Sparta brengen geld in het laatje inderdaad.Op zondag 24 oktober 2010 15:57 schreef Wilskracht het volgende:
Feyenoord wil gewoon nacompetitie spelen.
Ze hebben extra inkomsten nodig.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:00 schreef MrJones het volgende:
Kom op Feyenoord, laat de moed niet zakken.
quote:Dat deden zal al bij de 2-0Op zondag 24 oktober 2010 16:00 schreef MrJones het volgende:
Kom op Feyenoord, laat de moed niet zakken.
quote:Dat denk ik ook, nummer 6 van Feyenoord gaat dat wel doenOp zondag 24 oktober 2010 15:57 schreef Buitendam het volgende:
Dit gaat fout, die jongens van Feyenoord trappen er dadelijk één ongelukkig...
quote:Die wordt net weer tot de nok toe gevuld
quote:En wat te zeggen van Feyenoord - VeendamOp zondag 24 oktober 2010 16:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Streekderby's tegen Dordrecht en Sparta brengen geld in het laatje inderdaad.
quote:En als Telstar op bezoek komt... Bussen vol... en ze komen niet voor het voetbal.Op zondag 24 oktober 2010 16:01 schreef Borizzz het volgende:
[..]
En wat te zeggen van Feyenoord - Veendam
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:01 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Koevermans komt het veld op met een dikke smile.
quote:ik bespeur mezelf ook op enig medelijden met de feijenoorders.......dit is echt te erg voor woorden zo slecht
quote:Nee, hij wil te graag denk ik.Op zondag 24 oktober 2010 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die gaat er ook nog een paar inprikken
quote:Ik loop een minuut of 5 achter omdat het internet hier zo verrot is.. Er is niks op tv en internetradio hapert als een debiel.Op zondag 24 oktober 2010 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent echt een hele erge spuit 11
quote:Had die gifbeker een bodem dan?
quote:Gewoon F5en op FOKOp zondag 24 oktober 2010 16:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik loop een minuut of 5 achter omdat het internet hier zo verrot is.. Er is niks op tv en internetradio hapert als een debiel.
quote:Dat dusOp zondag 24 oktober 2010 16:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een nederlaag van Feyenoord juig ik normaal gesproken toe, maar dit is wel heel erg zeg
quote:Ja vorig jaar in de beker werd het 3-0 dus ze zijn totaal niet kansloosOp zondag 24 oktober 2010 16:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee, dit is niet leuk meer .. dit is echt zielig aaaaaaaaaaaaaaaaah!
Wel lekker voor Happel, na die provoceerende reacties ..
quote:ja inderdaad, hard voor hemOp zondag 24 oktober 2010 16:02 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Zijn er nog fans dan?Op zondag 24 oktober 2010 16:03 schreef MrJones het volgende:
Feyenoord fansites raken overbelast inmiddels
quote:Voegt niks toe aan PSV zorgt alleen voor onnodig balverlies.Op zondag 24 oktober 2010 16:03 schreef Doublepain het volgende:
Nu durven ze zeker niet meer terug naar Rotterdam, Wijnaldum mag wel blijven in Eindhoven..
quote:Voor die aap is dit wel lekker jaOp zondag 24 oktober 2010 16:02 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Benieuwd ook inderdaad wat voor sfeer het daar straks wordt.Op zondag 24 oktober 2010 16:04 schreef Halcon het volgende:
Hebben de eerste volkswijkers zich al verzameld bij de Kuip?
quote:Of "als het zo door blijft gaan, ga ik dadelijk naar huis"Op zondag 24 oktober 2010 16:03 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
De commentatoren van FIFA11 zouden in de 90e minuut nog zeggen dat het 'balletje raar kan rollen'
quote:8-2
quote:Die smoesjes blijven niet geloofwaardig natuurlijk. Aantal jongens doen nu toch al een paar seizoen mee, maar zijn gewoonweg niet zo goed als menig Rotterdammer had gehoopt...Op zondag 24 oktober 2010 16:04 schreef jakees het volgende:
Het is ook de veredelde A1 die speelt. Nou maar gauw Excelsior overnemen en opnieuw beginnen want dit kan gewoon niet langer. Man wat een kut dag!!
quote:Samenvatting: PSV laat Feyenoord alle hoeken van het veld zien.
quote:super want die club uit 020 heeft niet gewonnenOp zondag 24 oktober 2010 16:06 schreef El_jefe07 het volgende:
Hoe zou de man met die De Kuip tatoeage op z'n rug zich nu voelen?
quote:Verdient 'ie, als je je als mod zo gedraagt ..Op zondag 24 oktober 2010 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen die Happel belachelijk maakt![]()
Happel
quote:Daar gaan vast weer wat gasten, die hun eigen naam niet eens kunnen spellen en voor wie zwakstroom VMBO te hoog gegrepen was, allerlei rare dingen roepen en roepen hoe het allemaal wel moet.Op zondag 24 oktober 2010 16:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Benieuwd ook inderdaad wat voor sfeer het daar straks wordt.
quote:Da's wel humor.Op zondag 24 oktober 2010 16:06 schreef Stefkuh het volgende:
Hahahhahahahahahahhahahah Gloria Gaynor nu op radio1 met I will survive![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Isaksson een penalty laten nemen? Neuh, de man kan niet voetballen...Op zondag 24 oktober 2010 16:06 schreef Ambrosius het volgende:
Keeper imo? Sar deed het ooit tegen Volendam.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik gun het niemand behalve Happel idd
quote:Alsof je Feyenoord kan vergelijken met een inter of roma.Op zondag 24 oktober 2010 16:08 schreef Halcon het volgende:
OMG. Dit zegt wel iets over de Nederlandse competitie. Alsof Inter - Roma ooit zou eindigen op 9-0...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |