quote:Zeg dat wel...Op maandag 25 oktober 2010 13:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op. Originele titel is 'Sara's Key' geloof ik.
Wel, uhm, bijzonder dat dat boek in de top 100 staat
quote:Op het tabblad met statistieken kun je natuurlijk de lijst met nationaliteiten selecteren en de sortering naar wens aanpassen. Zelfde geldt voor jaartallen, en in de top 100-lijst kun je bijvoorbeeld kijken welk boek het meest genoemd is of het vaakst op #1 stond.Op maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Corkscrew het volgende:
Is het nog mogelijk de tabelsortering in Excel aan te passen? Zodat je bijvoorbeeld kan zien wat de meest gewaardeerde boeken in een bepaalde taal zijn?
quote:Volgend jaar. Ik denk weer rond eind september/begin oktober.Op woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef krapula het volgende:
Wanneer mag ik mijn top 30 aanleveren voor 2011?
quote:Omdat dit jaar 2010 is. Wanneer de boeken zijn uitgebracht maakt verder niet uitOp vrijdag 29 oktober 2010 16:40 schreef MissMarleen het volgende:
Waarom heet het top 100 2010?
Veel titels zijn al veel eerder uitgebracht dan 2010.
Verwar je je niet met deze lijst http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_beste_Nederlandstalige_boeken . Daar heb ik ze naar horen verwijzen. Over deze lijst heb ik niks gehoord, maar ik kan het gemist hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:09 schreef Bombvis het volgende:
Wow, zelfs op radio1 werd er gerefereerd aan deze boekenlijst (bij de dood van Mullisch)
Ah, hem heb ik niet gehoord.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef darktower het volgende:
Joost Zwagerman sprak over Fok! op radio 1 vanmiddag
Cool!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef darktower het volgende:
Joost Zwagerman sprak over Fok! op radio 1 vanmiddag
Dat zijn 7 boeken, er is vast gestemd op een of meer delen maar de hele serie kan helaas niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:29 schreef darktower het volgende:
De nummer 1 is terecht. Maar op 2 had natuurlijk Dark Tower van Stephen King moeten staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |