quote:gast, echt geeneen metalhead leest jouw reacties en denkt dan: "oh ja hij heeft eigenlijk wel gelijk, ik ga BEP luisteren!" (jij bent sowieso zo'n beetje de enige die dat denkt, maargoed...)Op woensdag 27 oktober 2010 00:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar kan het niet laten. Anders blijven ze in hun eigen wereldje.
quote:Hoeft niet persé positief te zijn, mee doen met wat hip is.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef Ritmo het volgende:
Black Eyed Peas.![]()
Ze gaan gewoon mee met de grootste stroming van dit moment, de house.
quote:Kankerhippies.Op zondag 24 oktober 2010 12:05 schreef Marie30 het volgende:
Nu je The Black Eyed Peas achter je kan laten is het tijd voor echte muziek:
quote:eens. gewoon eensOp woensdag 27 oktober 2010 07:31 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind Ritmo ook schijtirritant, maar hier heeft hij echt wel een puntje. Het gaat over de Black Eyed Peas en prompt wordt er weer Pink Floyd en The Doors bijgehaald. Er bestaat niet zoiets als een superieure muzieksmaak, en de mensen die gelijk weer bands moeten noemen in een topic over een dance/hiphop act, die lokken gewoon alles uit.
Alsof jullie niet hadden verwacht en gehoopt dat Ritmo hier zou reageren op de Pink Floyd en The Doors posts. Zielig.
quote:Zwolle? Hij is toch voor Feyenoord?Op woensdag 27 oktober 2010 08:32 schreef Zware_jongen het volgende:
Dankzij Ritmo heb ik al mijn `alternatieve` muziek weggegooid en ben ik naar de Black Eyed Peas gaan luisteren. Dat was echt fantastisch! Oh, nee toch niet, want wie laat zich nou dicteren door vriendinloze trancenerd uit Zwolle. Precies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
quote:Ik moest serieus lachenOp woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef shadowflash het volgende:
Ritmo en z'n reactie's, waar hij ( of zij ) stiekem dan toch een punt heeft.
Mainstream muziek gaf mij 450 braakneigingen , dat was echt fantastisch
quote:Ze doen gewoon wat ze moeten doen, geld verdienen voor de maatschappij waarbij ze zitten. Commerciele bende prefereren boven zelf je eigen muziek maken.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef Ritmo het volgende:
Black Eyed Peas.![]()
Ze gaan gewoon mee met de grootste stroming van dit moment, de house.
quote:Nope, 25 en iemand die gewoon deel neemt in de maatschappij. Overigens ben ik best wel liefhebber van muziek dat uit het hart komt en dat gemaakt is door echte instrumenten en echte stemmen. Niet van die computermeuk die ik ook kan maken met een investering van 100 euro en een muziekprogramma. Zoals de OVERgrote meerderheid in de top40 op dit moment.
quote:Ik troll niet, ik meen het.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat ze ook niet trollen hier dan met hun Pink Floyed.
quote:The Doors is ook echt heel goed maar zeggen dat Pink Floyd niets is invergelijking met hun gaat me iets te ver..Op dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Desunoto het volgende:
Pink Floyd is niets vergeleken bijThe Doors
quote:Foute diagnose Heer Freud. Ik heb gewoon een tyfushekel aan de hedendaagse popmuziek en vind ook de oudere klassiekers gewoon goed. Wat is daar fout aan? Moet iedereen een eenheidsworst zijn en alleen goed vinden waarmee zij of hij is opgegroeid? Flikker op man. Ieder zn smaak, al kan ik soms niet snappen wat je moet bezielen om BEP, Swedish House Mafia, Beyonce, Gaga of Ke$ha goed te vinden om maar eens wat te noemen.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Deels. Sorry hoor, maar als je als jongere jezelf meer kunt identificeren met de generatie uit de 60's/70's, heb je waarschijnlijk problemen met je eigen leeftijdsgenoten.
quote:Het hoort gewoon bij het hele mainstream zijn natuurlijk he, dat alto bashen. 'Iedereen in de mainstream vind alto's kut, dus vind ik dat ook.' Anders hoor je er niet meer bij en krijg je geen kudo's meer van je dushies...Op woensdag 27 oktober 2010 11:06 schreef antidood1 het volgende:
[..]
eens. gewoon eens
Maar Ritmo brengt het dan wel weer op zo'n kutmanier dat je het wel met hem oneens moet zijn![]()
Hij snapt niet dat je op bovenstaande manier veel meer kan bereiken dan met pure altobashing...
quote:InderdaadOp maandag 25 oktober 2010 02:14 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dit was wel een van hun beste:
Ik krijg kippenvel van dat lied.
quote:neeOp woensdag 27 oktober 2010 14:52 schreef Neroje het volgende:
[..]
Inderdaad
"Wat, een serieuze boodschap in popmuziek?"
quote:Zum kotsen idd.Op woensdag 27 oktober 2010 15:02 schreef antidood1 het volgende:
[..]
nee![]()
dat is wat ze je willen laten denken, maar in feite is het gewoon commerciëel belang.
De hele tekst is één grote open deur
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zum kotsen idd.![]()
Net zoals dat ieder modelletje in een misverkiezing zich wil inzetten voor 'wereldvrede en geen honger'.
bep, het blijft crap.
quote:Tjoh
quote:ja zal ik dat eens doen?Op woensdag 27 oktober 2010 15:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjoh![]()
Zou nog nog een deuntje verzinnen en volgende week in de top40 zeg ik je
quote:Als ik maar royalties krijg van je voor die tekst!!!!
quote:Je moest eens weten hoeveel mensen die open deur niet in zouden kunnen trappen. En ook al doen ze het voor zichzelf: beter dan gerap over vrouwen met dikke tieten en over "gangsters", dat is zum kotsenOp woensdag 27 oktober 2010 15:02 schreef antidood1 het volgende:
[..]
nee![]()
dat is wat ze je willen laten denken, maar in feite is het gewoon commerciëel belang.
De hele tekst is één grote open deur
quote:daar heb je een punt, het kan idd altijd nog ergerOp woensdag 27 oktober 2010 16:28 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen die open deur niet in zouden kunnen trappen. En ook al doen ze het voor zichzelf: beter dan gerap over vrouwen met dikke tieten en over "gangsters", dat is zum kotsen
quote:Het kan nog erger. Gerap in een clip over vrouwen met dikke tieten en over "gangsters" rijdend met je Lamborgini over de boulevard met je vleugeldeuren open.Op woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef antidood1 het volgende:
[..]
daar heb je een punt, het kan idd altijd nog erger![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Gerap in een clip over vrouwen met dikke tieten en over "gangsters" rijdend met je Lamborgini over de boulevard met je vleugeldeuren open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |