quote:Klopt, maar dat ze dan gaan doen alsof zij 'normaal' zijn en de rest van de wereld gek kan ik niet uitstaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:38 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Tja, kan best, maar dat is dan hun probleem he
quote:Nee hoor, ook in het echt heb ik een pleurishekel aan alternatievelingen. Er is geen groepering op de wereld met zo'n misplaatste arrogantie.Volgens mij ben jij zelf heel erg onzeker over jezelf en ga je dan op fora lekker anoniem lopen trollen op alles dat alternatief is
quote:Of voor jou, jij bent degene die heavy metal luistert, waarschijnlijk geen vriendin heeft, nooit op vakantie gaat en niet zo van uitgaan houdt.maar goed ik kan het fout hebben natuurlijk, ik ben ook geen psycholoog, hoewel dat misschien wel een oplossing zou zijn voor jou![]()
(sorry als ik je heb beledigd (oh nee ik ben toch maar een domme langharige alto) maar vaak zijn je reacties zo belachelijk dat ik als ik zou was het serieus zou overwegen...)
quote:gast, als je echt intensief op iets wil trollen, zal je je er toch echt in moeten verdiepenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:43 schreef Ritmo het volgende:
Klopt, maar dat ze dan gaan doen alsof zij 'normaal' zijn en de rest van de wereld gek kan ik niet uitstaan.
quote:joh, als jij dat zo ziet,Nee hoor, ook in het echt heb ik een pleurishekel aan alternatievelingen. Er is geen groepering op de wereld met zo'n misplaatste arrogantie.
quote:Of voor jou, jij bent degene die heavy metal luistert, waarschijnlijk geen vriendin heeft, nooit op vakantie gaat en niet zo van uitgaan houdt.
quote:Black Eyed PeasOp dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pink Floyed![]()
![]()
Ben je 40+ of een alto?
quote:Niks mis met BEP, maar ze kunnen zich beter met de muziek bezighouden wel ze wel goed in zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef Ritmo het volgende:
Black Eyed Peas.![]()
Ze gaan gewoon mee met de grootste stroming van dit moment, de house.
quote:of is het antwoord C: beide??Op dinsdag 26 oktober 2010 23:53 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Black Eyed Peas![]()
![]()
Ben je twaalf of heb je het syndroom van down?
quote:idd.. 1 van de leukere liedjes nog.. wel de clip versie! Album versie is iets minder leuk.Op zondag 24 oktober 2010 12:07 schreef Tovenaar. het volgende:
Ik vond Hey Mama altijd wel een lekker nummer
quote:Heb je al een vriendin?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:53 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Black Eyed Peas![]()
![]()
Ben je twaalf of heb je het syndroom van down?
quote:Ik heb een zeer effectieve rechterhand en nu?
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
Fergie. Dat is er gebeurd en dat heeft BEP tot een bubblegum hippopgroepje gemaakt.
quote:Nee, gaat me niet perse om de BEP hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 00:12 schreef antidood1 het volgende:
[..]
dus iedereen die Black Eyed Peas niet leuk vindt heeft geen vriendin
![]()
als dat jouw vorm van realiteit is moet je miss. toch een psychiater overwegen
quote:Nog grappig doen over je situatie ook.Op woensdag 27 oktober 2010 00:12 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ik heb een zeer effectieve rechterhand en nu?
quote:ohnee das waar, alle metalheads zijn asociaal en hebben geen vriendinOp woensdag 27 oktober 2010 00:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, gaat me niet perse om de BEP hoor.
quote:tja, "alternatievelingen" hebben nou eenmaal zelfspotOp woensdag 27 oktober 2010 00:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nog grappig doen over je situatie ook.
quote:Daar gaat de topic wel over. Kan die altobash in een ander topic ofzo?Op woensdag 27 oktober 2010 00:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, gaat me niet perse om de BEP hoor.
quote:doet ie in elk topic helaasOp woensdag 27 oktober 2010 00:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Daar gaat de topic wel over. Kan die altobash in een ander topic ofzo?
quote:oh jij MOET er op reageren...?Op woensdag 27 oktober 2010 00:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze in elk topic weer moeten posten waardoor ik er op moet reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig vind jij jezelf wel geloofwaardig
Geen garantie.
quote:Nee, maar kan het niet laten. Anders blijven ze in hun eigen wereldje.Op woensdag 27 oktober 2010 00:18 schreef antidood1 het volgende:
[..]
oh jij MOET er op reageren...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |