abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88152768
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En waarom is dat vreemd? Je gedraagt je iig weer nogal stereotyp. Je moet verder kijken dan de losse feiten! Jamaar de feiten ondersteunen je verhaal helemaal niet...

hoe kom je erbij dat de feiten mijn verhaal niet ondersteunen?
welk verhaal ondersteunen de feiten dan wel?
pi_88153011
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 19:22 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Oh moet je nu opeens basiskennis hebben?
Hoe denk je die te krijgen voordat je mag gaan posten?
Wat een BS!

Als ik tijd heb zal ik er eens induiken.
Btje kennis kan nooit kwaad in 'n discussie toch ? Maar je moet van mij helemaal niks hoor.
Tesla is imo wel de BNW wetenschapper.
De wagonladingen documenten die de FBI in beslag nam, zijn afwezigheid in de geschiedenisboeken, de connectie met HAARP, Free Energy,
Zonde om over het hoofd te zien. Hij kan maar zo 'n apparaatje hebben ontworpen dat 2 torens deed instorten.

Aardige docu:

Mooie serie, gaat ook in op het Philadelphia-experiment:

Wat korter:

Wat vreemder:
http://www.ancient-world-mysteries.com/tesla.html

Laten we het maar op ficite houden. :')
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_88153141
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Btje kennis kan nooit kwaad in 'n discussie toch ? Maar je moet van mij helemaal niks hoor.
De wagonladingen documenten die de FBI in beslag nam, zijn afwezigheid in de geschiedenisboeken, de connectie met HAARP, Free Energy,
Zonde om over het hoofd te zien. Hij kan maar zo 'n apparaatje hebben ontworpen dat 2 torens deed instorten.

Aardige docu:

Wat korter:

Wat vreemder:

je maakt een hele grote brug tussen tesla en de wtc's. het verband zie ik iig niet.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:21:11 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88153166
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoe kom je erbij dat de feiten mijn verhaal niet ondersteunen?
welk verhaal ondersteunen de feiten dan wel?
Nouja, zoals ik al schreef. White vapor kan op zoveel dingen duiden, om maar eens een voorbeeld te geven.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_88153322
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nouja, zoals ik al schreef. White vapor kan op zoveel dingen duiden, om maar eens een voorbeeld te geven.
nee, ik zie het niet, wat ik wel zie, is iemand die andere posting afkraakt, maar zelf nooit met iets komt!
pi_88153411
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik heb wel van Tesla gehoord, veel van zijn uitvindingen komen terug in het spel Red Alert.
ik begrijp heel goed wat je bedoelt,maar het totale plaatje klopt niet, vanwaar hebben ze die stralen dan afgeschoren de ruimte of de lucht?
Of beidde ?

quote:
The Pentagon has installed a system that enables it to seize control of the nation's entire communications network -- the phone system, data transmissions, and satellite transmissions of all kinds -- in the event of what it deems a "national emergency."
http://video.google.com/v(...)4787099383010&hl=en#
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:28:51 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88153426
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, ik zie het niet, wat ik wel zie, is iemand die andere posting afkraakt, maar zelf nooit met iets komt!
Goed, nog eens uitschrijven dan. Jij zegt deze rook is een teken van de nuke, want bij een nuke zie je die rook. Ik zeg nee dat werkt niet zo. Er zijn heel veel andere bronnen van dergelijke rook, waarvan je een groot aantal ook prima tegen kan komen in de resten van een gebouw wat in de brand heeft gestaan. Dat is dus geen bewijs voor een nuke.

Edit: En hoezo nooit met iets komt? Ben je nu al de filmpjes van de effecten van een ondergrondse nuke vergeten die ik in dit topic heb geplaatst?
Onikaan ni ov dovah
pi_88153576
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 18:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

white vapor/witte dampen, deze komen altijd te sprake bij ondergrondse nukes.

En bij het na smeulen van een brand..

Na een bosbrand:

Of paasvuur:

Dag na de vuurwerkramp in Enschede:

Dus geen bewijs voor nukes..
pi_88153658
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Goed, nog eens uitschrijven dan. Jij zegt deze rook is een teken van de nuke, want bij een nuke zie je die rook. Ik zeg nee dat werkt niet zo. Er zijn heel veel andere bronnen van dergelijke rook, waarvan je een groot aantal ook prima tegen kan komen in de resten van een gebouw wat in de brand heeft gestaan. Dat is dus geen bewijs voor een nuke.

Edit: En hoezo nooit met iets komt? Ben je nu al de filmpjes van de effecten van een ondergrondse nuke vergeten die ik in dit topic heb geplaatst?
idd, deze post 9/11 #35 vrouwen vs mannen
check het op 21:10, dat onderbouwt mijn stelling,maar nu ineens geldt het niet meer omdat het van een fikkie ook afkomt?
pi_88153686
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:33 schreef mouzzer het volgende:

[..]

En bij het na smeulen van een brand..

Na een bosbrand:
[ afbeelding ]

Of paasvuur:
[ afbeelding ]

Dag na de vuurwerkramp in Enschede:
[ afbeelding ]

Dus geen bewijs voor nukes..
alleen een bewijs van meerdere mogelijkheden, dus ook voor een nuke! :D
pi_88153726
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:28 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Of beidde ?
[..]

Gast, kan je geen eigen Tesla topic openen? met die dingen waarmee jij komt, hebben niet echt raakvlakken met het instorten van de Towers. Zeker niet die afluister apparatuur.
pi_88153826
Wat een misleidende topictitel :)
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_88154936
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:16 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ligt er aan wat je een beetje kennis noemt, ik vind wel dat ik een beetje kennis heb... :+
quote:

Aardige docu:

Wat korter:

Wat vreemder:

Bedankt voor de linkjes! :P
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:23:56 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88157011
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Misschien moet je eens een boekje 'logica voor dummies' doornemen, want dit is wel een beetje erg :D
Onikaan ni ov dovah
pi_88157089
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 23:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Misschien moet je eens een boekje 'logica voor dummies' doornemen, want dit is wel een beetje erg :D
please, zet mij niet voor het hekje! :o
pi_88164184
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Nee hoor alleen maar meer bewijs dat het nuke verhaal wat je blijft verkondigingen totaal niet overeenkomt met het 'bewijs' daarvoor waar je mee komt. En dat is deze week niet de eerste keer ;)

Als er gezegd wordt dat er om het moment van instorting niks van te merken is op straat dat er een nuke af is gegaan komt dat omdat de nukes ondergrond waren en oppervlakte niet hebben bereikt..Leg dan maar uit waarom de witte rook dan weer wel bewijs voor een nuke terwijl de nukes ondergronds waren en niet de oppervlakte hebben bereikt, dan kan de wite rook ook niet van de nukes komen...

Witte rook als bewijs van een nuke klopt totaal niet met het nuke verhaal wat je loopt te verkondigen, net als de foto's van het gat totaal niet bleken te kloppen. Heb je nog steeds niet door dat het totale onzin is wat je loopt te verkondigingen en totaal niet overeen komt met het 'bewijs' waar je mee komt, je bent gewoon misleid met het nuke verhaal en trapt daar gewoon in :D
  zondag 31 oktober 2010 @ 08:58:59 #217
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_88165146
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 03:19 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Nee hoor alleen maar meer bewijs dat het nuke verhaal wat je blijft verkondigingen totaal niet overeenkomt met het 'bewijs' daarvoor waar je mee komt. En dat is deze week niet de eerste keer ;)

Als er gezegd wordt dat er om het moment van instorting niks van te merken is op straat dat er een nuke af is gegaan komt dat omdat de nukes ondergrond waren en oppervlakte niet hebben bereikt..Leg dan maar uit waarom de witte rook dan weer wel bewijs voor een nuke terwijl de nukes ondergronds waren en niet de oppervlakte hebben bereikt, dan kan de wite rook ook niet van de nukes komen...

Witte rook als bewijs van een nuke klopt totaal niet met het nuke verhaal wat je loopt te verkondigen, net als de foto's van het gat totaal niet bleken te kloppen. Heb je nog steeds niet door dat het totale onzin is wat je loopt te verkondigingen en totaal niet overeen komt met het 'bewijs' waar je mee komt, je bent gewoon misleid met het nuke verhaal en trapt daar gewoon in :D
je moet even dat filmpje van tuinhek bekijken vanaf 21:00, daar wordt precies beschreven wat er gebeurt is.
ik verkondig zeker geen onzin, het ligt er maar net aan wat je zelf gelooft.
even iets anders:

Fake Smoke Piping & Delivery System Installed!

The question here isn't "if" there was a fake smoke system employed at WTC on 9/11, but rather who it was that installed it, as the system itself is fully visible and in plain sight, is an acre long in space, and is belching out thick black smoke from the right side of each pipe, which are located between each window, on what we believe is the 94th floor on the North Tower.

Please carefully examine the picture below, concentrating directly under the smoke/fire line. You will see there is a symetrical piping system which has been installed on the exterior of the east face of the North Tower, along the entire floor. You will also notice when enlarging it and or looking at it through a magnifying glass, that each pipe is belching out a thick black smoke. And that above this piping system are 6 foot tall propane firesticks or candlesticks, painted red, and hidden right behind each column, all along the entire 94th floor.

This is one of those types of discoveries which cuts to the bone real quick. Marsh McLennan USA was alleged to have been occupying these floors in the North Tower. Marsh USA occupied floors 92 or 93-100 we were told. (Some sources claim floors 92-100, while others claim 93-100) Did Marsh Mclennan USA install this fake smoke and piping delivery system on one of their floors? I ask this tongue in cheek, because from the diagram and pictures below you will see that Marsh Mclennan USA was never an occupant of the World Trade Center, as the floors they allegedly occupied are missing and were never built.

[ Bericht 38% gewijzigd door THEFXR op 31-10-2010 09:17:56 ]
  zondag 31 oktober 2010 @ 09:26:09 #218
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_88176144
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 23:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe zou je dit dan verklaren?

Zonlicht?

zondag 31 oktober 2010 @ 16:31:32 #220
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88176574
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 16:16 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Hoe zou je dit dan verklaren?

Zonlicht?

Zou kunnen. Misschien komt het vanaf dat punt uit de schaduw van een gebouw vandaan.
Onikaan ni ov dovah
pi_88185112
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Gast, kan je geen eigen Tesla topic openen? met die dingen waarmee jij komt, hebben niet echt raakvlakken met het instorten van de Towers. Zeker niet die afluister apparatuur.
Gast, jij stelt mij 'n vraag, ik geef je 'n antwoord. Het Pentagon heeft carte blanche daarboven.
Niet alleen mbt communicatie zoals mijn v.b idd illustreerde. Communicatie is imho overigens ook n belangrijk aspect van 9-11, ging op die dag veel mis wat dat betreft, of veel goed misschien (PROMIS, PTECH, MITRE)
Carte blanche dus, op elk gebied.

Om het in verhouding te zien;

quote:
1) NASA's space shuttle for years has put military satellites into orbit

2) NASA for years has done Star Wars technology and other military tests on-board the International Space Station

3) The 1994 Clementine mission to the moon, ostensibly to map the surface of the moon, tested Star Wars sensors for the Pentagon. The mission was jointly sponsored by the Ballistic Missile Defense Organization and NASA.

http://www.opednews.com/a(...)gnon-100421-623.html
quote:
Last year, the Pentagon’s space program received $22 billion, one third more than NASA’s entire budget

Read more: http://www.astroengine.com/?p=2914#ixzz13xdTUbXP
quote:
NASA's not the biggest space agency in the U.S. The military is test-launching its own tiny space plane today, in fact, and it's damn creepy.
http://www.fastcompany.co(...)-rocket-science-nasa
Over blanco kaarten gesproken:
Opmerkelijk dat bepaalde data mbt HAARP op 9-11 ontbreekt.
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1063955/pg1
Eisenhower1961.
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:44:24 #222
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_88185795
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Gast, jij stelt mij 'n vraag, ik geef je 'n antwoord. Het Pentagon heeft carte blanche daarboven.
Niet alleen mbt communicatie zoals mijn v.b idd illustreerde. Communicatie is imho overigens ook n belangrijk aspect van 9-11, ging op die dag veel mis wat dat betreft, of veel goed misschien (PROMIS, PTECH, MITRE)
Carte blanche dus, op elk gebied.

Om het in verhouding te zien;

Over blanco kaarten gesproken:
Opmerkelijk dat bepaalde data mbt HAARP op 9-11 ontbreekt.
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1063955/pg1
ik zie verband echt niet.
pi_88187972
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zie verband echt niet.
Tesla is alleen gestorven...
God weet wat die man nog meer op papier heeft gezet.
J Edgar Hoover heeft zijn hele huis na zijn dood leeggehaald, om briljante ideeën, wat hij misschien had opgeschreven weg te halen.
Weten jij en ik veel wat de overheid/geheime dienst in handen heeft gehad.
Als je ziet wat Tesla allemaal heeft uitgevonden... :o
(En er godverdomme helemaal niks in de geschiedenisboeken van terug te vinden is....schandalig!)

Dat bedoel je toch, Resonancer?
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:45:18 #224
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_88193575
Je komt ook de raarste theorieen tegen op het WWW....over 9/11?! _O- + 8)7 = :?

Zomaar een kwoote;

Andrew D. Basiago answers questions about Project Pegasus and 9/11

Q: Why would the US take part in 9/11?
Andrew D. Basiago: What I know is that in the early 1970's, Project Pegasus had moving images of one of the planes hitting one of the Twin Towers on 9/11; that 9/11 was known and spoken of by project principals; and that the defense attache to Project Pegasus was Donald Rumsfeld, the individual who was serving as Defense Secretary during 9/11. The evidence from Project Pegasus shows that the US government knew about the 9/11 attacks many years in advance, not necessarily that it "took part" in those attacks.

Lees-de-rest-zelf-maar!
iemand-interesse- in-een-retourtje-Mars?

Een tip van Jip....vergeet de comments vooral niet _O_ _O-

Klik-hier-en-ik-kan-zien-waar-je-woon :Y
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:49:32 #225
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_88195980
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:45 schreef DarthHouse het volgende:
Je komt ook de raarste theorieen tegen op het WWW....over 9/11?! _O- + 8)7 = :?

Zomaar een kwoote;

Andrew D. Basiago answers questions about Project Pegasus and 9/11

Q: Why would the US take part in 9/11?
Andrew D. Basiago: What I know is that in the early 1970's, Project Pegasus had moving images of one of the planes hitting one of the Twin Towers on 9/11; that 9/11 was known and spoken of by project principals; and that the defense attache to Project Pegasus was Donald Rumsfeld, the individual who was serving as Defense Secretary during 9/11. The evidence from Project Pegasus shows that the US government knew about the 9/11 attacks many years in advance, not necessarily that it "took part" in those attacks.

Lees-de-rest-zelf-maar!
iemand-interesse- in-een-retourtje-Mars?

Een tip van Jip....vergeet de comments vooral niet _O_ _O-

Klik-hier-en-ik-kan-zien-waar-je-woon :Y
IEMAND heeft teveel wiet lopen smoken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')