quote:Hmm, volgens mij heb ik WTC 2 en 1 verkeerd getekend...Op woensdag 27 oktober 2010 20:05 schreef mouzzer het volgende:
[..]
![]()
En de huidige situatie op de linker foto waarop de footprints van WTC 1 en 2 zichtbaar zijn. Dit is de exacte locatie waar ze stonden en de locatie van het gat staat dus geeneens op deze foto maar is nog een stuk naar rechts.
[ afbeelding ]
quote:Meer bathtubs kan ik zo gauw ff niet meer vinden? AUB
quote:Euhm, de foto's die gemaakt zijn van de palen, met de aanwijzingen erbij...Op woensdag 27 oktober 2010 20:34 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Meer bathtubs kan ik zo gauw ff niet meer vinden? AUB![]()
quote:Ohw ja.....palen, die wegwijzertjes, met erop: HIER LAGEN ZE!Op woensdag 27 oktober 2010 20:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euhm, de foto's die gemaakt zijn van de palen, met de aanwijzingen erbij...
quote:Vind het vervelend worden als je zelf niet leest, eerlijk gezegd...Op woensdag 27 oktober 2010 20:46 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Ohw ja.....palen, die wegwijzertjes, met erop: HIER LAGEN ZE!
Je geloof toch niet in nukes he...kom op!......wanneer hebben ze die neergelegd denk je??
quote:Voor iemand die er als de kippen bij was om te roepen dat ik het verkeerd had weet je eigenlijk erg weinig van de situatie op ground zero. Maar ok ik heb nog wel wat info voor je.Op woensdag 27 oktober 2010 20:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn er dan geen foto's waar de wtc 1 en 2 stonden? dan kan gecontroleerd worden of daar geen/wel gaten inzaten.
quote:Ik denk dat ik 'juist' een van de weinigen ben die wel alles lees......maar dat terzake!Op woensdag 27 oktober 2010 20:49 schreef Oblivion het volgende:
Vind het vervelend worden als je zelf niet leest, eerlijk gezegd...
Die palen zitten VAST in het gesteente.
STAAN rechtovereind.
quote:ok.Op woensdag 27 oktober 2010 20:59 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'juist' een van de weinigen ben die wel alles lees......maar dat terzake!
En ik weet best wel waar je het over hebt.
quote:Kan ik geen antwoord op geven. Net zo min als jij het kan.Hoe zijn die 3 mininukes op circa 77 meter diep gekomen dan......daar heb je best wel een aardige
installatie voor nodig, je moet namelijk door een granietlaag heen, en dat nog wel in broad daylight?!
quote:Die smiley is gewoon een smiley...Die smilie die je getekend hebt.....is erosie, en datt gaat zo'n 10000 jaar terug, dussss
quote:Wat doet tie meneer in dat operatiepak (onder) daar??Op woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef DarthHouse het volgende:
Boven echt.....onder gesoept......NEXTTTTTTT!!!![]()
quote:Hij heeft net een operatie tussen het puin uitgevoerd natuurlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Wat doet tie meneer in dat operatiepak (onder) daar??
quote:DieOp woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Losliggende dingen haal je toch als eerste weg?
[ afbeelding ]
Wederom, verschillende tijdstippen.
Rook van de eerste foto?: Met blussen komt rook vrij.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:04 schreef Oblivion het volgende:
Kan ik geen antwoord op geven. Net zo min als jij het kan.
quote:WEKT de suggestie, maar is dat ook zo?Op woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
De foto met de brandweermannen wekt de suggestie dat ie eerder genomen is dan de ander, dus als je jouw redenatie volgt zou dat precies andersom zijn. De auto's waren al weggesleept toen de brandweermannen kwamen? Of bedoel je dat niet te zeggen?
quote:Hijskraan kan wel net zijn aangekomen, een foto blijft een MOMENT opname.Wat doet die chirurg daar dan? Er wordt al geruimd, getuige de hijskraan op de achtergrond.
quote:En dit bewijst wat?
quote:Denk je nou echt dat ze zo dom zijn 2 verschillende foto's uit te brengen waarop 1 persoon 2x precies dezelfde houding en gezichtsuitdrukking heeft? --->Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
WEKT de suggestie, maar is dat ook zo?
Ze zullen er eerder zijn geweest en later...niet vergeten dat er misschien wel een dag tussen de foto's kan zitten...
Ik zie schone kleding van die mannen, dus ze gaan aan het werkt. Nieuwe lichting. LATER dus.
[..]
Hijskraan kan wel net zijn aangekomen, een foto blijft een MOMENT opname.
Misschien is die man wel met een ambulance meegekomen, heeft wellicht gedacht, ik ga mee, want misschien kan ik daar wat uitvoeren?
Is het wel een chirurg??
Waarom geen male nurse.... (google maar)
Zo vreemd een hulpverlener op de plek van een ramp..![]()
Waarom is dat zo raar?
Ik zou graag 2 DEZELFDE foto's willen zien met een fout erin.
Dus dat er mensen in staan die EXACT hetzelfde eruitzien, hetzelfde doen, dezelfde blik hebben op BEIDE foto's en dat er opeens op een van de foto's een omgekeerde auto erbij ligt.
Dan bewijs je wat, nu maak je jezelf alleen maar belachelijk. (hence de)
quote:De foto's van Kurt Sonnefeld.....andere topic misschienOp woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze zo dom zijn 2 verschillende foto's uit te brengen waarop 1 persoon 2x precies dezelfde houding en gezichtsuitdrukking heeft? --->![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |