abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87924747
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 01:25 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Veel simpeler is het niet uit te leggen vooral de foto vanaf het nieuwe WTC 7 geeft precies aan vanwaar de foto's gemaakt moeten zijn en de locatie van WTC 2 is daar niet op te zien. Het is de locatie waar op dit moment Tower 4 wordt gebouwd, die locatie is makkelijk na te zoeken..
Ik ben nu best wel moe, dus er komt geen info meer door... :')
Zal morgen eens met een frisse start er naar kijken.
quote:
Waar het gat vandaan komt heeft ook een hele natuurlijke oorzaak, hier uitleg inclusief een van de foto's zelfs:
http://www.nytimes.com/20(...)nyregion&oref=slogin
Deze idem! Zal het morgen lezen, met frisse kijk.
quote:
Maar dat zal ook wel weer niet geloofd worden dus tellen we nog meer mensen bij het complot op... ;)
Is altijd zo fijn als er mensen zijn die het even voor je beslissen... O+

Oftewel: Niet doen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87925990
Het is een complot die vliegtuigen die in de wtc zijn in gevlogen hadden van die rare buizen onder de body zitten 2e de maatschappije kleuren zagen het zelfde uit allen hij was net iets lichter dan de originele kleur (United Airlines) 3e de vliegtuigen vlogen met te hoge snelheid en rare graden hoek de wtc die vliegtuig zou door die druk uit elkaar vallen.die informatie had ik van een hele goeie website ik ga die website zoeken en zit de link neer kunnen jullie ordelen,maar we hbben youtube nog daar staat ook heel veel in.
die vliegtuig in de pentagon was geen vliegtuig was gewoon een bom of wa dan ook geen een onderdeel was terug gevonden noch de zwarte doos als een vliegtuig neerstort of vliegt tegen its op je kan altijd iets vinden.Ook zijn er geruchten dat de eerdere bom aanslag in wtc bedoeld was om te verzwakken voor 11 sept.allemaal het werk van illuminatie en o ja jullie vergeten iets heel belangrijk de 3 gebouw van new york.
Daar zat de cia burgermeester en die zooi kijk maar hier over de vliegtuig
pi_87931632
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 15:49 schreef DarthHouse het volgende:
Het ziet er dus naar uit dat Shanksville 'staged' was en met de media die daar aanwezig was, is het weer makkelijker om de teeveekijkers te mindfucken met een gaatje en een ontploffingkje!
En bij Camp David......was geen media....en misschien zelfs helemaal geen slachtoffers?!

En n.a.v deze video, die NIET door iedereen bekeken is:
Mogen we toch concluderen dat het vliegtuig, iets links van het benzinestation kwam en een flyover heeft gemaakt....en dat de missile van meer de rechterkant kwam.
En als het geen vliegtuig was.....dan zijn er óók geen slachtoffers/bagage etcetc.... te vinden!

Bij het WTC zijn wel vliegtuigen of iets dergelijks gebruikt......nu nog uitvogelen welke of wat.

Er was sinds 1993 een verbod gekomen om via het dak mensen te redden......waarom?
Er hadden toch mensen gered kunnen worden via de zijkant, met de helicopter een beetje schuin
boven het dak, en dan met een net of touw of in ieder geval iets waar je aan kunt hangen!
............................................................................................of redden ze dan ooggetuigen???
Dat laatste heb ik me ook altijd afgevraagd. Waarom die nieueshelikopters bijvoorbeeld niet een gok deden om wat mensen te redden. Je zag mensen gewoon met handdoeken enzo uit ramen zwaaien. Die mensen zouden best wel een gok hebben gewaagd om in de helikopter te springen.

Er mochten trouwens wel mensen van het dak worden gered. Het probleem was dat ze vergaten de deuren op het dak te openen (onderin het WTC (of in WTC 7 weet het niet zeker) zat een crisiscentrum en (uit paniek?) hebben ze daar nooit de deuren voor toegang op het dak geopend).
pi_87932928
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:12 schreef WSquater het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik me ook altijd afgevraagd. Waarom die nieueshelikopters bijvoorbeeld niet een gok deden om wat mensen te redden. Je zag mensen gewoon met handdoeken enzo uit ramen zwaaien. Die mensen zouden best wel een gok hebben gewaagd om in de helikopter te springen.

Er mochten trouwens wel mensen van het dak worden gered. Het probleem was dat ze vergaten de deuren op het dak te openen (onderin het WTC (of in WTC 7 weet het niet zeker) zat een crisiscentrum en (uit paniek?) hebben ze daar nooit de deuren voor toegang op het dak geopend).
Geloven wij dit? Hoe reëel is het dat men "vergeet" die deuren te openen?

Geopende deuren had betekend dat er mensen gered moesten worden, maar er waren mogelijk helemaal geen mensen om te redden gezien het gegeven dat de torens vrijwel leeg stonden. Vandaar ook dat je nergens bureau's, bureaustoelen, computers, koelkasten, frisdrankautomaten, kledingstukken, kopieermachines, faxmachines, kluizen, honderden vierkante meters vloerbedekking, duizenden meters kabel, deuren, deurknoppen, etc etc. tussen de puinhopen kunt ontdekken. Niets vergaan tot poeder.... deze items waren er gewoonweg niet.

De beelden die je gezien hebt van de "jumpers" zijn imho gewoon allemaal fake. ;)

Nogmaals: Zie het boek "Divided we stand" van Eric Darton waaruit duidelijk wordt dat de gebouwen zo goed als leeg stonden en er amper huurders te porren waren om ruimte in het WTC te huren. Dit doordat men na de aanslag van 1993 massaal is weggetrokken.

Hier een filmpje van het observation deck. Geschoten op 13 augustus 2001.

!

Er waren liften naar het observation deck. Waarschijnlijk dus ook gewoon trappen. Ik kan me niet voorstellen dat men niet in staat zou zijn geweest om daar deuren te openen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 13:13:24 ]
pi_87934502
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

De beelden die je gezien hebt van de "jumpers" zijn imho gewoon allemaal fake. ;)
volgens jouw heeft deze persoon dus nooit bestaan en is dit allemaal fake..

Niet kijken als je niet wilt zien hoe iemand naar beneden probeert te klimmen en uiteindelijk valt..

pi_87935583
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef mouzzer het volgende:

[..]

volgens jouw heeft deze persoon dus nooit bestaan en is dit allemaal fake..

Niet kijken als je niet wilt zien hoe iemand naar beneden probeert te klimmen en uiteindelijk valt..

Who knows? Het begint er volgens diversen steeds meer op te lijken dat dit allemaal gestaged is. Helaas moet je wel een beetje open-minded zijn om daar überhaupt over na te willen denken en dat is niet iedereen hier. ;)

Maar dan eens een vraagje aan jou:

Waar zijn dan al die items gebleven die ik in mijn vorige post heb opgesomd? Verpulverd? In rook op gegaan? Er zijn wel foto's met enkele items die uit de puinhopen naar boven zijn gekomen, maar dat zijn slechts enkele objecten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 14:18:07 ]
pi_87935800
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Who knows? Het begint er volgens diversen steeds meer op te lijken dat dit allemaal gestaged is. Helaas moet je wel een beetje open-minded zijn om daar überhaupt over na te willen denken en dat is niet iedereen hier. ;)

Waar zijn dan al die items gebleven die ik in mijn vorige post heb opgesomd? Verpulverd? In rook op gegaan? Er zijn wel foto's met enkele items die uit de puinhopen naar boven zijn gekomen, maar dat zijn slechts enkele objecten.
Een hoop dingen die jij opnoemt lagen gewoon tussen puinhopen. En no offence, maar je kan 9/11 toch niet ontkennen? Zeker niet als je al die beelden ziet mer mensen die naar beneden springen of brandweermannen die naar binnen gaan. Er leven miljoenen mensen in New York en jij wilt zeggen dat miljoenen mensen in een complot zitten om ons te laten geloven dat er een grote ramp is gebeurd? Al die (amateur)beelden waarin je mensen ziet springen en proberen te ontsnappen zijn nep?

Ik geloof er niks van dat het leegstond.

Ik zeg niet dat het onmogelijk is wat jij zegt, maar de kans lijkt mij klein. Maar goed, we weten niet hoe ver de technologie is. Misschien bestaat Amerika zelfs niet en is het alle aal een simulatie. Alles wat een persoon weet komt uit (school)boeken en kan dus allemaal nep zijn. Maar ik geloof graag dat het niet nep is.

[ Bericht 5% gewijzigd door WSquater op 25-10-2010 14:58:12 ]
pi_87936528
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef WSquater het volgende:

[..]

Een hoop dingen die jij opnoemt lagen gewoon tussen puinhopen. En no offence, maar je kan 9/11 toch niet ontkennen? Zeker niet als je al die beelden ziet mer mensen die naar beneden springen of brandweermannen die naar binnen gaan. Er leven miljoenen mensen in New York en jij wilt zeggen dat miljoenen mensen in een complot zitten om ons te laten geloven dat er een grote ramp is gebeurd? Al die (amateur)beelden waarin je mensen ziet springen en proberen te ontsnappen zijn nep?
Pics please... ik heb ze nooit gezien namelijk. Stoelen en computers wil ik bijvoorbeeld zien :P

Ik ontken 9/11 ook niet. Ik denk alleen dat we met zijn allen flink zijn misleid d.m.v. de beelden die we te zien hebben gekregen. Het was de grootste psyop operatie aller tijden om de patriot act er door te krijgen en om groen licht te krijgen voor de fake "War on Terror" om meer macht in het Midden Oosten te krijgen.

quote:
Ik geloof er niks van dat het leegstond.
Die schrijver die het boek eind jaren 90 heeft uitgebracht lult dus uit zijn nek? Overigens enige nuance: Er was zeer weinig kantoorruimte verhuurd. Pas in 99 en 00 werd een onwaarschijnlijk grote hoeveelheid ruimte verhuurd.

quote:
Ik zeg niet sag heg onmogelijk is wat jij zegt, maar de kans lijkt mij klein. Maar goed, we weten niet hoe ver de technologie is. Misschien bestaat Amerika zelfs niet en is het alle aal een simulatie. Alles wat een persoon weet komt uit (school)boeken en kan dus allemaal nep zijn. Maar ik geloof graag dat het niet nep is.
Tja.. De torens zijn echt wel down gebracht, alleen niet op de manier zoals wij met zijn allen hebben kunnen aanschouwen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 15:04:15 ]
pi_87937459
Leeg stond het niet, zeer waarschijnlijk wel minder mensen maar er zijn ook beelden waarop je ziet dat honderden mensen (onderin) worden gevacueerd. Het is dus niet zo alsof er niemand inzat.

Ach ja, we leven in een slechte wereld. Ik zal niet verbaasd zijn als er binnen 10 of 20 jaar een oorlog is in Europa (de VS is al in, vooral eenzijdige (want hun zitten in het land van de vijand, maar de vijand zit niet in hun land), oorlog).

Soms ben ik nog steeds verbaasd hoe de VS zich in elke oorlog kan mengen. Het is al een paar honderd jaar geleden dat er voor het laatst een oorlog was waar de VS niks mee te maken had.
pi_87938188
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef WSquater het volgende:
Leeg stond het niet, zeer waarschijnlijk wel minder mensen maar er zijn ook beelden waarop je ziet dat honderden mensen (onderin) worden gevacueerd. Het is dus niet zo alsof er niemand inzat.

Ach ja, we leven in een slechte wereld. Ik zal niet verbaasd zijn als er binnen 10 of 20 jaar een oorlog is in Europa (de VS is al in, vooral eenzijdige (want hun zitten in het land van de vijand, maar de vijand zit niet in hun land), oorlog).
Het stond ook zeker niet leeg. Hieronder een eerdere post van mij (vertaald uit het Engels, maar het is de inhoud die er toe doet):

Nu even iets over het WTC complex zelf. De meeste mensen ter wereld zijn nog steeds in de veronderstelling dat de torens, met haar fraaie moderne kantoren en luxueuze meubels en vele gelukkige huurders, de trots van het kapitalistische Amerika waren.

Echter, om de mensen zover te krijgen dat ze gaan accepteren dat deze WTC torens misschien wel gewoon (grotendeels) leeg stonden, moet deze basale mythe misschien wel eens omver geworpen worden ;)

Hieronder wat stukjes uit "Divided we stand" van Eric Darton (1999) die wellicht vrij verhelderend kunnen zijn voor diegenen die niet weten of diegenen waarbij het kwartje niet wil vallen, dat de torens eigenlijk gewoon overtollige en uitgewoonde en grotendeels leegstaande spook gebouwen waren en dat mogelijk al ver voor 2001.

quote:
(from p.190)
DETAILS: THE PHYSICAL PLANT

Pacing out the periphery of the trade towers in the late 1990s, one nav-
igated a cracked badlands of sidewalk crudely patched with mismatch-
ing cement. The weathered, gray (originally white) Italian marble
paving on the plaza was a spiderweb of cracks, a condition that under-
mined the addition of benches and flowerbeds and the tinkling medley
of new-age harmonics emanating from a score of tiny speakers mounted
beneath Yamasaki's arcades. Construction equipment and barricades
around the site appeared to have been deployed and then abandoned
by a retreating army.

And up in the towers, where asbestos removal was still under way,
a host of details pointed toward a rift opening up within the trade cen-
ter itself. In 1985, when New York State moved most of its offices out,
Dean Witter consolidated its operations in twenty-four floors of Tower
2 under a twenty-year lease. Visiting the brokerage and investment
firm's offices and cafeterias, one invariably found them spotlessly
maintained. But on adjacent floors, particularly those with multiple
tenants, the paint was dingy, the carpets were stained, fixtures re-
mained broken, and burned-out fluorescent lights went unreplaced, as
did discolored ceiling tiles. And the listing of a company on the direc-
tory did not reliably indicate that a company was still there.

And who indeed was there, inhabiting the self-proclaimed heart of
world trade? In 1966, as the PA was bulldozing Radio Row, the City
Planning Commission reported that "the prime objective of the WTC is
to simplify and expand international trade by centralizing and consoli-
dating within the Center essential world trade services and activi-
ties.... The Center will contain only government agencies and private
firms which play a part in international marketing and in the adminis-
trative processing of world trade. " Yet according to its own
1993 occupancy survey, the Port Authority found that trade service and
import-export tenants accounted for only 5 percent of its leases.

The Port Authority closed out the 1990s with a stream of press re-
leases announcing the rental of unimaginably huge quantities of trade
center office space
to "cutting-edge" firms like Sun Microsystems. Yet
around the complex a million square feet stood empty, and the build-
ings originally intended as great catalyzing chambers of world trade
were, by degrees, transforming into a kind of disjunctive real estate
layer-cake. One story above the carpeted, wood-paneled offices of a
Japanese securities firm, a group of artists filled bare walls with boldly
colored images and hung sculptures from the exposed ceiling girders of
a vast echoing cavern. As part of a Lower Manhattan Cultural Council
program that turned some of the vacant space in the towers over to
artists rent-free, 40,000 square feet of concrete floor lay paint-
spattered and strewn with the raw materials of a creative urge that has
never been easily reconciled with the imperatives of a bottom line.

On page 204, Eric Darton mentions what is defined as 'the modest economy boost'
of the WTC1993 bombings (I kid you not!) which allowed to relocate
350 bombed-out trade center tenants into vacant office space nearby...

from p. 204

In January 1996, Governor Pataki announced that he was moving
the trade center's last state tenant, the governor's office itself, to cheaper,
more convenient space in midtown.

ACCENTUATE THE POSITIVE

The February 1993 blast in the basement of the World Trade Center
killed 6 people, injured 1,000 others, displaced 50,000 workers, and
threw 900 Vista Hotel and Windows on the World employees out of
work, but it also provided a modest boost for the regional economy.
This, at any rate, was the conclusion the Port Authority came to in an
April 1993 report released six weeks after the bombing.

(...)

For the agency, this silver lining was due in part to the ease with
which the 350 bombed-out trade center tenants could be moved into
abundant vacant office space nearby.
Breathing an almost palpable
sigh of relief, then-PA chair Richard Leone noted that relocating ten-
ants would have been far more protracted and expensive had the ex-
plosion occurred in the boom year of 1985.
In andere woorden: Kunnen we aannemen dat de aanlagen in 1993 er voor gezorgd hebben dat de laatste huurders van ruimte in het WTC zich de tering zijn geschrokken en zich daar dus meteen uit de voeten gemaakt te hebben? Of is dit bullshit? Je moet ook even weten dat het officiële verhaal (na 2001) ging dat "in September 2001 the WTC towers were at 95% capacity and had 400 tenants". Zou dat een leugen kunnen zijn? 95% kan in ieder geval niet de waarheid zijn, aangezien zelfs Wikipedia melding maakt van een groot aantal compleet lege vloeren.

In ieder geval informeert het materiaal uit Darton's boek uit 1999 ons dat:

- Na de aanslagen in 1993, 50.000 werknemers waren verplaatst en dat 350 huurders naar een andere lokatie buiten het WTC zijn verhuisd.

- Aan het eind van de jaren negentig, " a stream of press releases announced the rental of unimaginably huge quantities of trade center office space."

Bij diversen ontstaat dan de vraag: Could they possibly have "re-populated" the WTC towers virtually - with a string of unimaginably phony press releases?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 15:30:29 ]
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:24:08 #61
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87943868
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 01:55 schreef Oblivion het volgende:

Ik ben nu best wel moe, dus er komt geen info meer door... :')
Hier heb je wat info ;) ........genoeg stof tot nadenken, eer je alles gelezen hebt, dat betekend inclusief de
bijbehorende linkjes.....pfffffff :+

Een goede manier om 9/11 te kraken is,....alle mogelijke theorieen doorlopen.
En deze site doet dat, imao..... heel goed.
HOW-9/11-WAS-DONE.

Ik heb gewoon wat quote's van de pagina geknipt en geplakt, lees en oordeel zelf.

quote:
WTC asbestos problem: al steel beams had been sprayed with fire proof asbestos;
removal was almost undoable; costs expected to exceed 1 billion dollar.
The 911 attack provided an opportunity for renewal of the complex
(at the cost of european insurers: Allianz, Lloyds, Swiss Re, Zurich FS and others)
Asbest in harde vorm geeft veel minder vezels vrij, als gespoten vlokken asbest.
Daar het gespoten is......een plamuurmes, om maar even wat te noemen??

quote:
But then there are these eye-witnesses who saw a plane approaching the Pentagon at low altitude.
What about this scenario: somebody ordered a large plane (C-130?) to carry out this manouver to
resque the fligth77-crashed-into-the-Pentagon story. This plane did not fly into the Pentagon
but flew over it at dangerously low altitude shortly after the internal explosion had taken place.
In reality flight77 was indeed destined for the Pentagon, but the real aim for this manouver was
to get rid of the Pentagon auditors who were trying to find out where the missing trillions had gone.
And with the auditors a lot of inconvenient financial records would vanish for ever as well

Mooie fotosoep.....zal wel de realiteit zijn.
missing-trillions-budget-employees-who-worked-at-the-impact-zone!

quote:
Another blooper was WTC-7. There was no reason whatsoever for this building to implode as a result
of external damage. More than WTC-1/2 it was obvious to many that WTC-7 had been brought down by
controlled demolition. That the BBC brought a story that WTC-7 had collapsed while the building
was still to be seen behind the BBC-reported increased the suspicion that WTC-7 had been a staged event.
It is not clear why this building had to be brought down. Suggestions were that WTC-7 had served as a
command and control center for 9/11. Maybe flight93 or a fifth airplane had been scheduled for WTC-7
but did not make it to the buildings. Or maybe the North Tower was intended to tilt northwards to fall
on WTC-7. We do not know.
quote:
So who updated the flight path to one with destination New York rather than Los Angeles?
Here is a possible candidate: Pete Zalewski. What is extremely interesting about this
fellow is that he as a flight controller ‘handled’ 3 (three) hijacked airliners in his
life that all crashed: AA11, AA175 and Egypt Air 990. Quite a coincidence!
Aan-het-werk!!!

quote:
What the observer of these happenings heard beneath him after the normal niceties were
exchanged between the three men alarmed him. The man who arrived in the Town Car said,
“The Americans will learn what it is to live with terrorists after the planes hit the
twins in September.” One of the men that had been leaning against the retaining wall
expressed concerns regarding whether the upcoming presidential election (November 2000)
between Bush / Cheney and Gore / Lieberman could impact the plans.
The man that arrived in the Town Car pacified the doubts by saying,
“Don’t worry, we have people in high places and no matter who gets elected,
they will take care of everything.”
In addition to overhearing in Hebrew, the statements, “The Americans will learn what
it is to live with terrorists after the planes hit the twins in September”,
and “Don’t worry, we have people in high places and no matter who gets elected,
they will take care of everything”, the source also reports that he
overheard one of the three men in the Gomel Chesed Cemetery say,
“The Arabs are so stupid. They don’t even imagine that we are using them.”
quote:
Larry Silverstein began spending every morning at the World Trade Center shortly
after he inked a 99-year deal to operate the complex in July 2001. The New York
developer would have breakfast at Windows on the World, the restaurant on the
107th floor of the North tower, and then meet for several hours with tenants.
But on the morning of Sept. 11, 2001, he was at home, dressing for a doctor’s
appointment his wife had made for him, instead of at his usual table at Windows.
“I had said to my wife, sweetheart, cancel my doctor’s appointment.
I have so much to do at the Trade Center,” he recalls. “She got very upset
and told me I had to go. As it turns out, that saved my life.”
Ahum!?!!?.....JA JA!!! _O-
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_87945145
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:24 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Hier heb je wat info ;) ........genoeg stof tot nadenken, eer je alles gelezen hebt, dat betekend inclusief de
bijbehorende linkjes.....pfffffff :+
Gaat over de info die mouzzer gegeven heeft.
En die ga ik zo eens aandachtig voor mezelf op een rijtje zetten. :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:43:00 #63
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87946634
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:00 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Gaat over de info die mouzzer gegeven heeft.
En die ga ik zo eens aandachtig voor mezelf op een rijtje zetten. :P
Zonde van je tijd................ O-)

Deze mensen werkte allemaal in de buurt, of in het gerestaureerde gedeelte ;)
missing-trillions-budget-employees-who-worked-at-the-impact-zone!

Daar het Pentagon een klein beetje geld kwijt was, namelijk $2.300.000.000.000,= en een beetje.
Dan zou Rumsfeld kunnen hebben gezegd;
"Hier jongens, ik heb 'speciaal' voor jullie een afdeling gerestaureerd in het Pentagon,
dan kunnen jullie daar rustig uitzoeken waar al die U$A dollars zijn gebleven"!? O-)
Boem.......Problem solved!!!

How about Larry;
Bush had zijn oorlog nodig......en Larry nieuwe gebouwtjes, ff praten met elkaar.
Zal Larry wel gezegd hebben;
"Laat mij alles maar regelen George, want daar ben jij te stom voor en een prettige bijkomstigheid, het kost je niets, dat regel ik wel"!
Boem......Problem solved!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door DarthHouse op 25-10-2010 19:01:24 ]
pi_87952663
FEMA foto's van Ground Zero...(afgezien van de teksten natuurlijk :+ )

Kom toch op mensen, die achtergronden zien er toch gewoon fake uit? :{

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 20:46:40 ]
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:56:23 #65
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87953390
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
FEMA foto's van Ground Zero...(afgezien van de teksten natuurlijk :+ )

Kom toch op mensen, die achtergronden zien er toch gewoon fake uit? :{

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Soeperiger kan haast niet...... _O_ _O- ^O^ :W
pi_87953533
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Soeperiger kan haast niet...... _O_ _O- ^O^ :W
Tja.. ik blijf er bij ... het is één grote farce... dat hele 9/11. :7

Daarom vind ik het tegenwoordig ook zinloos om te gaan zoeken naar details op foto's en op beelden om er achter te komen hoe de gebouwen zijn ingestort. Als je weet dat zo'n beetje alles wat je ziet fake is, dan heeft dat geen nut meer, want je zoekt dus naar clues in neppe rommel. Zo ga je nooit vinden wat je zoekt...

En ja.. ook ik heb me iets minder dan 9 jaar lang in de zeik laten nemen. Nu moeten jullie nog tot die conclusie zien te komen O-) ;)

Just my 2 cents. :)

EDIT: Overigens denk ik dus dat men expres van die clues in de foto's en beelden heeft gestopt en dat ze bewust dus allerlei broodje aap verhalen het web op hebben geslingerd om mensen op het verkeerde been te zetten. Nou... dat is ze dan dus goed gelukt, maar het is een keer GAME OVER!!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 21:25:05 ]
pi_87958934
Ding dong, speciaal voor Mouzzer!

Zit het gat wat ze bedoelen wel op de goede plek, hier lijkt het van niet....

Even voor de beeldvorming...:

http://www.rense.com/general13/wtc.htm

quote:
As a staff engineer for the Port Authority in 1967, Mr. Tamaro helped build the World Trade Center's basement, a 16-acre, 70-foot- deep hole in the ground that until last Tuesday housed seven levels of shopping, parking and, at the very bottom, the PATH train station.
http://www.thefreelibrary(...)llapsed+with+a+force...-a080449073

quote:
The towers were planted in what engineers call a mammoth "bathtub," a 16-acre, 70-foot-deep hole lined with a 3,000-foot-long waterproof wall.
Ik zag op een van je plaatjes dat de bathtub verschillende dieptes had, maar dat klopt niet.
Je zit dus dieper en kijkt verder omhoog, wat doet dat met een foto?
Nieuwe WTC 7 is 226 m hoog.

Foto van WTC 2 die het oude WTC 7 aangeeft.
Wel dichtbij links genomen, dus je kan nog naar rechts....

Iets meer links van het rode pijltje....

Bijna zelfde foto, als je dus meer naar de rechterachterhoek van WTC 2 (foto is genomen in de linkervoorhoek van WTC 2) zou gaan en dan nog een stukje verder, immers de rus zei niet exact eronder, dan moet ik toch concluderen dat je deze foto gerust genomen zou kunnen hebben vanuit dat gat...

pi_87959471
@Oblivion & Mouzzer: Hier staan nog meer foto's die je misschien kunt gebruiken voor plaatsbepaling.

http://www.cracktwo.com/2(...)-at-ground-zero.html

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 22:56:25 ]
pi_87960113
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Oblivion & Mouzzer: Hier staan nog meer foto's die je misschien kunt gebruiken voor plaatsbepaling.

Als je die foto's zo bekijkt, dan lijkt het net een oorlogsgebied, alsof ze het hebben gebombardeerd.
pi_87961216
Ik kan het zo moeilijk zien zonder kadertjes... :P

Holy fuck...
Maar ze kunnen ook op het dak van WTC 6 of 5 staan en naar beneden kijken.

quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 18:44 schreef mouzzer het volgende:

[..]

simpele analyse van de foto, je ziet zelfs de muur van de badkuip en het nieuwe wtc 7. locatie van foto's is waar ongeveer de sphere stond. kan nu geen plaatjes zoeken zit op me mobiel.
Ah, de sphere, die staat er dus nog, so no hole there!
Ik begrijp wel dat het gat niet open lag, dus er moet veel puin in gevallen zijn...
Maar vond het wel een toepasselijke foto.

Bedankt J0kkebrok!

Nog een foto gevonden, weet alleen niet waar deze meneer stond op het nieuwe WTC 7.
Maar helemaal links boven is de hoek waarvan ik denk dat het gat zit. (van de kuip)
In het midden aan de voorkant, de eerste tower.

pi_87962151

Perspectief zeker? :+

FEMA photo fucked the world O-)

Bron: Andrea Booher/FEMA News Photo
www.flickr.com/photos/32610356@N02

En dan hier nog een zip-file die zowel de FEMA news foto's als de foto's van Kurt Sonnenfeld bevat: http://files.abovetopsecret.com/images/WTC-Photos.zip

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 00:33:24 ]
pi_87965013
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Ding dong, speciaal voor Mouzzer!

Ah de bel :)

Leuke poging maar het heeft niks met perspectief te maken en er is geen ruimte voor twijfel meer, de locatie van gat was onder WTC 4 in de east bathtub:

Hier nogmaals een overzichts plaatje, de rode lijn is de badkuip van WTC 1 en 2:

Oftewel:
West/deep bathtub: WTC 1, 2,3 en 6
East/shallow bathtub: WTC 4 en 5

Hier nogmaals de foto. let op de twee palen en de zwart/bruine constructie muur links bovenin net onder de kraan:

Hier diverse foto's van de east bathtub tijdens het uitgraven van de fundering van Tower 4 In iedere foto is het gat (gevuld met water) en de twee palen te zien en in verschillende is ook de zwart met bruine scheidingswand tussen de twee bathtubs te zien. WTC 2 stond hier dus niet, hier stond WTC4 en wordt nu Tower 4 gebouwd:

klikken voor grote versie, net links van het midden de twee palen:

In het midden is een van de palen te zien, rechts de scheidingsmuur

Voorgrond de east bathtub en daarachter de scheidingswand en waar wtc 2 stond:

Net onder de mast van de kraan is een van de palen te zien, WTC 2 stond achter de muur in het midden:

Foto genomen van de scheidingswand van de bathtub, hier links van stond WTC2, op de achtergrond zie je nieuwe WTC 7 en midden in het gat met de twee palen.

Nog meer foto's van het uitgraven van de east bathtub zijn op de eerste paar pagina's hier te vinden:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=746080

Nog meer bewijs dat het op de locatie van WTC4/Tower 4 is:
Crews excavating the World Trade Center site this summer for the foundations of a new skyscraper have uncovered features carved into the bedrock by glaciers about 20,000 years ago, including a 40-foot-deep pothole.

Exposing the solid rock beneath at the Ground Zero site in lower Manhattan is critical for supporting what will be Tower 4 of the new World Trade Center, being built by Silverstein Properties.
http://www.msnbc.msn.com/id/26844329/

Volgens de de rus lag de nuke in de bathtub waar WTC2 stond (zie plaatje in film 15 geloof ik): klopt dus zeker niet en dit gat is zeker niet op 50 meter diepte waar volgens sommige de nuke ontploft was... Heb ik het nog steeds verkeerd THEXFR?

En nog even vanuit de east bathtub. weinig schade aan de scheidingsmuur ondanks een nucleaire explosie er vlak bij :)
http://www.nytimes.com/in(...)B.html#/content=80ft

Dus lijkt me nu wel duidelijk dat het gat midden onder WTC4 is gevonden is en als ik het vergelijk met omliggende gebouwen juist onder het deel van WTC4 wat wel is blijven staan na het instorten van WTC2.

Oja in de kelder van WTC4 lag het goud wat volgens sommige ook verdwenen was... ook weinig last de van nuke gehad..
http://www.pbs.org/americ(...)ing_property_02.html
pi_87965408
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

Thanks, bijzondere foto's.

Ken je deze al? Beelden van ground zero puinhoop met op 4:25 container met vliegtuigresten :)

pi_87965538
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:24 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Thanks, bijzondere foto's.

Ken je deze al? Beelden van ground zero puinhoop met op 4:25 container met vliegtuigresten :)

Paar posts boven je... zip file... zitten ze allemaal in, zowel FEMA als Kurt maar staar je er niet blind op. Mijn voorlaatste 2 afbeeldingen met de letters er in laten wel duidelijk zien waarom, dacht ik zo. ;)

Ik hoop dat je inziet dat een container met rode letters FBI PLANE PARTS geen kont zegt als ie op een foto staat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 01:38:06 ]
pi_87965668
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 01:07 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Ah de bel :)

Net onder de mast van de kraan is een van de palen te zien, WTC 2 stond achter de muur in het midden:

Ik heb even de foto overgeplakt.
Maar deze doet het 'm
Ik zie het paaltje en ik zie de scheidingswal.
Deze foto miste ik dus!
En je hebt hartstikke gelijk!
Gelukkig maar, het idee dat ze nukes hadden kunnen gebruiken vond ik toch wel zwaar verontrustend.

Hier heb ik het gewoonweg niet opgemerkt:

Trouwens, als je overal pijltjes neer zou zetten om het duidelijker te krijgen, kan je het zo debunken op de sites...
Hier kan je niet omheen. (unless your stupid... :+ )

no plane, no victims theory
Mini nukies

Nou, op naar het Mossad verhaal... (diepe zucht)
Weet daar heel weinig van.
pi_87965793
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:37 schreef Oblivion het volgende:
Weet je dat heel zeker? Kijk eens naar de 2 afbeeldingen in mijn laatste post... die met die lettertjes er in.

En die mini-nukes...daar wist ik al vanaf het begin af aan van dat dat onzin was :+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 01:44:40 ]
pi_87965856
Nee, ben ook klaar met die theorie.
Ik weet dat er gesjoemeld is, maar niet zoveel als jij denkt.
En daar laat ik het bij.

Nah nog 1 dan... :+

pi_87965989
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:46 schreef Oblivion het volgende:
Nee, ben ook klaar met die theorie.
Ik weet dat er gesjoemeld is, maar niet zoveel als jij denkt.
En daar laat ik het bij.
Ik denk persoonlijk dat je er niet voor openstaat omdat het te shocking zou zijn als de victims verzonnen zijn. Puur omdat je, als het zo is, niets maar dan ook niets meer kunt geloven van wat je op voornamelijk TV te zien krijgt... en geloof me, we gaan die kant op. Sterker nog, we zijn daar dus al belandt... of je het nu leuk vindt of niet.

No offence btw. ;)

Heb je nog gekeken naar deze foto's of heb je je ogen er voor afgewend?

Maar goed... als je het er bij wilt laten, dan prima uiteraard. Ik zou het wel jammer vinden, gezien jij wel als een van de weinigen laat blijken dat je toch openstaat voor bepaalde theorieën.

When you see it, you'll shit bricks ;)

quote:
Oeh... die is slecht in debunken zeg... :+

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 01:57:32 ]
pi_87966230
Ok, daar gaan we...

Ik ga van angle 1uit....

Als je dan naar angle 2 kijkt, de foto is dichterbij, en flink naar de rechterkant.
Immers B is naar links geschoven.... korter ook.
A is naar links verschoven...ook korter.

Het grote hekwerk staat nu dus rechts, maar niet meer op de foto, zodat C naar voren komt en X ook...

Bij het woordje angle 1 zie een gebogen staaf, die zit bij angle 2 dus nu voor de werker (meest rechter)

Dus fotograaf heeft een flinke stap naar rechts gemaakt, 1 of 2 pasjes naar voren. (hoger dus...)

Het klopt gewoon.
pi_87966377
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 02:08 schreef Oblivion het volgende:
Ok, daar gaan we...

Ik ga van angle 1uit....

Als je dan naar angle 2 kijkt, de foto is dichterbij, en flink naar de rechterkant.
Immers B is naar links geschoven.... korter ook.
A is naar links verschoven...ook korter.

Het grote hekwerk staat nu dus rechts, maar niet meer op de foto, zodat C naar voren komt en X ook...

Bij het woordje angle 1 zie een gebogen staaf, die zit bij angle 2 dus nu voor de werker (meest rechter)

Dus fotograaf heeft een flinke stap naar rechts gemaakt, 1 of 2 pasjes naar voren. (hoger dus...)

Het klopt gewoon.
Ongelooflijk hoe koeltjes je dat durft te stellen..

Kijk eens naar de lange balk waar ze op staan... die is nauwelijks gedraaid en toch is de C van links naar rechts verhuisd. Daarnaast zie je duidelijk dat de C (de gehele berg puin) niet gedraaid is, maar alleen verschoven. Het is gewoon een platte bitmap.
pi_87966414
Je luistert toch naar niemand, dus ik ben er klaar mee. :)
Wellicht wil iemand anders je het wel goed uitleggen.
Je kan beter deze theorie bespreken met mensen op het forum, waar je deze foto's vandaan hebt.
pi_87966488
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 02:21 schreef Oblivion het volgende:
Je luistert toch naar niemand, dus ik ben er klaar mee. :)
Wellicht wil iemand anders je het wel goed uitleggen.
Je kan beter deze theorie bespreken met mensen op het forum, waar je deze foto's vandaan hebt.
Ik luister wel, alleen dan moet het wel kloppen wat iemand zegt. ;)

Kies een willekeurig punt links voor je. Hoeveel moet jij draaien of naar links stappen om het rechts van je te krijgen?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 02:41:50 ]
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:06:24 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87967411
Hoe oud zijn die foto's eigenlijk? Zou onderhand denken dat ze de boel opegruimd zouden hebben en halverweg een nieuw gebouw?
The truth was in here.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:54:04 #84
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87982424
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 02:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik luister wel, alleen dan moet het wel kloppen wat iemand zegt. ;)

Kies een willekeurig punt links voor je. Hoeveel moet jij draaien of naar links stappen om het rechts van je te krijgen?
De realiteit is vaak.....anders!

and for the infidels under us....i did it!

A=middelmatige fotosoep,B=goede fotosoep en C=slechte fotosoep!
En een berg vuil C genoemd......heeft imao géén pootjes ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door DarthHouse op 26-10-2010 16:01:29 ]
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:58:43 #85
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87982637
http://killtown.911review.org/911smokingguns.html :')

Wel, volgens mij kunnen wij FOKKERS wel een paar puntjes toevoegen, aan die 277 smoking guns.

FEMA......zou de F uit FEMA iets met Fotoshoppen te maken hebben? _O-

[ Bericht 53% gewijzigd door DarthHouse op 26-10-2010 16:07:15 ]
pi_87989442
quote:

Mini nukies

Is dat enkel en alleen omdat de krater niet op de verwachte plek zit ? Welke zaken neem je allemaal mee om tot die conclusie te komen ? Welke verklaring is er dan voor de hot spots, enorme flitsen tijdens de instorting, etc.

mbt de Mossad ben je niet de enige;

Maar documentatie over voorvallen in het verleden zijn er te over, en ook mbt 9-11 sijpelt er wel 's iets door:

http://www.tomflocco.com/fs/HouseHidesIsraeliTelSpying.htm
http://www.informationclearinghouse.info/article7545.htm
http://www.rense.com/general87/14_1.htm
http://whatreallyhappened(...)?q=fiveisraelis.html
http://cryptome.org/dea-il-spy.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_87989885
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:21 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Is dat enkel en alleen omdat de krater niet op de verwachte plek zit ?
Ja, dan klopt het hele verhaal niet meer....of heb je een andere uitleg voor een gat die voor 75 % toch onder WTC 1, 2 of 7 gevonden had moeten worden en nu (toen dus al) blijkt dat het gat daar heul niet zit....
quote:
Welke zaken neem je allemaal mee om tot die conclusie te komen ?
De "gewone" zaken zoals die rus het had uitgelegd, the aftermath.... het klopt dus niet...
quote:
Welke verklaring is er dan voor de hot spots, enorme flitsen tijdens de instorting, etc.
Het zou natuurlijk gewoon ordinaire hypermoderne explosieven geweest kunnen zijn...
Enorme flitsen zijn mij niet bekend.
quote:
Ja, heb ik al in zitten snuffelen..eerste wat ik las dat ze de moslims al eerder wilde framen.
Operatie Susannah oid?
pi_87995959
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:31 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ja, dan klopt het hele verhaal niet meer....of heb je een andere uitleg voor een gat die voor 75 % toch onder WTC 1, 2 of 7 gevonden had moeten worden en nu (toen dus al) blijkt dat het gat daar heul niet zit....
[..]

De "gewone" zaken zoals die rus het had uitgelegd, the aftermath.... het klopt dus niet...
[..]

Het zou natuurlijk gewoon ordinaire hypermoderne explosieven geweest kunnen zijn...
[..]

Ja, heb ik al in zitten snuffelen..eerste wat ik las dat ze de moslims al eerder wilde framen.
Operatie Susannah oid?

imho is 'n gat niet echt nodig.

Enorme flits(en) Vooral die op 2:35 en verder :

Susannah oid idd
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_incident

Mijn mening is overigens dat als de us govt zou weten van evt betrokkenheid van de Mossad bij 9-11 ze dit nooit openbaar zouden maken vanwege de politieke gevolgen in het midden oosten.

Toch niet de minste:

former Senior BBC Mideast Correspondent and author Alan Hart

quote:
Regarding 9/11, Hart suggested that while there may have been some original terrorist plot conceived by fellow-travelers of Osama Bin Laden, the Israeli Mossad, with its near-total penetration of Middle Eastern governments and terrorist groups alike, would have quickly detected and hijacked the operation to its own ends, orchestrating a spectacularly successful attack on America designed to be blamed on its Arab and Muslim enemies. Hart added that the Mossad operation that became 9/11 would have been aided and abetted by certain corrupt American leaders.
http://adamholland.blogsp(...)11-and-may-nuke.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_87995991
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:31 schreef Oblivion het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Operatie Susannah oid?
hoe zit het dan met al dat stof, wat heeft de towers dan verpulverd?
waarom blijf het nog 5 maanden nagloeien/branden?
waarom al 1000 dode first responders en 10.000 zieken
waarom FBI die in hazematsuits komen aanzetten, waarom alle reddingsvoertuigen vernielt?
waarom een verbod op geigertellers alleen in New york?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:53:42 #90
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87996753
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

'FAKE EYEWITNESS PRE RECORDED INTERVIEWS ON 9/11'. :')
http://www.liveleak.com/view?i=29d_1183038642

De eerste 2.20 heeft met de bovenste video te maken.....
http://www.liveleak.com/view?i=04f_1180859190

@JokkeBrok......Maar vanaf 2.20 = dat mogelijk :?
Lijkt een beetje onmogelijk met die aldoor bewegende rookontwikkeling.

Ondertussen las ik; 'dat er al 53 ooggetuigen zijn overleden/vermoord/zelfmoord/ongeluk/toeval'. :'(

[ Bericht 7% gewijzigd door DarthHouse op 26-10-2010 20:59:25 ]
pi_87999232
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

'FAKE EYEWITNESS PRE RECORDED INTERVIEWS ON 9/11'. :')
http://www.liveleak.com/view?i=29d_1183038642

De eerste 2.20 heeft met de bovenste video te maken.....
http://www.liveleak.com/view?i=04f_1180859190
Ah ... Gary Welz... dat verhaal ken ik idd. Is wel meer over te vinden. O.a. op Let's roll forum.

quote:
@JokkeBrok......Maar vanaf 2.20 = dat mogelijk :?
Lijkt een beetje onmogelijk met die aldoor bewegende rookontwikkeling.
2de filmpje kende ik nog niet. Goed gevonden.

Rook faken.. kwestie van segmenten via copy/paste mirroring,& rotating blijven herhalen. Dit konden ze natuurlijk al flink voorbereiden aangezien je gewoon op een doodgewone dag een filmpje van Manhattan maakt en de torens continu filmt en vervolgens een layer toevoegt waarop de torens flink roken en delen in brand staan. Hollywood deed dat al jaren, dus volgens mij is dat allemaal niet zo spectaculair als je weet waar je mee bezig bent.

Die beelden "air" je vervolgens als zijnde Live beelden op het moment supreme et voila. Maar goed.. ik ben daar nog niet helemaal uit. De torens moeten haast wel gewoon in brand hebben gestaan en er moet flinke rook te zien geweest zijn anders moeten de mensen die op afstand hebben staan kijk ook geen brandende en rokende torens hebben waargenomen.

quote:
Ondertussen las ik; 'dat er al 53 ooggetuigen zijn overleden/vermoord/zelfmoord/ongeluk/toeval'. :'(
Dodenlijst tot nu toe:

quote:
Barry Jennings (Eyewitness to explosions and bodies inside WTC7) -- Undisclosed causes

Kenneth Johannemann (Eyewitness to explosions inside WTC, Saw no airplanes hit but just saw "floors blow up") -- Gunshot to the head, ruled a suicide

Beverly Eckert (Wife of 9/11 WTC Victim, Earwitness to WTC Explosion, Refused hush money) -- Airplane crash

Prasanna Kalahasthi (Wife of 9/11 "Flight 11 Passenger") -- Suicide by hanging

David Graham (Dentist who saw three of the 9/11 Hijackers with Pakistani businessman in Shreveport, Louisiana) -- Murdered (Poisoned with anti-freeze)

Paul Smith (Pilot of WABC7's 9/11 "International Shot" Chopper) -- Car accident

Michael H. Doran (9/11 Victims Lawyer) -- Airplane crash

Bertha Champagne (Longtime babysitter for 911 Perp Marvin Bush's family) -- Crushed by a car

Christopher Landis (Former Operations Manager for Safety Service Patrol for the Virginia Department of Transportation, Interviewed by makers of "The Pentacon", Gave makers of "The Pentacon" a photo collection, Involved in the response to the Pentagon attack) -- Suicide

John P. O'Neill (FBI Counter-terrorism expert, Obsessed with catching Osama Bin Laden, Suspected Clinton/Bush/FBI complicity in the cover-up and protection of Bin Laden) -- Died in the WTC on 9/11

Deborah Palfrey (Ran an escort service that had 911 Perps on it's list) -- Suicide by hanging

David Wherley (US General who ordered fighter jets to scramble on 9/11) -- Train crash

Un-named Ticket Agent (Boston Logan Ticket Agent who checked Atta and Alomari) -- Suicide

Suzanne Jovin (Yale Student who had a thesis about Osama Bin Laden, Her thesis adviser was an intelligence operative) -- Murdered (Killer unknown)

Perry Kucinich (Brother of Congressman who advocated new 9/11 investigation) -- Fell down

Salvatore Princiotta (9/11 FDNY Firefighter from Ladder 9) -- Murdered

Ezra Harel (Chairman of the Israeli Company That Handled Security For All 9/11 Airports) -- Heart attack

Bruce Ivins (Patsy in the 9/11-linked "Anthrax" Case) -- Drug overdose
Verder denk ik dat de dood van de in de ogen van vele thruthers belangrijke "ooggetuigen" ook gewoon weer een hoax is om de thruth movement op het verkeerde been te zetten. Die ooggetuigen waren acteurs.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 21:51:47 ]
pi_88007903
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Paar posts boven je... zip file... zitten ze allemaal in, zowel FEMA als Kurt maar staar je er niet blind op. Mijn voorlaatste 2 afbeeldingen met de letters er in laten wel duidelijk zien waarom, dacht ik zo. ;)
Ja die 2 afbeeldingen geven duidelijk aan dat je nog steeds niks begrepen hebt van perspectief, degene die de foto's heeft genomen is iets naar rechts gelopen tussen de twee foto's dan krijgt je dit gevolg. Deze situatie kan je trouwens makkelijk thuis testen maar nee laten we gelijk maar weer roepen dat het zeker fake is, nog niks geleerd van de putdeksels ;)

quote:
Ik hoop dat je inziet dat een container met rode letters FBI PLANE PARTS geen kont zegt als ie op een foto staat.
Hij staat dan ook niet op een foto maar op een video, had je kunnen weten als je de video had gekeken... goede research weer ^O^
pi_88008508
quote:

Ik heb even de foto overgeplakt.
Maar deze doet het 'm
Ik zie het paaltje en ik zie de scheidingswal.
Deze foto miste ik dus!
En je hebt hartstikke gelijk!
Gelukkig maar, het idee dat ze nukes hadden kunnen gebruiken vond ik toch wel zwaar verontrustend.

Hier heb ik het gewoonweg niet opgemerkt:

[ afbeelding ]

Trouwens, als je overal pijltjes neer zou zetten om het duidelijker te krijgen, kan je het zo debunken op de sites...
Hier kan je niet omheen. (unless your stupid... :+ )
Blij dat het nu duidelijk is :) Debunken op andere sites heeft weinig zin, had al een site gezien die de locatie weet en het zelfs gebruikt om het nuke verhaal te verdedigen...

quote:
Mini nukies

Succes daarmee :) Voorkennis binnen bepaalde instanties is de enige theorie waar ik me in kan vinden en waar ook niet enorm veel mensen bij nodig zijn om het uit te voeren het was daarin enkel een kwestie van hier en daar andere kant opkijken het laten gebeuren. Minst aantal mensen voor nodig en de makkelijkste manier om het in de doofpot te kunnen laten verdwijnen.
pi_88008846
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:22 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Ja die 2 afbeeldingen geven duidelijk aan dat je nog steeds niks begrepen hebt van perspectief, degene die de foto's heeft genomen is iets naar rechts gelopen tussen de twee foto's dan krijgt je dit gevolg. Deze situatie kan je trouwens makkelijk thuis testen maar nee laten we gelijk maar weer roepen dat het zeker fake is, nog niks geleerd van de putdeksels ;)
Dus als jij uiterst links voor je iets in beeld hebt (de C) en je doet een paar stappen naar rechts, dan staat de C ineens uiterst rechts van je? Daarnaast is D dan amper gedraaid? Knap hoor. Ik denk dat jij nodig iets over perspectief moet leren... ;)

De achtergrond is een andere foto die in een andere layer staat en is samengevoegd met de layer op de voorgrond. Als je vind dat ik er naast zit, bewijs het maar dan,.

Oh.. en die putdeksels.. daar ben ik nog niet zo zeker van. Als je heel goed kijkt kun je een heel licht kleurverschil ontdekken tussen de stoeptegels en de tegels op de plek waar de deksels zouden moeten zijn. Blijf ik raar vinden als je op straat een foto maakt en complete details als putdeksel onzichtbaar raken terwijl ze een meter of 2 voor je liggen (Ooit van "layer opacity" gehoord? Het layertje misschien een te hoge opacity mee gegeven, per ongeluk?). Ook toevallig dat een ander met een andere camera ook precies daar zo'n foto maakt.. Er zijn namelijk maar weinig van dergelijke foto's te vinden... Als ik de foto's bekijk, blijven ze synthetisch op me overkomen. Al ga je op je kop staan... je overtuigt me niet.

Perspectief zou je me mee kunnen overtuigen door zelf eens een foto te schieten waarop je dit simuleert. Zoals het er nu naar uit ziet lijkt het een onmogelijk perspectief.

quote:
Hij staat dan ook niet op een foto maar op een video, had je kunnen weten als je de video had gekeken... goede research weer ^O^
Ik dacht dat je het over een filmpje had waarin al die Kurt foto's achter elkaar voorbij komen. Maar dan nog zegt het me niks. Als ze de attacks hebben kunnen stagen, dan kunnen ze na 9 jaar ook wel een filmpje stagen waarop een container met FBI onderdelen te zien is ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2010 01:07:25 ]
pi_88009350
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Resonancer het volgende:

[..]

imho is 'n gat niet echt nodig.
Niet als je gewone explosieven gebruikt.
quote:
Enorme flits(en) Vooral die op 2:35 en verder :

Euhm, tja ik vind dat niet enorm, gek ik heb echt 100derde filmpjes gezien, zo ook deze, maar eerder is het niet echt opgevallen...
quote:
Susannah oid idd
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_incident

Mijn mening is overigens dat als de us govt zou weten van evt betrokkenheid van de Mossad bij 9-11 ze dit nooit openbaar zouden maken vanwege de politieke gevolgen in het midden oosten.
Begrijp ik niet, leg eens uit?
quote:
Toch niet de minste:

former Senior BBC Mideast Correspondent and author Alan Hart
[..]

pi_88009444
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoe zit het dan met al dat stof, wat heeft de towers dan verpulverd?
Als ik het goed heb, doen explosieven dat ook.
quote:
waarom blijf het nog 5 maanden nagloeien/branden?
Thermate doet dat toch?
quote:
waarom al 1000 dode first responders en 10.000 zieken
Dan toch het asbest, je weet wat voor rotzooi het is, zeker in stof vorm?
quote:
waarom FBI die in hazematsuits komen aanzetten, waarom alle reddingsvoertuigen vernielt?
Niks over gelezen, dus geen oordeel.
quote:
waarom een verbod op geigertellers alleen in New york?
Dat is toch pas van het laatste jaar?

(even snel geantwoord hoor, ik weet het fijne er ook niet van... :+ )
pi_88009573
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:37 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Blij dat het nu duidelijk is :) Debunken op andere sites heeft weinig zin, had al een site gezien die de locatie weet en het zelfs gebruikt om het nuke verhaal te verdedigen...
Tja, zoals die rus het zei, het is gewoon onmogelijk op die foto...
quote:
Succes daarmee :) Voorkennis binnen bepaalde instanties is de enige theorie waar ik me in kan vinden en waar ook niet enorm veel mensen bij nodig zijn om het uit te voeren het was daarin enkel een kwestie van hier en daar andere kant opkijken het laten gebeuren. Minst aantal mensen voor nodig en de makkelijkste manier om het in de doofpot te kunnen laten verdwijnen.
Ja, zo heb ik het een aantal dagen geleden ook al omschreven.
Maar hoe is dat te bewijzen?
pi_88010312
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Who knows? Nou jij want jij zeft dat die mensen niet bestaan hebben dus bewijs maar dat het fake is. Maar je hebt er dus geen antwoord op.. en ondertussen nog wel het no victims verhaal blijven verkondigingen.. je kan ook deze video kijken waar je jumpers letterlijk de grond ziet raken: youtube.com/watch?v=bh2ee2Vciwk (heb www weggehaald zodat er niet per ongeluk op geklikt kan worden, alleen kijken als je dit echt wilt zien het zijn gore beelden)

Ik ben open minded en heb er over nagedacht, heb zelfs ik heb al diverse malen scenario's genoemd waar men allemaal rekening mee gehouden moet hebben om het no victims verhaal uit te kunnen voeren tot de dag van vandaag. Vragen daarover kon je niet beantwoorden of deed je af als irritante vragen terwijl het juist hele relevante vragen zijn. Ik denk dat je juist nogal narrow minded moet zijn om het no victims verhaal echt te geloven, er ontbreekt daarin namelijk nogal wat inlevingsvermogen om in te zien wat er nodig is om fictieve verhalen over 3000 mensen voor te bereiden, uit te voeren die dag en tot de dag van vandaag in stand proberen te houden.

Nog een scenario, stel je bent journalist en je wilt 10 jaar na 9/11 een docu maken over de laatste dag van enkele slachtoffers met daarin gesprekken met nabestaanden. Dan doe je research als waar werkten ze, hoe zijn hun laatste uren verlopen en hoe hebben de nabestaanden die dag beleefd. Dat zou dan weer allemaal in scene gezet moeten worden om het no victims verhaal in stand te kunnen houden. En zo zijn er honderden punten te bedenken waar ze allemaal rekening mee gehouden moeten hebben en nog zouden moeten tot de dag van vandaag. Als je daar echt over nadenkt dan is dat een onmogelijke opdracht waarbij je duizenden mensen nodig hebt om uit te voeren.

Ook gestaged? Deze mensen hingen voor wat geld uit de ramen van een van de torens?

quote:

Groot deel zal idd verpulverd zijn, je kan het testen door spullen van paar honderd meter hoog naar beneden te gooien en daar tonnen staal op te storten en kijken wat er van overblijft :) Ik heb zelf een stukje van flight 11 gezien toen ik in NY was plus wat computer onderdelen die gevonden zijn op ground zero. Het zijn vooral kleine items die gevonden zijn en dat lijkt me logisch.

Er zijn trouwens 27.000 persoonlijke bezittingen gevonden, noem ik niet slechts enkele objecten:

Of is dat ook allemaal in scene gezet net als dit:
http://www.nysm.nysed.gov(...)cuments/recovery.pdf
http://www.sept11marriottsurvivors.org/recovery.php
pi_88011085
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus als jij uiterst links voor je iets in beeld hebt (de C) en je doet een paar stappen naar rechts, dan staat de C ineens uiterst rechts van je? Daarnaast is D dan amper gedraaid? Knap hoor. Ik denk dat jij nodig iets over perspectief moet leren... ;)

De achtergrond is een andere foto die in een andere layer staat en is samengevoegd met de layer op de voorgrond. Als je vind dat ik er naast zit, bewijs het maar dan,.
Een paar stappen naar rechts en zelf iets naar links draaien en objecten verder weg verplaatsen dan van links naar rechts terwijl spullen vlak voor je amper verplaatsen. Simpel thuis na te doen en helemaal niet vreemd of enkel mogelijk met layers samenvoegen. Grappig ik moet het weer bewijzen, ijj denk dat iets niet klopt dus moet jij met bewijs daarvoor komen..

quote:
Als ik de foto's bekijk, blijven ze synthetisch op me overkomen. Al ga je op je kop staan... je overtuigt me niet.
Ik weet ondertussen wel dat je niet te overtuigen bent dus kom dan ook niet meer met dit soort dingen aanzetten met opmerkingen als dit is duidelijk fake terwijl je toch niet te overtuigen bent.. zinloze discussie namelijk.

quote:
Perspectief zou je me mee kunnen overtuigen door zelf eens een foto te schieten waarop je dit simuleert. Zoals het er nu naar uit ziet lijkt het een onmogelijk perspectief.
Kan je makkelijk zelf doen en iedereen mee overtuigen, jij komt met die 'fake' foto's en vindt dat het niet klopt dus overtuig ons met echt bewijs! Zoals gezegd enkele stappen naar rechts zetten en zelfs iets naar links draaien, je zal je verbazen wat er met objecten iets verder weg zal gebeuren ;)

quote:
Ik dacht dat je het over een filmpje had waarin al die Kurt foto's achter elkaar voorbij komen. Maar dan nog zegt het me niks. Als ze de attacks hebben kunnen stagen, dan kunnen ze na 9 jaar ook wel een filmpje stagen waarop een container met FBI onderdelen te zien is ;)
Ik dacht... je dacht ook dat de Naudet broers van de aardbodem waren verdwenen.. valt op dat je weinig moeite doet om zelf dingen uit te zoeken en alles maar een fake stempel geeft. Omdat iets kan is dat nog geen enkel bewijs dat het ook zo gebeurd is..

Ze hebben trouwens dan niet alleen de container gefaked maar ook dit stuk landingsgestel:
http://www.newrochelletal(...)mosque-new-york-city

En nog meer fakes:
http://www.nysm.nysed.gov/wtc/recovery/aircraft.html

[ Bericht 0% gewijzigd door mouzzer op 27-10-2010 03:18:16 ]
pi_88015400
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:39 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Who knows? Nou jij want jij zeft dat die mensen niet bestaan hebben dus bewijs maar dat het fake is. Maar je hebt er dus geen antwoord op.. en ondertussen nog wel het no victims verhaal blijven verkondigingen.. je kan ook deze video kijken waar je jumpers letterlijk de grond ziet raken: youtube.com/watch?v=bh2ee2Vciwk (heb www weggehaald zodat er niet per ongeluk op geklikt kan worden, alleen kijken als je dit echt wilt zien het zijn gore beelden)
Die shit heb ik al lang gezien en ja ik denk dat het fake is. De jumpers waren de enige getoonde slachtoffers van die dag die op de beelden te zien waren. Verder geen dode te zien. Zelfs geen mensen die dood onder puin vandaan getrokken werden. Vergelijk het eens met de gemiddelde aardbeving.. Best raar aangezien men claimt dat er 3000 slachtoffers zijn gevallen. Iets om over na te denken iig ;)

Sommige jumpers zoals op 0.32 seconden vallen uit een deel waar geen rook naar buiten komt en waar geen vlammen te zien zijn. Enig idee hoe dik het glas in een wolkenkrabber is en enig idee hoe moeilijk dat te breken is?

Hier een van de personen die getuige was van jumpers:

Dit is "Jack Taliercio" een cameraman van Fox (een van de 5 grote media stations die imho de fake beelden live de wereld in stuurde!!). Let eens goed op zijn body language en mimiek. Hij probeert de tranen er letterlijk uit te persen. Nogal een dubieus interview, zoals wel meer van die ooggetuigen dubieus overkomen.

Daarnaast is het nogal belangrijk om te weten wanneer dit interview is opgenomen. Als dit een dag na of een paar dagen na het gebeuren is geweest, dan kan ik me voorstellen dat je stuk zit. Als dit een jaar of zelfs een paar jaar later is opgenomen, dan lijkt een dergelijke emotionele reactie niet reëel meer. Helaas weet ik dat dus niet.

Daarnaast is het zo dat de man geen tranen vertoont. Maar ja... ik realiseer me heus wel dat dit geen bewijs is. Hoe kun je überhaupt bewijzen of iemand liegt en acteert? Lijkt me duidelijk dat dit dus nogal een welles nietes discussie is die nergens toe zal leiden. Hooguit tot een flame war omdat het op veel mensen nogal ziek overkomt als je dit soort dingen in twijfel trekt. Begrijpelijk ook hoor...

quote:
Ik ben open minded en heb er over nagedacht, heb zelfs ik heb al diverse malen scenario's genoemd waar men allemaal rekening mee gehouden moet hebben om het no victims verhaal uit te kunnen voeren tot de dag van vandaag. Vragen daarover kon je niet beantwoorden of deed je af als irritante vragen terwijl het juist hele relevante vragen zijn.
Zoals welke vragen?

quote:
Ik denk dat je juist nogal narrow minded moet zijn om het no victims verhaal echt te geloven, er ontbreekt daarin namelijk nogal wat inlevingsvermogen om in te zien wat er nodig is om fictieve verhalen over 3000 mensen voor te bereiden, uit te voeren die dag en tot de dag van vandaag in stand proberen te houden.
Als je constateert dat diverse foto's en beelden duidelijk fakes zijn, moet er dan altijd een coherent scenario gegeven kunnen worden die die fakery goed ondersteunt? Het is en blijft altijd gissen hoe de vork precies in de steel heeft gezeten natuurlijk. Ik denk dat de genen die verantwoordelijk zijn voor deze "aanslagen" een onuitputtelijke voorraad aan middelen hebben om hun zaken geregeld te krijgen.

Ik heb al eens eerder een foto'tje van een slachtoffer laten zien die van een memorial site afkomstig was waarbij in de JPG data verborgen instructies waren opgenomen om een streep uit het gezicht te verwijderen. Ik heb er zelfs een link bij gegeven zodat mensen het zelf met hun eigen ogen konden gaan checeken. Verder bevatten meerdere foto's van personen dergelijke teksten. Soms stonden de "levensverhalen" zelfs in die verborgen data. Helaas soms ook bij de verkeerde persoon...

Ook de EXIF data vertoonde nogal eens wat vreemde data e.d, maar goed... ik heb geen zin om daar verder nog over uit te wijden, want je krijgt alleen maar slappe tegen argumenten.

quote:
Nog een scenario, stel je bent journalist en je wilt 10 jaar na 9/11 een docu maken over de laatste dag van enkele slachtoffers met daarin gesprekken met nabestaanden. Dan doe je research als waar werkten ze, hoe zijn hun laatste uren verlopen en hoe hebben de nabestaanden die dag beleefd. Dat zou dan weer allemaal in scene gezet moeten worden om het no victims verhaal in stand te kunnen houden. En zo zijn er honderden punten te bedenken waar ze allemaal rekening mee gehouden moeten hebben en nog zouden moeten tot de dag van vandaag. Als je daar echt over nadenkt dan is dat een onmogelijke opdracht waarbij je duizenden mensen nodig hebt om uit te voeren.
Die verhalen zijn allemaal van te voren uitgedacht. Vaak zijn ze zelfs nogal absurd. Zo moeilijk is dat niet om rond enkele slachtoffers een wat gedetailleerder verhaaltje te verzinnen hoor. Scriptschrijvers genoeg. Zelfs jij kunt wel een geloofwaardig verhaaltje verzinnen, neem ik aan. Dat is echt geen rocket science.

quote:
Ook gestaged? Deze mensen hingen voor wat geld uit de ramen van een van de torens?
[ afbeelding
Mja.. nuff said. Hier komen we niet uit.

quote:
Groot deel zal idd verpulverd zijn, je kan het testen door spullen van paar honderd meter hoog naar beneden te gooien en daar tonnen staal op te storten en kijken wat er van overblijft :) Ik heb zelf een stukje van flight 11 gezien toen ik in NY was plus wat computer onderdelen die gevonden zijn op ground zero. Het zijn vooral kleine items die gevonden zijn en dat lijkt me logisch.
Kluizen verpulveren niet. Bureaustoelen verpulveren niet. Black boxes van vliegtuigen verpulveren niet. Tapijt...?

quote:
Er zijn trouwens 27.000 persoonlijke bezittingen gevonden, noem ik niet slechts enkele objecten:

Of is dat ook allemaal in scene gezet net als dit:
http://www.nysm.nysed.gov(...)cuments/recovery.pdf
http://www.sept11marriottsurvivors.org/recovery.php
27.000 is slechts een getal. Wat zijn de feiten achter dat getal dan?

Als ik die eerste pdf open trek dan valt mijn oog op een stapel sleutels. Opmerkelijk genoeg hebben de meeste geen sleutelhanger. Het is een berg losse sleutels. Moet dat bewijs zijn? Een foto van een laars.. moet dat bewijs zijn?

De black boxes wil ik zien... Nee... natuurlijk. Die zijn verpulverd. Sorry hoor, maar dat je deze bullshit gewoon slikt is eigenlijk best bizar.

Je andere link is een site met allemaal dode links.

Verder heb ik nu geen tijd om op je andere post in te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2010 13:33:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')