abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88340618
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Lijkt me idd dat hij dichter bij de camera komt die LAAG staat. Vreemd genoeg ga je als je valt OMLAAG! ;)
Natuurlijk valt iemand omlaag, maar zou het dan ook niet zo zijn dat die balken van de gevel ook breder hadden moeten worden? Ze zijn immers dichter bij de persoon met de camera dan de balken hoger in het gebouw ;)

quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:23 schreef Bastard het volgende:
Buiten de conspiracy om.. hoe erg moet het zijn eer je uit een hoge flat springt, de dood als zekerheid tegemoet?

En in de conspiracy.. ook een acteur?
De facade van het gebouw lijkt op diverse afbeeldingen niet overeen te komen met de werkelijke facade van de torens. In dat geval zou je dus kunnen concluderen dat je met fake afbeeldingen te maken hebt.

Zie dit bijvoorbeeld:

Er lijkt een of ander zonwering systeem aanwezig te zijn.

Valt je ook niet op dat die ramen erg klein zijn en dicht bij elkaar staan?

Foto's vanuit het WTC. Zie de lengte van de ramen:

Meer info zie: http://letsrollforums.com(...)e-center-t23544.html

Even een quote:

quote:
I don't know if the facade was altered prior to 9/11. I lived in NYC and never observed any work on the facade. once the towers were completed. Of course I did not spend every day of my life observing the twin towers. I had a business on Leonard Street about 10 or 15 blocks north and would see them from the north every day for several years. I have no recollection in that period - mid 80s of any facade work.

It's hard for me to wrap my mind around the idea that the above photos are the facade as I knew it.
Meer interessante info:

http://letsrollforums.com/did-wtc-have-fake-t22705p2.html

http://letsrollforums.com/new-9-11-links-t22087.html

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2010 22:13:24 ]
pi_88344451
Wat een ongelofelijke bull crap is dit zeg:

_O-

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2010 22:18:33 ]
pi_88407859
Wat is dat toch met vliegtuigonderdelen en verkeers- / straatnaamborden?

Ik heb toch wel het idee dat die onderdelen daar met opzet geplaatst zijn. Zelfs de kleine onderdeeltjes liggen er netjes naast. Die bordjes moeten dan weer de illusie wekken dat de onderdelen uit de lucht kwamen vallen...

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2010 19:31:36 ]
  zondag 7 november 2010 @ 12:44:07 #254
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_88429405
als ik dit topic moet geloven dan...
-hebben ze dus 1000+ acteurs met zwijgplicht ingehuurd
-1000+ video's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gevideoshopped
-1000+ foto's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gefotoshopped
-de vloeren + buiten kant van het WTC aangepast omdat eh... ja ik weet het ook niet
-vliegtuig motoren + onderdelen van vliegtuigen van daken op de straten (EN PERSONEN!) laten vallen (zo lijkt het net echt)
-tientallen straten volledig bedekt met puin en lichaamsstukken (PRECIES op het zelfde moment als de explosieven in het gebouw etc)
-2 jumbo jets inclusief passagiers gekaapt en deze op een *secret* militaire basis oid laten laten en daar vernietigd
-"shape cutting" explosieven geplaatst op meerdere verdiepingen in kantoor gebouwen die gewoon in gebruik waren
-de beide torens doen instorten met explosieven op dezelfde vloeren
-rook installaties in het WTC aangebracht ( _O- )
-mini atoombommen om ehr een stofwolk te simuleren
en dat is alleen maar uit deze reeks

hadden ze beter een groepje alqaida strijders hun werk laten doen en een paar vliegtuigen laten kapen en deze in gebouwen laten vlie.... oh wacht?

draven jullie niet iets door? laat het toch rusten jongens, verdoe je tijd aan iets nuttigs

[ Bericht 2% gewijzigd door Elusive op 07-11-2010 12:52:06 ]
pi_88430645
Je hebt echt een gave om zaken te overdrijven en de boel daarmee belachelijk te doen overkomen.
  zondag 7 november 2010 @ 13:44:54 #256
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_88431205
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:44 schreef Elusive het volgende:
-1000+ video's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gevideoshopped
-1000+ foto's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gefotoshopped
-de vloeren + buiten kant van het WTC aangepast omdat eh... ja ik weet het ook niet
-vliegtuig motoren + onderdelen van vliegtuigen van daken op de straten (EN PERSONEN!) laten vallen (zo lijkt het net echt)
-tientallen straten volledig bedekt met puin en lichaamsstukken (PRECIES op het zelfde moment als de explosieven in het gebouw etc)
-2 jumbo jets inclusief passagiers gekaapt en deze op een *secret* militaire basis oid laten laten en daar vernietigd
-"shape cutting" explosieven geplaatst op meerdere verdiepingen in kantoor gebouwen die gewoon in gebruik waren

hadden ze beter een groepje alqaida strijders hun werk laten doen en een paar vliegtuigen laten kapen en deze in gebouwen laten vlie.... oh wacht?

draven jullie niet iets door? laat het toch rusten jongens, verdoe je tijd aan iets nuttigs
gedeeltelijk heb je gelijk :)
pi_88432984
quote:

Ik heb een tip voor jou:

In de komende weken moet je vaak je schoen bij de schoorsteen zetten;

jij bent heel braaf en daarom heeft de goede Sint veel cadeautjes voor jou uit Spanje meegebracht. *O*

Vooral zo doorgaan over 09/11;

Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is krijgt een chip in z'n kop of een griepprik. >:)
  zondag 7 november 2010 @ 14:47:40 #258
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_88433143
quote:
--Verdoe jij net zoveel tijd als een ander, met deze "nuttige" post op dit topic! ;)

quote:
-- Vertel mij eens ......hoe kom jij aan 1000+ :)
quote:
-- Vertel mij eens ....waarom is de Naudet tape bij de FBI geweest ;)
quote:
-- De torens zijn ingestort zoals jij en net als de rest van de wereld 'ze' heeft zien instorten.... ;) en wat betreft flight 175, ik vind het vliegtuig wel een grotere linkervleugel hebben als een gewoon vliegtuig en als je dan zo goed kan vliegen.......waarom dan niet lager en VOL er in!!!
quote:
-- "Nee....ik weet het ook niet" :{
quote:
-- Is ook echt gebeurd *)
quote:
-- Anyway, heb jij onderdelen van flight 11 gezien?
quote:
-- Er zijn er in ieder geval MEER die 'die' theorie staven en dat zijn er veééééél meer als 1000+.
quote:
-- Wat versta jij onder gewoon.....als in 100% gebruik??
Ik denk dat er minder mensen in beide torens waren als dat er gedacht wordt. :|W
quote:
-- Ahum?!.....dezelfde vloeren??? :? ....met andere woorden....heb jij een SCOOP vertel vertel vertééél :{w
quote:
-mini atoombommen om er een stofwolk te simuleren en dat is alleen maar uit deze reeks
-hadden ze beter een groepje alqaida strijders hun werk laten doen en een paar vliegtuigen laten kapen en deze in gebouwen laten vlie.... oh wacht?
-- Zeg dan niks :')
quote:
1=draven jullie niet iets door? 2=laat het toch rusten jongens, 3=verdoe je tijd aan iets nuttigs
1= :s) 2= :N 3=
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
  zondag 7 november 2010 @ 14:48:39 #259
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_88433172
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

gedeeltelijk heb je gelijk :)
Dat dan weer wel ;) ^O^
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_88438635
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2010 13:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je hebt echt een gave om zaken te overdrijven en de boel daarmee belachelijk te doen overkomen.
Dat zeg jij?

-edit-nee-

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2010 20:37:09 ]
pi_88438650
Ik krijg trouwens een authentication-popup van dit topic.
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 18:02:07 #262
249559 crew  Lavenderr
pi_88439935
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:42 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb een tip voor jou:

In de komende weken moet je vaak je schoen bij de schoorsteen zetten;

jij bent heel braaf en daarom heeft de goede Sint veel cadeautjes voor jou uit Spanje meegebracht. *O*

Vooral zo doorgaan over 09/11;

Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is krijgt een chip in z'n kop of een griepprik. >:)
Moest lachen :D
Onmogelijke keuze natuurlijk :P
pi_88440004
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat zeg jij?-edit-
Moet je niet even lekker op me schelden? :s)

Maar goed, zijn er hier mensen die het verhaal geloven van de kerosine dat door de liftschachten naar beneden kwam razen en de lobby uitkoos om daar de deuren er uit te blazen? Liften zouden ook naar beneden gevallen zijn.

Nu is het toevallig zo dat de meeste moderne liften met een veiligheids mechanisme zijn uitgerust: http://science.howstuffwo(...)ipment/elevator6.htm

quote:
Elevators also have electromagnetic brakes that engage when the car comes to a stop. The electromagnets actually keep the brakes in the open position, instead of closing them. With this design, the brakes will automatically clamp shut if the elevator loses power. Elevators also have automatic braking systems near the top and the bottom of the elevator shaft. If the elevator car moves too far in either direction, the brake brings it to a stop.

If all else fails, and the elevator does fall down the shaft, there is one final safety measure that will probably save the passengers. The bottom of the shaft has a heavy-duty shock absorber system -- typically a piston mounted in an oil-filled cylinder. The shock absorber works like a giant cushion to soften the elevator car's landing.
Dus wij denken dat de liften in de WTC gebouwen niet met dergelijke standaard veiligheidssystemen waren uitgerust en dat het mogelijk was dat liften naar beneden konden vallen?

Daarnaast sluit het verhaal totaal niet aan bij de manier waarop de liften waren gebouwd. Geen van de liften bestemd voor normale passagiers reikt van de top tot aan de lobby. Alleen de 2 express elevators reikten van de top tot begane grond. Het is dus absoluut niet mogelijk dat de kerosine door de schachten van de local elevators tot aan de lobby kon stromen. Zie:

quote:
Passengers took non-stop express elevators from the ground floor to elevator lobbies on the 44th and 78th floors. There, they walked across a hall to smaller local elevators that went to higher floors. It could take five minutes to get from the ground floor lobby to the 105th floor.

Each tower had only two passenger elevators that went non-stop from bottom to top to the Windows on the World restaurant in the north tower and the observation deck in the south tower.

Bron: http://www.usatoday.com/n(...)-elevator-usat_x.htm
Dat absurde verhaal, daar kan dus een grote streep door. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2010 20:38:04 ]
  zondag 7 november 2010 @ 19:49:41 #264
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_88443554
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat zeg jij?

-reactie op edit-.
aha, je bent terug van je ban :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2010 20:39:08 ]
  zondag 7 november 2010 @ 21:45:16 #265
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88451134
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Moest lachen :D
Onmogelijke keuze natuurlijk :P
Het is geen keuze het wordt met straffe op gedrongen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 22:39:20 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_88455141
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is geen keuze het wordt met straffe op gedrongen.
Nee hoor, de griepprik is niet verplicht maar wordt aangeboden.
pi_88456734
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor, de griepprik is niet verplicht maar wordt aangeboden.
INKLUSIEF het vaccin tegen die Mexicaanse griep.

2 halen , niks betalen.

Mexico Mexico .. Meeexxiiiiiiiccoooooooo !!! :W

SORRY: off-topic; 09/11 dus.... tja. Die Bin Laden toch, wat een stoute boef.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bankfurt op 07-11-2010 23:12:03 ]
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 23:19:03 #268
249559 crew  Lavenderr
pi_88457419
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:05 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

INKLUSIEF het vaccin tegen die Mexicaanse griep.

2 halen , niks betalen.

Mexico Mexico .. Meeexxiiiiiiiccoooooooo !!! :W

SORRY: off-topic; 09/11 dus.... tja. Die Bin Laden toch, wat een stoute boef.
Ja, inclusief het vaccin tegen Mexicaanse griep, dat klopt. Maar dan nóg hoef je het niet te nemen.
Maarruh wat kan je mooi zingen! ;)

Oh ja, 9/11, idd wat een boefje die Bin Laden 8-)
pi_88457786
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh ja, 9/11, idd wat een boefje die Bin Laden 8-)
Hij moet wel een erg slim boefje zijn. Nog steeds vogelvrij.

Hij is in ieder geval slimmer dan hij er uit ziet. :')
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 23:44:10 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_88458345
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hij moet wel een erg slim boefje zijn. Nog steeds vogelvrij.

Hij is in ieder geval slimmer dan hij er uit ziet. :')
Ain't that the true ^O^
pi_88459576
Al Qaeda bestaat niet. Het is een spookvijand. Bin Laden heeft helemaal geen groot terroristen netwerk onder zich.

pi_88460097
_O- Okee, het wordt steeds mooier! Eerst is Al Quaeda een organisatie van Amerika zelf, en nu bestaat het niet eens? :P
pi_88460275
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 00:33 schreef ToT het volgende:
_O- Okee, het wordt steeds mooier! Eerst is Al Quaeda een organisatie van Amerika zelf, en nu bestaat het niet eens? :P
Kijk eerst het BBC filmpje eens. Wellicht dat je dan beter begrijpt wat ik bedoel. Kost je 10 minuutjes ;)
pi_88460626
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk eerst het BBC filmpje eens. Wellicht dat je dan beter begrijpt wat ik bedoel. Kost je 10 minuutjes ;)
Meh, geen zin om er 10 minuten van mijn leven in te investeren als ik het bij voorbaat al bullshit vind.

Als je er een samenvatting van wil geven waarom het niet zou bestaan, zou ik er misschien toch nog wel een keer met een half oog naar gaan kijken.
pi_88460825
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 00:57 schreef ToT het volgende:

Meh, geen zin om er 10 minuten van mijn leven in te investeren als ik het bij voorbaat al bullshit vind.

Als je er een samenvatting van wil geven waarom het niet zou bestaan, zou ik er misschien toch nog wel een keer met een half oog naar gaan kijken.
Er moest een terroristische organisatie bestaan om juridisch meer voet aan de grond te hebben om verdachten van (het voorbereiden van) terrorisme goed te kunnen berechten.

In januari 2001 begon een rechtszaak tegen 4 mannen die verdacht werden van de bomaanslagen op ambassade gebouwen in Oost Afrika (Kenia, Tanzania, Nairobi). Men besloot toen ook om Bin Laden te vervolgen voor deze aanslagen. Om dat te kunnen realiseren moest er bewijs komen van een criminele organisatie. Op die manier kunnen ze dus het hoofd van zo'n organisatie berechten, ook al kan hij niet direct aan een misdaad of daad van terreur worden gelinkt.

U snapt? :)

EDIT: Sindsdien is alles en iedereen die ook maar enigszins verdacht wordt betrokken te zijn bij (het voorbereiden van) terroristische activiteiten een lid van Al Qaeda. Natuurlijk gewoon pure onzin, want er is niemand op de aardbol die zichzelf een Al Qaeda lid noemt. Slapende cellen zijn ook pure bullshit. Het verkoopt iig lekker. :')

Ik vraag me eigenlijk wel af wat je in dit topic doet. Je houding getuigt niet echt van de wil om op een juiste manier aan de discussie deel te nemen. Bij voorbaat zaken bullshit noemen en misschien wel bereid zijn om met een half oog naar een filmpje te kijken vind ik persoonlijk een beetje passief gedrag. Je wilt deelnemen of niet. No offence btw ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2010 01:19:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')