Natuurlijk valt iemand omlaag, maar zou het dan ook niet zo zijn dat die balken van de gevel ook breder hadden moeten worden? Ze zijn immers dichter bij de persoon met de camera dan de balken hoger in het gebouwquote:Op donderdag 4 november 2010 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me idd dat hij dichter bij de camera komt die LAAG staat. Vreemd genoeg ga je als je valt OMLAAG!
De facade van het gebouw lijkt op diverse afbeeldingen niet overeen te komen met de werkelijke facade van de torens. In dat geval zou je dus kunnen concluderen dat je met fake afbeeldingen te maken hebt.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:23 schreef Bastard het volgende:
Buiten de conspiracy om.. hoe erg moet het zijn eer je uit een hoge flat springt, de dood als zekerheid tegemoet?
En in de conspiracy.. ook een acteur?
Meer interessante info:quote:I don't know if the facade was altered prior to 9/11. I lived in NYC and never observed any work on the facade. once the towers were completed. Of course I did not spend every day of my life observing the twin towers. I had a business on Leonard Street about 10 or 15 blocks north and would see them from the north every day for several years. I have no recollection in that period - mid 80s of any facade work.
It's hard for me to wrap my mind around the idea that the above photos are the facade as I knew it.
gedeeltelijk heb je gelijkquote:Op zondag 7 november 2010 12:44 schreef Elusive het volgende:
als ik dit topic moet geloven dan...
-hebben ze dus 1000+ acteurs met zwijgplicht ingehuurd
-1000+ video's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gevideoshopped
-1000+ foto's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gefotoshopped
-de vloeren + buiten kant van het WTC aangepast omdat eh... ja ik weet het ook niet
-vliegtuig motoren + onderdelen van vliegtuigen van daken op de straten (EN PERSONEN!) laten vallen (zo lijkt het net echt)
-tientallen straten volledig bedekt met puin en lichaamsstukken (PRECIES op het zelfde moment als de explosieven in het gebouw etc)
-2 jumbo jets inclusief passagiers gekaapt en deze op een *secret* militaire basis oid laten laten en daar vernietigd
-"shape cutting" explosieven geplaatst op meerdere verdiepingen in kantoor gebouwen die gewoon in gebruik waren
-de beide torens doen instorten met explosieven op dezelfde vloeren
-rook installaties in het WTC aangebracht ()
-mini atoombommen om ehr een stofwolk te simuleren
en dat is alleen maar uit deze reeks
hadden ze beter een groepje alqaida strijders hun werk laten doen en een paar vliegtuigen laten kapen en deze in gebouwen laten vlie.... oh wacht?
draven jullie niet iets door? laat het toch rusten jongens, verdoe je tijd aan iets nuttigs
Ik heb een tip voor jou:quote:Op zondag 7 november 2010 12:44 schreef Elusive het volgende:
-hebben ze dus 1000+ acteurs met zwijgplicht ingehuurd
-1000+ video's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gevideoshopped
-1000+ foto's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gefotoshopped
-de vloeren + buiten kant van het WTC aangepast omdat eh... ja ik weet het ook niet
-vliegtuig motoren + onderdelen van vliegtuigen van daken op de straten (EN PERSONEN!) laten vallen (zo lijkt het net echt)
-tientallen straten volledig bedekt met puin en lichaamsstukken (PRECIES op het zelfde moment als de explosieven in het gebouw etc)
-2 jumbo jets inclusief passagiers gekaapt en deze op een *secret* militaire basis oid laten laten en daar vernietigd
-"shape cutting" explosieven geplaatst op meerdere verdiepingen in kantoor gebouwen die gewoon in gebruik waren
-de beide torens doen instorten met explosieven op dezelfde vloeren
-rook installaties in het WTC aangebracht ()
-mini atoombommen om ehr een stofwolk te simuleren
en dat is alleen maar uit deze reeks
hadden ze beter een groepje alqaida strijders hun werk laten doen en een paar vliegtuigen laten kapen en deze in gebouwen laten vlie.... oh wacht?
draven jullie niet iets door? laat het toch rusten jongens, verdoe je tijd aan iets nuttigs
--Verdoe jij net zoveel tijd als een ander, met deze "nuttige" post op dit topic!quote:Op zondag 7 november 2010 12:44 schreef Elusive het volgende:
-- Vertel mij eens ......hoe kom jij aan 1000+quote:-hebben ze dus 1000+ acteurs met zwijgplicht ingehuurd
-- Vertel mij eens ....waarom is de Naudet tape bij de FBI geweestquote:-1000+ video's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gevideoshopped
-- De torens zijn ingestort zoals jij en net als de rest van de wereld 'ze' heeft zien instorten....quote:-1000+ foto's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gefotoshopped
-- "Nee....ik weet het ook niet"quote:-de vloeren + buiten kant van het WTC aangepast omdat eh... ja ik weet het ook niet
-- Is ook echt gebeurdquote:-vliegtuig motoren + onderdelen van vliegtuigen van daken op de straten (EN PERSONEN!) laten vallen (zo lijkt het net echt)
-- Anyway, heb jij onderdelen van flight 11 gezien?quote:-tientallen straten volledig bedekt met puin en lichaamsstukken (PRECIES op het zelfde moment als de explosieven in het gebouw etc)
-- Er zijn er in ieder geval MEER die 'die' theorie staven en dat zijn er veééééél meer als 1000+.quote:-2 jumbo jets inclusief passagiers gekaapt en deze op een *secret* militaire basis oid laten laten en daar vernietigd
-- Wat versta jij onder gewoon.....als in 100% gebruik??quote:-"shape cutting" explosieven geplaatst op meerdere verdiepingen in kantoor gebouwen die gewoon in gebruik waren
-- Ahum?!.....dezelfde vloeren???quote:-de beide torens doen instorten met explosieven op dezelfde vloeren
-- Zeg dan niksquote:-rook installaties in het WTC aangebracht ()
-mini atoombommen om er een stofwolk te simuleren en dat is alleen maar uit deze reeks
-hadden ze beter een groepje alqaida strijders hun werk laten doen en een paar vliegtuigen laten kapen en deze in gebouwen laten vlie.... oh wacht?
1=quote:1=draven jullie niet iets door? 2=laat het toch rusten jongens, 3=verdoe je tijd aan iets nuttigs
Dat zeg jij?quote:Op zondag 7 november 2010 13:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je hebt echt een gave om zaken te overdrijven en de boel daarmee belachelijk te doen overkomen.
Moest lachenquote:Op zondag 7 november 2010 14:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb een tip voor jou:
In de komende weken moet je vaak je schoen bij de schoorsteen zetten;
jij bent heel braaf en daarom heeft de goede Sint veel cadeautjes voor jou uit Spanje meegebracht.![]()
Vooral zo doorgaan over 09/11;
Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is krijgt een chip in z'n kop of een griepprik.
Moet je niet even lekker op me schelden?quote:
Dus wij denken dat de liften in de WTC gebouwen niet met dergelijke standaard veiligheidssystemen waren uitgerust en dat het mogelijk was dat liften naar beneden konden vallen?quote:Elevators also have electromagnetic brakes that engage when the car comes to a stop. The electromagnets actually keep the brakes in the open position, instead of closing them. With this design, the brakes will automatically clamp shut if the elevator loses power. Elevators also have automatic braking systems near the top and the bottom of the elevator shaft. If the elevator car moves too far in either direction, the brake brings it to a stop.
If all else fails, and the elevator does fall down the shaft, there is one final safety measure that will probably save the passengers. The bottom of the shaft has a heavy-duty shock absorber system -- typically a piston mounted in an oil-filled cylinder. The shock absorber works like a giant cushion to soften the elevator car's landing.
Dat absurde verhaal, daar kan dus een grote streep door.quote:Passengers took non-stop express elevators from the ground floor to elevator lobbies on the 44th and 78th floors. There, they walked across a hall to smaller local elevators that went to higher floors. It could take five minutes to get from the ground floor lobby to the 105th floor.
Each tower had only two passenger elevators that went non-stop from bottom to top to the Windows on the World restaurant in the north tower and the observation deck in the south tower.
Bron: http://www.usatoday.com/n(...)-elevator-usat_x.htm
Het is geen keuze het wordt met straffe op gedrongen.quote:Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moest lachen![]()
Onmogelijke keuze natuurlijk
Nee hoor, de griepprik is niet verplicht maar wordt aangeboden.quote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is geen keuze het wordt met straffe op gedrongen.
INKLUSIEF het vaccin tegen die Mexicaanse griep.quote:Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, de griepprik is niet verplicht maar wordt aangeboden.
Ja, inclusief het vaccin tegen Mexicaanse griep, dat klopt. Maar dan nóg hoef je het niet te nemen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
INKLUSIEF het vaccin tegen die Mexicaanse griep.
2 halen , niks betalen.
Mexico Mexico .. Meeexxiiiiiiiccoooooooo !!!
SORRY: off-topic; 09/11 dus.... tja. Die Bin Laden toch, wat een stoute boef.
Hij moet wel een erg slim boefje zijn. Nog steeds vogelvrij.quote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, 9/11, idd wat een boefje die Bin Laden
Ain't that the truequote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hij moet wel een erg slim boefje zijn. Nog steeds vogelvrij.
Hij is in ieder geval slimmer dan hij er uit ziet.
Kijk eerst het BBC filmpje eens. Wellicht dat je dan beter begrijpt wat ik bedoel. Kost je 10 minuutjesquote:Op maandag 8 november 2010 00:33 schreef ToT het volgende:
Okee, het wordt steeds mooier! Eerst is Al Quaeda een organisatie van Amerika zelf, en nu bestaat het niet eens?
Meh, geen zin om er 10 minuten van mijn leven in te investeren als ik het bij voorbaat al bullshit vind.quote:Op maandag 8 november 2010 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk eerst het BBC filmpje eens. Wellicht dat je dan beter begrijpt wat ik bedoel. Kost je 10 minuutjes
Er moest een terroristische organisatie bestaan om juridisch meer voet aan de grond te hebben om verdachten van (het voorbereiden van) terrorisme goed te kunnen berechten.quote:Op maandag 8 november 2010 00:57 schreef ToT het volgende:
Meh, geen zin om er 10 minuten van mijn leven in te investeren als ik het bij voorbaat al bullshit vind.
Als je er een samenvatting van wil geven waarom het niet zou bestaan, zou ik er misschien toch nog wel een keer met een half oog naar gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |