Ja, van best wel wat dingen zelfs. Ben ook bang dat ik nu midden in iets zit waar ik spijt van krijg, namelijk te weinig 'leven'. Waar de meeste mensen scharrelen, allerlei middelen uitproberen, uitgaan en veel vriendschappen opbouwen, doe ik niets van dat alles. Sommige dingen grotendeels uit keuze (middelen uitproberen), maar afwezigheid van uitgaan met vrienden is helaas niet iets waar ik voor gekozen heb. Het gekke is dat ik het op dit moment vaak niet erg vind, dit rustige, maar ik ben erg bang dat ik er in de toekomst spijt van krijg omdat ik nu nog 'de kans had'...
Het belangrijkste besef blijft inderdaad dat je het vaak niet terug kunt draaien.

En dingen die met andere mensen te maken hebben... Pff, als ik dat nu op zou gaan rakelen, dat zijn zulke oude koeien. De hele slechte indrukken en het kapot maken van dingen is grotendeels vergeten, dus daar wil ik het liever bij laten.

Iets wat ik echt heel graag terug zou willen draaien is een soort 'gevecht' wat ik vroeger met iemand gehad heb, wat volkomen onterecht was. Ik kan heel slecht tegen geweld en voel me hier nog steeds schuldig over, ondanks dat het meer dan 10 jaar geleden is. Daarnaast gewoon dingen waar ik me enorm voor schaam, maar, hoe cliché ook, wel een erg belangrijk deel zijn geweest van mijn leven.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis