abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109560618
Ik moet zeggen dat sinds ik dit topic ben begonen er toch weer aardig wat dingen zijn bijgekomen :( :-P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_109561423
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik moet zeggen dat sinds ik dit topic ben begonen er toch weer aardig wat dingen zijn bijgekomen :( :-P
Dat valt mee toch? Als ik je posts zo doorlees doe je het iig goed met studie en werk, dat is toch wel waar de meesten hier spijt van hebben...
pi_109561489
Wel van de brug gesprongen en niet zo laf zijn geweest om het niet te doen

Klinkt ook lekker cru :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:59:28 #154
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_109570683
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 05:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat lijkt me moelijk om me te leven, iedere dag spijt van iets
Ja, maar hij maakt t me wel makkelijker om elke dag te smsen en om de dag bellen we elkaar.

Heb gewoon mn eigen gevoel te veel weggecijferd voor mn ouders, natuurlijk is dat achteraf een domme fout geweest.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_109570787
Ik heb spijt van alle lege flessen.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:03:15 #156
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_109712283
Ja, van best wel wat dingen zelfs. Ben ook bang dat ik nu midden in iets zit waar ik spijt van krijg, namelijk te weinig 'leven'. Waar de meeste mensen scharrelen, allerlei middelen uitproberen, uitgaan en veel vriendschappen opbouwen, doe ik niets van dat alles. Sommige dingen grotendeels uit keuze (middelen uitproberen), maar afwezigheid van uitgaan met vrienden is helaas niet iets waar ik voor gekozen heb. Het gekke is dat ik het op dit moment vaak niet erg vind, dit rustige, maar ik ben erg bang dat ik er in de toekomst spijt van krijg omdat ik nu nog 'de kans had'...

Het belangrijkste besef blijft inderdaad dat je het vaak niet terug kunt draaien. :) En dingen die met andere mensen te maken hebben... Pff, als ik dat nu op zou gaan rakelen, dat zijn zulke oude koeien. De hele slechte indrukken en het kapot maken van dingen is grotendeels vergeten, dus daar wil ik het liever bij laten. ;)

Iets wat ik echt heel graag terug zou willen draaien is een soort 'gevecht' wat ik vroeger met iemand gehad heb, wat volkomen onterecht was. Ik kan heel slecht tegen geweld en voel me hier nog steeds schuldig over, ondanks dat het meer dan 10 jaar geleden is. Daarnaast gewoon dingen waar ik me enorm voor schaam, maar, hoe cliché ook, wel een erg belangrijk deel zijn geweest van mijn leven. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zaterdag 31 maart 2012 @ 01:21:10 #157
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_109720614
Ik heb geen spijt. Van spijt hebben word ik ongelukkig. Tuurlijk had ik sommige dingen beter anders op moeten lossen, beter een andere keuze moeten maken etc. Maar daar heb ik juist van geleerd. Ik kan nu zeggen, -ook al ben ik pas 21- dat ik door mijn levensloop veel levens ervaring heb gekregen, juist door de foute keuzes en impulsieve daden. Ook ben ik nu op een punt gekomen dat ik precies weet wat ik wil en hoe ik mijn toekomst voor me zie, en dat komt ook mede door de geschiedenis van foute keuzes maken.
Spijt heb ik dus niet. Je kan van bijna alles wel leren.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_109721015
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 07:58 schreef jerney het volgende:
Ik zou voor een andere middelbare school hebben gekozen, want ik was echt niet geschikt voor het daltonsysteem :') Meer talen in mijn pakket, daarna antropologie studeren en dan richting Zuid-Amerika.

Maar alleen als ik mezelf notities mag meegeven over mijn lief en waar te vinden O+
Daltonschool :') idd een waardeloos systeem
pi_109724107
Ik had 4 jaar geleden al mijn huidige functie kunnen vervullen maar ik wilde persé een HBO-opleiding op mijn conto hebben :').

Had ik 4 jaar langer door kunnen sparen en had mijn restaurant al kunnen openen i.p.v. over een half jaar -O-
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:26:56 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_109724584
Ik had minder onzeker moeten zijn in mijn tienerjaren, achteraf gezien was dat nergens voor nodig.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_109791774
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Daltonschool :') idd een waardeloos systeem
Dafuq is dat voor systeem :?
  maandag 2 april 2012 @ 02:13:50 #162
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109791839
Ik heb eigenlijk van vrij weinig dingen spijt. :) Vooral omdat ik ervan overtuigd ben dat je altijd spijt krijgt van dingen laten, in plaats van dingen doen. Het enige waar ik spijt van heb, is dus dat ik niet in dienst ben gegaan, want dit studentenleven is echt niks voor mij. :')
pi_109815545
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 02:03 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Dafuq is dat voor systeem :?
Iets uit de jaren 70.
  maandag 2 april 2012 @ 19:21:52 #164
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_109815785
Spijt dat ik mezelf verzuild heb in de schilderswijk en daar eenzaam mijn jeugdjaren heb doorgebracht wat een grote impact heeft gehad op mijn sociale vaardigheden.

Ik heb al 3 jaar het idee dat ik mezelf niet ken, alsof ik 'm alleen maar diep binnenin heb en hij er niet uit wil. Ik ben teveel klein gehouden door famillieleden en ben niet de persoon die ik gedacht had te worden.

Maar als ik dan echt alleen ben (in mijn kamer en niemand thuis) dan ben ik erg leuk gezelschap voor mezelf. Dat is ook van de weinige momenten dat ik lach en blij ben. :P
pi_109815900
Ik leer wel van dingen, maar ik denk niet in "wat als" termen. Gedane zaken nemen geen keer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')