quote:Nee hoor, Jezus was zelf een Joodse koning en veel Joden wilde hem weg hebben, de reden zou ik niet weten, de Joden hebben nooit rekening gehouden van Pilatus rechts gevoel om Jezus te veroordelen, maar toch heeft Pilatus een doorn kroon op Jezus hoofd gezet met een gewaad als teken van een Joodse Koning.Op zondag 24 oktober 2010 23:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Men oh men, over verkeerd geïnformeerd gesproken. Het zijn de Joden die niets van Jezus moeten hebben, hij is niet, herhaal niet de voorspelde messias, die moet volgens de Joden nog steeds komen. In de Islam daarentegen is Jezus, oftewel Isa, profeet en messias die tzt samen met de Mahdi terug gaat keren.
quote:Jezus was geen jood en zou zichzelf nooit jood genoemd hebben, niet in de laatste plaats omdat het woord simpelweg niet bestond.Op maandag 25 oktober 2010 03:09 schreef killer10000 het volgende:
[..]
Nee hoor, Jezus was zelf een Joodse koning en veel Joden wilde hem weg hebben, de reden zou ik niet weten, de Joden hebben nooit rekening gehouden van Pilatus rechts gevoel om Jezus te veroordelen, maar toch heeft Pilatus een doorn kroon op Jezus hoofd gezet met een gewaad als teken van een Joodse Koning.
quote:Nou snel naar Israel om ze te bekeren dan.In ieder geval denk ik dat de Joden zich tot Christus moeten bekeren voor de duizend jarige vrede.
quote:Bijvoorbeeld, wat is er met de Edomieten en Moabieten gebeurd?Maar goed, zoals ik al eerder zei................heb geloof want de Bijbel is moeilijk te begrijpen dan je denkt en er is nog veel te ontdekken over de rol van tussen Jezus en de Joden
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Wilders gebruikt gewoon het achterlijke deel van Nederland voor zijn strijd voor een etnisch gezuiverd Groot-Israel. Daar is hij al jaren mee bezig, sinds hij er geld voor krijgt uit de VS van andere figuren die geloven dat het Joodse Herrenvolk vanwege hun ras recht heeft op Lebensraum heeft hij er zelfs zijn eigen partij voor opgericht.
Het hele idee dat Wilders zich inspant voor Nederlanders slaat nergens op, hij gebruikt ze slechts.
quote:Maar heb je nog een voorbeeld van een landstreek die hernoemd werd na een opstand?Op maandag 25 oktober 2010 01:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is nooit gebeurd.
The Invention of the Jewish People
quote:Die spreekt dus wel over ''Jewish'' history. Zoals trouwens ook de Romeinen er een woord voor hadden.After the 1st-century CE works of Flavius Josephus, the Jewish writing of Jewish history pretty well disappears for over 1700 years,
quote:Ik zou niet weten waarom je opeens met het woord ''mystiek'' op de proppen komt.Op maandag 25 oktober 2010 01:52 schreef moussie het volgende:
dus je bent bekend met de opstand en de gevolgen, dus niks mystiek, gewoon verslagen en weg gejaagd.
quote:Israël.Op maandag 25 oktober 2010 10:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar heb je nog een voorbeeld van een landstreek die hernoemd werd na een opstand?
quote:Holocaust. Natuurlijk. Het snelst groeiende volk ter wereld. Israel heeft minder Palestijnen gedood dan Jordanie of Libanon. In 60 jaar minder dan 50.000 doden uit een populatie van 12 miljoen. Holocaust. Waar zijn de vernietigingskampen?Op zondag 24 oktober 2010 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als God bestaat mag je dat bewijzen.
Maar religie is dus de enige reden die Joden hebben om een Arabische holocaust uit te voeren?
quote:Een zeer controversiele mening verkondigd in een bepaald boek is vaststaand feit.Op maandag 25 oktober 2010 01:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is nooit gebeurd.
quote:Denk daar maar eens over na, in hoeverre dat mythische verhaal mystiek isOp maandag 25 oktober 2010 10:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je opeens met het woord ''mystiek'' op de proppen komt.
quote:Voor een woord dat niet bestaat komt het opvallend vaak voor in het Oude Testament. Oftewel je bent weer eens leugens aan het verspreiden. Hou daar nou eens mee op, op ga naar BNW met je onzintheorieen.Op maandag 25 oktober 2010 03:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jezus was geen jood en zou zichzelf nooit jood genoemd hebben, niet in de laatste plaats omdat het woord simpelweg niet bestond.
quote:Genetisch gezien zeker wel.Er waren Galileërs, Judeërs en Samaritanen en Jezus was een Galileër.
Het woord jood is pas van de laatste eeuwen. God mag weten wie of wat er mee bedoeld wordt aangezien veel mensen die zich jood noemen overduidelijk niet van Midden Oosterse afkomst zijn.
[..]
quote:Wat denk je nou, dat mensen hier jouw leugens gaan geloven? Dan moet je toch echt met slimmere leugens komen, want dit is bedroevend.Nou snel naar Israel om ze te bekeren dan.
[..]
Bijvoorbeeld, wat is er met de Edomieten en Moabieten gebeurd?
quote:Wat denk jij dat het woord mystiek betekent eigenlijk?Op maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef moussie het volgende:
[..]
Denk daar maar eens over na, in hoeverre dat mythische verhaal mystiek is
quote:In dit geval: het zien van een goddelijke straf in het verjaagd worden door de Romeinen.Op maandag 25 oktober 2010 11:13 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat denk jij dat het woord mystiek betekent eigenlijk?
quote:De Romeinen waren sowieso constant bezig met het benoemen en hernoemen van hun gebiden, opstand of niet. Voorbeeld:Op maandag 25 oktober 2010 10:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar heb je nog een voorbeeld van een landstreek die hernoemd werd na een opstand?
Wat betreft die site, een bepaalde recensent stelt:
[..]
Die spreekt dus wel over ''Jewish'' history. Zoals trouwens ook de Romeinen er een woord voor hadden.
quote:En wat is jouw probleem hiermee?Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef moussie het volgende:
[..]
In dit geval: het zien van een goddelijke straf in het verjaagd worden door de Romeinen.
quote:anders maak je zelf weer onsterfelijk belachelijkOp maandag 25 oktober 2010 01:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is nooit gebeurd.
quote:Nee hoor, alleen sommigen, de Zionisten die rechten claimen op basis van een heel oud boek dat ze zelf hebben geschreven en zich er nog na gedragen ook, alsof ze alsnog iedereen op dat stukkie grond over de kling moeten jagen, iets wat ze destijds na hebben gelaten en waarvoor ze dus 'gestraft' zijn. Veel ervan vindt je op de Westelijke Jordaanoever, in de nederzettingen.Op maandag 25 oktober 2010 11:19 schreef Viajero het volgende:
[..]
En wat is jouw probleem hiermee?
Oh, wacht, jij bent het. Je hebt gelijk, kutjoden, altijd maar liegen en bedriegen. Zoiets was het toch?
quote:Zo kan ik ook extreme uitlatingen van bepaalde Moslims aanhalen zonder erbij te vermelden dat het om een minderheid van de Moslims gaat.Op maandag 25 oktober 2010 11:29 schreef moussie het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen sommigen, de Zionisten die rechten claimen op basis van een heel oud boek dat ze zelf hebben geschreven en zich er nog na gedragen ook, alsof ze alsnog iedereen op dat stukkie grond over de kling moeten jagen, iets wat ze destijds na hebben gelaten en waarvoor ze dus 'gestraft' zijn. Veel ervan vindt je op de Westelijke Jordaanoever, in de nederzettingen.
quote:Nou, dat heb ik nog nooit beweerd, dus je kunt het wel achterwege laten.Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef moussie het volgende:
[..]
In dit geval: het zien van een goddelijke straf in het verjaagd worden door de Romeinen.
quote:Gaza? Ze doen het iets subtieler dan Hitler maar het resultaat is hetzelfde.Op maandag 25 oktober 2010 10:59 schreef Viajero het volgende:
[..]
Holocaust. Natuurlijk. Het snelst groeiende volk ter wereld. Israel heeft minder Palestijnen gedood dan Jordanie of Libanon. In 60 jaar minder dan 50.000 doden uit een populatie van 12 miljoen. Holocaust. Waar zijn de vernietigingskampen?
quote:Ik kijk realistisch naar de wereld en er zijn wat dingen mis en er wordt heel hard over gelogen. Dat is leuk om over te discussiëren.Waar komt jouw haat vandaan? Want dat dit niets, maar dan ook niets, te maken heeft met een holocaust weet je zelf natuurlijk ook wel.
quote:Ik hoop net zo hard dat de Israëli's trots zijn op hun haatzaaiende leugens.Op maandag 25 oktober 2010 11:37 schreef Viajero het volgende:
Leuk he, haat verspreiden? Zonder enthousiaste haatverspreiders zoals jij zouden de meeste genocides niet gebeurd zijn. Ik hoop dat je trots bent op je haatzaaiende leugens.
quote:6 miljoen doden van de 9 miljoen in vijf jaar, of 50.000 doden van de 12 miljoen in 60 jaar. Het resultaat is precies hetzelfde ja, geen enkel verschil te zien.Op maandag 25 oktober 2010 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaza? Ze doen het iets subtieler dan Hitler maar het resultaat is hetzelfde.
[..]
quote:Ja, en gelukkig kom jij wel met de waarheid, zoals hierboven. Kijk, als je Joden haat is dat verder prima hoor, maar kom er dan wel eerlijk voor uit. Gaza gelijkstellen met Auschwitz is zo ongelofelijk dom...Ik kijk realistisch naar de wereld en er zijn wat dingen mis en er wordt heel hard over gelogen. Dat is leuk om over te discussiëren.
quote:De Israelis. Allemaal. Inclusief de Israelis van Arabische afkomst, of gaat het puur om de Joden?Op maandag 25 oktober 2010 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoop net zo hard dat de Israëli's trots zijn op hun haatzaaiende leugens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |