quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:22 schreef Dlocks het volgende:
Je hebt blijkbaar helemaal geen dubbel paspoort nodig om loyaal te zijn aan een ander land.
quote:En als we dan gelijk alle moslims erbij doen dan hebben we een stuk minder problemenOp zondag 24 oktober 2010 08:36 schreef Nielsch het volgende:
Beter deporteren ze al die Israeliers naar Antartica ofzo. Zijn we gelukkig ook weer van dat moordende, bedriegende en stelende kutvolk af. Zetten we er een mooie muur neer, kunnen ze ook weer klagen. Dat is toch alles wat ze doen.
quote:sowieso dan alle Joden... niet alleen Israeliers...Op zondag 24 oktober 2010 08:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als we dan gelijk alle moslims erbij doen dan hebben we een stuk minder problemen
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef Killaht het volgende:
We kunnen ook alle joden exporteren naar Antartica of de Oeral. Hopelijk zijn we dan eindelijk een keer van het gezeik af.
quote:naar mijn idee vind Wilders het in Israel idd veel fijner als in Nederland.Op zondag 24 oktober 2010 01:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Wanneer gaat Wilders zich daar vestigen?
quote:ik hoop dat ze rattegif in jou eten gooien ooitOp zondag 24 oktober 2010 08:36 schreef Nielsch het volgende:
Beter deporteren ze al die Israeliers naar Antartica ofzo. Zijn we gelukkig ook weer van dat moordende, bedriegende en stelende kutvolk af. Zetten we er een mooie muur neer, kunnen ze ook weer klagen. Dat is toch alles wat ze doen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 10:58 schreef Athlon64x het volgende:
LubersBolkensteijn had inderdaad gelijk Wilders slaat steeds meer door
quote:Het is dan ook jammer dat 1,5 miljoen stemmers medelijden met hem hebben.Op zondag 24 oktober 2010 04:19 schreef Zehra het volgende:
Wilders heeft het woord 'hypocriet' uitgevonden. Als je in het woordenboek kijkt staat de naam 'Wilders' er achter. De man heeft vrijheid in het vaandel........ alleen niet voor moslims. De man heeft vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel... alleen niet voor mensen die tegen hem zijn. Dat roept hij meteen 'DEMONISERING'. Hij is nu al DE trieste persoon van deze eeuw.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ik hoop dat ze rattegif in jou eten gooien ooit
quote:Die kunnen toch samen met Wilders weg? Zou het land er beter uitzien als Wilder + Wilders stemmers weg zouden gaan?Op zondag 24 oktober 2010 11:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het is dan ook jammer dat 1,5 miljoen stemmers medelijden met hem hebben.
quote:Zoek maar eens op youtube: er zijn nog meer van dit soort speeches met soms uitspraken die veel verder gaan dan wat hij in NL zegt. Een voorbeeld is: "Het is een oorlog tegen de islam, wij moeten de wapens oppakken!"
quote:Mwah, kennelijk is dit nodig, andere partijen hebben een gat laten vallen waar zelfs een randdebiel een kans in zag. Zodra de andere partijen realiseren dat integratie geen kwestie is van de deur openhouden mag Wilders met zijn stemmers in hun eigen nederzetting gaan zitten van mij.Op zondag 24 oktober 2010 11:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Die kunnen toch samen met Wilders weg? Zou het land er beter uitzien als Wilder + Wilders stemmers weg zouden gaan?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 11:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mwah, kennelijk is dit nodig, andere partijen hebben een gat laten vallen waar zelfs een randdebiel een kans in zag. Zodra de andere partijen realiseren dat integratie geen kwestie is van de deur openhouden mag Wilders met zijn stemmers in hun eigen nederzetting gaan zitten van mij.
quote:In dat opzicht was 'de tegenpartij' dus wel heel vooruitstrevend ! Jammer dat Wilders en aanhang geen gevoel voor humor hebben en het serieusOp zondag 24 oktober 2010 11:25 schreef sitting_elfling het volgende:Haha ja inderdaad. Maarja, dat zullen PVV stemmers het wel weer niet met je eens zijn
quote:Op zich mee eens, uiteindelijk ontmaskert deze charlatan zichzelf, ik maak me alleen wel eens zorgen over de schade die meneer aanricht in zijn pad naar niks. Uiteindelijk verkracht hij het ware probleem en lossen we er niks mee op (integendeel).Op zondag 24 oktober 2010 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
Goede zaak dit. Laat hem toch lekker roepen wat hij wil roepen! Ik ga mij in ieder geval echt niet meer druk maken om deze roeptoeter. De eerste keer was het nog een manier van aandachttrekkerij, nu lijkt het een beetje op een verongelijkt kindje van 6 dat aan de lopende band aandacht wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |