quote:Oke, zal ik doen!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:09 schreef dakraam het volgende:
Je moet 3 kilo kaas eten voordat je er echt bij hoort.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:09 schreef dakraam het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:09 schreef dakraam het volgende:
quote:Oke zal het onthouden!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:09 schreef Fluweel het volgende:
What happens in FOK! stays in FOK!
[ afbeelding ]
quote:Sorry, maar het toch echt goudse kaas zijn.
quote:Wie is Voe?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:11 schreef heloef het volgende:
Je moet net als die andere paupers geilen op Voe voor dat je er bij hoort.
quote:Toe maar.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Adoreer hier Emilie 'Voe' (mét pics)
quote:Mensen die nog steeds niet weten dat het 'akkoord' isDe algemene voorwaarden waar je mee accoord dient te gaan vind je hier
quote:Heb je al minimaal 3 kilo kaas op?
quote:mensen die de leraar nederlands uit gaan hangenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:19 schreef trolololo het volgende:
Moet je zoiets nou eenmaal niet in ONZ posten
Tevens:
[..]
Mensen die nog steeds niet weten dat het 'akkoord' is
quote:Tss... Iedere pauper weet toch dat het 'akkoord gaan met' isOp zaterdag 23 oktober 2010 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mensen die de leraar nederlands uit gaan hangen
quote:Oude kaas of is dat niet goed?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:24 schreef dakraam het volgende:
[..]
Heb je al minimaal 3 kilo kaas op?
quote:waarom vertel je het dan als het toch al duidelijk isOp zaterdag 23 oktober 2010 23:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
Tss... Iedere pauper weet toch dat het 'akkoord gaan met' is
quote:Zolang he goudse kaas is, is alles goed.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:30 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Oude kaas of is dat niet goed?
quote:Zal het onthouden!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:33 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb nu al enkele jaren ONZ geobserveerd en ik denk dat een van de regels daar is dat het "patat" is en niet "friet".
quote:Mooi!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:35 schreef dakraam het volgende:
[..]
Zolang he goudse kaas is, is alles goed.
quote:Nee, je hebt nog jarenlange training te gaan.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:36 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Mooi!
Ben ik dan nu officieel een onzin user?
quote:Om even de saaie lullo uit te hangen. Het is inderdaad patat, friet is een fries woord.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:33 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb nu al enkele jaren ONZ geobserveerd en ik denk dat een van de regels daar is dat het "patat" is en niet "friet".
quote:Wat is dan echt iets wat je NIET moet doen?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:37 schreef dakraam het volgende:
[..]
Nee, je hebt nog jarenlange training te gaan.
quote:Ik ben er net!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:38 schreef PeZu het volgende:
Eerste regel is: kut users rot op!
Dus helaas TS, doei doei
quote:Die heeft veel posts!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
quote:kut users, schrijf je aan elkaar.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:38 schreef PeZu het volgende:
Eerste regel is: kut users rot op!
Dus helaas TS, doei doei
quote:Oja, en de meeste newbies (met alle respect) denken dat ze een hele coole smerige provocerende naam hebben maar eigenlijk staat het alleen maar triest.
quote:Jij bent de spelling nazi?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
kut users, schrijf je aan elkaar.
quote:Ik nietOp zaterdag 23 oktober 2010 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
kut users, schrijf je aan elkaar.
quote:Is mijn naam te provocerend?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oja, en de meeste newbies (met alle respect) denken dat ze een hele coole smerige provocerende naam hebben maar eigenlijk staat het alleen maar triest.
quote:Hij is niet smerig genoeg sorry.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:44 schreef dakraam het volgende:
[..]
Is mijn naam te provocerend?Ik denk het wel he?
quote:En mijn naam?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij is niet smerig genoeg sorry.
quote:Maar dakramen zijn de smerigste ramen der ramenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij is niet smerig genoeg sorry.
quote:Haut u muil!
quote:Slapen.
quote:Misschien heb je een punt, of een gevel.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:46 schreef dakraam het volgende:
[..]
Maar dakramen zijn de smerigste ramen der ramen
quote:Oh nu ga ik never gonna give you up en never gonna let you down
quote:dat is voor butjes!
quote:QFTOp zondag 24 oktober 2010 00:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Fok! kent 2 regels,
1: Chuck-N0rr1s heeft altijd gelijk
2: Is er twijfel of iets anders dan treed regel 1 in werking
quote:NeeOp zondag 24 oktober 2010 00:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Fok! kent 2 regels,
1: Chuck-N0rr1s heeft altijd gelijk
2: Is er twijfel of iets anders dan treed regel 1 in werking
quote:Je bent weer lekker negatief
quote:HeldOp zondag 24 oktober 2010 00:12 schreef SpecialK het volgende:
Regel 1.
Altijd foto's van je zusje toevoegen als je een topic opent.
Regel 2.
Als je iemand ziet posten in R&P over z'n relatie en/of psychologische problemen kan je het beste z'n spelling of z'n woordgebruik belachelijk maken.
Regel 3.
Je piemel is bij deze minimaal 28cm geworden. Als je een meisje bent dan heb je nu cup F
Regel 4.
Alle muziek die je bezit is in flac format, al je video's zijn blue-ray en al je foto's zijn CR of CR2. Met minder neem je niet genoegen Bovendien heb je een muziekverzameling van minimaal 160 Gig maar toch hou je niet van popmuziek
Regel 5.
Post regelmatig foto's van wolvenshirts in random topics. Het zal wel op eenofandere manier van toepassing zijn
Regel 6.
Andere mensen dood wensen wordt bestraft door de mods maar als je verkapt iemand iets gruwelijks toewenst dan heb je kans een eere-quote te worden in de laatste post als een mod het topic dicht gooit.
Veel succes!
quote:Oke!Op zondag 24 oktober 2010 00:12 schreef SpecialK het volgende:
Regel 1.
Altijd foto's van je zusje toevoegen als je een topic opent.
Regel 2.
Als je iemand ziet posten in R&P over z'n relatie en/of psychologische problemen kan je het beste z'n spelling of z'n woordgebruik belachelijk maken.
Regel 3.
Je piemel is bij deze minimaal 28cm geworden. Als je een meisje bent dan heb je nu cup F
Regel 4.
Alle muziek die je bezit is in flac format, al je video's zijn blue-ray en al je foto's zijn CR of CR2. Met minder neem je niet genoegen Bovendien heb je een muziekverzameling van minimaal 160 Gig maar toch hou je niet van popmuziek
Regel 5.
Post regelmatig foto's van wolvenshirts in random topics. Het zal wel op eenofandere manier van toepassing zijn
Regel 6.
Andere mensen dood wensen wordt bestraft door de mods maar als je verkapt iemand iets gruwelijks toewenst dan heb je kans een eere-quote te worden in de laatste post als een mod het topic dicht gooit.
Veel succes!
quote:U heeft verlorenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:15 schreef Oceanview het volgende:
When you say Fok! you've lost the game
quote:Het spijt me.Op zondag 24 oktober 2010 11:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet mijn posts editten he![]()
tevens zeg ik ja op je eerste PM
quote:irritant is dat heOp zondag 24 oktober 2010 11:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
na het even doorgelezen te hebben zag ik het idd
quote:Stoer.Op zondag 24 oktober 2010 11:58 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Ik luister lekker niet naar jou.![]()
quote:een belangrijk ding in ONZ, leer het verschil tussen sarcasme en serieuze reacties
quote:het is heel leuk om trolololo te negeren, alleen ik kan het niet
quote:Oke ik zal het proberen.Op zondag 24 oktober 2010 13:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is heel leuk om trolololo te negeren, alleen ik kan het niet
quote:Ja man.Op zondag 24 oktober 2010 13:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
voel je je nu baas met je PM van SwJ?
quote:Niet letterlijk.Op zondag 24 oktober 2010 13:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
harder proberen hem te raken?
quote:Oke ik neem de verantwoordelijkheid op me.Op zondag 24 oktober 2010 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik straf krijg is dat jouw schuld
quote:Waarom niet?Op zondag 24 oktober 2010 13:45 schreef aight1 het volgende:
Waarom zet je overalonder? Wat is je doel? Waarom?
quote:Omdat je over komt als een persoon met een chromosoompje teveel.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat je over komt als een persoon met een chromosoompje teveel.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:33 schreef SpecialK het volgende:
quote:jonguh beledig al die down patienten niet zoOp zondag 24 oktober 2010 13:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat je over komt als een persoon met een chromosoompje teveel.
quote:Die hebben ook een chromosoompje teveel.Op zondag 24 oktober 2010 13:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
jonguh beledig al die down patienten niet zo
quote:dankje, hou ook van jouOp zondag 24 oktober 2010 13:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die hebben ook een chromosoompje teveel.
quote:ja logisch anders hadden ze geen down hehOp zondag 24 oktober 2010 13:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die hebben ook een chromosoompje teveel.
quote:eigenlijk zou het up moeten heten want ze hebben er een meer en niet minder ik ga een protest indienenOp zondag 24 oktober 2010 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja logisch anders hadden ze geen down heh
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat komt omdat jij ook zo lievv bent
quote:zelfde met gehakt waarom heet dat niet gewoon gemalenOp zondag 24 oktober 2010 14:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
eigenlijk zou het up moeten heten want ze hebben er een meer en niet minder ik ga een protest indienen
quote:ja we worden opgelicht waar we bijstaan net natuurkunde dat gaat helemaal niet over de natuurOp zondag 24 oktober 2010 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
zelfde met gehakt waarom heet dat niet gewwon gemalen
quote:ga daar ook over klagen danOp zondag 24 oktober 2010 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
zelfde met gehakt waarom heet dat niet gewoon gemalen
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:48 schreef RVP67 het volgende:
Een mongool MIST er juist 1, chromosoom 13 hebben ze niet.
quote:OkeHet syndroom van Down of downsyndroom is een aangeboren afwijking die gepaard gaat met een verstandelijke beperking, typerende uitwendige kenmerken en bepaalde medische problemen, en die veroorzaakt wordt doordat het erfelijk materiaal van chromosoom 21 in drievoud voorkomt (in plaats van in tweevoud). Vroeger werd in de wetenschap wel gesproken van mongoloide idiotie of mongolisme, tegenwoordig is het officiële gebruik van deze term verdwenen.
quote:jij bent echt domOp zondag 24 oktober 2010 14:48 schreef RVP67 het volgende:
Een mongool MIST er juist 1, chromosoom 13 hebben ze niet.
quote:Ik had meer aan de posting van je voorganger, die was leerzamer.
quote:je luisterde gewoon verkeerdOp zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Ik had meer aan de posting van je voorganger, die was leerzamer.![]()
Het was mij dus ooit eens verkeerd uitgelegd.
Excuses aan alle mongolen, nog een fijn weekend.
quote:Ik heb gestemd voor: IK LAAT HEM ANAAL UIT WONEN DOOR NEGERSOp zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Poll: Wat is TS
• idioot
• kanker idioot
• IK LAAT HEM ANAAL UIT WONEN DOOR NEGERS
• Wat de fuck is dit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCOOOOOOOOOOOOMMMMMBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BREAKSTERRRRRRRRR!Op zondag 24 oktober 2010 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
okee nou weten we het wel TS is een kopie van Tong80
quote:?Op zondag 24 oktober 2010 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
okee nou weten we het wel TS is een kopie van Tong80
quote:Newfags can't
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:30 schreef Fluweel het volgende:
[..]
Newfags can'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.force
Masturbatie is goed voor de prostaat.
quote:Wanneer komt het slotje nouOp zondag 24 oktober 2010 18:35 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Dat ik nooit meermag gebruiken.
quote:Lijkt me een goed planOp zondag 24 oktober 2010 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan SwJ er even op attenderen dat het een kuttopic is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik niet.Op zondag 24 oktober 2010 18:37 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Ik voorspel binnen nu en 10 minuten.
quote:Wij kunnen nog hele goeden vrienden worden mits je niet binnen nu en morgen word geband
quote:Waarom zou ik geband worden dan?Op zondag 24 oktober 2010 18:44 schreef Fluweel het volgende:
[..]
Wij kunnen nog hele goeden vrienden worden mits je niet binnen nu en morgen word geband![]()
SwJ help![]()
quote:je 2e dag al notes? daaromOp zondag 24 oktober 2010 18:47 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Waarom zou ik geband worden dan?
Ik denk ook dat we goede vrienden worden.
quote:Weet ik.Op zondag 24 oktober 2010 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wees jezelf dan doe je algekirritant genoeg
quote:hoe oud ben je dan?Op zondag 24 oktober 2010 19:56 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Weet ik.
Dat zeggen me ouders ook altijd.
quote:haha okeeOp zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef aight1 het volgende:
Chocolate, negeer hem, alsjeblieft. Dan stopt ie misschien een keer.
quote:Nee gewoon logisch nadekenOp zondag 24 oktober 2010 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ben jij helderziend ofzeu ?
quote:jij bent echt geniaalOp zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Nee gewoon logisch nadeken![]()
Aan TS ze reactie's kun je aflezen hoe oud hij is
quote:Hij denkt het, geen zekerheid.Op zondag 24 oktober 2010 20:12 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker dan?
quote:ja ik voel me ook al jong op FOK!Op zondag 24 oktober 2010 20:12 schreef -Datdus- het volgende:
Man toen ik me als 16 jarige op fok! registreerde was ik in vergelijking met de andere super jong. Fok! wordt steeds jonger.
quote:Ik heb het net geprobeerd en het doet zeer.Op zondag 24 oktober 2010 20:12 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker dan?
quote:Zullen we samen een keer in die kick gaan?Op zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een maandje op 5, je krijgt er echt een kick van
quote:lijkt me een puik plan !Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Zullen we samen een keer in die kick gaan?
quote:Geeft niet.Op zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doe dat niet met 11 jarige jongetjes sorry schat
quote:00.00Op zondag 24 oktober 2010 20:31 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Hou je mond pannenkoek.
[..]
Oke hoe laat?![]()
quote:12.00 P.M danOp zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Dan mag ik niet meer naar buiten.![]()
quote:heb je geen vakantie ofzeu?Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Nee dat kan ook niet want dan moet ik overblijven op school.
![]()
quote:Die is dinsdag over, morgen heb ik studiedag.Op zondag 24 oktober 2010 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je geen vakantie ofzeu?
quote:ow okee nouja dan pechOp zondag 24 oktober 2010 20:58 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Die is dinsdag over, morgen heb ik studiedag.![]()
quote:Ja, goed he?Op maandag 25 oktober 2010 11:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zag dat SwJ je officieel benoemd heeft tot kutuser
quote:Ik vind het goed.Op maandag 25 oktober 2010 11:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tis maar wat je goed vindt
quote:goed
quote:dan moet je in een van de gesloten topics kijkenOp maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
goedheeft iemand screenshot van SWJ dat hij dat zegt
Er zijn geen basisregels eigenlijk
Gewoon gezellig meedoen
quote:welke? dat zijn er zoveel om te kijkenOp maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moet je in een van de gesloten topics kijken
quote:ik zal het zoekveld verkleinen, alle gesloten topics van Kont--HaarOp maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
welke? dat zijn er zoveel om te kijken
quote:wat vind jij van mijOp maandag 25 oktober 2010 16:04 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik heb het gevonden
Nog een regel, vraag nooit wat mensen van je vinden op fok!
quote:Jij vraagt toch om basisregels? Ik geef je er een!Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Dit is mijn topic dus hou je mond.
quote:HTOp maandag 25 oktober 2010 16:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij vraagt toch om basisregels? Ik geef je er een!
quote:Je ui is echt nasty..Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Dit is mijn topic dus hou je mond.
quote:Goed he?Op maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
021. 143 Kont--Haar
dude
bron:
Dagcijfers #210
quote:003. 224 honkeytonkOp maandag 25 oktober 2010 16:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is niet om trots op te zijn
quote:Ik ben gewoon beter geef het maar toe.Op maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
damn zoek een leven![]()
Liegerd![]()
080. 083 honkeytonk
quote:Ik sta vaker in de top 100...Op maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
damn zoek een leven![]()
Liegerd![]()
080. 083 honkeytonk
quote:jij hebt gewoon geen leven dat je op 21 staatOp maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beter geef het maar toe.
quote:Ik stond op 3Op maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hebt gewoon geen leven dat je op 21 staat
quote:Jij staat nog hoger dan mij.Op maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hebt gewoon geen leven dat je op 21 staat
quote:OhwOp maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet die van zondagdaar sta je op 80
quote:En ik?Op maandag 25 oktober 2010 16:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je dus toch nog een leven
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij soberzo niet. Je probeert een slap aftreksel te zijn van Tong.
quote:AdvancedPower doe is normaal tegen mij.Op maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij soberzo niet. Je probeert een slap aftreksel te zijn van Tong.
quote:ik heb gewoon een aardige persoonlijkheidOp maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom ben je zo aardig tegen mij?
quote:Merk ikOp maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb gewoon een aardige persoonlijkheid
quote:Jij bent ook een gelover?Op maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
AdvancedPower doe is normaal tegen mij.
quote:als je zonodig stoer wil doen zeg dan op zn minst APOp maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
AdvancedPower doe is normaal tegen mij.
quote:Nee want AdvancedPower is een baas en moet zijn naam moet volledig uitgetypt worden!Op maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je zonodig stoer wil doen zeg dan op zn minst AP
quote:Dan kan hij net zo goed meteen HT zeggen.Op maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je zonodig stoer wil doen zeg dan op zn minst AP
quote:het is gewoon een idiootOp maandag 25 oktober 2010 17:04 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Nee want AdvancedPower is een baas en moet zijn naam moet volledig uitgetypt worden!![]()
quote:zit ook een waarheid inOp maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan kan hij net zo goed meteen HT zeggen.
quote:Jij bent ook een gelover?Op maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zit ook een waarheid in
[ afbeelding ]
quote:nee maar ik dacht ipv AP zegt ie meteen HT ik dacht dat het een grapje was
quote:Dat snap ik niet, maar oké!Op maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar ik dacht ipv AP zegt ie meteen HT ik dacht dat het een grapje was
quote:Hij had het tegen mij.Op maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar ik dacht ipv AP zegt ie meteen HT ik dacht dat het een grapje was
quote:Nou KH zei AP tegen jou
quote:Geeft niksOp maandag 25 oktober 2010 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou KH zei AP tegen jou
dus zei jij kan je net zo goed HT zeggen
maar dan zou hij alsnog je eigen naam zeggen en dat vond ik grappig
sorry
quote:NeeOp maandag 25 oktober 2010 17:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar wacht even, jij gelooft dus ook dat ik AP ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |