quote:CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCOOOOOOOOOOOOMMMMMBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BREAKSTERRRRRRRRR!Op zondag 24 oktober 2010 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
okee nou weten we het wel TS is een kopie van Tong80

quote:?Op zondag 24 oktober 2010 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
okee nou weten we het wel TS is een kopie van Tong80

quote:Newfags can't
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:30 schreef Fluweel het volgende:
[..]
Newfags can'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.force
Masturbatie is goed voor de prostaat.

quote:Wanneer komt het slotje nouOp zondag 24 oktober 2010 18:35 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Dat ik nooit meermag gebruiken.

quote:Lijkt me een goed planOp zondag 24 oktober 2010 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan SwJ er even op attenderen dat het een kuttopic is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Ik niet.Op zondag 24 oktober 2010 18:37 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Ik voorspel binnen nu en 10 minuten.

quote:Wij kunnen nog hele goeden vrienden worden mits je niet binnen nu en morgen word geband

quote:Waarom zou ik geband worden dan?Op zondag 24 oktober 2010 18:44 schreef Fluweel het volgende:
[..]
Wij kunnen nog hele goeden vrienden worden mits je niet binnen nu en morgen word geband![]()
SwJ help![]()

quote:je 2e dag al notes? daaromOp zondag 24 oktober 2010 18:47 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Waarom zou ik geband worden dan?
Ik denk ook dat we goede vrienden worden.

quote:Weet ik.Op zondag 24 oktober 2010 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wees jezelf dan doe je algekirritant genoeg

quote:hoe oud ben je dan?Op zondag 24 oktober 2010 19:56 schreef Kont--Haar het volgende:
[..]
Weet ik.
Dat zeggen me ouders ook altijd.

quote:haha okeeOp zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef aight1 het volgende:
Chocolate, negeer hem, alsjeblieft. Dan stopt ie misschien een keer.

quote:Nee gewoon logisch nadekenOp zondag 24 oktober 2010 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ben jij helderziend ofzeu ?

quote:jij bent echt geniaalOp zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Nee gewoon logisch nadeken![]()
Aan TS ze reactie's kun je aflezen hoe oud hij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |