quote:Die jonge spelers die nu nog "goedkoop" zijn gaan alleen maar duurder worden. Die verdubbeling van de payroll kunnen ze volgend jaar waarschijnlijk nog wel aan. Maar het jaar erna? Niet dat het weer verdubbelt maar dat gaat ook alleen maar hoger worden. Als Hamilton tussentijds niet een extension tekent, in 2013 een free agent wordt, hebben ze dan de ruimte om hem een dikke FA contract aan te bieden? Zelfde geldt voor de andere spelers.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:55 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Geld zal een belangrijke rol spelen. Maar ik denk dat de Yankees niet met een offer zullen komen die ontzettend hoger zal zijn dan wat de Rangers bereid zijn om te betalen. Nolan Ryan is gek van Lee en heeft al gezegd dat geen prijs te hoog is. De Rangers payroll gaat volgend jaar richting $100 million. Ik vond het ook overigens interessant wat ze op ESPN en TBS zeiden na afloop. Met wie heeft hij een betere kans om prijzen te winnen in de toekomst? Normaal zou je zeggen de Yankees maar de Rangers zijn goed bezig. Ze hebben een hoop jonge spelers en zijn bezig een team te bouwen die jaren meekan. Daarom zijn ze ook bereid om hun payroll te verdubbelen. CC had in Milwaukee weinig kans om echt om de prijzen mee te doen. Ze waren niet in staat om hun team te verbeteren. De Rangers zitten wel in die positie. Ze spelen ook nog eens in de AL West dus dat telt ook mee.
quote:Tuurlijk, wat je zelf zegt, achteraf is makkelijk praten. Maar je begrijpt vast wel het idee achter die trades? Dat die trades niet goed uitpakken is vrij duidelijk maar ook weer een heel ander punt.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:24 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Je kunt nu wel concluderen dat de offseason moves van de Yankees weinig hebben bijgedragen dit seizoen. Vazquez was een complete bust. Granderson had een goede postseason maar een erg teleurstellende regular season. Over Nick Johnson zeggen we maar helemaal niks. Ze traden Austin Jackson weg en lieten Matsui lopen. Achteraf is makkelijk praten natuurlijk maar de moves die Cashman maakte waren niet succesvol.
quote:Ik denk dat je de financiële middelen van de Rangers onderschat. Mede dankzij hun nieuwe TV-deal met Fox levert ze dat elk jaar goed geld op. Hamilton, Wilson en Cruz zullen zeker een salarisverhoging krijgen. Rich Harden gaat weg en dat scheelt geld. Ze zullen proberen Guerreo te behouden en Lee te signen. Ze legden het vandaag nog eens uit op TBS. Met de financiële middelen zit het goed in Texas. Er zijn niet veel teams in de AL die er beter voorstaan. Ze spelen in de AL West en zullen de komende jaren daar de favoriet zijn/ Ze hebben één van de beste farm systems in de Majors. Hun beste pitching prospect zit nog in de minors. Josh Daniels is goed bezig in Texas.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Version2 het volgende:
last post:
[..]
Die jonge spelers die nu nog "goedkoop" zijn gaan alleen maar duurder worden. Die verdubbeling van de payroll kunnen ze volgend jaar waarschijnlijk nog wel aan. Maar het jaar erna? Niet dat het weer verdubbelt maar dat gaat ook alleen maar hoger worden. Als Hamilton tussentijds niet een extension tekent, in 2013 een free agent wordt, hebben ze dan de ruimte om hem een dikke FA contract aan te bieden? Zelfde geldt voor de andere spelers.
Het is kiezen tussen een team waarvan je weet dat ze elk jaar contenders zullen zijn en een team waarvan je moet afwachten of ze over een paar jaar nog steeds de financiële ruimte hebben om het team in tact te houden/verbeteren.
quote:Granderson is 29, Austin is 23. Het is te veels te voorbarig om de concluderen dat de Tigers deze deal hebben gewonnen maar ze hebben op dit moment een betere kans om meer uit de deal te halen dan de Yankees. Ik snap dat hele "we gaan voor ervaring" niet. Sinds wanneer betekent meer ervaring dat je een betere speler bent? Jackson was altijd één van de top prospects en ik blijf zeggen dat de Yankees te snel hebben opgegeven. Een outfield met Gardner en Jackson had ik graag willen zien.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:01 schreef Version2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat je zelf zegt, achteraf is makkelijk praten. Maar je begrijpt vast wel het idee achter die trades? Dat die trades niet goed uitpakken is vrij duidelijk maar ook weer een heel ander punt.
Sinds dat Granderson zijn swing heeft veranderd is hij veel beter gaan slaan al was het wel erg laat dat ie naar Kevin Long ging om wat te veranderen. Van hem verwacht ik volgend jaar veel. Dat Jackson goed zou zijn hadden ze verwacht, alleen dat ie van het begin zou gaan hitten hadden ze niet verwacht. Dat ze dan voor ervaring gaan snap ik enigszins wel. Om nu al te zeggen van: "Tigers won the trade, Yankees lost" is veel te voorbarig. Laat Jackson zijn stats van dit jaar maar eens in zijn 2e jaar herhalen.
Matsui (en ook Damon) hebben nu ook niet echt een seizoen gedraaid waarvan ik denk, nou met die twee hadden we het veel beter gedaan.
Thames was overigens wel een goede moveNet zoals de trade voor Wood.
quote:Is verzet omdat er geen game 7 is van de ALCSOp zaterdag 23 oktober 2010 21:57 schreef WickedWild het volgende:
Ahaa, dan staat het fout op de online-gids en de EPG.
Aardig kl*te, was blij dat de wedstrijd vroeg was zodat ik er geen all-nighter van hoefde te maken vannacht(morgen drukke dag..) Maar ja, dan maar wel dus, hahaha.
quote:Yankees hebben eenmaal weinig geduld om een speler te laten rijpen. Nogmaals, de Yankees hadden niet verwacht dat Jackson vanaf het begin zou hitten dus de kans was groot dat hij in Triple-A zou beginnen. Dat hij defensief vrij goed zou zijn, wisten ze. Ik las dat de Yankees vonden dat Jackson als ceiling een type Granderson zonder power zou worden. Dan heb je Granderson, een All-Star CF met veel HR power naar RF, die beschikbaar is. Dan begrijp ik wel waarom ze die trade hebben gemaakt. Dat je Jackson verliest is klote, maar noodzakelijk om Granderson te halen.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:41 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Granderson is 29, Austin is 23. Het is te veels te voorbarig om de concluderen dat de Tigers deze deal hebben gewonnen maar ze hebben op dit moment een betere kans om meer uit de deal te halen dan de Yankees. Ik snap dat hele "we gaan voor ervaring" niet. Sinds wanneer betekent meer ervaring dat je een betere speler bent? Jackson was altijd één van de top prospects en ik blijf zeggen dat de Yankees te snel hebben opgegeven. Een outfield met Gardner en Jackson had ik graag willen zien.
Ze hadden Matsui voor hetzelfde geld als Johnson kunnen behouden. Een speler die een lifetime avg boven de .300 heeft in de postseason. Een fan favorite. Je maakt mij niet wijs dat ze die niet hadden gebruiken in de postseason.
quote:Is weer in NL.
quote:Das lullig, nu mis je het enige spannende van MLB, de fightsOp zondag 24 oktober 2010 03:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godver, ik was ff pissen. Kom ik terug, beide banken op het veld
quote:same here!Op zondag 24 oktober 2010 03:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godver, ik was ff pissen. Kom ik terug, beide banken op het veld
quote:Ja begrijp die move nog steeds niet.. 1 day rest wtf Bochy
quote:Het is een behoorlijk risico.Op zondag 24 oktober 2010 05:09 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ja begrijp die move nog steeds niet.. 1 day rest wtf Bochy
Nu Wilson 'fear the beard' in voor een 5-out safe
quote:Nice he?!Op zondag 24 oktober 2010 05:11 schreef Reanimation het volgende:
YESSSS DOUBLE PLAY!! nog 3 outs verwijderd van de WS
quote:Haha ja dat kloptOp zondag 24 oktober 2010 05:42 schreef Greetings het volgende:
[..]
He was jij het niet die de Giants to win the MLB @ 41,50 tipte in Februari?
quote:Ik zou toch even naar Mizzou kijken, another no.1 goes downOp zondag 24 oktober 2010 05:42 schreef popolon het volgende:
PirE to thr rescue.
Ik blijf toch even kijken voor de reacties vd spelers.
quote:Thanks, sta nu op +2600 als ze winnen en +500 als niet. Daar moet nog wel +1800/+1500 van te maken zijn.
quote:Hmm dat valt toch tegen. Giants zijn zowaar de underdogs ondanks het thuisvoordeel. Vind ik wel erg raar moet ik zeggen.Op zondag 24 oktober 2010 05:46 schreef Greetings het volgende:
[..]
Thanks, sta nu op +2600 als ze winnen en +500 als niet. Daar moet nog wel +1800/+1500 van te maken zijn.![]()
Ik gok zo dat de odds 1,70 - 2,40 liggen in het voordeel van de Giants.
quote:Helaas niet meer, (hopelijk) volgend jaar weer
quote:SAN FRANCISCO -- Baseball's playoffs could be expanding in two years.
The new head of the players' union says his members are open to adding more wild-card teams for 2012 and possibly extending the division series to a best-of-seven.
Union head Michael Weiner says it's also possible players would agree to cutting the regular season from 162 games, but that's more problematic because it would cost teams revenue.
quote:Kon ik dat ook maar.. ik blijf gewoon opOp woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef Fredgroes het volgende:
ben klaar voor wedstrijd 1. Zometeen naar bed, wekker op 01.30 uur en hopen voor een wedstrijd waar je je vingers bij kan aflikken.
quote:Alleen begint ie pas om 2:00 uur.Op woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef Fredgroes het volgende:
ben klaar voor wedstrijd 1. Zometeen naar bed, wekker op 01.30 uur en hopen voor een wedstrijd waar je je vingers bij kan aflikken.
quote:Helemaal mee eens. Toch ga ik voor de Giants.Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik gun Vlad Guerrero trouwens wel een World Series ring dus ik heb een lichte voorkeur voor de Rangers.
quote:pre game show begint om 01.30 daarom de wekker op dit tijdstip. Indrukwekkend welkom terug voor Bengie Molina door het publiek in SF, de rest van de Rangers werden uitgejoeld.Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Alleen begint ie pas om 2:00 uur.Nou ja, 01:57 NL tijd..... 19:57 aan de oostkust, en 4:57 aan de westkust.
Dat wordt tijdens de spits het begin luisteren in de auto
quote:Sanchez ook lekker bezig op de honken. Gaat goed in SF. En ik had Giants in 6. Dus moet wel snel verbeteren.Op donderdag 28 oktober 2010 02:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wtf deed Lincecum daar op die shortball? Hij komt er door het dubbelspel mee weg, maar echt ...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 03:52 schreef popolon het volgende:
Uribe heeft playoff vorm, alweer zo'n crazy hit.
quote:Het was een mooie wedstrijd. Ik heb er van genoten.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Terreros85 het volgende:
Gelukkig voor de Nederlandse kijkers gooien Tim Lincecum en Cliff Lee. Die zijn met anderhalf uur klaar. 1-0 Giants.
quote:Play-offs bestaan uit 8 teamsOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef thomaster het volgende:
Kan iemand even een korte uitleg geven hoe die playoffs en World Series nou precies werken? Ik ben drie weken geleden naar de wedstrijd geweest waarin de Giants de Padres versloegen waardoor ze naar de playoffs mochten, maar wat is er intussen gebeurd en wat moet er dan nog gebeuren voordat ze kampioen zijn (theoretisch)?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 07:31 schreef maartena het volgende:
Ik zat even bij de buurvrouw.... 93 jaar is ze, en Angels fan. Even kennismaken met haar, want we hebben net een huis gekocht. Maar de TV met de World Series - alhoewel in de andere kamer - ging niet uit!
Ze is half blind, en kan alleen nog TV kijken als ze heeeeel dicht bij de TV zit. Dus toen er gescoord werd, even oogjes vlak voor de TV om de score te lezen.
Ik heb het dus maar half gevolgd vanavond.
quote:YANKEES, GIRARDI AGREE ON A THREE-YEAR CONTRACT
The Yankees signed manager Joe Girardi to a three-year contract extension on Friday. The Yankees’ manager since 2008, Girardi has posted a 287-199 overall record and has led the squad to one World Series title and one American League pennant in that three-year time span.
Thanks voor de uitleg!quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:32 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Play-offs bestaan uit 8 teams
de 3 teams uit de National League + Wild Card NL = 4 teams-> spelen tot 2 teams over zijn in best of 5 serie (3 wins is voldoende dus) (SF won van Atlanta)
de 3 teams uit de American League + Wild Card AL = 4 teams-> spelen tot 2 teams over zijn in best of 5 serie (3 wins is voldoende dus) (Texas won van Tampa Bay)
De eerste stage wordt de Divisional Series genoemd
Dan krijg je de Championship Series (best of 7, dus 4 games winnen = door)
2 teams van de NL tegen elkaar & 2 teams van de AL tegen elkaar (SF won van Philadelphia, Texas van de NY Yankees)
Winnaars zijn dan de NL Champion of de AL Champion
De ontmoeting tussen die twee champions heet de World Series en daar zijn we nu beland, ook dit is een best of 7 series.
SF Giants (NL) vs Texas Rangers (AL) en het staat na gister dus 1-0 in de series.
Ik zat drie weken ongeveer waar deze foto is gemaakt, op de tweede ring. Verschrikkelijk gaaf stadion, allemaal boten die er vlak buiten liggen en zelfs 2 gasten in een badkuipquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:16 schreef zjroentje het volgende:
Giants.
[ afbeelding ]
Geniaal ballpark hebben ze in SF.
Zo das lang, drie weken in een stadionquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:11 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ik zat drie weken ongeveer waar deze foto is gemaakt, op de tweede ring. Verschrikkelijk gaaf stadion, allemaal boten die er vlak buiten liggen en zelfs 2 gasten in een badkuip
Haha ja, die dan als een gek gaan peddelen als er een bal in het water vliegtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:11 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ik zat drie weken ongeveer waar deze foto is gemaakt, op de tweede ring. Verschrikkelijk gaaf stadion, allemaal boten die er vlak buiten liggen en zelfs 2 gasten in een badkuip
Bush sr. en jr. gaan nu de eerste worp gooienquote:Op maandag 1 november 2010 00:47 schreef Levitas het volgende:
Hoe laat begint game 4 precies? Op mlb.com staat namelijk al dat top 1st is, maar ESPN Costa Rica is nu bezig met een voorbeschouwing ofzo..
Dan zou ik me gelukkig prijzen met een iets langere voorbeschouwingquote:Op maandag 1 november 2010 01:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bush sr. en jr. gaan nu de eerste worp gooien
Ja inderdaad.... altijd leuk: Tijdens dit soort wedstijden (play offs, etc) hadden ze vroeger altijd een drijvend doel van bijv. Taco Bell of zo... als een speler die dan raakte met een Home Run, krijgt de hele VS 1 gratis tacoquote:
Heb zelf een half jaar in de VS gestudeerd en zodoende een paar wedstrijden van de Cardinals bijgewoond. De sfeer is overal gewoon super, supporters van beide ploegen die gewoon naast elkaar zitten en na de wedstrijd een pilsje gaan drinken...dat zie ik hier nooit gebeuren. En daar gebeurt het gewoon bij alle 4 de grote leagues.quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja inderdaad.... altijd leuk: Tijdens dit soort wedstijden (play offs, etc) hadden ze vroeger altijd een drijvend doel van bijv. Taco Bell of zo... als een speler die dan raakte met een Home Run, krijgt de hele VS 1 gratis taco
Sowieso altijd leuk..... honderden bootjes in het water tijdens wedstrijden, allemaal met een radio aan boord natuurlijk. Leuk zomervermaak, toch heeeel vlak bij het stadion, en feest als er een punt wordt gescoord.
Alle 5 de grote leagues. MLS trekt ook steeds vaker volle stadions.quote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef Slomy het volgende:
Heb zelf een half jaar in de VS gestudeerd en zodoende een paar wedstrijden van de Cardinals bijgewoond. De sfeer is overal gewoon super, supporters van beide ploegen die gewoon naast elkaar zitten en na de wedstrijd een pilsje gaan drinken...dat zie ik hier nooit gebeuren. En daar gebeurt het gewoon bij alle 4 de grote leagues.
Inderdaad.. Wilson wil af en toe ook nog wel eens wild zijn met walks enzo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 03:26 schreef popolon het volgende:
Ik had Lincecum nog even laten staan, zeker tegen Hamilton.
quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:58 schreef Leatherface het volgende:
Leuk voor de Giants. Eerste keer dat de titel in San Francisco terecht komt?
Ja, dat is de charme van de Amerikaanse competities.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Slomy het volgende:
Zeer vet dat de Giants met die ontzettend kleine payroll (in vergelijking dan) de WS winnen.
De Giants hebben de negende grootste payroll, las ik op cnn.com.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, dat is de charme van de Amerikaanse competities.
quote:Tigers expected to roar in free-agent market - About $60 million coming off of their payroll and owner Mike Ilitch talking about spending it.
Opvallend....quote:BOSTON -- Adrian Beltre has declined a $10 million player option that would have kept him with the Boston Red Sox next year.
The third baseman will get a $1 million buyout and becomes a free agent after just one season with the Red Sox.
Inderdaad..quote:
Sinds de laatste successen van de 49ers duurde het weer effe voor er wat te vieren viel op sportgebied.quote:
Hij zal er wel van uit gaan meer te kunnen cashen nu als free agent.quote:
Het zegt mij meer dat ie weg wil uit Boston, $10 mil voor een jaartje is toch bepaald geen pocketchange...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:21 schreef Colplay het volgende:
[..]
Hij zal er wel van uit gaan meer te kunnen cashen nu als free agent.
Hoezo dat? Kan hij geen ballen vangen?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:29 schreef maartena het volgende:
Matsui zal weer Free Agent worden, zo is de voorspelling. Eens zien wie hem nu oppikt.... waarschijnlijk een AL team die nog een DH nodig hebben.
Hij heeft geen knieën meerquote:Op donderdag 4 november 2010 17:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoezo dat? Kan hij geen ballen vangen?
quote:SAN FRANCISCO -- The Giants declined to pick up the $10.5 million option on shortstop Edgar Renteria's 2011 contract, a move that might stun their new legion of fans but actually was a foregone conclusion.
Renteria thus became a free agent and will receive a $500,000 buyout from the Giants, who remain eligible to sign him.
Just this past Monday, Renteria belted a three-run homer in the Giants' World Series-clinching Game 5 victory over the Texas Rangers and earned Most Valuable Player honors for the 106th Fall Classic. He hit .412 (7-for-17) with two home runs, six RBIs and six runs scored against Texas.
Canoquote:The American League winners of the 2010 Rawlings Gold Glove Awards, revealed Tuesday:
Catcher: Joe Mauer, Twins
First base: Mark Teixeira, Yankees
Second base: Robinson Cano, Yankees
Third base: Evan Longoria, Rays
Shortstop: Derek Jeter, Yankees
Outfield: Carl Crawford, Rays
Outfield: Ichiro Suzuki, Mariners
Outfield: Franklin Gutierrez, Mariners
Pitcher: Mark Buehrle, White Sox
quote:Pujols or Votto...Yes Pujols had more at-bats than Votto, thats because Pujols plays hurt & Votto don't, Lets look at the numbers..DEFENSE... total chances Pujols 1619 to Votto 1265, errors Pujols 4 to Votto 5, fielding pct. Pujols .998 to Votto .996...Thats why he won the gold glove..HITTING...runs Pujols (NL league leading) 115 to Votto 106, hits Pujols 183 to Votto 177, home runs Pujols (NL league leading) 42 to Votto 37, RBI's Pujols (NL league leading) 118 to Votto 113, AVG Pujols .312 to Votto .324, walks Pujols 103 (38)INT. to Votto 91 (8)INT., strike outs Pujols 76 to Votto 125, SLG. PCT. Pujols .596 to Votto (NL league leading) .600...And that is why Pujols won the Silver Slugger award & not to mention Votto plays in much better hitters ballpark..the numbers don't lie, so how can anyone say Votto got robbed..if anyone gets robbed it will be Pujols if he don't win MVP
quote:The Angels are viewed as powerhouse shoppers this offseason. AL executive said, "I would bet they end up with [closer] Rafael Soriano, too." Another personnel man said he would not be surprised if the Angels left the offseason having purchased Carl Crawford, Soriano and Adrian Beltre while conceding, "Beltre does not fit [manager] Mike Scioscia's style, but the Angels really need to solve third base."
quote:
Wil Figgy niet terug? Zo succesvol was de move naar Seattle niet.quote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef maartena het volgende:
[..]
We zullen zien.....we hebben in ieder geval inderdaad een betere third base nodig.... het vertrek van Figgy doet nog steeds zeer!
quote:Buster Posey, Neftali Feliz Win ROY Honors
By Tim Dierkes [November 15 at 1:09pm CST]
Giants catcher Buster Posey took home the National League Rookie of the Year award today, while Rangers closer Neftali Feliz won it in the AL.
After Posey, Jason Heyward, Jaime Garcia, Gaby Sanchez, Neil Walker, Starlin Castro, Ike Davis, Jose Tabata, and Jonny Venters received votes in the NL. After Feliz it was Austin Jackson, Danny Valencia, Wade Davis, John Jaso, Brennan Boesch, and Brian Matusz in the AL. Click here to see the full voting results.
Halladay is trouwens de 5e pitcher die zowel in de AL als de NL de Cy Young award heeft gewonnen.quote:Roy Halladay Wins NL Cy Young Award
By Tim Dierkes [November 16 at 1:01pm CST]
Phillies righty Roy Halladay unanimously won the National League Cy Young award today, seven years after taking home the American League trophy. Adam Wainwright, Ubaldo Jimenez, and ten others received votes; click here for the full results.
Opmerkelijke dag voor de Marlins. John Buck, die na 7 seizoenen spelen pas zijn eerste goede seizoen achter de rug heeft, signen ze voor 3 jaar/$18miljoen en dan traden ze Uggla naar een division rival voor een utility speler en een reliever met grote control issues, wtfquote:Braves Acquire Dan Uggla
By Tim Dierkes [November 16 at 4:34pm CST]
The Braves landed one of baseball's most powerful second basemen today, acquiring Dan Uggla from the division rival Marlins for utility man Omar Infante and lefty reliever Mike Dunn.
quote:ORLANDO, Fla. -- The New York Yankees would be happy to get Derek Jeter to agree to a three-year contract for $21 million a year, according to a source who has ties to both the team and the player.
But Jeter, the source said, wants at least a four-year deal, preferably five or six. According to the source, there is at least one voice inside the Yankees' hierarchy urging the front office to play hard ball with Jeter.
"Tell him the deal is three years at $15 million a year, take it or leave it," the person taking the hard-line approach said. "Wait him out and he'll wind up taking it. Where's he gonna go, Cincinnati?"
But according to the source, the Yankees are fearful of fan backlash and a public relations nightmare if they let Jeter go.
Ik ben erg benieuwd hoe de Yankees dit gaan doen. Ik denk dat Jeter de sterkste kaarten heeft. Ook al is hij dat geld niet waard qua prestaties op het veld en leeftijd, maar de Yankees kunnen het zich ten opzichte van hun fans niet veroorloven om Jeter te laten lopen. Hij is een legende in NY en is een fan favorite. Ik denk dat ze geen andere keuze hebben dan hem te betalen wat hij wil. Ik vraag me wel af of Jeter zich met deze houding populair maakt bij de fans want hij eist wel héél erg veel.quote:
Mwha dat zal wel meevallen, de Yankee organization heeft toch al lang de uitstraling dat geld geen probleem is. De echte Yankee fan zal kijken naar alles wat Jeter voor het team heeft gedaan, en niet naar die twee extra jaren die hij wil hebben. Als dat ineens niet kan dan zal de fan daar de organisatie op aankijken en niet de spelerquote:Op donderdag 18 november 2010 16:29 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik vraag me wel af of Jeter zich met deze houding populair maakt bij de fans want hij eist wel héél erg veel.
quote:The game of chicken between the Yankees and Derek Jeter continued today, with GM Brian Cashman making the latest move. Cashman told ESPN's Wallace Matthews:
"We understand his contributions to the franchise and our offer has taken them into account. We've encouraged him to test the market and see if there's something he would prefer other than this. If he can, fine. That's the way it works."
On Sunday, Jeter's agent Casey Close told Mike Lupica of the New York Daily News, "The Yankees' negotiating strategy remains baffling. They continue to argue their points in the press and refuse to acknowledge Derek's total contribution to their franchise." To that, Cashman responded:
"I certainly was surprised. There's nothing baffling about our position. We have actually gone directly face to face with Casey and Derek and been very honest and direct. They know exactly where we sit."
Hij heeft het bij de Red Sox toch nooit helemaal waar gemaakt. Ik vraag me af met welke catcher de Sox beginnen dit seizoen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef popolon het volgende:
Detroit Tigers near 4-year, $50-million deal with Victor Martinez
Not bad.
Dat hij weinig basestealers zou uitgooien weet iedereen wel. Offensief gezien heeft hij het gewoon erg goed gedaan bij de Red Sox, zeker voor iemand die voornamelijk als catcher speelde. .313/.368/.497/.865 met 28 HRs en 120 RBI in minder dan 1.5 jaar en hij stond dit jaar ook nog eens 3 weken op de DL. Was overall gezien gewoon 1 van de betere catchers in de majors. Nam ook nog eens een belangrijke plaats in de batting order in dus dat is weer een groot gat die ze deze winter moeten fixen. Saltalamacchia krijgt misschien de kans om te starten. Boston moet maar hopen dat hij inmiddels de bal normaal terug kan gooien naar de pitcher. De alternatieven op de free agent markt zijn ook niet denderend.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Hij heeft het bij de Red Sox toch nooit helemaal waar gemaakt. Ik vraag me af met welke catcher de Sox beginnen dit seizoen.
quote:The Red Sox and Padres have agreed to a deal that will send Adrian Gonzalez to Boston, according to ESPN's Buster Olney.
Nou lekker als je Berkman als je outfielder hebt. Berkman is echt wanhopig op zoek naar een Wordl Series ring. Eerst de Yanks en nu de Cards. En maar blijven roepen dat hij het liefst first base wil spelen.quote:
Red Sox 'Nation' moet nog even wachten.quote:Op zondag 5 december 2010 11:36 schreef Terreros85 het volgende:
Yankees hebben A-Rod, Red Sox hebben A-God
Beetje vreemd. Waarom al die moeite doen om die trade in elkaar te zetten om het vervolgens af te laten ketsen op een extension. Ze weten dat Gonzalez een contract ala Teixeira wilt hebben... of dachten ze in Boston weer dat ze iemand met een flinke discount kunnen signen.quote:Adrian Gonzalez Trade Falls Through
By Mike Axisa [December 5 at 2:45pm CST]
SUNDAY, 2:45pm: Odds are that Gonzalez won't wind up with the Red Sox, a source tells Morosi (via Twitter), though the reporter cautions that this could change quickly. Meanwhile, a rival executive told Rosenthal (via Twitter) that the possibility of a deal happening won't die unless the Red Sox turn around and sign Adrian Beltre. The third baseman may have lost a suitor this afternoon as it seems that the A's will turn their attention elsewhere.
2:19pm: The possibility of Gonzalez going to Boston isn't dead yet, a source tells Jon Paul Morosi of FOX Sports (via Twitter).
2:00pm: Late Thursday, a Padres source indicated that the club wouldn't field more offers for Gonzalez if the deal with Boston didn't work out, Heyman tweets.
1:56pm: Even though the window is closed for an extension, the two teams can still work out a deal, tweets Rosenthal.
1:43pm: The deal fell through, a source tells Jon Heyman of SI (via Twitter).
Wat een baas is Boras toch ook, 7 jaarquote:Nationals Sign Jayson Werth
By Zach Links [December 5 at 3:47pm CST]
Scott Boras landed Jayson Werth a nine-figure contract with a surprise suitor this afternoon. The Nationals signed the free agent outfielder to a seven-year, $126MM deal. In case any doubt remained, this deal shows that it's a good time to be a free agent. Werth turned three productive seasons into the third biggest deal a free agent outfielder has ever signed.
Het zal wel een dik contract worden. Dit is ook één van de redenen waarom ik steeds meer raak uitgekeken op honkbal. Zelfs average players krijgen tegenwoordig een dik salaris omdat ze toevallig een goed seizoen hebben gehad. Iemand als Bryce Harper die nog niet eens een bal geslagen heeft op Major League niveau wil een dik contract. Het gaat eigenlijk nergens meer over.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:12 schreef Slomy het volgende:
Ik vraag me af wat de Cardinals Pujols wel niet voor een contract moeten gaan geven als ik al deze bedragen hoor.
En nog erger, in het geval de Cards er niet met Pujols uitkomen, wat de Yankees Pujols wel niet gaan geven als ie eind volgend jaar op de free market zou komen. Meer dan 30 miljoen per jaar?
Verschil tussen rijke en arme teams wordt wel steeds groter. Daarom mooi dat teams als Cincy en Tampa Bay de grote teams aftroeven.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:42 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het zal wel een dik contract worden. Dit is ook één van de redenen waarom ik steeds meer raak uitgekeken op honkbal. Zelfs average players krijgen tegenwoordig een dik salaris omdat ze toevallig een goed seizoen hebben gehad. Iemand als Bryce Harper die nog niet eens een bal geslagen heeft op Major League niveau wil een dik contract. Het gaat eigenlijk nergens meer over.
Ik vind het ook raar van de Rangers. Ze hebben vorig seizoen de WS gehaald met een rotation vol nobody's en jong talent. Colby Lewis en CJ Wilson hebben een prima seizoen gedraaid zonder grote contracten. Ik vind het dan raar dat de Rangers nu ineens de halve payroll besteden aan 1 speler. Hoe goed die persoon dan is.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:24 schreef The_Playmaker het volgende:
De Rangers zijn gek als ze bereid zijn om Lee een 7-jarig contract te geven van dik over de $20MM per jaar. Lee is 32 jaar. Ga dan achter iemand als Zack Greinke aan. Die is op dit moment zeker niet zo goed als Lee maar hij is nog jong en kan nog beter worden.
Vooral aan een speler van 32 jaar. Als hij nog jong was dan kan ik het nog enigszins begrijpen. Dan heb je de komende 7 jaar een pitcher die nog in de prime van z'n career moet komen.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:12 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar van de Rangers. Ze hebben vorig seizoen de WS gehaald met een rotation vol nobody's en jong talent. Colby Lewis en CJ Wilson hebben een prima seizoen gedraaid zonder grote contracten. Ik vind het dan raar dat de Rangers nu ineens de halve payroll besteden aan 1 speler. Hoe goed die persoon dan is.
Angels hebben niet zo'n dikke portemonee, en boden "slechts" 108 miljoen....quote:Op donderdag 9 december 2010 14:32 schreef popolon het volgende:
Angels hebben een beetje zitten slapen, die gingen er wel een beetje van uit Crawford binnen te kunnen halen.
Ook een erg verrassende move. Greinke dus naar de NL. De BrewCrew hebben nu met Gallardo-Greinke-Marcum-Wolf ineens een hele aardige pitching rotation.quote:The Milwaukee Brewers acquired ace righty Zack Greinke from the Kansas City Royals, confirms ESPN's Buster Olney. Milwaukee will reportedly send shortstop Alcides Escobar, center fielder Lorenzo Cain, and pitching prospects Jeremy Jeffress and Jake Odorizzi to the Royals for Greinke, shortstop Yuniesky Betancourt, and $2MM.
Morgen toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef Terreros85 het volgende:
Wordt dit dan eindelijk de dag voor Bert Blyleven? Eigenlijk geen absolute locks. Ik gok op Bagwell en Blyleven.
quote:ARLINGTON, Texas (AP) -- The Rangers will have a former Cy Young Award winner wearing No. 33 after all next season -- Brandon Webb instead of Cliff Lee.
quote:Texas also completed a $3.9 million, one-year contract with 41-year-old reliever Arthur Rhodes.
quote:General manager Jon Daniels refused to discuss the possibility of signing free agent third baseman Adrian Beltre or get specific about any other potential moves.
Michael Young moet na 2 jaar alweer van positie wisselen. Als ie nou 1B gaat spelen heeft ie alle infield posities gehad.quote:Rangers To Sign Adrian Beltre
By Ben Nicholson-Smith [January 4 at 9:47pm CST]
9:47pm: As expected, it's a six-year deal worth $96MM according to Jon Paul Morosi of FOX Sports (on Twitter). SI.com's Jon Heyman tweets that the Rangers will be able to void the sixth year if Beltre falls short of a specific number of plate appearances in years four and five combined, or just year five.
Morosi says a press conference has been scheduled for Wednesday (Twitter link).
Hij heeft weinig andere opties denk ik. Gok dat ze Moreland wel opofferen daar. En agh, met nog 3 jaar en 48 miljoen tegoed zit 'ie niet slecht daar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef Version2 het volgende:
[..]
Michael Young moet na 2 jaar alweer van positie wisselen. Als ie nou 1B gaat spelen heeft ie alle infield posities gehad.
quote:He won 1-0 more than any other pitcher since 1920.
En de Angels lopen weer een goede speler mis....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:49 schreef Terreros85 het volgende:
Nog wat ander nieuws. Texas is druk bezig.
Ben blij dat ik er in 2007 nog ben geweest. Ademde historie.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Maravilla het volgende:
Op dit moment begint op National Geographic Channel een documentaire over het slopen van het oude Yankee Stadium. Om 12 uur wordt het nog een keer herhaald.
De eerste keer NY was pas in 2009. Toen waren ze al bezig met de sloop. Ik ben gelukkig wel op Fenway Park geweest in Boston. Ook een absolute aanrader.quote:Op donderdag 6 januari 2011 03:19 schreef Almighty het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er in 2007 nog ben geweest. Ademde historie.
Ik was in 2009 ook in Washington en er was tijdens die dagen ook een serie met Cincinnati bezig. Ik had toen op dinsdagavond de keuze. Iets drinken met een meisje of een wedstrijd bezoeken van de Nationals. Ik heb toen maar voor het eerste gekozen. Uiteindelijk niets gebeurd, maar achquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:17 schreef Guard het volgende:
Toen ik laatst in de VS was, ben ik niet naar Yankee Stadium, niet naar Citi Field, niet naar Fenway park geweest, alleen Nationals park gezien (omdat dat naast het dichtsbijzijnde metrostation vanuit het hotel lag).
Maar ja goed er was ook weinig te doen toen, het was postseason, en Boston en Washington deden niet mee, en ik ga natuurlijk niet in Yankee stadium zitten...
The Black Hole.... alleen niet tijdens A's games...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef zjroentje het volgende:
Je had die 2 natuurlijk ook kunnen combineren.
Ben alleen in Oakland-Alameda County Coliseum geweest.
Wrigley Field staat ook op mijn lijstje.. Valt mooi te combineren met een wedstrijd van de White Sox wellicht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:04 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De eerste keer NY was pas in 2009. Toen waren ze al bezig met de sloop. Ik ben gelukkig wel op Fenway Park geweest in Boston. Ook een absolute aanrader.
Ik wil graag naar Wrigley Field. Voordat ze daar dingen gaan slopen.
Nats waren dead last op dat moment. Cincy niet veel beter. En dat in een leeg stadion. Dan maar gewoon een drankje doen eldersquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef zjroentje het volgende:
Je had die 2 natuurlijk ook kunnen combineren.
Ben alleen in Oakland-Alameda County Coliseum geweest.
De NL Central word steeds sterker qua pitching. Hellickson zal nu wel zn kans krijgen om Garza te vervangen bij de Rays.quote:The Cubs and Rays have agreed to a trade that will send Matt Garza to Chicago, according to Bruce Levine of ESPNChicago.com. Chris Archer, Brandon Guyer, Robinson Chirinos, Hak-Ju Lee and Sam Fuld head to Tampa for Garza, a minor-league pitcher and a minor-league outfielder, Levine reports.
2008, 3x Mets at Shea, 2 tegen SD en 1 tegen de Marlinsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben in 2009 ook nog op Citi Field geweest. Phillies - Mets in de 10e inning. Mike Pelfrey stond sterk te pitchen en bracht ook nog 3 rbi's binnen. Helaas was de bank van Philly iets sterker.
Misschien dat Joba nu weer mag starten aangezien Pettitte waarschijnlijk niet terugkomt. Zo niet, fijne bullpen met Mo, Soriano, Joba, Robertson, Feliciano, Logan en Mitre. Wel een beetje veel geld voor een set-up man maargoedquote:Yankees Agree To Sign Rafael Soriano
By Mike Axisa [January 13 at 7:50pm CST]
The Yankees have agreed to terms with Rafael Soriano, reports SI.com's Jon Heyman (all Twitter links). The deal is believed to be worth $35MM over three years, and will allow the player to opt out after either of the first two years. Tyler Kepner of The New York Times tweets that the Scott Boras client will make $11.5MM if he opts out after year one and $21.5MM if he opts out after year two. The contract is pending a physical.
The deal comes just days after GM Brian Cashman said that he would not surrender his first round pick to sign a free agent. The Rays will receive New York's first round pick (31st overall) as well as a supplemental first round pick as compensation for their loss.
Nouja, Pittsburgh maakt toch verrekte weinig kans.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef Slomy het volgende:
Mocht Pujols overigens op de free market komen, dan denk ik dat alle teams zich erop zullen storten, ookal hebben ze al goede contract spelers voor 1B. Deze zullen dan gewoon dmv trades ergens anders uitkomen. De kans om een speler als Pujols te contracteren dient zich niet elke keer aan.
Goede move voor beide partijen. Andruw kan nog goed overweg met zijn handschoen en slaat lefties behoorlijk goed. Gardner en Granderson kunnen af en toe dus vervangen worden. Een outfield met gardner granderson en Jones is natuurlijk qua defensie ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:24 schreef Colplay het volgende:
Andruw Jones gaat naar de Yankees.... 1 jaar en krijgt tussen de 2 en 3,2 miljoen dollar afhankelijk van zijn prestaties.
One word: desperation.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 07:11 schreef popolon het volgende:
Angels hebben nu Vernon Wells. Alleen een beetje te duur, veel te duur.
23 miljoen voor volgend jaar alleen al? En dan moeten ze eigenlijk nog een beetje 3B hebben.
Manny en Damon naar The Rays.
Zeker niks mis mee. Ze hebben nu ook weer meer geld beschikbaar dat ze kunnen gebruiken voor het binnenhalen van nieuwe spelers of het langdurig vastleggen van huidige spelers (bv Bautista).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:20 schreef Terreros85 het volgende:
Mike Napoli en Juan Rivera zijn prima spelers voor de Jays.
quote:The Orioles have taken a step toward adding a significant bat to their lineup, making an offer to designated hitter Vladimir Guerrero, MLB.com confirmed on Thursday.
The amount and terms of the offer have varied from $2 million to $5 million, although FoxSports.com, which first reported the offer, estimated that the deal was in the low $3 million range.
Inderdaad. Als Angels fan ben ik ook niet echt blij met deze trade.... Nu zag ik toch al dat OF Mike Napoli, OF Jeff Mathis de "primary catcher" positie krijg, en dat de ANDER zou worden verhandeld.... Dus dat Mike Napoli zou vertrekken zag ik nog wel een keer gebeuren.... maar Vernon Wells voor 2 goede spelers?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:14 schreef The_Playmaker het volgende:
One word: desperation.
De Angels hebben gewoon deze trade gedaan omdat ze volgens mij iets moesten doen. Maar dit was dus niet de juiste move. Wells heeft een big contract, slaat beduidend slechter on the road en vorig jaar was zijn eerste goede seizoen na een aantal slechte seizoenen. Slimme move van de Blue Jays. Die zijn meteen af van dat dikke contract en krijgen zelfs 2 nuttige spelers terug.
Ik wist het ook nog niet.... in September vorig jaar geruild als een "yet to be named minor league player" in een deal met de Twins.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef Terreros85 het volgende:
Ik wist niet dat hij nu voor de Angels speelt![]()
Nu hopen dat hij een plekje bemachtigt op het active roster.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef Dos37 het volgende:
Yankees zullen een seizoen een keer niet als torenhoge favoriet beginnen.
quote:Pettitte reportedly set to retire Friday
Yanks left-hander will depart as winningest postseason pitcher
Andy Pettitte reportedly has informed the Yankees of his intention to retire and will announce that decision on Friday.
Pettitte's decision was initially reported by Michael Kay, Yankees television broadcaster and host on ESPN Radio in New York, who cited an unidentified source. The Associated Press said a news conference will be held Friday at Yankee Stadium.
Neither the Yankees nor Pettitte has confirmed or commented on the reports.
Waarom? Kerry Wood is een reliever, geen starter. Hij wilde daarnaast gewoon terug naar de Cubs. Tekende daar voor 1 jaar en 1,5 miljoen terwijl die bij andere teams (Yankees, White Sox) veel meer kon verdienen. Maar met Rafael Soriano als set-up man ben ik ook wel tevredenquote:
Yankees hebben iemand nodig die hun elke start 6-7 innings kan geven. Je kan wel een goede bullpen hebben maar als je #4 en #5 starters niet verder dan 5 innings komen dan gaat je bullpen er ook aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef Version2 het volgende:
[..]
Waarom? Kerry Wood is een reliever, geen starter. Hij wilde daarnaast gewoon terug naar de Cubs. Tekende daar voor 1 jaar en 1,5 miljoen terwijl die bij andere teams (Yankees, White Sox) veel meer kon verdienen. Maar met Rafael Soriano als set-up man ben ik ook wel tevredenEen betrouwbare starter hebben ze nodig en daarnaast en bounce back year van Burnett. Maar goed, op de FA markt is er niks interessants en qua trades zullen andere teams toch vrij veel vragen. Nu maar hopen dat de nieuwe pitching coach Burnett kan fixen.
[ afbeelding ]
Mooie carrière. 5 WS rings, meeste postseason Wins aller tijden. #46 zal denk ik wel geretired worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |