abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87921734
*wappert handje* Ik ben heus zelfbewust en analytisch en egocentrisch, maar psychische problemen heb ik toch echt niet!
pi_87922033
Hoi Friek.

Zat je al op me te wachten?
pi_87923244
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2010 00:21 schreef Xennia het volgende:
Hoi Friek.

Zat je al op me te wachten?
Ik dacht dat je nooit zou komen! O+
pi_87926153
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:29 schreef La_Vita het volgende:
Ik ben een fokker dus volgens mij kan ik nu niet gaan beweren dat ik geen psychische problemen heb
_O_

goed 8-)en idd dit is Fok! :')

@TS: Misschien ben je type knuffelbeer??????? O+
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:09:43 #155
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87931540
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:34 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Het ligt er ook aan hoe je met issues omgaat. En iedereen maakt dingen mee en maakt je tot de persoon die je bent. Je kan er uiteindelijk alleen maar sterker door worden. Dat sommige mannen hier zo oppervlakkig zijn, is hun ding.
Ja, tuurlijk. Kijk, een borderliner met ADHD die door haar ouders mishandeld werd zal een beetje moeilijk zijn in omgang, denk ik.

Maar uiteindelijk heeft elke mens, mannen en vrouwen, dingen meegemaakt waardoor ze bijv. op hun 25ste toch wel "issues" zullen hebben, of niet? Maar de gemiddelde vrouw die ik tegenkom tijdens uitgaan of die ik in mijn vriendenkring heb, valt het wel mee. Wel vind ik het jammer dat in dit maatschappij vrouwen sneller te koop mogen lopen met hun issues dan mannen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_87932158
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:09 schreef Keep_Walking het volgende:

Wel vind ik het jammer dat in dit maatschappij vrouwen sneller te koop mogen lopen met hun issues dan mannen.
Wil je erover praten? c_/
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:36:08 #157
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87932390
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:29 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Wil je erover praten? c_/
Hoef niet. :P
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:01:31 #158
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_87933200
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Kijk, een borderliner met ADHD die door haar ouders mishandeld werd zal een beetje moeilijk zijn in omgang, denk ik.

Maar uiteindelijk heeft elke mens, mannen en vrouwen, dingen meegemaakt waardoor ze bijv. op hun 25ste toch wel "issues" zullen hebben, of niet? Maar de gemiddelde vrouw die ik tegenkom tijdens uitgaan of die ik in mijn vriendenkring heb, valt het wel mee. Wel vind ik het jammer dat in dit maatschappij vrouwen sneller te koop mogen lopen met hun issues dan mannen.
Ik snap waar je heen wilt en zulke situaties zullen idd een impact hebben op je verdere leven.

Tuurlijk heeft iedereen een rugzak om het zo maar te zeggen. Wat ik al eerder zei dat maakt je ook tot wie je bent. Ik spreek nu even voor mezelf dat ik niet snel met mijn issues rond loop, maar je hebt idd vrouwen waarvan je denkt doe ff normaal. Maar heb ook voorbeelden van mannen hoor ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:14:02 #159
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87933611
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:01 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik snap waar je heen wilt en zulke situaties zullen idd een impact hebben op je verdere leven.

Tuurlijk heeft iedereen een rugzak om het zo maar te zeggen. Wat ik al eerder zei dat maakt je ook tot wie je bent. Ik spreek nu even voor mezelf dat ik niet snel met mijn issues rond loop, maar je hebt idd vrouwen waarvan je denkt doe ff normaal. Maar heb ook voorbeelden van mannen hoor ;)
Ja, dat bedoel ik dus. Ik ken niet veel vrouwen boven de 18 die met hun issues te koop lopen. Maar zoals je zei, het maakt wie je bent. Iemand die helemaal niks te vertellen heeft of een neppe perfecte leven heeft gehad (zoals de meeste kakkers) zijn saai.
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:16:41 #160
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_87933697
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik dus. Ik ken niet veel vrouwen boven de 18 die met hun issues te koop lopen. Maar zoals je zei, het maakt wie je bent. Iemand die helemaal niks te vertellen heeft of een neppe perfecte leven heeft gehad (zoals de meeste kakkers) zijn saai.
Ik heb ook een probleemloos leven gehad maar dat maakt mij heel niet saai :{w
My mama didn't raise no fool
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:24:01 #161
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_87933917
Ik denk dat Friek_ vooral het idee heeft dat hij alleen vrouwen met issues treft, omdat zijn antenne daarop gericht staat. Selectieve perceptie, enzo. Als er maar iets van een issue gloort bij het kennismaken of kort daarna, dan zal hij ws al heel snel een gedachte als "kijk! zie je nou wel! daar is er weer één met mentale sores."
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:42:41 #162
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87934524
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:16 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ik heb ook een probleemloos leven gehad maar dat maakt mij heel niet saai :{w
Dus je hebt nooit liefdesverdriet meegemaakt? Nooit ruzies met vrienden? Nooit problemen op school? Je bent perfect en goed in alles? Niks gedaan of niks gebeurt in je leven waar je later spijt van kreeg? Altijd blij en vrolijk? Klinkt saai.
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:50:24 #163
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_87934788
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus je hebt nooit liefdesverdriet meegemaakt? Nooit ruzies met vrienden? Nooit problemen op school? Je bent perfect en goed in alles? Niks gedaan of niks gebeurt in je leven waar je later spijt van kreeg? Altijd blij en vrolijk? Klinkt saai.
Oh, zijn dat problemen. Ik zat aan ergere dingen te denken :P
My mama didn't raise no fool
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:55:29 #164
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87934955
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Oh, zijn dat problemen. Ik zat aan ergere dingen te denken :P
Zijn niet echt "problemen". :P

Maar vrijwel iedereen heeft op een gegeven moment bepaalde onzekerheden of andere issues gekregen door dingen die ze hebben meegemaakt en dat beinvloed hun gedrag en manier van denken natuurlijk. De ene persoon gaat overcompenseren, de andere persoon wordt heel bedachtzaam en praat er vaak over, nog een ander gaat bepaalde dingen vermijden, enz.
pi_87935380
quote:

[..]

Dat zijn gewoon allemaal normale zaken en de meeste mensen ondervinden daar op den duur geen noemenswaardige hinder van.

Je hoeft niet aan iemand te vragen of hij/zij ooit boos of teleurgesteld is geweest bijv. want dat is iedereen per definitie wel eens geweest.

Die 'issues' ontstaan pas als iemand een dusdanig karakter heeft dat bepaalde gebeurtenissen echt een rol gaan spelen. Zover dat bepaalde gebeurtenissen een depressie kunnen triggeren.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:11:44 #166
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87935486
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon allemaal normale zaken en de meeste mensen ondervinden daar op den duur geen noemenswaardige hinder van.

Je hoeft niet aan iemand te vragen of hij/zij ooit boos of teleurgesteld is geweest bijv. want dat is iedereen per definitie wel eens geweest.

Die 'issues' ontstaan pas als iemand een dusdanig karakter heeft dat bepaalde gebeurtenissen echt een rol gaan spelen.
Eens. Maar dat was mijn oorspronkelijke punt niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Keep_Walking op 25-10-2010 14:17:19 ]
pi_87935844
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Eens. Maar dat was mijn oorspronkelijke punt niet.
Ik vond het vragen naar de bekende weg. In die zin bestaan er geen 'probleemloze' levens, maar het wordt pas interessant wanneer je gaat bekijken in hoeverre bepaalde gebeurtenissen van invloed zijn op iemands psyche.

Het is zelfs verdacht als iemand beweert 'altijd super vrolijk' te zijn. :+
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:30:27 #168
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87936117
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:22 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ik vond het vragen naar de bekende weg. In die zin bestaan er geen 'probleemloze' levens, maar het wordt pas interessant wanneer je gaat bekijken in hoeverre bepaalde gebeurtenissen van invloed zijn op iemands psyche.

Het is zelfs verdacht als iemand beweert 'altijd super vrolijk' te zijn. :+
En bovenal irritant.
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:42:27 #169
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_87936630
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook helemaal niks om een nep perfect leven te hebben.
Dingen die gebeurd zijn, maken je sterk en je leert er mee om gaan.
Wat zijn we weer serieus vandaag :')
pi_87938271
Toevallig laatst de TV show Ruzie met de buren gezien. Dat was pas echt :')
Een stel had last van bomen bij de buren. die namen alle zon weg uit hun tuin. Buren wilde niet de bomen weghalen ivm privacy(buurt kon zo bij hun naar binnen kijken als bomen weg zijn)

Nu waren de ouders van de vrouw (bomenhater) ziek geworden en volgens haar kwam dat door de bomen :')!
Ze nam soms zelfs Valium omdat de bomen haar zo dwars zaten... 8)7

Sommige vrouwen willen gewoon problemen hebben om een reden te hebben zich zo te gedragen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:58:13 #171
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_87939832
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:44 schreef Friek_ het volgende:
Het klinkt misschien nogal flauw, maar ik krijg toch het idee alsof de groep beschreven in de TT de minderheid vormt. Nu kun je zeggen dat het gewoon aan mij ligt en ik ergens een chick-met-problemen-magneet in me heb, maar ècht overal waar ik kom ik wel een vrouw tegen met een psychisch probleem.

Dit komt in alle varianten voor: flinke onzekerheid, eetproblemen, halve borderline gevallen, faalangst, hoogsensitiviteit en ga zo maar door met al die gedragsproblemen. Vroeg of laat wordt door het schepsel in kwestie de oh-ik-ben-zo-complex-kaart getrokken en mogen ze op één of andere vage manier niet normaal zijn volgens zichzelf.

Vrouwen zonder zelfgecreëerde psychische problemen; kun jullie jezelf hier melden? Ik ben al zo hard op zoek naar jullie! ;(
ligt meer aan jezelf denk ik. als je zelf 'normaal' zou zijn zou je ook 'normale' vrouwen tegenkomen.

maar goed je bent nu eenmaal een mod ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:34:24 #172
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_87946305
quote:

[..]

En niet te vergeten ben je ook een kakker!

:')
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_87946760
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:44 schreef Friek_ het volgende:

Vrouwen zonder zelfgecreëerde psychische problemen; kun jullie jezelf hier melden? Ik ben al zo hard op zoek naar jullie! ;(
Hier vang je overigens geen chicks mee he. Misschien is zo'n robot vrouw wel meer je ding ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:50:18 #174
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_87946990
als je nu dus dat soort vrouwen aantrekt, moet je voortaan precies alles andersom doen volgende keer. Als alles wat je nu doet een fout resultaat levert, dan moet het omgekeerde het juiste resultaat leveren.

:')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:49:50 #175
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_87972032
*meldt zich*

Tuurlijk heb ik ook mijn tekortkomingen en issues maar wie niet? Daarom geloof ik ook niet dat er veel mis met me is.

Internet heeft volgens mij ook met zich meegebracht dat men alles gaat opzoeken en dus maar zelf diagnoses gaat stellen + er heerst sowieso meer een cultuur tegenwoordig van labeltjes plakken op ieder beetje "afwijkend" gedrag. Als ik naar een psychiater zou gaan zou ik waarschijnlijk ook met allerlei diagnoses terugkomen. :P
Hallon!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:58:12 #176
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87972283
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:49 schreef BlueMage het volgende:
*meldt zich*

Tuurlijk heb ik ook mijn tekortkomingen en issues maar wie niet? Daarom geloof ik ook niet dat er veel mis met me is.

Internet heeft volgens mij ook met zich meegebracht dat men alles gaat opzoeken en dus maar zelf diagnoses gaat stellen + er heerst sowieso meer een cultuur tegenwoordig van labeltjes plakken op ieder beetje "afwijkend" gedrag. Als ik naar een psychiater zou gaan zou ik waarschijnlijk ook met allerlei diagnoses terugkomen. :P
Denk het niet eigenlijk.
Intelligent, but fucked up.
pi_87993374
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:49 schreef BlueMage het volgende:
*meldt zich*

Met een beetje "afwijkend" gedrag is niks mis, zolang je daardoor maar geen problemen ondervindt. Er zullen best een groep mensen zijn die via het internet zichzelf een labeltje geven, maar een psychiater doet dat niet zo snel. En als dat wel gebeurt, is dat vooral handig voor de behandeling.
signatuurloos
pi_88053954
Iedereen heeft issues, maar volgens mij is het bij vrouwen wel erger dan bij mannen. Sowieso vaak de meest krankzinnige onzekerheden over bijna niets. Mensen lijken zich vaak ook nauwelijks bewust van hun eigen gedachten, gevoelens en gedrag. En de overtuiging dat je jezelf sterk kunt ontwikkelen en veranderen ontbreekt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_88054427
Dit topic is zo gay.
pi_88054666
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 02:46 schreef Stali het volgende:
Dit topic is zo gay.
Wat een reactie! Jij hebt borderline!
pi_88054740
quote:
7s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:46 schreef Stali het volgende:
Dit topic is zo gay.
Je bent zelf gay!
pi_88311449
Tja, volgens mij zijn veel vrouwen gewoon wat slechter in dat magische woord relativeren.

Ik kan er slecht tegen. Heb ook wel moeten leren dat er vaak geen oplossing gewenst wordt, maar gewoon medeleven en luisteren. Ik ben meer van: probleem = vervelend -> zoek oplossing (of, als die er niet is: accepteer).

En dan heb ik dus weer een vriendje uitgezocht die vind dat ik niet steeds met oplossingen moet komen, maar met begrip en aandacht :')
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_88311977
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:54 schreef cinnamon_M het volgende:
Tja, volgens mij zijn veel vrouwen gewoon wat slechter in dat magische woord relativeren.

Ik kan er slecht tegen. Heb ook wel moeten leren dat er vaak geen oplossing gewenst wordt, maar gewoon medeleven en luisteren. Ik ben meer van: probleem = vervelend -> zoek oplossing (of, als die er niet is: accepteer).

En dan heb ik dus weer een vriendje uitgezocht die vind dat ik niet steeds met oplossingen moet komen, maar met begrip en aandacht :')
Ik wil ten alle tijde alleen maar oplossingen en geen oeverloos gelul. Heb de nare eigenschap enorm ongeduldig te zijn. Niet erg sympathiek.

Maar het gekke is dat mijn moeder ook altijd oplossingen aan kwam dragen en dat trok ik eigenlijk maar zelden. Zal wel een moeder-dochterstrijd geweest zijn.

Men praat er kennelijk graag over maar de verschillen tussen man en vrouw zijn wel een uitgekauwd onderwerp. Je hebt natuurlijk uitzonderingen bij vrouwen die in een andere setting leven maar het meeste klopt wel als een bus.
pi_88312429
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 02:04 schreef heiden6 het volgende:
Iedereen heeft issues, maar volgens mij is het bij vrouwen wel erger dan bij mannen. Sowieso vaak de meest krankzinnige onzekerheden over bijna niets. Mensen lijken zich vaak ook nauwelijks bewust van hun eigen gedachten, gevoelens en gedrag. En de overtuiging dat je jezelf sterk kunt ontwikkelen en veranderen ontbreekt.
Er is niet voor niets de G-schema.

Om eerlijk te zijn vind ik het nogal lastig om issues van andere te beoordelen. Wat voor mij niks voorstelt, kan voor een ander een behoorlijk probleem zijn. Dat zegt dus vrij weinig over de issue zelf.
signatuurloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')