quote:Denk het niet eigenlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:49 schreef BlueMage het volgende:
*meldt zich*
Tuurlijk heb ik ook mijn tekortkomingen en issues maar wie niet? Daarom geloof ik ook niet dat er veel mis met me is.
Internet heeft volgens mij ook met zich meegebracht dat men alles gaat opzoeken en dus maar zelf diagnoses gaat stellen + er heerst sowieso meer een cultuur tegenwoordig van labeltjes plakken op ieder beetje "afwijkend" gedrag. Als ik naar een psychiater zou gaan zou ik waarschijnlijk ook met allerlei diagnoses terugkomen.
quote:Met een beetje "afwijkend" gedrag is niks mis, zolang je daardoor maar geen problemen ondervindt. Er zullen best een groep mensen zijn die via het internet zichzelf een labeltje geven, maar een psychiater doet dat niet zo snel. En als dat wel gebeurt, is dat vooral handig voor de behandeling.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:49 schreef BlueMage het volgende:
*meldt zich*
Tuurlijk heb ik ook mijn tekortkomingen en issues maar wie niet? Daarom geloof ik ook niet dat er veel mis met me is.
Internet heeft volgens mij ook met zich meegebracht dat men alles gaat opzoeken en dus maar zelf diagnoses gaat stellen + er heerst sowieso meer een cultuur tegenwoordig van labeltjes plakken op ieder beetje "afwijkend" gedrag. Als ik naar een psychiater zou gaan zou ik waarschijnlijk ook met allerlei diagnoses terugkomen.
quote:Wat een reactie! Jij hebt borderline!
Ik wil ten alle tijde alleen maar oplossingen en geen oeverloos gelul. Heb de nare eigenschap enorm ongeduldig te zijn. Niet erg sympathiek.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:54 schreef cinnamon_M het volgende:
Tja, volgens mij zijn veel vrouwen gewoon wat slechter in dat magische woord relativeren.
Ik kan er slecht tegen. Heb ook wel moeten leren dat er vaak geen oplossing gewenst wordt, maar gewoon medeleven en luisteren. Ik ben meer van: probleem = vervelend -> zoek oplossing (of, als die er niet is: accepteer).
En dan heb ik dus weer een vriendje uitgezocht die vind dat ik niet steeds met oplossingen moet komen, maar met begrip en aandacht![]()
Er is niet voor niets de G-schema.quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:04 schreef heiden6 het volgende:
Iedereen heeft issues, maar volgens mij is het bij vrouwen wel erger dan bij mannen. Sowieso vaak de meest krankzinnige onzekerheden over bijna niets. Mensen lijken zich vaak ook nauwelijks bewust van hun eigen gedachten, gevoelens en gedrag. En de overtuiging dat je jezelf sterk kunt ontwikkelen en veranderen ontbreekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |