abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:58:12 #176
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87972283
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:49 schreef BlueMage het volgende:
*meldt zich*

Tuurlijk heb ik ook mijn tekortkomingen en issues maar wie niet? Daarom geloof ik ook niet dat er veel mis met me is.

Internet heeft volgens mij ook met zich meegebracht dat men alles gaat opzoeken en dus maar zelf diagnoses gaat stellen + er heerst sowieso meer een cultuur tegenwoordig van labeltjes plakken op ieder beetje "afwijkend" gedrag. Als ik naar een psychiater zou gaan zou ik waarschijnlijk ook met allerlei diagnoses terugkomen. :P
Denk het niet eigenlijk.
Intelligent, but fucked up.
pi_87993374
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:49 schreef BlueMage het volgende:
*meldt zich*

Tuurlijk heb ik ook mijn tekortkomingen en issues maar wie niet? Daarom geloof ik ook niet dat er veel mis met me is.

Internet heeft volgens mij ook met zich meegebracht dat men alles gaat opzoeken en dus maar zelf diagnoses gaat stellen + er heerst sowieso meer een cultuur tegenwoordig van labeltjes plakken op ieder beetje "afwijkend" gedrag. Als ik naar een psychiater zou gaan zou ik waarschijnlijk ook met allerlei diagnoses terugkomen. :P
Met een beetje "afwijkend" gedrag is niks mis, zolang je daardoor maar geen problemen ondervindt. Er zullen best een groep mensen zijn die via het internet zichzelf een labeltje geven, maar een psychiater doet dat niet zo snel. En als dat wel gebeurt, is dat vooral handig voor de behandeling.
signatuurloos
pi_88053954
Iedereen heeft issues, maar volgens mij is het bij vrouwen wel erger dan bij mannen. Sowieso vaak de meest krankzinnige onzekerheden over bijna niets. Mensen lijken zich vaak ook nauwelijks bewust van hun eigen gedachten, gevoelens en gedrag. En de overtuiging dat je jezelf sterk kunt ontwikkelen en veranderen ontbreekt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_88054427
Dit topic is zo gay.
pi_88054666
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 02:46 schreef Stali het volgende:
Dit topic is zo gay.
Wat een reactie! Jij hebt borderline!
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88054740
quote:
7s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:46 schreef Stali het volgende:
Dit topic is zo gay.
Je bent zelf gay!
pi_88311449
Tja, volgens mij zijn veel vrouwen gewoon wat slechter in dat magische woord relativeren.

Ik kan er slecht tegen. Heb ook wel moeten leren dat er vaak geen oplossing gewenst wordt, maar gewoon medeleven en luisteren. Ik ben meer van: probleem = vervelend -> zoek oplossing (of, als die er niet is: accepteer).

En dan heb ik dus weer een vriendje uitgezocht die vind dat ik niet steeds met oplossingen moet komen, maar met begrip en aandacht :')
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_88311977
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:54 schreef cinnamon_M het volgende:
Tja, volgens mij zijn veel vrouwen gewoon wat slechter in dat magische woord relativeren.

Ik kan er slecht tegen. Heb ook wel moeten leren dat er vaak geen oplossing gewenst wordt, maar gewoon medeleven en luisteren. Ik ben meer van: probleem = vervelend -> zoek oplossing (of, als die er niet is: accepteer).

En dan heb ik dus weer een vriendje uitgezocht die vind dat ik niet steeds met oplossingen moet komen, maar met begrip en aandacht :')
Ik wil ten alle tijde alleen maar oplossingen en geen oeverloos gelul. Heb de nare eigenschap enorm ongeduldig te zijn. Niet erg sympathiek.

Maar het gekke is dat mijn moeder ook altijd oplossingen aan kwam dragen en dat trok ik eigenlijk maar zelden. Zal wel een moeder-dochterstrijd geweest zijn.

Men praat er kennelijk graag over maar de verschillen tussen man en vrouw zijn wel een uitgekauwd onderwerp. Je hebt natuurlijk uitzonderingen bij vrouwen die in een andere setting leven maar het meeste klopt wel als een bus.
pi_88312429
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 02:04 schreef heiden6 het volgende:
Iedereen heeft issues, maar volgens mij is het bij vrouwen wel erger dan bij mannen. Sowieso vaak de meest krankzinnige onzekerheden over bijna niets. Mensen lijken zich vaak ook nauwelijks bewust van hun eigen gedachten, gevoelens en gedrag. En de overtuiging dat je jezelf sterk kunt ontwikkelen en veranderen ontbreekt.
Er is niet voor niets de G-schema.

Om eerlijk te zijn vind ik het nogal lastig om issues van andere te beoordelen. Wat voor mij niks voorstelt, kan voor een ander een behoorlijk probleem zijn. Dat zegt dus vrij weinig over de issue zelf.
signatuurloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')