Ja je kunt wel les geven in taal maar dat is weer iets anders iddquote:Op zondag 14 november 2010 01:28 schreef Symphonic het volgende:
Ze heeft een mooie stem, maar slechts heel weinig tekstbegrip...
Jammer wel...
Wellicht dat ze Duitse teksten wel vol inlevingsvermogen kan zingen. Misschien een mooi probeersel voor een volgende keer, dat ze Verdammt, Ich Lieb Dich gaat zingen.quote:Op zondag 14 november 2010 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja je kunt wel les geven in taal maar dat is weer iets anders idd
quote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wellicht dat ze Duitse teksten wel vol inlevingsvermogen kan zingen. Misschien een mooi probeersel voor een volgende keer, dat ze Verdammt, Ich Lieb Dich gaat zingen.
Volgens mij wel, dertiger jaquote:
quote:TVOH-Shemsi in tranen door zus
AMSTERDAM - The Voice-kandidaat Shemsi schoot tijdens haar optreden vrijdag vol en vergat spontaan haar tekst. Volgens de zangeres kwam dat door haar zusje.
Shemsi kreeg als tiener een platencontract en bracht drie cd's uit. Maar ze besloot te gaan studeren en probeerde haar zangcarrière te vergeten. Dat ze nu, tien jaar later, toch weer volle zalen trekt emotioneert haar enorm. Als ze dan ook nog haar familie in de zaal ziet is ze haar emoties niet meer de baas, bleek ook afgelopen vrijdag. De aanleiding was het zien van haar steun en toeverlaat: zus Uli, vertelt ze op de site van The Voice.
"Ik raak uit mijn concentratie als ik mijn familie zie. Vandaar dat ik ook met mijn lied niet goed begon. Nick en Simon hebben me gelukkig wel geholpen om me beter te focussen als ik moet optreden."
Angela Groothuizen was wel gecharmeerd van haar emotionele reactie, maar coach Nick Schilder vond het toch een minpuntje: "De tekst van je nummer vergeten kan echt niet. Laten we afspreken dat dit de laatste keer was. Maar ik zat wel met een brok in mijn keel. Muziek is emotie, en daarmee heb je me echt omver geblazen."
Het zal, als het haar betreft, niet meer gebeuren.
Beetje ingekakte boel hèquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:10 schreef Zandorro het volgende:
Keine Ahnung...
Ik vond het gisteren wel teleurstellend hoor... Met name haar houding. Het kwam helaas weer helemaal niet over..
Trouwens, ik vind dat het hele team van Nick en Simon nou niet bepaald sterk overkomt.... Misschien ook een zaak van hun coaching?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |