abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87862446

Auditie:

Nyssina, team Angela

Deze blondine, woonachtig in Zwitserland, vloog in haar auditie zangtechnisch alle kanten op. Maar haar stem triggerde. Er werd op de knoppen gedrukt, dus ging ze door. Bij de Battles zagen we dat dat vertrouwen terecht was. Ze ging in haar match-up tegen Claudia helemaal los en won door een knock-out. Ze overtuigde.

Wat vind jij van haar en gaat ze ver komen?
That's all folks!
pi_87862483
ja zeker
''Altijd trek in een pilsje''
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:07:12 #3
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87862512
Oh ik miste al een topic over haar. Ik vond het niet om aan te horen gisteren, van beide dames niet. Wat een gekrijs. Zo klinkt het als ik mijn twee poezen in één kamer opsluit. Desondanks vind ik dat Nyssina beter overkwam, ze zong niet echt veel beter in mijn oren, maar ze stond daar wel relaxter en iets meer in touch met haar omgeving. Maar stiekem hoopte ik dat ze allebei naar huis werden gezonden.

Ik vind dat ze op een blonde Anita Doth lijkt :D
With the stars as her umbrella
pi_87862528
Was de mooiste battle. Ze lagen echt met elkaar in de clinch in die ring.

Ik vond haar auditie ook al erg sterk. Terecht door.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_87862558
ik zou haar doen trouwens
''Altijd trek in een pilsje''
pi_87862805
Ik vind haar wel tof, al was haar zang niet bepaald finalemateriaal. Wel terecht gewonnen.
pi_87862840
Ik zie overigens ook een beetje Maxima in haar.
That's all folks!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:21:57 #8
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87862865
quote:
10.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie overigens ook een beetje Maxima in haar.
Het haar :D
pi_87862869
Ze viel me gister positief op... bij de auditie vond ik er vrij weinig aan, maar gister klonk het wel leuk
pi_87862892
Ik vond haar zeker de beste van de battle (tussen haar en die andere dan) maar eigenlijk vind ik haar stemgeluid niet echt heel mooi.

Ik zie een jonge Tatjana in haar :P
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_87863055
Ze is ook nog maar 21, ik dacht al een jaar of 27.
That's all folks!
pi_87871696
De auditie vond ik echt helemaal niks! Maar was echt om in de battle. Damn!
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_87871778
Ja, ze lijkt idd veel ouder. Alsof ze veertig is maar wat van botox heeft gesnoept..
pi_87874185
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik miste al een topic over haar. Ik vond het niet om aan te horen gisteren, van beide dames niet. Wat een gekrijs. Zo klinkt het als ik mijn twee poezen in één kamer opsluit.
_O- Mooie samenvatting. Mogen er allebei van mij uit. Ik zal ze niet missen.
pi_87887267
Dit is vooralsnog, samen met Ben Saunders, wel m'n favoriet. Omdat niet alleen de stem boeit, maar ook het totaalplaatje. Er stáát in ieder geval wat.

Ja, ik weet dat het programma 'The Voice' heet, maar op een gegeven moment ga je van de toekomstige winnaar of winnares ook videoclips, interviews en tv-optredens zien. En dan heb ik geen behoefte om een dood vogeltje te zien.

Ik vind het een beetje een Taylor Dayne/Anastasia-type, trouwens. Zo'n pittig blondje met een enorme strot die bijna 'zwart' aandoet.
pi_87932602
Stom jurkje :')

maar op zich wel een goede stem.... ok niet 1 van de beste :) Beetje veel geschreeuw :)

Maar ik dacht dat ze bijna 30 was :o Maar ze is veel jonger :')
pi_88566389
Net een Thais hoertje met geblondeerde haren :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_88893225
Op youtube staan leuke vids van haar.. Hoop dat ze vanavond wat ingetogener gaat zingen zodat ze doorgaat, want zo wordt iedereen verrast door haar!
pi_88893410
Ik denk dat ze gaat verrassen, ze is een van de besten uit haar categorie. :Y
That's all folks!
pi_88895118
Ik heb er niet zo'n goed gevoel over, denk niet dat ze ver komt (ondanks dat ik het zelf wel wil). Ik weet niet, het lijkt me gewoon geen type waar de gemiddelde nuchtere Nederlander op stemt. Te uitdagend, of zo.

Niet 'ideale buurvrouw'-achtig genoeg, zeg maar.
pi_88933119
Nou, gezien de reacties in de slowchat-topics zat ik er hierboven niet ver langs. Komt er eens een vrouw op het podium die sex uitstraalt, en wordt ze juist om die reden afgebrand. :')

Ze is uiteindelijk wel door, maar toch. Het is duidelijk iemand zonder 'gunfactor'.

Ik moet het wel eens zijn met de mensen die vonden dat het roze topje wat dubieus was. Was dit de beslissing van Patty Zomer, een van de adviseurs van Angela Groothuizen en tevens een van Nederlands' topstylisten???

(Die in Beau Monde trouwens altijd op zeer hooghartige toon uitlegt wat we wel en niet mogen dragen...)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2010 09:58:55 ]
pi_88933720
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef -Miauw- het volgende:

Ik vind dat ze op een blonde Anita Doth lijkt :D
Ja, vind ik ook :D
pi_88934036
die top was echt lelijk
  zaterdag 20 november 2010 @ 09:49:08 #24
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88934429
Ik begin haar echt steeds leuker te vinden *O*
pi_88934775
Ik schatte haar ook op een jaar of 28 ofzo. Maar goed. Idd slechte kledingkeuze, beetje ordi. Ze mag best sexy zijn maar dit vond ik doorslaan.
Verder een goede stem! Ik ben benieuwd naar haar volgende optreden.
The secret of getting ahead is getting started
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')