quote:Dank en weltrusten.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan duik ik mn nest in, prettige wacht
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga er ook niet lang zijn.
Vandaag cursus en daarna wezen sporten.
Ik begin zowaar het idee te krijgen da tik af en toe een bal raak met squash
quote:Geen commentaar.......Op dinsdag 26 oktober 2010 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet overdrijven....
tenzij je de kneuzencompetitie bedoelt
quote:Ik zet je vast in het rooster.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
ik klok me alvast in dan val ik onder de daguren en werk ik gewoon over vannacht
quote:Nee, toevallig niet dit keer.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Niemand die zijn auto in parkeergaraga De Appelaar in Haarlem heeft staan hoop ik.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, toevallig niet dit keer.
Brand, water of bom???
Edit: Het eerste dus.
Sta daar normaal vaak.
Net de auto op het strand geparkeerd, zie mijn Twitter voor een pic.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:13 schreef MadMaster het volgende:
We hebben sinds net nog een auto...
Zie Twitter...
quote:In een slachterij horen inderdaad geen gewonden te vallen, half werkNUnl
Ongeval in slachterij eist dode en gewonden
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 01:49 schreef MadMaster het volgende:
Zo, even Jackass gespeeld op het strand.![]()
Wagentje is nog heel, moet zo terug naar het verhuurbedrijf. Daarna aan de krab bij Moby Dick...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 04:25 schreef MadMaster het volgende:
Lama, ik krijg het even niet voor elkaar om vanaf mijn mobiel foto's ergens te uploaden (m.u.v twitpic) en die hier 'normaaal' te tonen...
Foto's dus alleen via Twitter...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 04:56 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe layout hier is behoorlijk wennen trouwens...
quote:Al die opkomende en verdwijnende knoppen, functies en verstopte smileys...Op woensdag 27 oktober 2010 04:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zoek me nog de pestpokken naar bepaalde knopjes en functies.
quote:Nee, jij hebt nu wel betere dingen te doen.Op woensdag 27 oktober 2010 05:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die opkomende en verdwijnende knoppen, functies en verstopte smileys...![]()
Het zal wel wennen, maar nu nog even niet...
quote:Iedereen ligt al op bed, jetlag...Op woensdag 27 oktober 2010 05:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nu wel betere dingen te doen.
quote:Ah, thanks.Op woensdag 27 oktober 2010 05:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen ligt al op bed, jetlag...
Ik ben klaar wakker en zo heb ik uitgedokterd dat je bij de themainstellingen smileys, edit/quote-opties e.d. gewoon kan vastzetten...![]()
En hoe ik, wat omslachtig, hier toch foto's van twitpic kan plaatsen...
quote:En wat brengt jou op dit tijdstip hier?Op woensdag 27 oktober 2010 05:06 schreef Yurithemaster het volgende:
ik dacht wat is MM laat op maar die zit in de VS
quote:En de restanten flikker je op de grond?Op woensdag 27 oktober 2010 05:07 schreef MadMaster het volgende:
Net in een Cajun restaurant gegeten.
Tafel was gedekt met plastic bestek, eten werd in metalen bakken aangevoerd en op tafel gestort, zonder bord. Tamelijk, euh, apart...
[ afbeelding ]
quote:Dat zei ik ook, toen ik m'n eten op tafel gesmeten kreeg.Op woensdag 27 oktober 2010 05:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de restanten flikker je op de grond?
quote:Euh... 'Item niet gevonden.'...Op woensdag 27 oktober 2010 05:21 schreef Cobra4 het volgende:
Meneer Strubbe![]()
www.dumpert.nl/mediabase/1174361/b543c5c/ms_dos_vs_ipad.html
quote:'Via Google zoek ik naar www...'Op woensdag 27 oktober 2010 05:30 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/ms_dos_vs_ipad.html
Een 5 vergeten. Oeps.
quote:"Wee Pee bekslesj één en vijftig."Op woensdag 27 oktober 2010 05:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Via Google zoek ik naar www...'
quote:Ik eet die meuk wel op.Op woensdag 27 oktober 2010 06:06 schreef MadMaster het volgende:
Is het al tijd voor een Amerikaans ontbijtje?
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Die meuk bovenin hoef ik zelf overigens niet...
quote:Mogguh Diaan.
quote:Ik heb een tijdje bij de telefonische helpdesk gewerkt voor KPN (Neleos heeft daar ook gewerkt) en er zijn er genoeg die dat doen hoorOp woensdag 27 oktober 2010 05:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Via Google zoek ik naar www...'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |