quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga er ook niet lang zijn.
Vandaag cursus en daarna wezen sporten.
Ik begin zowaar het idee te krijgen da tik af en toe een bal raak met squash
quote:Geen commentaar.......Op dinsdag 26 oktober 2010 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet overdrijven....
tenzij je de kneuzencompetitie bedoelt
quote:Ik zet je vast in het rooster.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
ik klok me alvast in dan val ik onder de daguren en werk ik gewoon over vannacht
quote:Nee, toevallig niet dit keer.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Niemand die zijn auto in parkeergaraga De Appelaar in Haarlem heeft staan hoop ik.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, toevallig niet dit keer.
Brand, water of bom???
Edit: Het eerste dus.
Sta daar normaal vaak.
Net de auto op het strand geparkeerd, zie mijn Twitter voor een pic.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:13 schreef MadMaster het volgende:
We hebben sinds net nog een auto...
Zie Twitter...
quote:In een slachterij horen inderdaad geen gewonden te vallen, half werkNUnl
Ongeval in slachterij eist dode en gewonden
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 01:49 schreef MadMaster het volgende:
Zo, even Jackass gespeeld op het strand.![]()
Wagentje is nog heel, moet zo terug naar het verhuurbedrijf. Daarna aan de krab bij Moby Dick...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 04:25 schreef MadMaster het volgende:
Lama, ik krijg het even niet voor elkaar om vanaf mijn mobiel foto's ergens te uploaden (m.u.v twitpic) en die hier 'normaaal' te tonen...
Foto's dus alleen via Twitter...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 04:56 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe layout hier is behoorlijk wennen trouwens...
quote:Al die opkomende en verdwijnende knoppen, functies en verstopte smileys...Op woensdag 27 oktober 2010 04:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zoek me nog de pestpokken naar bepaalde knopjes en functies.
quote:Nee, jij hebt nu wel betere dingen te doen.Op woensdag 27 oktober 2010 05:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die opkomende en verdwijnende knoppen, functies en verstopte smileys...![]()
Het zal wel wennen, maar nu nog even niet...
quote:Iedereen ligt al op bed, jetlag...Op woensdag 27 oktober 2010 05:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nu wel betere dingen te doen.
quote:Ah, thanks.Op woensdag 27 oktober 2010 05:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen ligt al op bed, jetlag...
Ik ben klaar wakker en zo heb ik uitgedokterd dat je bij de themainstellingen smileys, edit/quote-opties e.d. gewoon kan vastzetten...![]()
En hoe ik, wat omslachtig, hier toch foto's van twitpic kan plaatsen...
quote:En wat brengt jou op dit tijdstip hier?Op woensdag 27 oktober 2010 05:06 schreef Yurithemaster het volgende:
ik dacht wat is MM laat op maar die zit in de VS
quote:En de restanten flikker je op de grond?Op woensdag 27 oktober 2010 05:07 schreef MadMaster het volgende:
Net in een Cajun restaurant gegeten.
Tafel was gedekt met plastic bestek, eten werd in metalen bakken aangevoerd en op tafel gestort, zonder bord. Tamelijk, euh, apart...
[ afbeelding ]
quote:Dat zei ik ook, toen ik m'n eten op tafel gesmeten kreeg.Op woensdag 27 oktober 2010 05:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de restanten flikker je op de grond?
quote:Euh... 'Item niet gevonden.'...Op woensdag 27 oktober 2010 05:21 schreef Cobra4 het volgende:
Meneer Strubbe![]()
www.dumpert.nl/mediabase/1174361/b543c5c/ms_dos_vs_ipad.html
quote:'Via Google zoek ik naar www...'Op woensdag 27 oktober 2010 05:30 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/ms_dos_vs_ipad.html
Een 5 vergeten. Oeps.
quote:"Wee Pee bekslesj één en vijftig."Op woensdag 27 oktober 2010 05:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Via Google zoek ik naar www...'
quote:Ik eet die meuk wel op.Op woensdag 27 oktober 2010 06:06 schreef MadMaster het volgende:
Is het al tijd voor een Amerikaans ontbijtje?
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Die meuk bovenin hoef ik zelf overigens niet...
quote:Mogguh Diaan.
quote:Ik heb een tijdje bij de telefonische helpdesk gewerkt voor KPN (Neleos heeft daar ook gewerkt) en er zijn er genoeg die dat doen hoorOp woensdag 27 oktober 2010 05:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Via Google zoek ik naar www...'
quote:Thuis na een nachtdienst. Straks lekker slapen.Op woensdag 27 oktober 2010 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
Aan het werk of thuis? Ik ben vandaag vrij.. maar ik vind het k*tweer. En Twan heeft vanmiddag voetbaltoernooi..
quote:Meneer Strubbe is een bikkel. Nog werken met MS-DOS en dan aan de bak gaan met een iPad.Op woensdag 27 oktober 2010 09:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje bij de telefonische helpdesk gewerkt voor KPN (Neleos heeft daar ook gewerkt) en er zijn er genoeg die dat doen hoor. Na verloop van tijd gaf ik het uitleggen dat er ook een adresbalk is maar op, tenzij het strikt noodzakelijk was
quote:Lekker... ik wil ook wel weer naar bed. Ik heb nu al genoeg van deze dag.Op woensdag 27 oktober 2010 09:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thuis na een nachtdienst. Straks lekker slapen.
Kutweer!? In het westen van het land hebben voetbal moeders daar een mooi hulpmiddel voor. Ik weet niet of het je iets zegt? Een paraplu.
quote:Lijkt me dan erg simpel. Pleur/zet Twan met een spelletje voor de buis en kruip samen met Lennon onder de wol.Op woensdag 27 oktober 2010 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker... ik wil ook wel weer naar bed. Ik heb nu al genoeg van deze dag.
Ik heb geen paraplu en die helpt ook niet echt tegen de wind. En ik heb ook gewoon niet zo'n zin om met een al een verkouden ziek kind (Lennon) de hele middag p het veld te staan.
quote:Dat kan niet, omdat Twan om 13:00 uur op het voetbalveld moet zijn... en Lennon gaat niet bij mij in bed slapen... hij speelt dan alleen...Op woensdag 27 oktober 2010 10:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt me dan erg simpel. Pleur/zet Twan met een spelletje voor de buis en kruip samen met Lennon onder de wol.
quote:Twan niet naar voetbal, Lennon in zijn eigen bed en jij in jouw bed. Opgelost.Op woensdag 27 oktober 2010 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan niet, omdat Twan om 13:00 uur op het voetbalveld moet zijn... en Lennon gaat niet bij mij in bed slapen... hij speelt dan alleen...
quote:Ja, maar Twan moet wel naar voetbal... het is een teamsport en hij heeft zich opgegeven, dan moet hij ook komen. Ik begin met Lennon zo naar bed te brengen, hopelijk wil hij slapen.. dat gaat de laatste tijd niet zo goed...Op woensdag 27 oktober 2010 10:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Twan niet naar voetbal, Lennon in zijn eigen bed en jij in jouw bed. Opgelost.
quote:Misschien is dat juist wel makkelijker dan via allerlei varianten van Windows en Linux overstappenOp woensdag 27 oktober 2010 10:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meneer Strubbe is een bikkel. Nog werken met MS-DOS en dan aan de bak gaan met een iPad.
Ik ga binnenkort maar weer eens een 386 opstarten om dat weer eens te ervaren.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wel makkelijker dan via allerlei varianten van Windows en Linux overstappen. Dan vind ik het nog steeds te waarderen dat hij nog wat nieuws probeert in plaats van gewoon te gaan zeuren dat hij te oud is voor dat soort nieuwerwetsigheden
quote:Ok dan. Lennon naar bed. Twan naar voetbal brengen. Jij terug naar huis en slapen. Wakker worden en Twan halen.Op woensdag 27 oktober 2010 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar Twan moet wel naar voetbal... het is een teamsport en hij heeft zich opgegeven, dan moet hij ook komen. Ik begin met Lennon zo naar bed te brengen, hopelijk wil hij slapen.. dat gaat de laatste tijd niet zo goed...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok dan. Lennon naar bed. Twan naar voetbal brengen. Jij terug naar huis en slapen. Wakker worden en Twan halen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
droomscenario.. alleen wil Twan ook wel graag dat ik even kom kijken. Maar ik heb al een tussenoplossing gevonden. Lennon ligt nu in bed... als hij voor 1 uur niet wakker is, komt mn vader Twan ophalen. Dan heb ik nog even rust totdat Lennon wakker is.. en als hij wakker is, ga ik met hem naar het voetbalveld.
quote:De beste optie voor vandaag... morgen doen we een relaxdagje..Op woensdag 27 oktober 2010 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Niet mijn keuze, maar het zal wel werken.
quote:Je geeft je kinderen een spuitje voor 24 uur slaap!?Op woensdag 27 oktober 2010 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De beste optie voor vandaag... morgen doen we een relaxdagje..
quote:Wishfull thinking... gewoon lekker een dagje thuis hangen/niets doen...Op woensdag 27 oktober 2010 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je geeft je kinderen een spuitje voor 24 uur slaap!?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wishfull thinking... gewoon lekker een dagje thuis hangen/niets doen...
quote:Ach, het is ook heel erg leuk om kinderen te hebben en ik geniet er ook echt wel van. Alleen heel af en toe niet.Op woensdag 27 oktober 2010 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]des te meer ik hoor van jou, Peace, Red en Tinuviel, des te blijer ik ben dat ik ( naar ik weet ) geen kinderen heb.
quote:Ik heb daar in wel een voordeel. Ik leen af en toe mijn neefje om een dagje uit te gaan. Als ik hem zat ben lever ik hem weer in bij mijn zusje en ben ik weer van al het gezeur af.Op woensdag 27 oktober 2010 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, het is ook heel erg leuk om kinderen te hebben en ik geniet er ook echt wel van. Alleen heel af en toe niet.vooral als ik mezelf niet zo lekker voel..
quote:Zit er veel vlees aan het beestje?Op woensdag 27 oktober 2010 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, en ik sta op het punt een kat het huis uit te "trappen".
quote:Dat is inderdaad ook een oplossing...Op woensdag 27 oktober 2010 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb daar in wel een voordeel. Ik leen af en toe mijn neefje om een dagje uit te gaan. Als ik hem zat ben lever ik hem weer in bij mijn zusje en ben ik weer van al het gezeur af.
quote:Nee, ze is heel fijntjes...Op woensdag 27 oktober 2010 11:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit er veel vlees aan het beestje?
quote:De beste.Op woensdag 27 oktober 2010 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een oplossing...![]()
quote:Jammer.Nee, ze is heel fijntjes...
quote:Ben ik het niet helemaal met je eens hahaha.
quote:Ze is ook niet te eten trouwens...Jammer.
quote:Gelukkig heeft iedereen een andere mening.Op woensdag 27 oktober 2010 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik het niet helemaal met je eens hahaha.
quote:Gelukkig heeft iedereen een andere mening.Ze is ook niet te eten trouwens...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft iedereen een andere mening.
[..]
Gelukkig heeft iedereen een andere mening.
quote:Een stevige borrel werkt toch net zo goed?Op woensdag 27 oktober 2010 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je geeft je kinderen een spuitje voor 24 uur slaap!?
quote:Het zou inderdaad verboden moeten worden, gemillimeterd haar bij vrouwenROTTERDAM - KLM heeft een stewardess ontslagen vanwege haar korte haardracht. De 46-jarige Ilse Hesselberth draagt haar haar al gemillimeterd sinds ze in 1998 bij de KLM begon, zegt ze tegen de GPD-dagbladen.
Bij functioneringsgesprekken werd er eerst nooit een punt van gemaakt, maar na een klacht van een collega vloog ze eruit.
In de reglementen van de luchtvaartmaatschappij staat dat 'extravagante haardracht' niet is toegestaan. "Tijdens de functioneringsgesprekken vóór 2007 was het steeds: Ilse, je haar is wel kort, maar ja, wat is extravagant?", zegt ze in het interview. In dat jaar trok een leidinggevende echter aan de bel over haar korte koppie.
quote:Ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd!!Op woensdag 27 oktober 2010 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een stevige borrel werkt toch net zo goed?
quote:Toen ik 2 was sliep ik niet langer dan een uur of 8 door de extra stimulant van jenever.Op woensdag 27 oktober 2010 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een stevige borrel werkt toch net zo goed?
quote:GI Jane zou ik doen.Op woensdag 27 oktober 2010 12:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het zou inderdaad verboden moeten worden, gemillimeterd haar bij vrouwen
quote:Ik vind het ook niet mooi, maar om daar na zoveel jaren nog voor ontslagen te worden, gaat me iets te ver.Op woensdag 27 oktober 2010 12:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het zou inderdaad verboden moeten worden, gemillimeterd haar bij vrouwen
quote:Nee, want ik heb een aantal van hen nooit gezien met haar op hun hoofd.Op woensdag 27 oktober 2010 12:23 schreef TradeMarkie het volgende:
En al die vrouwen zijn met haar op hun hoofd gewoon knapper, einde discussie
quote:vaak is dat wel zo..Op woensdag 27 oktober 2010 12:23 schreef TradeMarkie het volgende:
En al die vrouwen zijn met haar op hun hoofd gewoon knapper, einde discussie
quote:Dat zegt niks over mijn opmerking, ik heb ze niet met of zonder haar gezienOp woensdag 27 oktober 2010 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een aantal van hen nooit gezien met haar op hun hoofd.
quote:En dat zegt niks over mijn opmerking.Op woensdag 27 oktober 2010 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zegt niks over mijn opmerking, ik heb ze niet met of zonder haar gezien
quote:Het woord 'nee' moet je bij jouw eerste reactie vervangen voor ' dat weet ik niet' en je hebt weer een passend antwoordOp woensdag 27 oktober 2010 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat zegt niks over mijn opmerking.
quote:Ik zal eens vragen of ik een foto van een collega mag plaatsen. Zelfs zonder haar is zij een lekker wijf. (sorry, mooie dame)Op woensdag 27 oktober 2010 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het woord 'nee' moet je bij jouw eerste reactie vervangen voor ' dat weet ik niet' en je hebt weer een passend antwoord
quote:Echt heVan Den Helder naar Groningen voor juiste ondergoed
Marinevrouwen op dienstreis voor beha
door Roy Klopper
DEN HELDER - Commandanten van de Koninklijke Marine klagen steen en been over de tijdverslindende dienstreizen die bijna 800 vrouwelijke militairen jaarlijks kunnen maken om lingerie te kopen.
Het voltallige vrouwelijk marinepersoneel heeft jaarlijks recht op twee sportbeha's sinds alle militairen moeten voldoen aan strenge conditie-eisen. Het interne kledingbedrijf van Defensie sloot hierop een contract af met de landelijke keten sportwinkels van Run Today, waar de marinevrouwen zich passende exemplaren kunnen laten aanmeten.
Nu blijkt dat de kop van Noord-Holland, waar veruit de meeste van de 768 in Den Helder werkzame vrouwelijke militairen wonen, geen filiaal van de winkelketen kent. Defensie staat haar dames daarom toe om onder werktijd naar Haarlem of Groningen te reizen om een beha te passen.
Gemaakte kosten voor de trein of auto kunnen ze als dienstreis declareren, zo meldt voorzitter Rob Hunnego van de Koninklijke Vereniging van Marineofficieren.
quote:Echt belachelijk. De commandanten hebben gelijk.
quote:Een voordeel, zo zijn er een paar dingen makkelijk weg te strepen als jullie moeten gaan bezuinigen.Op woensdag 27 oktober 2010 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt belachelijk. De commandanten hebben gelijk.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Pm mag altijd C4![]()
en nu ga ik weer eens doen waarvoor ik hier betaald word
quote:Bestel dan gvd gewoon een doos met 1000 van die dingen, verschillende maten, en laat ze in Den Helder passen als het zo nodig moet.en ze hebben gvd maar 1 model, en die is te bestellen in de webwinkel
http://www.run2daywebshop(...)es/onderkleding.html
quote:Als het de zaak is die ik denk dat het is, issie ook nog kut te bereiken - en dat al een flinke tijd - omdat ze er voor de deur bezig zijn met het bouwen van een ondergrondse parkeergarage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |