quote:Ik had ook even gezocht en een forced update(wat je daar wil doen) is inderdaad alleen via MIDI uit te voeren volgens andere mensen met hetzelfde probloeemOp zondag 24 oktober 2010 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet voor zover ik kan terugvinden in de niet meegeleverde manual.
Dat is dus ook één van de vragen die ik gesteld heb...
Het apparaat reageert ook nergens meer op en toont alleen de foutmelding als je hem aanzet, behalve als ik 3 specifieke toetsen ingedrukt houdt als ik het apparaat opstart. Dan kom je wel in een soort van bewerkings-modus, maar geen idee wat ik dan aanricht. Er is nergens info over te vinden, behalve bij het artikel dat ik deels gequote heb...
Edit: Zie net dat wanneer je de 3 toetsen ingedrukt houdt bij het opstarten op de display de text 'Receive Operating System Update via MIDI Input'?' verschijnt, gevolgd door 'Proceed' en 'Cancel'. Maar ja, geen MIDI kabel in huis te vinden...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had ook even gezocht en een forced update(wat je daar wil doen) is inderdaad alleen via MIDI uit te voeren volgens andere mensen met hetzelfde probloeem
quote:Maar vast niks van te zien op de NL tv.Op zondag 24 oktober 2010 09:57 schreef MadMaster het volgende:
Finale World Series Baseball: Texas Rangers - San Francisco Giants
Top, da's weer eens wat anders dan de Phillies, Redsox, Cardinals of de Yankees...
quote:Samenvattingen vaak wel...Op zondag 24 oktober 2010 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar vast niks van te zien op de NL tv.
quote:
quote:Nee, ik was nog moe genoeg van het stappen op donderdag en vrijdag om het zaterdag niet al te laat te maken
quote:Misschien dat ESPN of NASN iets uitzendt, ik zal kijken wat ik kan doen...Op zondag 24 oktober 2010 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar vast niks van te zien op de NL tv.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien dat ESPN of NASN iets uitzendt, ik zal kijken wat ik kan doen...
quote:Veel plezier!!!!!!!!!!!!!Op zondag 24 oktober 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Misschien duik ik nog mobiel of vanuit de USA op, maar zo niet, dan tot over een week of 3...
Poppetje gezien, laptop dicht...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Dit is de tip van de afgelopen vijf jaar.Op zondag 24 oktober 2010 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Tip van de week: installeer in vredesnaam niet de nieuwe Windows Live Messenger versie, die is bagger
quote:Ja bijzonder kut he?Op zondag 24 oktober 2010 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Tip van de week: installeer in vredesnaam niet de nieuwe Windows Live Messenger versie, die is bagger
quote:Ik heb eigenlijk best goede ervaringen met de klantenservice.Op zondag 24 oktober 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Had er hier nog iemand problemen met de T-Mobile klantenservice?
quote:Ja dat had ik gevonden na even zoeken. Maar toen ik ontdekte dat je per se via internet je nickname moet wijzigen en dat niet via het programma kon, vond ik het wel best. Nu heb ik aMSNOp zondag 24 oktober 2010 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja bijzonder kut he?
Je hebt het hopelijk al wel weer voor elkaar dat je een enkel scherm hebt?
quote:En ik moet het vanaf dinsdag ook 3 nachten zonder wedde doen.Op maandag 25 oktober 2010 02:51 schreef Yurithemaster het volgende:
dus ik krijg geen vergoeding meer voor mijn nachtelijke optredens?
quote:tis een schandeOp maandag 25 oktober 2010 02:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik moet het vanaf dinsdag ook 3 nachten zonder wedde doen.
quote:En dat niet eens door de landelijke bezuinigingen maar die van de SC. En dat zonder overleg door MinFin.
quote:en dan heb je nog mazzel dat je er mag zijn, voor hetzelfde geld hadden ze de boel 's nachts afgeslotenOp maandag 25 oktober 2010 03:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat niet eens door de landelijke bezuinigingen maar die van de SC. En dat zonder overleg door MinFin.![]()
Eerst krijgt Def het budget niet en nu moet ik gratis gaan werken.
quote:Weliswaar zonder overleg, maar waar is de hardcore nachtploeg überhaupt gebleven? Enne, ik had je een mooie cheque gestuurd, want je budget was goedgekeurd...Op maandag 25 oktober 2010 03:07 schreef Cobra4 het volgende:
En dat niet eens door de landelijke bezuinigingen maar die van de SC. En dat zonder overleg door MinFin.![]()
Eerst krijgt Def het budget niet en nu moet ik gratis gaan werken.
quote:Dat zouden Laffer en Cynix nooit doen!Op maandag 25 oktober 2010 06:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan heb je nog mazzel dat je er mag zijn, voor hetzelfde geld hadden ze de boel 's nachts afgesloten
quote:Je leest het vast niet meer, maar een hele fijne vakantie!!Op zondag 24 oktober 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Misschien duik ik nog mobiel of vanuit de USA op, maar zo niet, dan tot over een week of 3...
Poppetje gezien, laptop dicht...
[ afbeelding ]
quote:Je kunt ze hier zien: http://www.lekkerstebockbier.nl/page.php?page=uitslagen
quote:Dat lijkt me heel sterkOp maandag 25 oktober 2010 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben ze formulieren/ bieren per ongeluk verwisseld?
quote:Dat is niet zo heel gek. Mij lijkt het niet verstandig, maar sommige mensen geven eerst een rond cijfer en nuanceren de bieren aan het eind. Dat is in mijn ogen nogal suf want je moet gewoon aangeven of je het bier lekker vindt...niet of je het bier lekker vindt ten opzichte van de andere kandidaten.Op maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een een beoordeling van 7,1 of 7,2....![]()
quote:Je kunt bij ieder bier smaakaantekeningen maken. Daar was ruimte voor op het papierOp maandag 25 oktober 2010 10:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik doe werkmatig regelmatig smaaktesten en dan wordt er op een schaal van 1-10 of 1-5 gescoord (en dan alleen op hele punten)
Het is in mijn ogen idd onzinnig om nauwkeuriger dan dat te scoren omdat je nooit alle smaken kan onthouden en een zo nauwkeurig onderschied erin aan kan brengen.
quote:Dat doet niet terzake.En dan heb ik nog niet eens over de factor alcohol....
quote:Je wil zeggen dat een 7,5 nutteloos is? Ik denk het niet.Maar ja, misschien denken mensen dat ze "beter" zijn dan de rest als ze menen het verschil in tienden tussen een 7 en een 8 te kunnen proeven....
quote:Dat klopt maar ik dacht dat je bedoelde of de hoeveelheid alcohol meegewogen moest worden in de score zegmaar.Op maandag 25 oktober 2010 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en de factor alcohol doe wel zeker ter zake. Het proefvermogen en de manier waarop beoordeeld wordt neemt af naarmate men meer alcohol consumeert danwel uitspuugt.
quote:AMSTERDAM - Het UMC in Utrecht heeft onlangs een patiënt naar huis gestuurd met een gebroken rug. De man uit Hilversum meldde zich na een val van drie hoog met veel pijn in het ziekenhuis. Daar werd slechts een gebroken arm geconstateerd, meldt het AD.
© NU.nl/Hans van Hamersveld
De man werd in zijn onderbroek, zijn kleren waren in de ambulance stukgeknipt, naar huis gestuurd.
De patiënt had extreem veel pijn en kwam na tussenkomst van zijn huisarts terug bij het ziekenhuis.
Daar bleek bij een nieuw onderzoek dat hij zijn arm, een elleboog, twee ruggenwervels, zijn stuitje en zijn heiligbeen had gebroken. Hoe het ziekenhuis dat over het hoofd heeft kunnen zien is onduidelijk.
quote:Nee dat wordt sowieso november pasOp maandag 25 oktober 2010 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Etcie
Hoe gaat het in sollicitatieland? Nog iets van die Game winkels gehoord (of was de baas nog steeds op vakantie) ?
quote:Amen, zo is hetOp maandag 25 oktober 2010 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind een dag thuis vaak nog (veel) drukker/hectischer dan een dagje werken.
quote:Yep. Ik ben vannacht begonnen aan een goed boek. Toen het licht begon te worden ben ik maar eens gaan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |