abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87857836
Is dit mogelijk? Er staat op de verpakking niks over gelatine..

Of is dit zo vanzelfsprekend dat het hier in zit?

Ik kan echt giftig worden dat ik er ben achter ben gekomen dat er zoveel producten zijn waar dierlijke resten worden in gebruikt. Kan bijna niks normaal eten. o|O
pi_87857920
Misschien een vraag voor CUL?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_87857961
Volgens mij zit er geen gelatine in jam. Het geleermiddel wat bij jam maken gebruikt wordt is pectine en dat is plantaardig.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87858069
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 01:53 schreef trovey het volgende:
Volgens mij zit er geen gelatine in jam. Het geleermiddel wat bij jam maken gebruikt wordt is pectine en dat is plantaardig.
Dit dus.
pi_87859277
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 01:47 schreef chrisssj2 het volgende:
Is dit mogelijk? Er staat op de verpakking niks over gelatine..

Of is dit zo vanzelfsprekend dat het hier in zit?

Ik kan echt giftig worden dat ik er ben achter ben gekomen dat er zoveel producten zijn waar dierlijke resten worden in gebruikt. Kan bijna niks normaal eten. o|O
Moet je voor de grap eens dit boek lezen: PIG05049. Dierlijke resten zijn overigens natuurlijk en het zit in nog veel meer dingen dan jij denkt :)
pi_87859462
Er werd vroeger niet voor niets gezegd dat alles van een varken gebruikt werd behalve de knor. :P
Optimist tot in de kist
pi_88211182
quote:
Ik hoop dat dit waar is, het ziet er wel gelatine achtig uit zoals pudding.

En Rapaille, dieren slachten noem ik niets natuurlijk aan.
pi_88211960
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:28 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Daar zorgt de pectine in de vruchten dus voor. ;) Niet alles wat geleiachtig is bevat meteen gelatine. Zoek anders eens via Google op jam maken als je ons niet wilt geloven. Ik heb zelf wel jam gemaakt en geloof me daar zit geen grammetje gelatine in. Ga anders zelf jam maken als je het niet wilt vertrouwen. Zelf gebruik ik geleerpoeder(gele verpakking) van de reformwinkel omdat ik niet zo van zoete jam houd en je daar net zoveel suiker in kunt doen als je zelf wilt in tegenstelling tot geleisuiker.
Optimist tot in de kist
pi_88211970
quote:
Dit dus. En voor vragen over eten kan je beter in cul terecht. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88211996
zelf jam maken? doet mijn buurvrouw ook en die jam is echt heeeeeeeeerlijk
  maandag 1 november 2010 @ 17:11:54 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88215112
Veganistje?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88215321
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:11 schreef golfer het volgende:
Veganistje?
Misschien zit er een stukje vermalen insect in zijn sjam :'(
pi_88215444
quote:

[..]

Hoe is dieren slachten niet natuurlijk? zelfs mensapen jagen op vlees :{w
  maandag 1 november 2010 @ 21:14:21 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_88225702
Als er geen gelatine op de verpakking staat kan je er zeker van zijn dat het er niet in zit. Verder wordt Jam eigenlijk altijd met Pectine gebonden, uit vruchten dus. Pectine geeft een andere binding dan gelatine.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_88265552
quote:

[..]

Zoals piet zegt: jam wordt gebonden met pectine.

Als veganisme je insteek is pas dan ook even op het brood waar je die jam opsmeert. Bakkerijen gebruiken graag reuzel in de bakblikken, komen de broden er lekker makkelijk uit.
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:44:39 #16
45206 Pietverdriet
pi_88265799
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:39 schreef Fixers het volgende:

[..]

Zoals piet zegt: jam wordt gebonden met pectine.

Als veganisme je insteek is pas dan ook even op het brood waar je die jam opsmeert. Bakkerijen gebruiken graag reuzel in de bakblikken, komen de broden er lekker makkelijk uit.
Als je daar over gaat vallen wil ik het nog wel even hebben over de beesten die sneuvelen in het aanbouwen en oogsten van aardbeien, spinazie en granen
pi_88266943
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je daar over gaat vallen wil ik het nog wel even hebben over de beesten die sneuvelen in het aanbouwen en oogsten van aardbeien, spinazie en granen
Of de hele kolonies micro-organisme welke je afslacht bij het schoonmaken van het toilet :X
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_88267859
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 01:53 schreef trovey het volgende:
Dit dus, als er gelatine in zit moet het er op staan.
Whatever...
pi_88268018
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Daar zorgt de pectine in de vruchten dus voor. ;) Niet alles wat geleiachtig is bevat meteen gelatine. Zoek anders eens via Google op jam maken als je ons niet wilt geloven. Ik heb zelf wel jam gemaakt en geloof me daar zit geen grammetje gelatine in. Ga anders zelf jam maken als je het niet wilt vertrouwen. Zelf gebruik ik geleerpoeder(gele verpakking) van de reformwinkel omdat ik niet zo van zoete jam houd en je daar net zoveel suiker in kunt doen als je zelf wilt in tegenstelling tot geleisuiker.
Je kunt met LM-pectine (een ander type dat reageert met calcium) en de juiste zouten en het zuur uit het fruit suikerarme jam maken. pas wel op voor bederf, de suiker is ook voor de conservering. En geloof me, bedorven eten is veel ongezonder dan suiker.
Whatever...
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:25:48 #20
45206 Pietverdriet
pi_88268270
Suiker is niet ongezond. Je hebt suikers nodig. Je hersens functioneren er op.
pi_88270609
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je kunt met LM-pectine (een ander type dat reageert met calcium) en de juiste zouten en het zuur uit het fruit suikerarme jam maken. pas wel op voor bederf, de suiker is ook voor de conservering. En geloof me, bedorven eten is veel ongezonder dan suiker.
Ik ben gewoon niet zo gek op mierzoete jam...voor de rest geen reden om minder suiker te gebruiken...en mijn zelfgemaakte jam staat permanent in de koelkast nadat het gemaakt is en tot heden geen "slechte" pot gehad. :*
Optimist tot in de kist
pi_88276668
het bestaansrecht van FOK is natuurlijk voor een groot deel dit soort vragen, maar waarom neemt TS niet gewoon even de moeite om 3 seconden op internet te zoeken?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jam_%28voedingsmiddel%29
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  woensdag 3 november 2010 @ 08:35:48 #23
45206 Pietverdriet
pi_88276773
quote:
Op woensdag 3 november 2010 08:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het bestaansrecht van FOK is natuurlijk voor een groot deel dit soort vragen, maar waarom neemt TS niet gewoon even de moeite om 3 seconden op internet te zoeken?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jam_%28voedingsmiddel%29
TS gelooft zelfs niet wat er op de verpakking staat.
pi_88277228
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 04:10 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens dit boek lezen: PIG05049. Dierlijke resten zijn overigens natuurlijk en het zit in nog veel meer dingen dan jij denkt :)
Veel meer idd:

pi_88300513
quote:
Op woensdag 3 november 2010 09:05 schreef Casos het volgende:

[..]

Veel meer idd:

[ afbeelding ]
Ik gebruik daar niks van behalve,

Pasta, textiel, shampoo.

Maar denk ik dat dit niet bij alle producten/merken het geval is of wel? Iedergeval wel een goed iets om over na te denken.
pi_88315977
quote:
Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Pasta, textiel, shampoo.

Maar denk ik dat dit niet bij alle producten/merken het geval is of wel? Iedergeval wel een goed iets om over na te denken.
Dus jij gebruikt geen inkt voor je pennen, absoluut geen plastic in je complete leven, je huis is niet geisoleerd of met cement gebouwd, je hebt geen behang of verf op de muur, je gebruikt nooit medicijnen, neemt geen vitaminen (lijkt me juist belangrijk als je zo'n dieet aanhoudt), hebt nog nooit iets gelijmd en gebruikt ook geen gezichtscreme/zonnebrand/aftersun/bodylotion? Dat vind ik me moeilijk voor te stellen.
  donderdag 4 november 2010 @ 09:27:08 #27
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_88316146
Je kan ook gewoon vegetariër worden :') dat bespaart je een hele hoop moeite _O-
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  donderdag 4 november 2010 @ 10:56:34 #28
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_88318715
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Pasta, textiel, shampoo.

Waarom is het slachten van een dier erg? Wij zijn niets voor niets herbivoren. Waarom zou je tegen de natuur ingaan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 4 november 2010 @ 10:57:33 #29
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_88318744
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:19 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Dus jij gebruikt geen inkt voor je pennen, absoluut geen plastic in je complete leven, je huis is niet geisoleerd of met cement gebouwd, je hebt geen behang of verf op de muur, je gebruikt nooit medicijnen, neemt geen vitaminen (lijkt me juist belangrijk als je zo'n dieet aanhoudt), hebt nog nooit iets gelijmd en gebruikt ook geen gezichtscreme/zonnebrand/aftersun/bodylotion? Dat vind ik me moeilijk voor te stellen.
Vergeet vooral de mest niet. Hoe kunnen anders de worteltjes goed groeien?
  donderdag 4 november 2010 @ 10:57:54 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88318755
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom is het slachten van een dier erg? Wij zijn niets voor niets herbivoren. Waarom zou je tegen de natuur ingaan?
Als we herbivoren zijn, waarom slachten we dan dieren?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 4 november 2010 @ 10:59:18 #31
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_88318798
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als we herbivoren zijn, waarom slachten we dan dieren?
Ik kwam even niet op de goeie. Welke is het dan? Sowieso geen carivoren.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:00:49 #32
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_88318860
pi_88318869
Omnivoren!
  donderdag 4 november 2010 @ 11:01:54 #34
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_88318895
quote:
14.gif Op donderdag 4 november 2010 10:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Vergeet vooral de mest niet. Hoe kunnen anders de worteltjes goed groeien?
Uuuh, kunstmest? :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_88318934
quote:
Op donderdag 4 november 2010 11:01 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Uuuh, kunstmest? :')
Maar voor mest hoeft dat beest niet dood, poepen doen ze toch, dat is toch ook gewoon helemaal niet zielig?
pi_88318965
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik kwam even niet op de goeie. Welke is het dan? Sowieso geen carivoren.
omnivoren
  donderdag 4 november 2010 @ 11:06:05 #37
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_88319023
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 11:03 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Maar voor mest hoeft dat beest niet dood, poepen doen ze toch, dat is toch ook gewoon helemaal niet zielig?
Ik haakte ook alleen maar in op het feit hoe de wortels kunnen groeien ;)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_88319193
Ik vind het eigenlijk hartstikke goed dat ze een koe of varken voor zoveel dingen gebruiken ^O^ Ik zou het veel erger vinden als alleen het vlees gegeten wordt en al het andere weg wordt gegooid, dat is pas zonde. Nu kun je vind ik bepaald niet zeggen dat zo'n dier voor niets is gestorven, hij is juist ontzettend nuttig! :Y)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_88319684
TS, eet je weleens rode zuurtjes? Of aardbeienjam van Hero (en wellicht andere merken rode jam)?
Wordt gekleurd met cochenille/karmijn of wel duizenden dode luizen
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_88320585
TS, kan je misschien uitleggen waarom je veganist bent?

Ik kan het me bijna niet voorstellen namelijk. Sowieso houd ik erg van vlees, dat is nog makkelijk terzijde te leggen, maar zonder al die producten die beschreven worden is leven bijna onmogelijk.
pi_88339878
quote:
Op donderdag 4 november 2010 09:19 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik gebruik eigenlijk nooit pennen misschien 1x per jaar om iets te versturen maar nu je het zegt dat kan ook met potlood of stift aannemende dat hier geen dierenresten inzitten.

Plastic is te vervangen voor rugtassen maar ik weet eigenlijk niet of deze van katoen of dieren of watvoor materiaal dan ook zijn gemaakt, Maarja Producten die verpakt zijn met plastic is moeilijk onder uit te komen, tenzij je echt een kluizenaar wilt zijn, waar niets mis mee is natuurlijk maar een keuze. Vitaminen heb ik aantal jaar terug op dagelijkse basis genomen maar doe dat niet meer, merk geen verschil en gaat ook rondes over dat dit niet zo gezond is als men zegt, liever natuurlijke staat.

Ik gebruik gewoon heel weinig dus dan gaat het makkelijker.

quote:
Op donderdag 4 november 2010 11:53 schreef fonsoy het volgende:
TS, kan je misschien uitleggen waarom je veganist bent?

Ik kan het me bijna niet voorstellen namelijk. Sowieso houd ik erg van vlees, dat is nog makkelijk terzijde te leggen, maar zonder al die producten die beschreven worden is leven bijna onmogelijk.
Ik vind de smaak van vlees ook niet verkeerd, maar tergelijker tijd een luguber gevoel bij want ik trek geen verschil in verschillende organismes zoals mensen of dieren, dus dat betekend dat je net zo goed een mens kan eten als dier. Doe maar niet dus. Zowiezo zou ik nooit een levend dier of mens doden ongeacht situatie, dus waarom zou ik dat iemand anders voor me laten doen(kopen dus). Ik heb bijna een jaar geen vlees gegeten en mis het geen dag.

Ik ben niet veganist maar vegatarier. Ik eet wel eieren en melk enzo, maar dingen waar uitroepelijk dieren worden voor geslacht zeg ik nee tegen, dus spullen waar leer of beenderen of wat dan ook in zitten ook niet alhoewel het niet gezegt is of deze gebruikt zijn van natuurlijke gestorven dieren of geslachten dieren.. en ook al schijnen het natuurlijke gestorven dieren als bron te zijn, wie gecontroleerd dat waar is het bewijs? Er word zoveel gezegd wat niet waar is, neem nooit zomaar iets aan.

Medicijnen ben ik tegen, een ziekte is iets wat je spiritueel moet oplossen niet medisch.

Het is nog ff wennen en ontdekken qua producten wel of niet zonder dieren zijn maar na trail & error zal ik er wel komen.
pi_88341663
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:31 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Medicijnen ben ik tegen, een ziekte is iets wat je spiritueel moet oplossen niet medisch.
Dit is toch een geintje mag ik hopen hè?!
pi_88342063
quote:
15s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:10 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Dit is toch een geintje mag ik hopen hè?!
Ik ga mijn ziektes die ik heb dan maar eens spiritueel oplossen :7 ....stom van me :|W dat ik daar niet aan dacht en dat het zo makkelijk zou zijn.

Serieus: Ik mag hopen voor TS dat ze nooit een lichamelijke ziekte krijgt, zeker geen serieuze want dan gaat het goed mis met TS. :'(
Optimist tot in de kist
  donderdag 4 november 2010 @ 21:21:08 #44
45206 Pietverdriet
pi_88342214
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:31 schreef chrisssj2 het volgende:

Jij laat je kinderen niet vaccineren tegen polio? Mazelen?
  donderdag 4 november 2010 @ 21:22:01 #45
45206 Pietverdriet
pi_88342258
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik ga mijn ziektes die ik heb dan maar eens spiritueel oplossen :7 ....stom van me :|W dat ik daar niet aan dacht en dat het zo makkelijk zou zijn.

Serieus: Ik mag hopen voor TS dat ze nooit een lichamelijke ziekte krijgt, zeker geen serieuze want dan gaat het goed mis met TS. :'(
Krijgt TS wel een mooie Darwin Award.
pi_88342413
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Krijgt TS wel een mooie Darwin Award.
Postuum. ;(
Optimist tot in de kist
  donderdag 4 november 2010 @ 21:32:46 #47
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_88342820
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Problemen lossen zichzelf wel op
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_88343016
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij laat je kinderen niet vaccineren tegen polio? Mazelen?
Vaccins? net zoals die vaccins van laatst zeker, ik zou het niet blindelingsvertrouwen. In mijn mening is de natuurlijke staat het beste. Enig simpel medicijn van planten ofzo voor simpele wonden door fysiek trauma kan weer wel. (ik weet niet wat er in pain killers zit en daar zijn ook verschillende van dusja) Is een moeilijk onderwerp iedergeval.

En het punt is juist om de ziektes op te lossen/voorkomen door spirituele wijsheid, maar daar eindigd deze discussie over denk ik want dat is voor vele nog "hocus Pocus" ik geloof er niet, en dat is prima als dat jou vrije wil is. Ik ben een pioneer als het ware.
  donderdag 4 november 2010 @ 21:57:45 #49
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_88344169
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Vaccins? net zoals die vaccins van laatst zeker, ik zou het niet blindelingsvertrouwen. In mijn mening is de natuurlijke staat het beste. Enig simpel medicijn van planten ofzo voor simpele wonden door fysiek trauma kan weer wel. (ik weet niet wat er in pain killers zit en daar zijn ook verschillende van dusja) Is een moeilijk onderwerp iedergeval.

En het punt is juist om de ziektes op te lossen/voorkomen door spirituele wijsheid, maar daar eindigd deze discussie over denk ik want dat is voor vele nog "hocus Pocus" ik geloof er niet, en dat is prima als dat jou vrije wil is. Ik ben een pioneer als het ware.
Bedoel je een pionier?
En hoezo ben je dat?
  donderdag 4 november 2010 @ 22:03:56 #50
45206 Pietverdriet
pi_88344487
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Vaccins? net zoals die vaccins van laatst zeker, ik zou het niet blindelingsvertrouwen. In mijn mening is de natuurlijke staat het beste.
Doodgaan aan mazelen, pokken, verlamd raken door polio

quote:
\. Ik ben een pioneer als het ware.
Nee, je bent gewoon dom en naïef

[ Bericht 1% gewijzigd door Pietverdriet op 04-11-2010 22:10:58 ]
  donderdag 4 november 2010 @ 22:08:07 #51
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_88344706
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Die vaccins zijn immers nog maar 100 jaar in de omloop. Zou ik ook niet vertrouwen als ik jou was.
Rij je in een auto?
pi_88345478
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:31 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Het is nog ff wennen en ontdekken qua producten wel of niet zonder dieren zijn maar na trail & error zal ik er wel komen.
Totdat je een keer echt ziek bent, dan ben je maar wat blij dat er medicijnen zijn. Als er iets bewezen nuttig si geweest qua geneeskunde afgelopen 100 jaar is het wel ons vaccinatieprogramma. Triest dat er zoveel domme en onwetende mensen zijn die maar wat raak lullen, net als TS.

Ik zou tegen al die idealisten willen zeggen: doe je oogkleppen af en lees dan eens iets meer dan je eigen genre. Ik begrijp het als je geen vlees wilt eten, maar dat krampachtige gewauwel over natuurlijk. De ergste giffen zijn natuurlijk, de natuur heeft met jou geen medelijden, noch houdt ze van je. het is dat wij alle grote roofdieren hier hebben gedood, anders was je snel de lul met je natuurlijk.
Whatever...
pi_88346302
Een ziekte is een seintje naar je lichaam dat je wakker moet worden dat je verkeerd bezig bent met iets of een bepaalde manier.

Verder laat ik iedereen in zijn waarde hoe hij denkt over dit is compleet aanzichzelf. Ieder leeft naar zijn eigen kennis, resoneert dit niet met je prima :) .

Medicatie is alleen de fysieke kant van het verhaal, terwijl er nog een andere kant is die niet zo zichbaar is..en dan heb je ook nog eens de integratie om het zo kort even maar illuminati te noemen (is eigenlijk veel breder en is niet 1 groep het is 1 opzichzelfstaand web geworden.) in de medicatie zoals in elk faset van de samenleving praktisch, dusja dat wil zeggen je weet niet welk medicijnen met goede bedoelingen gemaakt zijn, of wellicht iets toegevoegd aan bestaande medicijnen enz. je kent het verhaal vast wel, populatiecontrole enz.
pi_88346592
quote:
Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Die vaccins zijn immers nog maar 100 jaar in de omloop. Zou ik ook niet vertrouwen als ik jou was.
Rij je in een auto?
Wees voortzichtig waar je vertrouwen in plaatst als jij per definitie al zo denkt dan laat dat veel ruimte voor kwaadspelerij. Ik heb geen auto, ik heb een fiets.
pi_88346605
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:39 schreef chrisssj2 het volgende:
Een ziekte is een seintje naar je lichaam dat je wakker moet worden dat je verkeerd bezig bent met iets of een bepaalde manier.

Verder laat ik iedereen in zijn waarde hoe hij denkt over dit is compleet aanzichzelf. Ieder leeft naar zijn eigen kennis, resoneert dit niet met je prima :) .

Medicatie is alleen de fysieke kant van het verhaal, terwijl er nog een andere kant is die niet zo zichbaar is..en dan heb je ook nog eens de integratie om het zo kort even maar illuminati te noemen (is eigenlijk veel breder en is niet 1 groep het is 1 opzichzelfstaand web geworden.) in de medicatie zoals in elk faset van de samenleving praktisch, dusja dat wil zeggen je weet niet welk medicijnen met goede bedoelingen gemaakt zijn, of wellicht iets toegevoegd aan bestaande medicijnen enz. je kent het verhaal vast wel, populatiecontrole enz.
Ik begrijp het al, je hebt gewoon een psychiater nodig. Neem me niet kwalijk, ik had er even overheen gelezen.
Whatever...
pi_88346640
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:46 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Wees voortzichtig waar je vertrouwen in plaatst als jij per definitie al zo denkt dan laat dat veel ruimte voor kwaadspelerij. Ik heb geen auto, ik heb een fiets.
ben zelf wetenschapper en voldoende verstand van zaken om niet alles te geloven wat er op internet wordt gezegd.
Whatever...
  donderdag 4 november 2010 @ 22:48:57 #57
45206 Pietverdriet
pi_88346737
quote:
Op donderdag 4 november 2010 22:39 schreef chrisssj2 het volgende:
Laat ik nou denken dat het infecties zijn, parasieten, erfelijke afwijkingen, beschadigingen van het DNA..
Maar jij weet het beter, en waar heb je die wijsheid vandaan?
quote:

Laat me raden, dat heb je op interweb gelezen?
  donderdag 4 november 2010 @ 22:49:34 #58
45206 Pietverdriet
pi_88346768
quote:
Op donderdag 4 november 2010 22:46 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Je bent 12?
  donderdag 4 november 2010 @ 22:50:05 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88346796
quote:

Sylvia Millekamp en Jomanda zijn het helemaal met je eens. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 4 november 2010 @ 22:51:04 #60
45206 Pietverdriet
pi_88346842
quote:
Op donderdag 4 november 2010 22:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Sylvia Millekamp en Jomanda zijn het helemaal met je eens. ;)
Ik zeg, Gras eten en piano spelen
pi_88346958
quote:
Oh nou, leg mij even uit hoe ik genderdysforie op jouw spirituele manier kan oplossen?
pi_88347064
quote:

OK, ik ben weg :X ...zodra dat woord gaat vallen in een discussie krijg ik de kriebels. Al die moeite van wetenschappers door de eeuwen heen om eindelijk achter de redenen te komen waarom mensen ziek worden en het is soms helemaal voor niets geweest. :{

[ Bericht 2% gewijzigd door trovey op 05-11-2010 00:36:56 ]
Optimist tot in de kist
  donderdag 4 november 2010 @ 22:57:25 #63
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_88347122
quote:
Dus een genetisch afwijking, of parasiten, of een virus zijn lulkoek?
quote:
Wat hebben trilling met mijn prima te maken? Wat is een prima?
quote:
Medicatie is alleen de fysieke kant van het verhaal, terwijl er nog een andere kant is die niet zo zichbaar is
Hoe zit het dan met antidepresvia, of hoe dat ook heet?
quote:
..en dan heb je ook nog eens de integratie om het zo kort even maar illuminati te noemen (is eigenlijk veel breder en is niet 1 groep het is 1 opzichzelfstaand web geworden.)
En hoe weet je dat? Dit riekt naar BNW
quote:
in de medicatie zoals in elk faset van de samenleving praktisch, dusja dat wil zeggen je weet niet welk medicijnen met goede bedoelingen gemaakt zijn, of wellicht iets toegevoegd aan bestaande medicijnen enz. je kent het verhaal vast wel, populatiecontrole enz.
Van welk medicijn is het bewezen dat er meer mensen doodgaan dan de ziekte?
pi_88347186
quote:
Op donderdag 4 november 2010 22:53 schreef Fixers het volgende:

[..]

Oh nou, leg mij even uit hoe ik genderdysforie op jouw spirituele manier kan oplossen?
Ik weet niet welke term dat is, maar om voor het algemeen te spreken, met liefde, op hetzelfde manier waarop jezus wonderen verrichte denk ik.
  donderdag 4 november 2010 @ 23:01:13 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_88347271
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:59 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Ik weet niet welke term dat is, maar om voor het algemeen te spreken, met liefde, op hetzelfde manier waarop jezus wonderen verrichte denk ik.
Volgens deze site:

quote:
Wat is genderdysforie?

Genderdysforie komt voort uit een gevoel van onbehagen over iemands biologische geslacht. Vaak gaat het samen met de wens om van het andere geslacht te willen zijn. De sterkte van dit gevoel kan verschillen en het kan ook verschillende vormen hebben. De meest extreme vorm treffen wij aan bij transsexuelen, die hun lichaam aan het gewenste geslacht willen aanpassen door middel van een medische behandeling. Een andere term hiervoor is ook wel genderidentiteitsstoornis. Genderdysforie komt op alle leeftijden voor. Het kan al in de kindertijd aanwezig zijn, maar niet alle kinderen met genderdysforie worden later transseksueel.
Eerste hit op google.
pi_88347274
Er is bewijs voor dat jezelf goed voelen lichamelijke effecten heedft, maar je kunt er zeker geen infectie, kanker of een embolie mee genezen.
Whatever...
pi_88347400
quote:
Op donderdag 4 november 2010 22:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dus een genetisch afwijking, of parasiten, of een virus zijn lulkoek?

[..]

Wat hebben trilling met mijn prima te maken? Wat is een prima?

[..]

Hoe zit het dan met antidepresvia, of hoe dat ook heet?

[..]

En hoe weet je dat? Dit riekt naar BNW

[..]

Van welk medicijn is het bewezen dat er meer mensen doodgaan dan de ziekte?
Ik praat nu algemeen, ik weet niet of er uitzonderingen zijn(misschien wel of niet), maar het algemene principe van ziekte heb ik het over. Eckhart tolle praat ook over in 1 van zijn boeken.

BNW moet ik jou termen kennen?

En kijk voor de rest kun je nog 1 miljoen vragen gaan stellen en alles mentaliseren maar uit eindelijk moet je met je gevoel mee gaan van wat goed voeld in het grote informatieweb van onze wereld.
  donderdag 4 november 2010 @ 23:05:19 #68
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_88347450
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:04 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Ik praat nu algemeen, ik weet niet of er uitzonderingen zijn(misschien wel of niet), maar het algemene principe van ziekte heb ik het over. Eckhart tolle praat ook over in 1 van zijn boeken.

BNW moet ik jou termen kennen?

En kijk voor de rest kun je nog 1 miljoen vragen gaan stellen en alles mentaliseren maar uit eindelijk moet je met je gevoel mee gaan van wat goed voeld in het grote informatieweb van onze wereld.
Brave New World, een subforum speciaal voor mensen die geloven in de Illumatie en meer van dat soort onzin.
pi_88347540
quote:
Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef Spanky78 het volgende:
Er is bewijs voor dat jezelf goed voelen lichamelijke effecten heedft, maar je kunt er zeker geen infectie, kanker of een embolie mee genezen.
Denk jij ja ;) en als je dat wilt geloven " per definitie" dan word dat al je werkelijkheid omdat je het uitsluit.

En ik zei ook als het goed is voorkomen, dan valt er niks te genezen ;) Ik geloof echter dat healing mogelijk kan zijn, en al staat het nog geen eens in zijn kinderschoenen je moet ergens beginnen.

Ik weet ook niet de precieze details te mentaliseren maar dat is ook niet belangrijk, het gaat om je gevoel/ wijsheid.
pi_88368012
we zitten in CUL hoor mensen :{
opruimslot
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88369843
weer open, met de boodschap om het normaal te houden mensen.

en een schop GC, dit is allang geen CUL-materiaal meer.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88369937
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef Mirjam het volgende:
weer open, met de boodschap om het normaal te houden mensen.

en een schop GC, dit is allang geen CUL-materiaal meer.
dank je :)
pi_88369949
dubbel
  vrijdag 5 november 2010 @ 17:19:30 #74
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_88371069
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:27 schreef Insistor het volgende:
TS, eet je weleens rode zuurtjes? Of aardbeienjam van Hero (en wellicht andere merken rode jam)?
Wordt gekleurd met cochenille/karmijn of wel duizenden dode luizen
Ik kan je garanderen dat gewone Hero Extra Jam niks van dat alles bevat. :Y
I follow you......but not on Twitter
pi_88373355
en jij kan het weten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')