quote:+1 apart nummer. kan het niet echt plaatsen, maar t klinkt lekkerOp vrijdag 22 oktober 2010 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is eigenlijk best een goede single
quote:HahahaOp vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had een betere TT in gedachtenIets met freek en premier
quote:Sinterklaas komt alweer bijna
quote:hij twittert al als een malle!
quote:Ik merk het heeft hij niet wat beters te doen zoals mijn cadeaus kopen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:09 schreef nosheadlines het volgende:Eigen reallifesoap voor Hasselhoff: Acteur David Hasselhoff krijgt een realityserie met zijn twee dochters. De soa... http://bit.ly/aUM8rp
quote:dan doen de pieten lieverd...Op vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik merk het heeft hij niet wat beters te doen zoals mijn cadeaus kopen
quote:
quote:
quote:Het klonk of het één van die gasten van New Kids was.
quote:ook de film van Dick Maas niet
quote:Haha, of gewoon de gemiddelde brabanderOp vrijdag 22 oktober 2010 23:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het klonk of het één van die gasten van New Kids was.
quote:Bij mij wel maar eerst de intocht over 3 weken ook iets waar ik elk jaar voor bij de televisie ga zitten
quote:Die film ga ik heen, Dick Maas
quote:Ook dat zeker niet. Naja, hoop dat een ieder die het wel kan waarderen er ook extra van genietOp vrijdag 22 oktober 2010 23:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Bij mij wel maar eerst de intocht over 3 weken ook iets waar ik elk jaar voor bij de televisie ga zitten
quote:Peel = baas.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:24 schreef Bol_Wan het volgende:
Glastonbury Festival heeft zelfs een podium naar em vernoemd
quote:ook geen pepernoot, chocoladeletter of geile banketstaaf?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook dat zeker niet. Naja, hoop dat een ieder die het wel kan waarderen er ook extra van geniet.
quote:ik ga nooit naar een bioscoop, maar nu heb ik een dilemma Sint of new kids.
quote:Chocola moet ik niets van hebben, maar een pepernoot/banketstaaf is welOp vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook geen pepernoot, chocoladeletter of geile banketstaaf?
quote:"Geile banketstaaf"Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook geen pepernoot, chocoladeletter of geile banketstaaf?
quote:ben je dronken?
quote:ikke hoezo?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben je dronken?![]()
Like a G6! wat een plaat mensen. helemaal uit je dakkie!
quote:audio staat al hier
quote:dit is de to do list.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:23 schreef stenders3fm het volgende:Voor iedereen die het fenomenale gesprek met Mark Rutte gemist heeft! http://twaud.io/w4L
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |