quote:Echt wel
quote:fucking jim en jamai......bah, dan doe ik Chantal wel!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
fucking jim en jamai, dan liever coldplay
quote:InderdaadOp vrijdag 22 oktober 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
fucking coldplay, dan liever jim en jamai
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fucking jim en jamai......bah, dan doe ik Chantal wel!
quote:BonkersOp vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef themauster het volgende:
Ik moet me geloof ik schamen dat ik het 1e album van Jim in de kast heb staan
quote:
quote:Ooooooh, bewaart ze daar die ring
quote:ik gaat morgen uitzendinggemist checken!
quote:JeWeetHetNietOp vrijdag 22 oktober 2010 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
ik gaat morgen uitzendinggemist checken!
quote:Ik ben bang van welOp vrijdag 22 oktober 2010 20:47 schreef alors het volgende:
Ben benieuwd of Giel Chantal echt een pets op dr billetjes durft te geven live op tv
quote:rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrOp vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
JeWeetHetNiet!
Extra-tje:
[ afbeelding ]
quote:Hé je r blijft hangen
quote:nee, dit ga ik niet typen....toch wel...mijn r bleef hangen, maar iets andesr niet......
quote:+1
quote:Gelukkig zijn de heren de eersten die zullen toegeven dat EW zwaar beïnvloed is door Curry& van Inkel en Stenders & van Inkel. Het echte vrijdagavondgevoel, waar ook zij mee zijn opgegroeid. Niks mis mee.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je mijn vader eens horen over Ekstra Weekend die vind bijna alles gejat van Stenders&van Inkel hij vind ze dan ook totaal niet origineel maar wel goed
quote:Juist!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de heren de eersten die zullen toegeven dat EW zwaar beïnvloed is door Curry& van Inkel en Stenders & van Inkel. Het echte vrijdagavondgevoel, waar ook zij mee zijn opgegroeid. Niks mis mee.
quote:En zo is het maar net.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de heren de eersten die zullen toegeven dat EW zwaar beïnvloed is door Curry& van Inkel en Stenders & van Inkel. Het echte vrijdagavondgevoel, waar ook zij mee zijn opgegroeid. Niks mis mee.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
WTF, zit jody bernal nou daar bij TVring?
quote:luisteraars mogen zelf een EW Uuropener maken, wel voor vrijdag ochtend insturenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Wat was er dan? ik heb het even gemist?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
JODY FUCKING BERNALgespreksonderwerp bij TVring
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
JeWeetHetNiet!
Extra-tje:
[ afbeelding ]
quote:En van 12 tot 3. Dat scheelt.
quote:IddOp vrijdag 22 oktober 2010 21:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En van 12 tot 3. Dat scheelt.
Mag van mij meteen weer terugkomen...
quote:Jeroen
quote:
quote:Logisch wel. Niet te missen, die gozer.
quote:Op de radio vind ik 'em altijd wel leuk. Stenders heeft hem niet voor Jan Lul een tijdje als sidekick gehad.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:12 schreef Againzender het volgende:
Haha, gebeurt weinig dat ik om HJ Smits kan lachen
quote:Juist daarom werd ik hem na een tijdje zat, dat ge-OH over Idols elke ochtend.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op de radio vind ik 'em altijd wel leuk. Stenders heeft hem niet voor Jan Lul een tijdje als sidekick gehad.
quote:DIE RUST!!
quote:Die beller nu ookOp vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
nou, er zijn echt weinig mensen hier voor een vrijdagavond.....en dat terwijl dit toch een leuke uitzending is! chaos!
quote:Iedereen kijkt TVOH/TelevizierringOp vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
nou, er zijn echt weinig mensen hier voor een vrijdagavond.....en dat terwijl dit toch een leuke uitzending is! chaos!
quote:Dat doe ik ook, maar ik heb begeleiding met 3fm muziekOp vrijdag 22 oktober 2010 21:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Iedereen kijkt TVOH/Televizierring
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:44 schreef Briggy het volgende:Jaaaaaalalalala lalalalalaa lalalalala jalalalalala jalalalalala
quote:KnapOp vrijdag 22 oktober 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar ik heb begeleiding met 3fm muziek
quote:Blijft onwijs fijnOp vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef Qunix het volgende:
OEOEOEEOEOEOEEEEEOEOEIIIIEOEOEOEIIEOOEIEIEEEOEOEOEOEOEOEOEEOEOE
quote:Oeh, klasse!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik kon hem al in Augustus. Ik wist al dat het een succes moest worden.
quote:~
quote:het is echt een monsterhit, meestal heb ik bij dit soort platen na 10x achter elkaar er wel genoeg van, maar deze plaat blijft goedOp vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik kon hem al in Augustus. Ik wist al dat het een succes moest worden.
quote:Dat kan toch ook alleen tijdens het EW. GeniaalOp vrijdag 22 oktober 2010 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
~
heel veel geklooi met het geheime woord. de dozige kandidate verprutste het op alle mogelijke manieren! heerlijk
quote:Herkenbaar. Maar Duck Sauce is sowieso wel tof.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is echt een monsterhit, meestal heb ik bij dit soort platen na 10x achter elkaar er wel genoeg van, maar deze plaat blijft goed
quote:Sorry. Wil de hele tijd op edit klikken, maar mik mis. Komt omdat ik mijn bril niet op heb. Pak 'm wel ff !
quote:Cam staat hier niet aanOp vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef hole1988 het volgende:
Domien heeft het gezellig met zijn vriendin.
quote:Precies. Even mailenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
dit is op 3fm social radio de bijbehorende tekst....
Corpulente zanger uit Dallas, Texas die met 'Paradise By The Dashboard Light' drie keer de Nederlandse hitlijsten haalt. Meatloaf staat eind 1978 drie weken op de eerste plaats met die feestklassieker. In 1993 komt ook de powerballad 'I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That)' op nummer 1 terecht.
In het najaar van 1977 verschijnt Bat Out Of Hell. Het album doet in eerste instantie niets, maar wordt uiteindelijk een van de best verkochte albums aller tijden. Dat heeft alles te maken met de door Jim Steinman geschreven nummer 1-hit 'Paradise By The Dashboard Light'.
Meat Loaf treedt nog steeds op, maar is ook actief als acteur. Zo was hij te zien in de films Fight Club, Spice World en The 51st State en series als Monk en House.
klopt niet!
quote:Ik kan me nog zo'n avond van Domien en aanhang herinneren.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef hole1988 het volgende:
Domien heeft het gezellig met zijn vriendin.
quote:Vertel vertel ???Op vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een hele geile
[..]
Ik kan me nog zo'n avond van Domien en aanhang herinneren.
quote:Dat laatste is nu wel duidelijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
en we hebben gewoon het nieuws. super
en ja, ik ben Rob-fan...die man heb ik echt gemist de afgelopen jaren
quote:Vreselijk. Blij dat de tv niet aanstaat hiero.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar nu eerst André van Duin bij televizier ring hoor
quote:Nee, heerlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijk. Blij dat de tv niet aanstaat hiero.
quote:Ah, okayOp vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, heerlijkMaar, TV kantine wint
quote:We zijn nog maar bij track 2Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
En de muziek is lekker, zoals het hoort
quote:Ja, wtf is dat inderdaad. Het zegt mij helemaal niets.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Dat hele tv kantine nog nooit gezienkijk sowieso weinig commercieel
quote:Zoals het hoortOp vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Dat hele tv kantine nog nooit gezienkijk sowieso weinig commercieel
quote:carlo en irene...jeweetwel, van Telekids, doen bekende nederlands na......Op vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, wtf is dat inderdaad. Het zegt mij helemaal niets.
quote:Telekids? anyhoe boeie.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
carlo en irene...jeweetwel, van Telekids, doen bekende nederlands na......
quote:ja,m aar hij presenteert vanaf Amsterdam Dance EventOp vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef Waalwijker het volgende:
Zag Giel net bij dat Gala, is hij er vannacht wel tijdens de Freaknacht?
quote:Ik keek altijd op zaterdagochtend villa achterwerk met van rossem enzoOp vrijdag 22 oktober 2010 22:14 schreef themauster het volgende:
Tv kantinesowieso zijn Carlo en Irene de tv helden uit mijn jeugd elke zaterdagmorgen: ''Ga maar lekker zitten dan zal ik je verwennen Telekids Telekids''
![]()
quote:ik denk het wel... Hoop van niet... Hoop op van Lent/VeenstraOp vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef Waalwijker het volgende:
Zag Giel net bij dat Gala, is hij er vannacht wel tijdens de Freaknacht?
quote:Gelukkig!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja,m aar hij presenteert vanaf Amsterdam Dance Event
quote:Dat was op zondag ook legendarische tvOp vrijdag 22 oktober 2010 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek altijd op zaterdagochtend villa achterwerk met van rossem enzo
quote:Oh, als hij dan ten minste muziek blijft draaien en niet gaat lullenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja,m aar hij presenteert vanaf Amsterdam Dance Event
quote:+1
quote:Telekids? Nooit van gehoord. Maar die twee doen bekende Nederlanders na? Lijkt mij niets.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
carlo en irene...jeweetwel, van Telekids, doen bekende nederlands na......
quote:Best een goede vraag.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie, en waarom zou ik Stenders daarvoor opgeven?
quote:Lees Rob's boek. Echt.
quote:Maar moeten wij die kennen??Op vrijdag 22 oktober 2010 22:28 schreef alors het volgende:
Just sayin, ik had de helft al gemist omda tik net even 2min weg was:''(
quote:Ze hebben hem wel eens gedraaid op 3fm, maarja als je Kane en Ilse hebt kunje natuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrlijk beter dat draaien.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben hem wel eens gedraaid op 3fm, maarja als je Kane en Ilse hebt kunje natuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrlijk beter dat draaien.
quote:ik heb dat boek....maar waar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch?And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
seniorenzang is te makkelijk...Dacht ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch?
quote:ehm...geen ideeOp vrijdag 22 oktober 2010 22:45 schreef Sersjee het volgende:
Die Vrijdag de 13 he, is dat niet gewoon de 2010-versie van de Adje Bouman top 10?
quote:Precies. Daarom is plagiaat tegenwoordig zo moeilijk te beoordelen. Al schijnen sommige geldwolven dat niet te willen gelovenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:51 schreef Sersjee het volgende:
Praktisch elk item wat je op de radio hoort, is "geleend". Alles is nl. wel gedaan ongeveer. Zelfde met muziek trouwens.
En gewoon Rutte aan de lijn krijgen! Bril-jant!
quote:Dat zeker, meteen een programma geven
quote:gelukkig heb je pas een week of 4 gemist......prachtige radio ditOp vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef JD_SLR het volgende:
Ik luister dit nu voor het eerst en ik moet zeggen: wat een heerlijk radioprogramma is dit. Daar kom ik véééél te laat achter. Stenders flikt het weer.
quote:Daar hoef je niet om te vragen Hole88 neemt geloof ik 24 uur per dag opOp vrijdag 22 oktober 2010 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Dit moet zekersteweten op 3FMVideo komen
quote:Alleen knippen dusOp vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar hoef je niet om te vragen Hole88 neemt geloof ik 24 uur per dag op
quote:Persoonlijk denk ik dan meer aan "You're the reason our kids are ugly" (overigens ook met Conway!), alleen al vanwege de titel.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Beste countrynummer ooit vind ik toch deze:
heerlijk
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Dit moet zekersteweten op 3FMVideo komen
quote:hij is onderweg alleen is me upload takke traag, dus nog even wachten.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef themauster het volgende:
[..]
quote:Wel een fantastische nummer inderdaadOp vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dan meer aan "You're the reason our kids are ugly" (overigens ook met Conway!), alleen al vanwege de titel.
quote:jamaar, misschien denkt ie dat dit niet geschikt isOp vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef themauster het volgende:
[..]
quote:ik ook niet
quote:Oja, dat is vandaag !Op vrijdag 22 oktober 2010 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Corton zo bij Pauw & Witteman op Nederland 1
quote:Is goedOp vrijdag 22 oktober 2010 23:09 schreef themauster het volgende:
Ik wacht nog even Freek zijn item af duik dan mijn bed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |