quote:ja dus. maar check de auditie maar, niet verdiend..Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Was die gozer trouwens nou door of niet FF??
zit het nu wel te kijken.. die Pearl is echt wel heel goed zeg
quote:ff kijken of ik die ergens op kan zoeken..Op vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dus. maar check de auditie maar, niet verdiend..
quote:FEEEEESTTTTTOp vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
en toen was ik home alone....
ouders naar verjaardag van tante (50), en 2 zusjes naar cafe hier in het dorp.
huis verboouwweeee
quote:jaaaaa het dak eraffffff!!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
FEEEEESTTTTT
Nodig ons allemaal uit
quote:Ja jammer vond haar echt tofOp vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
vind het nog steeds heel erg dat die leuke waanzinnig zingende meid tegen Ben moest. ze was zoveel beter! had dan een slecht iemand tegen Ben geplaatst.
quote:Esther was erg goed ja! goed bereik!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Oef.. wat een geschreeuw nu bij the voice zegDe enige die echt blijft zingen is die wat donkere meid.. die doet het goed wat mij betreft
quote:Ja absoluut. Die andere meid kan volgens mij ook best zingen, maar ze kan niet zo goed doseren (zei ze zelf ook al) en daardoor werd het heel erg schreeuwerig en dat vond ik wel zonde eigenlijk..Op vrijdag 22 oktober 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Esther was erg goed ja! goed bereik!
quote:ze zong onwijs goed he! en ze lijkt me een normaal, aardig en vrolijk persoon
quote:Ja! en ik ben jaloers op haar haarOp vrijdag 22 oktober 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze zong onwijs goed he! en ze lijkt me een normaal, aardig en vrolijk persoon
quote:ja die uithalen waren goed maar iedere keer hetzelfde. Esther varieerde in haar uithalen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja absoluut. Die andere meid kan volgens mij ook best zingen, maar ze kan niet zo goed doseren (zei ze zelf ook al) en daardoor werd het heel erg schreeuwerig en dat vond ik wel zonde eigenlijk..
quote:jaa! ze ziet er sowieso onwijs goed uit. als ik 36 ben zou ik er ook wel zo uit willen zien
quote:Echt welOp vrijdag 22 oktober 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaa! ze ziet er sowieso onwijs goed uit. als ik 36 ben zou ik er ook wel zo uit willen zien
quote:Ik sowieso.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaaa het dak eraffffff!!![]()
wie komt? wie komt?
quote:Ze is ook raar...........Op vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
respect voor Ellen ten Damme
Helemaal niet mijn type maar ze heeft veel talent.
quote:jaaaaOp vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik sowieso.Heb je al drank ingeslagen?
quote:jaaa idd!! dat is een beetje in de vergetelheid geraaktOp vrijdag 22 oktober 2010 22:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze is ook raar...........
en ja FFT! Party! Nu herinner ik me dat we nog een PJparty moeten houden
quote:haha spontaanOp vrijdag 22 oktober 2010 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Nog een vrolijke foto van mij op vakantie:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het springen voor diegene die het zich af vroeg
quote:Ja jammer.....nouja misschien na 6 november?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaa idd!! dat is een beetje in de vergetelheid geraakt
quote:ja leuk hoor! Aure moeten we ook nog even een schoppie gevenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja jammer.....nouja misschien na 6 november?
quote:Partytime!!! Een vette beat van Beethoven op, we gaan helemaal los.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaa
liters limonade, jus d'orange en thee!! te gek he! helemaaaal los
quote:Nog meer respect als ze 'het' moment hadden gebruiktOp vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
heb die reclame van Sven nu al een paar keer gezien en vind em echt leuk. Respect voor Sven voor deze reclame
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja leuk hoor! Aure moeten we ook nog even een schoppie geven
quote:woooo kan niet beter! heb patatje joppie chips en kaassoufflés als hele hippe happiesOp vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Partytime!!! Een vette beat van Beethoven op, we gaan helemaal los.
quote:niet het 'bocht' moment dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog meer respect als ze 'het' moment hadden gebruikt
quote:Het moment dat hij de verkeerde bocht neemtOp vrijdag 22 oktober 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet het 'bocht' moment dan?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Nog een vrolijke foto van mij op vakantie:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het springen voor diegene die het zich af vroeg
quote:Die 8 minuten met beelden van alléén Kemkers die de NOS had gemaakt, vlak voor en alles na de fout, waren een van de beste 8 minuten TV die ik ooit heb gezien.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog meer respect als ze 'het' moment hadden gebruikt
quote:Doe er nog pindasaus bij en ik wil wel een feestje vieren, hoor.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
woooo kan niet beter! heb patatje joppie chips en kaassoufflés als hele hippe happies![]()
waarschijnlijk zijn dit de redenen dat niemand met mij een feestje wil vieren
quote:ik kon een dag na het bocht moment al weer lachen.... het was toch ook watOp vrijdag 22 oktober 2010 22:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het moment dat hij de verkeerde bocht neemt
quote:shit niet gezien! ja die arme Kemkers; vond het vreselijk voor die vent. die heeft denk een week niet geslapenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die 8 minuten met beelden van alléén Kemkers die de NOS had gemaakt, vlak voor en alles na de fout, waren een van de beste 8 minuten TV die ik ooit heb gezien.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
shit niet gezien! ja die arme Kemkers; vond het vreselijk voor die vent. die heeft denk een week niet geslapen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaaa het dak eraffffff!!![]()
wie komt? wie komt?
quote:het kan ook zijn dat je zo ver weg woont.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
woooo kan niet beter! heb patatje joppie chips en kaassoufflés als hele hippe happies![]()
waarschijnlijk zijn dit de redenen dat niemand met mij een feestje wil vieren
quote:pindasaus: checkOp vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Doe er nog pindasaus bij en ik wil wel een feestje vieren, hoor.
quote:Ik vind kramer nogal stom dus ik vond het toen al best grappigOp vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kon een dag na het bocht moment al weer lachen.... het was toch ook wat
quote:nee joh, van spa rood zit je snel vol. dan lus je geen hapjes meer
quote:Voor hem vond ik het wel erg pijnlijk jaOp vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
shit niet gezien! ja die arme Kemkers; vond het vreselijk voor die vent. die heeft denk een week niet geslapen
quote:echt waar? hoe vaak heb je een ban gehad eigenlijk?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind kramer nogal stom dus ik vond het toen al best grappig![]()
Maar dat mag ik niet meer op Fok! zeggen, bijna weer een ban gekregen toen
quote:Zulk mooie TV. Arme Kemkers.
quote:Sarabi nog nooitOp vrijdag 22 oktober 2010 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt waar? hoe vaak heb je een ban gehad eigenlijk?
quote:ok kan ook goed ja. niemand weet mijn dorp te vindenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:03 schreef z80 het volgende:
[..]
[..]
het kan ook zijn dat je zo ver weg woont.
even lang komen voor een feestje gaat niet.
quote:Je lijkt er wel een klein beetje opOp vrijdag 22 oktober 2010 23:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, Miss_S en die had zo'n 3 of 4 bans denk ik?
Misschien weet DE dat nog beter....
quote:Ben ik weer gemeen aan het doen dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je lijkt er wel een klein beetje op
quote:Qua uiterlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben ik weer gemeen aan het doen dan?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey you
We hadden het nog over jou
Ga je 6 november mee shoppen en/of daarna eten?
quote:Eten is in Den Haag, Shoppen hadden we nog geen concrete plannen voorOp vrijdag 22 oktober 2010 23:11 schreef Aure het volgende:
[..]6 november moet ik werken.. Waar gaan jullie shoppen en hoe laat willen jullie eten? Misschien red ik het etentje wel
quote:Nee, vond haar een onzekere feeksOp vrijdag 22 oktober 2010 23:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dan is het goed
Maar kende je Miss_S echt nog dan?
quote:Pindasaus? NOMNOM, oke dan vier ik je feest mee!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pindasaus: check![]()
joepie, heb een feestgenootje!!![]()
mn zusjes vroegen nog of ik ook naar het cafe ging maar heb maar 1 vriendin in het dorp en die gaat niet uit dus ik ga ook nooit uit.
maar geeft niks; hele week hard gewerkt en weinig geslapen. nu lekker relaxed met laptop en tv, en limonade en chips. en morgen uitslapen
quote:Hey je hebt het wel over mijn tweelingzus heOp vrijdag 22 oktober 2010 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, vond haar een onzekere feeks
quote:Maar je bent nu weer hierOp vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBen ik weer
Muziek was kut, licht was nog kutter en de cola was veel te duur. Mijn avond kort samengevat
quote:Kan je geen gratis cola regelen als je voor zo'n zaak foto's maakt?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBen ik weer
Muziek was kut, licht was nog kutter en de cola was veel te duur. Mijn avond kort samengevat
quote:hmOp vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey je hebt het wel over mijn tweelingzus he
quote:strooooo
quote:Welkom thuisOp vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBen ik weer
quote:wat jou het beste staat! ik ga als Fred Flintstone, is dat goed?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Pindasaus? NOMNOM, oke dan vier ik je feest mee!![]()
Is er nog een thema?Moet ik als piraat komen of als sneeuwwitje?
quote:Hmm dan toch als piraat denk ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat jou het beste staat! ik ga als Fred Flintstone, is dat goed?
quote:Hmm dan hangt het er een beetje vanaf hoe laat jullie daar gaan eten. Ik kan om half 7/7 uur in Den Haag zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eten is in Den Haag, Shoppen hadden we nog geen concrete plannen voor
quote:Qua uiterlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 23:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, over mij
Dus niet zo leuk om dat te horenmaar je hebt een heel eind gelijk
quote:Gewoon ouder geworden en zit nu in een SC met aardigere mensen dan toenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ok Sarabi, jij was Miss S. ik kende je toen nog niet maar schijnbaar ben je veel veranderd?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hmm dan toch als piraat denk ik.En ja, als dat jou het beste staat...
quote:Wel of niet?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ok Sarabi, jij was Miss S. ik kende je toen nog niet maar schijnbaar ben je veel veranderd?
quote:Volgens mij hadden we nog geen tijd afgesproken dus ik vind 7 uur goedOp vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Hmm dan hangt het er een beetje vanaf hoe laat jullie daar gaan eten. Ik kan om half 7/7 uur in Den Haag zijn.
quote:Maar hoe weet jij dat? Of kwam je ook in Lifestyle?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wel
Okee, dan was je dus een feeks
quote:veranderd dus. ouder worden hoort daar ook bijOp vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon ouder geworden en zit nu in een SC met aardigere mensen dan toen
quote:En je haar staat dan idd beter met een pony, als ik er dan toch over mag beginnen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat? Of kwam je ook in Lifestyle?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat? Of kwam je ook in Lifestyle?
quote:ThanksOp vrijdag 22 oktober 2010 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En je haar staat dan idd beter met een pony, als ik er dan toch over mag beginnen.
[..]behalve in het geurtjestopic, die heb ik met nog 3 anderen opgestart
quote:Waar gaan we eigenlijk eten?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we nog geen tijd afgesproken dus ik vind 7 uur goed
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksik vind het ook nog steeds wel mooier
Misschien als ik straks ouder ben dat het zonder weer beter staat
Maar lurker dus?
quote:Ja maar online is het ook wel andersOp vrijdag 22 oktober 2010 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
veranderd dus. ouder worden hoort daar ook bij![]()
danseresjes die vroeger de grootste bitches van 17 waren zijn nu ook ineens een stuk aardiger (en 5-6 jaar ouder)
quote:Geloof er niets van dat jij er op je best uitziet in een Fred Flintstone outfitOp vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt hoor!
en dan pirates of the caribbean marathon houden
quote:Maar hoe weet je dan dat ik een feeks ben?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Ik vind veel wat er in LIF gebeurt niet erg goed onderbouwd, dus behalve in het geurtopic kom ik er niet vaak.
quote:Oh en trouwens: jij bent echt veel afgevallenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksik vind het ook nog steeds wel mooier
Misschien als ik straks ouder ben dat het zonder weer beter staat
Maar lurker dus?
quote:Je maakte deel uit van dat niet goed onderbouwde gedeelteOp vrijdag 22 oktober 2010 23:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat ik een feeks ben?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh en trouwens: jij bent echt veel afgevallen![]()
Goed bezig!
quote:Uhh ja oke dat kloptOp vrijdag 22 oktober 2010 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je maakte deel uit van dat niet goed onderbouwde gedeelte
quote:Ik zal ff wat floppy's afstoffenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Je bent toch niet oude foto's aan het terug zoeken he?
quote:Oh godOp vrijdag 22 oktober 2010 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zal ff wat floppy's afstoffen
quote:Nee, had je fobo destijds wel eens bekeken, vond het knap hoe je was afgevallen.
quote:JaOp vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar je bent nu weer hierdus alles is goed
quote:Ik fotografeer niet voor de zaak maar voor een websiteOp vrijdag 22 oktober 2010 23:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kan je geen gratis cola regelen als je voor zo'n zaak foto's maakt?
quote:Echt waar?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vroeg je eerder al een keer of je Miss_S was en toen ontkende je ook.
quote:Shabu Shabu is om 5 uur zitten of om 8 uur zitten. In dit geval is 8 uur een mooie tijd denk ikOp vrijdag 22 oktober 2010 23:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we nog geen tijd afgesproken dus ik vind 7 uur goed
quote:Ondertussen zit er wel weer wat aan maar het is nog steeds een hele verbeteringOp vrijdag 22 oktober 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, had je fobo destijds wel eens bekeken, vond het knap hoe je was afgevallen.
quote:Ook goedOp vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Shabu Shabu is om 5 uur zitten of om 8 uur zitten. In dit geval is 8 uur een mooie tijd denk ikKunnen we daarna naar het PAard-cafe voor muziek en drank
Er is dan Club 3voor12
Neem wel oordopjes mee
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:29 schreef Aure het volgende:
Ik ga trouwens wel onder voorbehoud mee hoor! Moet die week even kijken of ik er nog geld voor heb haha
quote:Ja maar ikz it deze maanden even krap omdat ik een tijdje niet gewerkt heb bij mn andere baantje
quote:Ik dacht niet dat ik dit ooit ging zeggen maar eet de ontbijtkoek!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...heb zin in iets lekkersIk heb nog M&M's, ontbijtkoek, oude 30+ kaas en brood met hagelslag....
quote:Dankjewel!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Saar, leuke foto!
@ Pee, kaas (ook lekker lowcarb)
quote:OeOp vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
Friteuse staat hier ook aan.
Kalfscroquet van Van Dobben voor mij en Kaasrondjes voor B.
quote:Is idd een idee
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ik dit ooit ging zeggen maar eet de ontbijtkoek!
quote:http://www.mms.com/us/about/products/pretzel/
quote:Wat grappig, smaakt dit naar de blauwe M&M's? Soort Maltesers?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.mms.com/us/about/products/pretzel/
quote:Nope. Je hebt een normale M&M-smaak maar dan vervolgens krijg je een ietwat zoutige / hartige bijsmaak. Errug lekkerOp vrijdag 22 oktober 2010 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat grappig, smaakt dit naar de blauwe M&M's? Soort Maltesers?
quote:Daar was ik ook al aan het afvallenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag je oudere foto's Saar, maar ook niks mis mee, zelfs in het volslank topic
zo volslank vond ik niet niet
quote:jij bent een gastOp vrijdag 22 oktober 2010 23:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Geloof er niets van dat jij er op je best uitziet in een Fred Flintstone outfit![]()
Maar nu hebben we de inhoud van het feest dus voor elkaar! Nu nog een tijd en plaats en de gasten uitnodigen
quote:Goed gedaan, zegOp vrijdag 22 oktober 2010 23:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar was ik ook al aan het afvallen
Dit zijn een van echt 'before'
http://i122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/d5-1.jpg
quote:Ja.. maar...Op vrijdag 22 oktober 2010 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij bent een gast![]()
Z80 woont te ver![]()
ik moet je wel zo naar huis sturen ben ik bang want ik krijg slaap![]()
quote:mm jummie! snackse!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
Friteuse staat hier ook aan.
Kalfscroquet van Van Dobben voor mij en Kaasrondjes voor B.
quote:ok maar dan doe ik 2 ooglapjes opOp vrijdag 22 oktober 2010 23:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja.. maar...![]()
we zouden toch de hele piraten triolgie gaan kijken?
quote:Vooruit, dan ga ik allemaal dingen doen die jij toch niet kan zien.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok maar dan doe ik 2 ooglapjes op
quote:Wauw echt knap dat je zoveel bent afgevallenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:haha huis verbouwen mag hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 23:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vooruit, dan ga ik allemaal dingen doen die jij toch niet kan zien.
quote:Yup, FF is er niks bijOp vrijdag 22 oktober 2010 23:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:lol, dat lijkt me erg stug aangezien ze het hier wel een paar keer heeft gezegd en als ze het dan al ontkende dan lijkt me dat niet serieus geweest omdat het bijv net in een paar posts daarboven stond.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vroeg je eerder al een keer of je Miss_S was en toen ontkende je ook.
quote:je haar zit anders!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:NiewaarOp zaterdag 23 oktober 2010 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol, dat lijkt me erg stug aangezien ze het hier wel een paar keer heeft gezegd en als ze het dan al ontkende dan lijkt me dat niet serieus geweest omdat het bijv net in een paar posts daarboven stond.
quote:Whaha ik denk dat er weinig wat oudere fokkers (niet-newbie fokkers) die Miss-S niet kennenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:12 schreef Sarabi het volgende:
Ow dan is het goed
Maar kende je Miss_S echt nog dan?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whaha ik denk dat er weinig wat oudere fokkers (niet-newbie fokkers) die Miss-S niet kennenDat was nogal een typetje
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Weltrusten
Ik ben weer afgekoeld, is miss_s weg nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Hey Lein
Ik ben live-stream van Blizzcom aan het kijken en ik ga terug naarNerdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik snap het wel hoor, maar ik ga niet mee
Iig voorlopig niet, ben toch amper aan het spelen
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Niewaar
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
quote:Des LeinsOp zaterdag 19 juli 2008 15:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh god. Rot jij alsjeblieft als de gesmeerde bliksem weer op naar de dieetclub of de slank-reeks
Hey Lein
Ik ben live-stream van Blizzcom aan het kijken en ik ga terug naarkomt de nieuwe expansion al bijna uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Onder zijn kilt bedoel je?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik stop met 'serieus' raidenen dan zit ik liever bij Ross in het guild.
quote:7 december
quote:Briljant die beerputtenOp zaterdag 19 juli 2008 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfs Miss S heeft seks![]()
Ik ga mezelf van kant maken. Slaap is overrated.
quote:lol!!
quote:wheheOp zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
7 december
Blizzcom is net begonnen en ik zit met Ross mee naar de livestreams te kijken en ik zie echt geek na geek na nerd na nerd langskomen, niet normaal meer
Hey Lein
Ik ben live-stream van Blizzcom aan het kijken en ik ga terug naarIk las Bluezz com he, ik scrollde zelfs terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 06:35 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje, ik zit nu al vanaf 4:00am de verslagen te lezen op Airlines.net - volgens mij moet ik eens gauw mijn studie afmaken en carriere maken om zo'n ticket te kunnen bekostigen
quote:Linkje van de livestream?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Isabeau het volgende:
7 december
Blizzcom is net begonnen en ik zit met Ross mee naar de livestreams te kijken en ik zie echt geek na geek na nerd na nerd langskomen, niet normaal meer
quote:Niks veranderd, je zit nu al uren oude meuk terug te lezen ipv dat je aan het studeren bent
quote:Ik ook hoor, maar die gaan waarschijnlijk niet naar een blizzard convention voor heel erg veel $$$$Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Aure het volgende:
whehewas te verwachten
hoewel ik ook een hoop niet-nerds ken die wow spelen
quote:PM
quote:Ik heb manieren gevonden om toch voortgang te bewaren én te fokkenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niks veranderd, je zit nu al uren oude meuk terug te lezen ipv dat je aan het studeren bent
/oude![]()
![]()
![]()
quote:HappertjeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb manieren gevonden om toch voortgang te bewaren én te fokkenheeft een paar jaar geduurd maar het systeem wordt verslagen!
quote:Moet je betalen om de livestream te ontvangen?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ook hoor, maar die gaan waarschijnlijk niet naar een blizzard convention voor heel erg veel $$$$
De livestreams kosten al 40 euro
quote:wow wat duur zeg!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar die gaan waarschijnlijk niet naar een blizzard convention voor heel erg veel $$$$
De livestreams kosten al 40 euro
quote:40 euro! En duizenden mensen doen dat! En een deel daarvan streamt dan zelf weer de livestream illegaal en daar kijken wij naarOp zaterdag 23 oktober 2010 00:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Moet je betalen om de livestream te ontvangen?
quote:Blizzccom tickets zijn nog veeeel duurder en is binnen een uur uitverkocht voor 20.000 mensen.
quote:i know, dat deed ik expres
quote:Vooral omdat het morgen waarschijnlijk allemaal al op youtube staatOp zaterdag 23 oktober 2010 00:34 schreef Aure het volgende:
i know, dat deed ik expres![]()
En dat de kaartjes zo snel zijn uitverkocht wist ik welmaar dat die livestreams 40e zijn vind ik gewoon bizar.
quote:Wat een ontzettende nerdsOp zaterdag 23 oktober 2010 00:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik lig hier overigens helemaal in een deukHet is Question & Answer time en de mensen die vragen stellen
Ik hoor de vragen niet eens, zo hard zit ik te lachen.
quote:Dat commentaar er naast is zelfs nog briljanter!!
quote:mjah precies. En ze verdienen toch al genoeg geld aan wowOp zaterdag 23 oktober 2010 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral omdat het morgen waarschijnlijk allemaal al op youtube staat
quote:Nou ja, er zitten wel extra;s aan vast, zoals een leuke murlocpet in Cataclysm look.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:38 schreef Aure het volgende:
mjah precies. En ze verdienen toch al genoeg geld aan wowdan kunnen ze die livestreams toch wel gratis maken
quote:Is een redelijk normale reactie overigens, samen met spierpijn en je een beetje lamlendig voelen. Meeste mensen krijgen het niet, maar als ze wat bijwerkingen krijgen is het precies wat jij ook hebt. Gaat snel weer overOp zaterdag 23 oktober 2010 00:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, Isa, ik heb gister de griepprik gehad. Vandaag heb ik een flinke harde schijf op mijn arm precies op de prikplek. Ik kan me niet herinneren dat dat de bedoeling is, toch? Het jeukt ook behoorlijk
quote:oh ja das op zich wel weer leuk dan. Ik hou van petsOp zaterdag 23 oktober 2010 00:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, er zitten wel extra;s aan vast, zoals een leuke murlocpet in Cataclysm look.
quote:Wat ik zo idioot vind is dat bijv de coolste pet in game er 1 is die je kreeg als je de Special Edition van...Starcraft2 koopt. Huh?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:41 schreef Aure het volgende:
oh ja das op zich wel weer leuk dan. Ik hou van pets
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik zo idioot vind is dat bijv de coolste pet in game er 1 is die je kreeg als je de Special Edition van...Starcraft2 koopt. Huh?
quote:Ik vind het gemeenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:45 schreef Aure het volgende:
blizz weet ook wel hoe ze t moeten doen zeg haha.
quote:haha wat vet! Nu begin ik t weer te missenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het gemeen![]()
Maar ze zijn best cool over allerlei Lore aan het praten nuDe makers zeiden vanavond al dat Thrall de allerbelangrijkste persoon in Azeroth was. En tegen Deathwing wordt niet gevochten; als je Deathwing ziet dan ben je gewoon eigenlijk al dood.
En er is nu een troll in beeld. Helemaal groen geverfd
quote:Ik ook niet, maar ik vind het wel hilarisch om te volgenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:45 schreef rijsttafel het volgende:
ik snap niets van dit gesprek, kunnen we het niet gewoon weer over pizza's,
quote:Doet me denken aan een spelletje op de gameboy wat de jongens hadden vroegah : Swamp of zoietsOp zaterdag 23 oktober 2010 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het gemeen![]()
Maar ze zijn best cool over allerlei Lore aan het praten nuDe makers zeiden vanavond al dat Thrall de allerbelangrijkste persoon in Azeroth was. En tegen Deathwing wordt niet gevochten; als je Deathwing ziet dan ben je gewoon eigenlijk al dood.
En er is nu een troll in beeld. Helemaal groen geverfd
quote:wat is je favo pizza?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:45 schreef rijsttafel het volgende:
ik snap niets van dit gesprek, kunnen we het niet gewoon weer over pizza's, komkommers en macdonals hebben zoals we normaal altijd doen?
quote:ik heb het niet eens gezien maar ik moest hier al om lachenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:51 schreef Isabeau het volgende:
LeinJij moet ook in een deuk liggen
Dat commentaar! Harry Potter! Mage table fast, mage table!
quote:
quote:New Cool CollectiveOp zaterdag 23 oktober 2010 01:03 schreef rijsttafel het volgende:
Hoog tijd dat deze bazen weer eens naar de Rotown komen. Hoe tof was dat.![]()
Aura, als vast Rotown-bezoeker moet je ze vast ook wel een keer gezien hebben?![]()
Ze noemen het niet voor niets hun stamcafé.
quote:* PdeHoog gaat van een interessante stapel kookboeken naar zijn bedjeOp zaterdag 23 oktober 2010 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan van een oninteressante Nigeilla naar Sherlock
quote:
quote:jup ooit wel es gezien, maar dat was geloof ik niet in rotownOp zaterdag 23 oktober 2010 01:03 schreef rijsttafel het volgende:
Hoog tijd dat deze bazen weer eens naar de Rotown komen. Hoe tof was dat.![]()
Aura, als vast Rotown-bezoeker moet je ze vast ook wel een keer gezien hebben?![]()
Ze noemen het niet voor niets hun stamcafé.
quote:Met de big band is het echtOp zaterdag 23 oktober 2010 01:06 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
![]()
Beste Nederlandse 'band' die er is. De optredens zijn ook altijd vet.
Die drummer is echt ziek goed, dat slaat nergens op.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 01:08 schreef Aure het volgende:
[..]
jup ooit wel es gezien, maar dat was geloof ik niet in rotown
quote:Inderdaad! Maar zonder is het ook vetjes.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met de big band is het echt
(en nu ga ik echt)
quote:ja was tof!Op zaterdag 23 oktober 2010 01:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En, was vet, he?
![]()
Ik weet niet of ik moe ben of niet.. dus ook niet of ik wil slapen of niet Heb uitgeslapen tot 2 uur want ik lag er pas om 8 uur vanochtend in
quote:Ja, was erg leuk.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:16 schreef Aure het volgende:
[..]
ja was tof!
Was het gezellig in amsterdam?
quote:de terugreis vanuit amsterdam duurt me altijd veel te langOp zaterdag 23 oktober 2010 01:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, was erg leuk.Veel gelachen zoals altijd en ook veel gedanst. Ook zoals altijd met hun.
![]()
De terugreis leek echter wel heel erg lang te duren.![]()
De muziek was wel wat minimaal, dat was wel weer wat jammer. Maar dat maken we 12 november in Utrecht weer dubbel en dwars goed, dat wordt ook vet. Wil je ook mee?![]()
Luisteren op eigen risico.![]()
![]()
Ergens in dat filmpje zit ik verstopt.
quote:Ja, duurt altijd lang.. nu hadden we ook nog net de laatste nachttrein gemist, dus konden we ook nog eens lang wachten. Maar wat klink ik weer negatief, want zo erg was het niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:27 schreef Aure het volgende:
[..]
de terugreis vanuit amsterdam duurt me altijd veel te lang
Ehmm ik kan dat filmpje niet zo goed bekijken op mn mob, dus ik luister t morgenochtend wel ffmisschien ga ik wel mee ja
ben dan wel jarig dus dan moeten we er wel een leuk feestje van maken haha
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 10:25 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen! Alcoholvrij (of oke, alcoholarm) stappen is echt een aanrader! Ik heb drie uur geslapen vannacht maar voel me fris en fruitig!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 10:28 schreef LieLie het volgende:
P, ik vond het begin van seizoen 6 niet zo verkeerd hoor!
We moesten meteen 3 afleveringen kijken
quote:Mogguh Steer! Veel plezier straks in Zoetermeer
quote:
quote:toen we lekker klef aan het doen waren
quote:kreeg A heel naar telefoontje en toen was de avond eigenlijk gelijk over![]()
quote:Huhuu, kapucijnersOp zaterdag 23 oktober 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand ervaring met het invriezen van gerechten waarin kapucijners uit blik in verwerkt zitten
quote:Ben jij nou een gezonde hollandse meid
quote:Ja, maar gatver, kapucijnersOp zaterdag 23 oktober 2010 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben jij nou een gezonde hollandse meid![]()
quote:
quote:leuk hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 10:36 schreef flying-dutchman het volgende:
date met A ging goed gister
toen we lekker klef aan het doen waren kreeg A heel naar telefoontje en toen was de avond eigenlijk gelijk over![]()
quote:leuk!! Veel plezier alvastOp zaterdag 23 oktober 2010 10:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
http://nachtvandegeschiedenis.innl.nl/
quote:ze vonden het gelukkig erg lekkerOp zaterdag 23 oktober 2010 00:04 schreef Bluezz het volgende:
FF hoe vonden je ouders je avondmaaltje eigenlijk?
kan zijn dat ik soms wat mis![]()
quote:dat staat al half in de steigersOp zaterdag 23 oktober 2010 10:42 schreef Aure het volgende:
[..]
leuk hoorjammer van het einde, volgende keer beter?
quote:Ziet er interessant uitOp zaterdag 23 oktober 2010 10:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
quote:leuk Rijst! welke tent ben je nu geweest?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, was erg leuk.Veel gelachen zoals altijd en ook veel gedanst. Ook zoals altijd met hun.
![]()
De terugreis leek echter wel heel erg lang te duren.![]()
De muziek was wel wat minimaal, dat was wel weer wat jammer. Maar dat maken we 12 november in Utrecht weer dubbel en dwars goed, dat wordt ook vet. Wil je ook mee?![]()
Luisteren op eigen risico.![]()
![]()
Ergens in dat filmpje zit ik verstopt.
quote:helemaal tof FD! dat gaat goedkomen dusOp zaterdag 23 oktober 2010 10:36 schreef flying-dutchman het volgende:
date met A ging goed gister
toen we lekker klef aan het doen waren kreeg A heel naar telefoontje en toen was de avond eigenlijk gelijk over![]()
quote:of uit KroatiëOp zaterdag 23 oktober 2010 01:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Ehm.. Eentje uit een restaurant in Italië
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 10:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
quote:Na een paar cafeetjes eindigden we in Little Buddha. Normaal is dat geloof ik een Lounge/Restaurant, maar nu hadden ze het meubilair weggehaald en was het een dancezaal. Was wel leuk.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk Rijst! welke tent ben je nu geweest?
quote:Waarom denk je dat dat zo saai is?Op zaterdag 23 oktober 2010 10:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Veel plezier toch![]()
En ik heb besloten een trein later te nemen.Hoef ik een half uurtje korter bij de familie te zijn. De eerste half uur wordt toch ingenomen door mijn 1-jarig nichtje, dus ik kan er net zo goed niet zijn.
quote:ik zou best willen want ben vrij maar heb geen vrienden in het dorpOp zaterdag 23 oktober 2010 10:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Na een paar cafeetjes eindigden we in Little Buddha. Normaal is dat geloof ik een Lounge/Restaurant, maar nu hadden ze het meubilair weggehaald en was het een dancezaal. Was wel leuk.![]()
Ga jij nog wat doen van het weekend?
Ik vanavond nog wel iets waarschijnlijk, maar weet nog niet wat precies.
quote:Zeg.. Heb je eigenlijk..Op zaterdag 23 oktober 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Mijn culinaire week is weer geplandEn het gaat lekker worden
En er liggen nu echt een stapel kookboeken opengeslagen om me heen en daar bovenop nog een berg tijdschriften
I
it
quote:Heb ik wat?
quote:Nope
quote:
quote:Nog nooit bij Angelo Betti geweest?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:00 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
Ehm.. Eentje uit een restaurant in Italië
quote:Jij wel? Ik nooitOp zaterdag 23 oktober 2010 11:15 schreef kaasplankje het volgende:
Nog nooit bij Angelo Betti geweest?
quote:Gauchos was goed toch? Die houden we in ons achterhoofd.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zeg geen gauchos meer![]()
het beste is idd daar naartoe te gaan en dan kijken, er is zo veel
quote:En buiten het dorp?Op zaterdag 23 oktober 2010 10:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou best willen want ben vrij maar heb geen vrienden in het dorp(sociale contacten zijn weg omdat ik elk weekend aan het werk (dansen) was)
quote:meiden uit den haag en omgeving. en een vriendin in brabant die ik maar 2x per jaar zie ofzo.
quote:wat betreft korte leidsedwarsstraat is dat wel de beste. eigenlijk ben ik fan van Zeedijk maar das nog een flinke eind ervanafOp zaterdag 23 oktober 2010 11:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gauchos was goed toch? Die houden we in ons achterhoofd.
En verder even kijken, want er inderdaad genoeg
quote:Schande
quote:kom je met mij en m'n ouders Shabu'en in Zoetermeer, stel ik je voor als mijn verloofdeOp zaterdag 23 oktober 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
wat zal ik vandaag eens doen? de hele dag fokken?ik ga maar eens kijken welke film er draait en daarvoor even kijken waar ik alleen ergens een hapje kan eten en ik niet voor aap sta
quote:owOp zaterdag 23 oktober 2010 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
meiden uit den haag en omgeving. en een vriendin in brabant die ik maar 2x per jaar zie ofzo.
die uit den haag en omgeving ken ik van dansen, dat zijn vriendinnetjes maar die hebben zelf ook weer vriendinnen uit den haag he![]()
maar goed, dit klinkt zielig en zo bedoel ik het niet. ik treed liever op dan dat ik uitga en als ik een weekend vrij ben zoals nu kan ik heerlijk slapen of op de bank tv kijken. ben best een lui persoon nml
quote:Muziek maken?Op zaterdag 23 oktober 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
wat zal ik vandaag eens doen? de hele dag fokken?ik ga maar eens kijken welke film er draait en daarvoor even kijken waar ik alleen ergens een hapje kan eten en ik niet voor aap sta
quote:lekker! maar dat geloven je ouders nietOp zaterdag 23 oktober 2010 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
kom je met mij en m'n ouders Shabu'en in Zoetermeer, stel ik je voor als mijn verloofde
quote:ja ben nooit een uitgaansbeest geweest. door op te treden blijf ik toch modern haha en zie ik heel veel discotheken en café's door heel NLOp zaterdag 23 oktober 2010 11:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
owiemand die liever slaapt dan uitgaat, dat is zeldzaam
[..]
Muziek maken?![]()
Ben ik ook mee bezig, maar het lukt niet
quote:dat gaat goed zeg!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |