En dan ben ik de voorzitter en zeg ik wat jullie moeten doenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Volgens mij gaan we allemaal zelfgekweekte cacteeën () schilderen en dan tussendoor bordspellen doen.
in Hogeféén?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Ow, hij kopieert Nederland niet mee. Ik woon in dat rode bovenin![]()
Ik hou het wel bij koken, MiMu
Groentesoep?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:05 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet vanavond vor een manspersoon koken die geen groente lust. Eigenlijk wil ik dus gewoon heel veel groente koken! Iemand ideeen?
Zo. Koelkast staat weer op z'n plaats. Ik ben tenslotte een zelfstandig vrouwpersoon, en heb daar geen manspersoon voor nodig. Alleen is de schouder kut nu!
Oh, en al een kwartier geen vlieg meer gezien...Zou het dan echt voorbij zijn?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik vraag mij af door wat voor seks je amper meer kan zitten/lopen daarna
Ja, dumpen die hap. Of doorgaan met ketsen en daarna dumpen. Een man die geen groente lustquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:05 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet vanavond vor een manspersoon koken die geen groente lust. Eigenlijk wil ik dus gewoon heel veel groente koken! Iemand ideeen?
sweet dreamsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dumpen die hap. Of doorgaan met ketsen en daarna dumpen. Een man die geen groente lust![]()
Ik ga maar weer eens slapen, als ik kan slapen, stom weer weer.
Over 2 uur gaat de wekker. Om hard te lopen
SMseks met een sadist die zich uitleeft op je billen en voetzolen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik vraag mij af door wat voor seks je amper meer kan zitten/lopen daarna
quote:
D'r is niets te dumpen. Want daar moet je eerst 'iets' voor hebben. Ik denk dat ik hamburgers ga maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dumpen die hap. Of doorgaan met ketsen en daarna dumpen. Een man die geen groente lust![]()
Ik ga maar weer eens slapen, als ik kan slapen, stom weer weer.
Over 2 uur gaat de wekker. Om hard te lopen
Zelfs Miss S heeft seksquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gaat niet over mij,
gaat over miss s
Ze maakt me nieuwsgierig ()
Je kan je speeltje ook dumpenquote:
Waarom denk je dat ik sinds 10 oktober 2007 rond 4 uur 's middags geen seks meer heb gehadquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:15 schreef AKnynke het volgende:
Isa! Seks met iemand waarvan je houd,d at is pas tof! Denk daar maar eens over na, en ga nu eens slapen! Anders duurt de nachtdienst vannacht nog langer!
jij kan tenminste gewoon zittenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfs Miss S heeft seks![]()
Ik ga mezelf van kant maken. Slaap is overrated.
Die suggesties van jou!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gaat niet over mij,
gaat over miss s
Ze maakt me nieuwsgierig ()
Echt wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:20 schreef Miss_S het volgende:
PF ook voor mannen is het niet zo aantrekkelijk als je zo grof doet
Ik zou maximaal 15 minuten je kamer uitgaan, dan raam open zetten en dan 2 uur de stad ingaan. Maar dat zou ik doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:21 schreef AKnynke het volgende:
m'n insectenspray, staat op dat je het 10 minuten in een afgesloten kamer moet hebben, en dan grondig luchten. Als ik nu voor 2 uur de deur uitga, en daarna grondig lucht, kan dat kwaad?
Ik moet er bij PF altijd wel om lachen, een andere vriendin van me slaat ook altijd gore taal uit, gewoon uit recalcitrantie. Ik mag dat wel, zo ben ik ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:20 schreef Miss_S het volgende:
Nee, nergens meer voor nodig. Heb eindelijk ook een lekker lijfquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:22 schreef Miss_S het volgende:
Maar dus hier zit isa, niet zo druk bezig meer met afvallen?
PF is tof.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:20 schreef Miss_S het volgende:
Grof? Waar?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:20 schreef Miss_S het volgende:
Oh god. Rot jij alsjeblieft als de gesmeerde bliksem weer op naar de dieetclub of de slank-reeksquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:20 schreef Miss_S het volgende:
Schat mijn naam werd hier genoemd, kom hier ook niet voor mijn plezierquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh god. Rot jij alsjeblieft als de gesmeerde bliksem weer op naar de dieetclub of de slank-reeks
eeh neuken?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Grof? Waar?
Ik zeg eerlijk dat ik van de hetero vanille seks ben en helemaal verbaasd was dat je ook op je zij kon neuken. "Kan dit?"
Vandaar dat ik nu ook zo nieuwsgierig ben waarom je niet meer kan lopen!
Als je hier niet voor je plezier komt, blijf dan alsjeblieft weg. Blijf ook vooral NIET hangenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Schat mijn naam werd hier genoemd, kom hier ook niet voor mijn plezier
Zeg lieverd, van vals doen wordt je lelijk en krijg je rimpels. Doe eens niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Schat mijn naam werd hier genoemd, kom hier ook niet voor mijn plezier
Dus Isa jij was niet op een Fok! bruiloft laatst? dacht foto's te hebben gezien...
Deze bruiloft?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:28 schreef Miss_S het volgende:
Dus Isa jij was niet op een Fok! bruiloft laatst? dacht foto's te hebben gezien...
Dat was niet vals maar eerlijk, ik schrok ervan omdat ze zo slank geworden was maar goed ik ben inderdaad weg dit past meer in andere reeksenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zeg lieverd, van vals doen wordt je lelijk en krijg je rimpels. Doe eens niet.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze bruiloft?
[ afbeelding ]
Enige foto waar ik echt op sta (rechts de bruid en ik ben niet getrouwd). En volgens mij was het geen fokbruiloftmaar gewoon Levi's bruiloft.
Je kan beter 30 kilo op jouw manier afvallen dan op mijn manierquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:33 schreef Miss_S het volgende:
Dat was niet vals maar eerlijk, ik schrok ervan omdat ze zo slank geworden was maar goed ik ben inderdaad weg dit past meer in andere reeksen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Was dat die bruiloft waar je dat hele schattige jurkje voor had gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |