quote:ja dus. maar check de auditie maar, niet verdiend..Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Was die gozer trouwens nou door of niet FF??
zit het nu wel te kijken.. die Pearl is echt wel heel goed zeg
quote:ff kijken of ik die ergens op kan zoeken..Op vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dus. maar check de auditie maar, niet verdiend..
quote:FEEEEESTTTTTOp vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
en toen was ik home alone....
ouders naar verjaardag van tante (50), en 2 zusjes naar cafe hier in het dorp.
huis verboouwweeee
quote:jaaaaa het dak eraffffff!!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
FEEEEESTTTTT
Nodig ons allemaal uit
quote:Ja jammer vond haar echt tofOp vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
vind het nog steeds heel erg dat die leuke waanzinnig zingende meid tegen Ben moest. ze was zoveel beter! had dan een slecht iemand tegen Ben geplaatst.
quote:Esther was erg goed ja! goed bereik!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Oef.. wat een geschreeuw nu bij the voice zegDe enige die echt blijft zingen is die wat donkere meid.. die doet het goed wat mij betreft
quote:Ja absoluut. Die andere meid kan volgens mij ook best zingen, maar ze kan niet zo goed doseren (zei ze zelf ook al) en daardoor werd het heel erg schreeuwerig en dat vond ik wel zonde eigenlijk..Op vrijdag 22 oktober 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Esther was erg goed ja! goed bereik!
quote:ze zong onwijs goed he! en ze lijkt me een normaal, aardig en vrolijk persoon
quote:Ja! en ik ben jaloers op haar haarOp vrijdag 22 oktober 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze zong onwijs goed he! en ze lijkt me een normaal, aardig en vrolijk persoon
quote:ja die uithalen waren goed maar iedere keer hetzelfde. Esther varieerde in haar uithalen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja absoluut. Die andere meid kan volgens mij ook best zingen, maar ze kan niet zo goed doseren (zei ze zelf ook al) en daardoor werd het heel erg schreeuwerig en dat vond ik wel zonde eigenlijk..
quote:jaa! ze ziet er sowieso onwijs goed uit. als ik 36 ben zou ik er ook wel zo uit willen zien
quote:Echt welOp vrijdag 22 oktober 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaa! ze ziet er sowieso onwijs goed uit. als ik 36 ben zou ik er ook wel zo uit willen zien
quote:Ik sowieso.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaaa het dak eraffffff!!![]()
wie komt? wie komt?
quote:Ze is ook raar...........Op vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
respect voor Ellen ten Damme
Helemaal niet mijn type maar ze heeft veel talent.
quote:jaaaaOp vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik sowieso.Heb je al drank ingeslagen?
quote:jaaa idd!! dat is een beetje in de vergetelheid geraaktOp vrijdag 22 oktober 2010 22:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze is ook raar...........
en ja FFT! Party! Nu herinner ik me dat we nog een PJparty moeten houden
quote:haha spontaanOp vrijdag 22 oktober 2010 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Nog een vrolijke foto van mij op vakantie:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het springen voor diegene die het zich af vroeg
quote:Ja jammer.....nouja misschien na 6 november?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaa idd!! dat is een beetje in de vergetelheid geraakt
quote:ja leuk hoor! Aure moeten we ook nog even een schoppie gevenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja jammer.....nouja misschien na 6 november?
quote:Partytime!!! Een vette beat van Beethoven op, we gaan helemaal los.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaa
liters limonade, jus d'orange en thee!! te gek he! helemaaaal los
quote:Nog meer respect als ze 'het' moment hadden gebruiktOp vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
heb die reclame van Sven nu al een paar keer gezien en vind em echt leuk. Respect voor Sven voor deze reclame
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja leuk hoor! Aure moeten we ook nog even een schoppie geven
quote:woooo kan niet beter! heb patatje joppie chips en kaassoufflés als hele hippe happiesOp vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Partytime!!! Een vette beat van Beethoven op, we gaan helemaal los.
quote:niet het 'bocht' moment dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog meer respect als ze 'het' moment hadden gebruikt
quote:Het moment dat hij de verkeerde bocht neemtOp vrijdag 22 oktober 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet het 'bocht' moment dan?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Nog een vrolijke foto van mij op vakantie:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het springen voor diegene die het zich af vroeg
quote:Die 8 minuten met beelden van alléén Kemkers die de NOS had gemaakt, vlak voor en alles na de fout, waren een van de beste 8 minuten TV die ik ooit heb gezien.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog meer respect als ze 'het' moment hadden gebruikt
quote:Doe er nog pindasaus bij en ik wil wel een feestje vieren, hoor.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
woooo kan niet beter! heb patatje joppie chips en kaassoufflés als hele hippe happies![]()
waarschijnlijk zijn dit de redenen dat niemand met mij een feestje wil vieren
quote:ik kon een dag na het bocht moment al weer lachen.... het was toch ook watOp vrijdag 22 oktober 2010 22:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het moment dat hij de verkeerde bocht neemt
quote:shit niet gezien! ja die arme Kemkers; vond het vreselijk voor die vent. die heeft denk een week niet geslapenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die 8 minuten met beelden van alléén Kemkers die de NOS had gemaakt, vlak voor en alles na de fout, waren een van de beste 8 minuten TV die ik ooit heb gezien.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
shit niet gezien! ja die arme Kemkers; vond het vreselijk voor die vent. die heeft denk een week niet geslapen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaaa het dak eraffffff!!![]()
wie komt? wie komt?
quote:het kan ook zijn dat je zo ver weg woont.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
woooo kan niet beter! heb patatje joppie chips en kaassoufflés als hele hippe happies![]()
waarschijnlijk zijn dit de redenen dat niemand met mij een feestje wil vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |