abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87851673
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Zie mijn voorgaande reactie.
ja ik vind die rondslingerende peuken ook irritant en mensen die je tenmet in de fik steken omdat ze maaibewegingen maken met hun sigaret in de hand of die mensen die voor een deur van een gebouw gaan staan roken en je er niet langs laten.
Ja dan heb je gelijk
maar scheer dan niet alle rokers over 1 kam :')
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:54:17 #102
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87851729
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

ja ik vind die rondslingerende peuken ook irritant en mensen die je tenmet in de fik steken omdat ze maaibewegingen maken met hun sigaret in de hand of die mensen die voor een deur van een gebouw gaan staan roken en je er niet langs laten.
Ja dan heb je gelijk
maar scheer dan niet alle rokers over 1 kam :')
Als je het over de OP hebt. Daar heb je gelijk, ik heb het er een beetje ongelukkig erin gezet. Maar zoals de voorgaande reacties heb ik uitgelegd dat ik wel onderscheid maak tussen bepaalde rokers.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_87851784
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Als je het over de OP hebt. Daar heb je gelijk, ik heb het er een beetje ongelukkig erin gezet. Maar zoals de voorgaande reacties heb ik uitgelegd dat ik wel onderscheid maak tussen bepaalde rokers.
misschien is het dan handig als je de OP aanpast zodat er niet weer van die misverstanden ontstaan ^O^
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:01:28 #104
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87851987
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

misschien is het dan handig als je de OP aanpast zodat er niet weer van die misverstanden ontstaan ^O^
Misschien dat dit beter is. Mijn excuses voor het ongemak.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87852004
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:47 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je hier kwaad of geïrriteerd om kan worden. Maar met discipline doel ik op mensen die proberen te stoppen maar een week later toch weer aan de sigaretten zitten. Als je echt een doel voor je ogen hebt en je gaat ervoor dan bereik je dat ook. Lukt het linksom niet, dan ga je rechtsom.

Het komt erop neer dat je rustig moet afslanken. Meteen stoppen is nooit goed. Ga maar eens na hoeveel mensen dat geprobeerd hebben.
[..]

Waar zie je geen respect? Ik probeer het netjes en waardig te houden. Ik sta open voor dicussies en opmerkingen. Je moet wel onderscheiden tussen verschillende rokers. Ik zeg bijvoorbeeld niet dat alle rokers het land uit moeten. Of dat ze maar de sigaretten moeten verbieden.
[..]

Dat is nou een "nette" roker. En dat is precies wat ik graag zie. Helaas is dat in de realiteit (vooral jongere studenten) anders.
[..]

Waarom heb jij precies voor roken (optie B) gekozen met daarbij behorende meegaande consequenties terwijl er een beter alternatief kan zijn (optie A) wat minder schade veroorzaakt op lange termijn maar wel (wellicht lichte?) bijeffecten heeft.
[..]

Excuses aanvaard, ik ben het wel gewend. Ik ga zelf ook wel eens over de schreef :').
Allereerst: mooie post ^O^ Zo houden we het overzichtelijk :D

quote:
Ik kan me voorstellen dat je hier kwaad of geïrriteerd om kan worden. Maar met discipline doel ik op mensen die proberen te stoppen maar een week later toch weer aan de sigaretten zitten. Als je echt een doel voor je ogen hebt en je gaat ervoor dan bereik je dat ook. Lukt het linksom niet, dan ga je rechtsom.
Ja begrijp ik heel goed, maar daar kom ik dus even terug op mijn eerste post. Het fysieke gedeelte van stoppen met roken is écht kut, geloof me. Mensen worden er ziek van, kotsen, zweten, duizeligheid, keelpijn, en je wilt echt niet weten hoeveel troep je ophoest (ik weet het, het is slecht voor je dat blijkt maar weer). Mensen beginnen te trillen en kunnen er écht fysiek ziek van worden. Dat is na een weekje maximaal over. Na 3 dagen is alle nicotine uit je bloed, dus dan zou de fysieke verslaving grotendeels weg moeten zijn. Dan komt het geestelijke gedeelte, en dat is voor de meeste rokers die willen stoppen het breekpunt. Het gewen moet eruit. Probeer jij eens een week op hele andere tijden te gaan eten, ontbijten om 4 uur 's morgens, lunchen om 8 uur, en avondeten om 1 uur 's middags. Je zult voornamelijk struikelen over het fysieke in dit voorbeeld, denk daar even niet aan nu. Is dat niet fucking raar? Als iets belangrijks voor je, waar je aan gewend bent helemaal wordt omgegooid? Dat gebeurt er namelijk.
In je TT schrijf je: Waarom stoppen mensen niet 'gewoon'? Ik kan je vertellen, met alle respect, zo 'gewoon' gaat dat niet.
Verder ben ik het met je eens dat er gewoon veel fucking onbeschofte rokers zijn. Tokkies, en kutjochies met bontkragen :r daar moet ik ook niks van hebben hoor :')
En waarom ik bewust kies voor roken: De voordelen wegen voor mij (nu) meer dan de nadelen. Zo simpel is het, ik heb het wel eens op papier gezet, puur een lijstje gemaakt met voor- en nadelen. Zonder sigaretten functioneer ik niet, punt uit.
pi_87852008
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Misschien dat dit beter is. Mijn excuses voor het ongemak. 8)
geeft niet, was alleen nogal verwarrend :@
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:05:00 #107
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_87852141
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

2 hoor ik heel vaak maar ik kan niet begrijpen dat ze niet kan stoppen als je dat zelf wil. Iets zegt me dat je dan helemaal niet wil stoppen maar gewoon aandacht wil, of een huilie bent zonder discipline. Maar dat ligt misschien aan mij omdat ik nog nooit verslaafd ben geweest aan iets.
Hier ben ik het deels mee eens. Ik merk aan mezelf dat ik dingen wel een verslavende werking vind hebben, en kan begrijpen dat bij mensen die echt in een vast gebruikerspatroon zitten met allemaal associaties ij het gebruiik het moeilijk hebben met stoppen.

Zelf raak ik ook nergens aan verslaafd, ik kies er altijd zelf voor of ik gebruik of niet en wil het ook onder controle houden omdat ik: 1) Drugs te leuk vind om het dwangmatig te moeten gebruiken en het leuke zo te verpesten. 2) Ik een voorstander ben van een vrije keuze en tegen de war on drugs, en als gebruiker wil laten zien dat je ook kan gebruiken zonder meteen een junk te zijn.
pi_87852270
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Dat zal er wel vanaf jongs af aan ingeslopen zijn. Als de ouders al rookten op zijn jonge leeftijd gaat het al vaak snel mis. En niet te vergeten dat zijn vrienden ook een rol spelen.

Maar om echt te stoppen moet je puur discipline hebben. Veel dikke mensen en rokers hebben dat helaas niet
Ik ben dik geworden door stoppen! En nu? 8-)
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_87852335
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Waarom post jij dan nog in het rokershoekske :o
pi_87852364
ik rook omdat ik wil afvallen, haha ik heb een reden. ;p
pi_87852438
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef Michhas het volgende:

[..]

Waarom post jij dan nog in het rokershoekske :o
For old time sake O+
pi_87852458
Schrijf je dat wel zo?
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:15:55 #113
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_87852563
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef oranjekoek het volgende:
Schrijf je dat wel zo?
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:12 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

For old times sake O+
pi_87852573
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef oranjekoek het volgende:
Schrijf je dat wel zo?
_O-
For old times sake ;)
pi_87852603
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef Michhas het volgende:

[..]

_O-
For old times sake ;)
Ik vond het al zo raar. Dank je wel!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:18:56 #116
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87852680
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef Michhas het volgende:

[..]

Allereerst: mooie post ^O^ Zo houden we het overzichtelijk :D
[..]

Ja begrijp ik heel goed, maar daar kom ik dus even terug op mijn eerste post. Het fysieke gedeelte van stoppen met roken is écht kut, geloof me. Mensen worden er ziek van, kotsen, zweten, duizeligheid, keelpijn, en je wilt echt niet weten hoeveel troep je ophoest (ik weet het, het is slecht voor je dat blijkt maar weer). Mensen beginnen te trillen en kunnen er écht fysiek ziek van worden. Dat is na een weekje maximaal over. Na 3 dagen is alle nicotine uit je bloed, dus dan zou de fysieke verslaving grotendeels weg moeten zijn.
Uiteraard, dit weet ik maar al te goed. Maar zoals aangegeven; ik doelde op mensen die "zomaar" vanuit het niets stoppen. Dus met andere woorden; "Ik ben een week gestopt met roken".

De rokers waar jij op doelt zijn naar mijn mening echte kettingrokers. Rokers die zodanig veel pakken per dag roken wat niet meer onder de "normale" hoeveelheid verstaan wordt. De nevel effecten hebben inderdaad invloed op je lichaam omdat je zomaar gestopt bent met het roken.

Met afslanken van het roken bedoel ik minderen met het roken totdat je eraan toe bent om helemaal te stoppen. Ik ben geen expert op het gebied daarvan, maar in de praktijk werkt dit meestal wel. Ik ben zelf een paar keer op bezoek geweest van die afkick klinieken en daar wil je niet gaan zitten als roker. Dat zijn de echte zware gevallen.

quote:
Dan komt het geestelijke gedeelte, en dat is voor de meeste rokers die willen stoppen het breekpunt. Het gewen moet eruit. Probeer jij eens een week op hele andere tijden te gaan eten, ontbijten om 4 uur 's morgens, lunchen om 8 uur, en avondeten om 1 uur 's middags. Je zult voornamelijk struikelen over het fysieke in dit voorbeeld, denk daar even niet aan nu. Is dat niet fucking raar? Als iets belangrijks voor je, waar je aan gewend bent helemaal wordt omgegooid? Dat gebeurt er namelijk.
Ook hier zijn we het mee eens lijkt mij; het is het ritme gevoel. Eten slapen, douchen, sporten, tandenpoetsen. Elk onderdeel heeft een eigen ritme.

Geestelijk kun je je ritme veranderen. Al vergt het aardig wat tijd voordat je het kan waarmaken. Maar het is een haalbaar doel. Het is mogelijk, dus ik zie niet in waarom het een zwaar struikelblok moet zijn. Het afwijken van de tijden lijkt mij het beste door iets anders te doen door bijvoorbeeld te gaan sporten. Een ander activiteit dan roken.

De fysieke inspanningen zijn denk ik naar mijn mening het struikelblok waar men overheen moet.

quote:
In je TT schrijf je: Waarom stoppen mensen niet 'gewoon'? Ik kan je vertellen, met alle respect, zo 'gewoon' gaat dat niet.
De TT was niet zo'n sterk punt. :D Mee eens. Misschien had ik daar iets anders moeten bedenken. Ik wou de OP zo inhoudelijk kort houden. Maar goed, dit is ONZ. Ik wist wat mij te verwachten stond; reacties van Roken :') of "TS is dom :')".

Echter nam het topic een andere wending. :D Compleet wat ik niet verwacht had, en ik ken ONZ al langer dan vandaag. Dus vandaar dat ik nu open sta voor discussies en opmerkingen.

quote:
Verder ben ik het met je eens dat er gewoon veel fucking onbeschofte rokers zijn. Tokkies, en kutjochies met bontkragen :r daar moet ik ook niks van hebben hoor :')
En waarom ik bewust kies voor roken: De voordelen wegen voor mij (nu) meer dan de nadelen. Zo simpel is het, ik heb het wel eens op papier gezet, puur een lijstje gemaakt met voor- en nadelen. Zonder sigaretten functioneer ik niet, punt uit.
Hier zijn we dus beiden over eens. Duidelijk verhaal. Verder ga ik niet verder in op jouw redenatie om te roken naar aanleiding van je achtergrond. Dat is een persoonlijke kwestie en daar heb ik natuurlijk ook niets mee te maken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:19:36 #117
138448 PeZu
Suspended animation
pi_87852710
Wat zou de wereld toch een stuk mooier zijn als iedereen wat minder zeikte en een ander ook.wat gunnen O+
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:20:47 #118
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87852758
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Dat kwam als reactie op een post wat ik niet goed gelezen had.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:21:54 #119
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87852805
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:19 schreef PeZu het volgende:
Wat zou de wereld toch een stuk mooier zijn als iedereen wat minder zeikte en een ander ook.wat gunnen O+
Ik gun anderen ook wel van mij part mogen ze doen en laten wat ze wil, als je maar aan in dit geval de medemens er niet hinderlijk mee stoort.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:23:51 #120
138448 PeZu
Suspended animation
pi_87852885
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:21 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik gun anderen ook wel van mij part mogen ze doen en laten wat ze wil, als je maar aan in dit geval de medemens er niet hinderlijk mee stoort.
jouw gezeur stoort mij ook hinderlijk, en nee ik rook niet
pi_87852888
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:18 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Uiteraard, dit weet ik maar al te goed. Maar zoals aangegeven; ik doelde op mensen die "zomaar" vanuit het niets stoppen. Dus met andere woorden; "Ik ben een week gestopt met roken".

De rokers waar jij op doelt zijn naar mijn mening echte kettingrokers. Rokers die zodanig veel pakken per dag roken wat niet meer onder de "normale" hoeveelheid verstaan wordt. De nevel effecten hebben inderdaad invloed op je lichaam omdat je zomaar gestopt bent met het roken.

Met afslanken van het roken bedoel ik minderen met het roken totdat je eraan toe bent om helemaal te stoppen. Ik ben geen expert op het gebied daarvan, maar in de praktijk werkt dit meestal wel. Ik ben zelf een paar keer op bezoek geweest van die afkick klinieken en daar wil je niet gaan zitten als roker. Dat zijn de echte zware gevallen.
[..]

Ook hier zijn we het mee eens lijkt mij; het is het ritme gevoel. Eten slapen, douchen, sporten, tandenpoetsen. Elk onderdeel heeft een eigen ritme.

Geestelijk kun je je ritme veranderen. Al vergt het aardig wat tijd voordat je het kan waarmaken. Maar het is een haalbaar doel. Het is mogelijk, dus ik zie niet in waarom het een zwaar struikelblok moet zijn. Het afwijken van de tijden lijkt mij het beste door iets anders te doen door bijvoorbeeld te gaan sporten. Een ander activiteit dan roken.

De fysieke inspanningen zijn denk ik naar mijn mening het struikelblok waar men overheen moet.
[..]

De TT was niet zo'n sterk punt. :D Mee eens. Misschien had ik daar iets anders moeten bedenken. Ik wou de OP zo inhoudelijk kort houden. Maar goed, dit is ONZ. Ik wist wat mij te verwachten stond; reacties van Roken :') of "TS is dom :')".

Echter nam het topic een andere wending. :D Compleet wat ik niet verwacht had, en ik ken ONZ al langer dan vandaag. Dus vandaar dat ik nu open sta voor discussies en opmerkingen.
[..]

Hier zijn we dus beiden over eens. Duidelijk verhaal. Verder ga ik niet verder in op jouw redenatie om te roken naar aanleiding van je achtergrond. Dat is een persoonlijke kwestie en daar heb ik natuurlijk ook niets mee te maken.
Je bent een aardige kerel man, dat moet even gezegd worden.
We zijn het wel eens over bijna alles.
In mijn geval wegen de voordelen zwaarder, in jouw geval de nadelen, niks mis mee.
Maar dit is natuurlijk een ONZ-topic, ik had niet meer achter jou gezocht dan een een OP en een TT en af en toe een reactie in je eigen topic :') respect ^O^
Ik ben wel teleurgesteld in de andere users die in dit topic hun bek opengetrokken hebben en het nu (blijkbaar) niet kunnen ondersteunen.
Anyway, genoeg :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:28:00 #122
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87853081
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:23 schreef PeZu het volgende:

[..]

jouw gezeur stoort mij ook hinderlijk, en nee ik rook niet
Wat vat jij op als gezeur? Ik ken je one-liners wel langer dan vandaag.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:28:57 #123
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87853125
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:23 schreef Michhas het volgende:

[..]

Je bent een aardige kerel man, dat moet even gezegd worden.
We zijn het wel eens over bijna alles.
In mijn geval wegen de voordelen zwaarder, in jouw geval de nadelen, niks mis mee.
Maar dit is natuurlijk een ONZ-topic, ik had niet meer achter jou gezocht dan een een OP en een TT en af en toe een reactie in je eigen topic :') respect ^O^
Ik ben wel teleurgesteld in de andere users die in dit topic hun bek opengetrokken hebben en het nu (blijkbaar) niet kunnen ondersteunen.
Anyway, genoeg :')
Top. Er reageren inderdaad niet veel mensen inhoudelijk meer. Maar dat maakt niets uit. Vind het wel prima zo. Toch mooi dat we even hebben kunnen discussiëren wat eigenlijk ook wel weer verhelderend is.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:31:00 #124
138448 PeZu
Suspended animation
pi_87853213
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Wat vat jij op als gezeur? Ik ken je one-liners wel langer dan vandaag.
het openen van dit topic komt over als gezeur!

Of mag jij alleen commentaar geven op andermans gedrag?

Wow mijn one liners ken je O+
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:37:24 #125
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87853518
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:31 schreef PeZu het volgende:

[..]

het openen van dit topic komt over als gezeur!

Of mag jij alleen commentaar geven op andermans gedrag?

Wow mijn one liners ken je O+
Mwa. De OP was een beetje ongelukkig geschreven dat mag er wel gezegd worden. Nietermin in mijn voorgaande reacties heb ik dat aangegeven dat ik het topic een andere wending nam dan ik verwacht had.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87853931
Als iemand hier 1 valide punt kan opnoemen waarom je niet zou stoppen met roken dan rest I my case.
pi_87853960
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:47 schreef Dale. het volgende:
Als iemand hier 1 valide punt kan opnoemen waarom je niet zou stoppen met roken dan rest I my case.
Laatkomer :')
Ga de vorige 2 pagina's maar eens doorlezen ;)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:51:02 #128
322384 iKaas
Wees kazig!
pi_87854073
1 WOORD

/AGREE TOPICSTARTER

(dat zijn er al 2 :O)
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:51:43 #129
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_87854102
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:47 schreef Dale. het volgende:
Omdat mensen het vinden ontspannen? omdat mensen het een lekker gevoel vinden?
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:54:24 #130
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_87854223
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:48 schreef Michhas het volgende:

[..]

Laatkomer :')
Ga de vorige 2 pagina's maar eens doorlezen ;)
En dit. Ik en anderen hebben al uitgelegd waarom mensen dingen gebruiken, lees eerst eens een topic door voor je met domme pots komt ;)
pi_87854238
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef badtripbob het volgende:

[..]

En dit. Ik en anderen hebben al uitgelegd waarom mensen dingen gebruiken, lees eerst eens een topic door voor je met domme pots komt ;)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:56:28 #132
322384 iKaas
Wees kazig!
pi_87854311
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Dan heb je ook nog zon verschijnsel dat heet Luie mensen die het topic niet doorlezen
pi_87854379
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef iKaas het volgende:

[..]

Dan heb je ook nog zon verschijnsel dat heet Luie mensen die het topic niet doorlezen
Vraagje: Ben je nieuw of ben je een kloon? :') Van wie ben je een kloon? :') PM's zijn welkom :')
pi_87854427
quote:
10.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:51 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Omdat mensen het vinden ontspannen? omdat mensen het een lekker gevoel vinden?
Dat is dus geen valide punt :s) het gaat er niet om wat je voelt maar wat goed voor je is. Jij zou jezelf ook voor de trein gooien als je weet dat het moment van je dood een super lekker gevoel zou geven :')?
pi_87854486
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:58 schreef Dale. het volgende:

[..]

Dat is dus geen valide punt :s) het gaat er niet om wat je voelt maar wat goed voor je is. Jij zou jezelf ook voor de trein gooien als je weet dat het moment van je dood een super lekker gevoel zou geven :')?
Donder op, het gaat er wel om wat je voelt, anders zou iedereen hetzelfde zijn :') Denk even na man, please
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:01:19 #136
322384 iKaas
Wees kazig!
pi_87854526
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:57 schreef Michhas het volgende:

[..]

Vraagje: Ben je nieuw of ben je een kloon? :') Van wie ben je een kloon? :') PM's zijn welkom :')
Ik ben nieuw, that's all.

Even ontopic.
pi_87854564
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 00:01 schreef iKaas het volgende:

[..]

Ik ben nieuw, that's all.

Even ontopic.
Flikker op man :') Crap, nu wil ik het weten ook :') Ff banmeldtopic checken :Y
pi_87854781
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 00:00 schreef Michhas het volgende:

[..]

Donder op, het gaat er wel om wat je voelt, anders zou iedereen hetzelfde zijn :') Denk even na man, please
Bazinga_!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:09:00 #139
322384 iKaas
Wees kazig!
pi_87854822
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 00:02 schreef Michhas het volgende:

[..]

Flikker op man :') Crap, nu wil ik het weten ook :') Ff banmeldtopic checken :Y
Wat wil je weten?

Ik ben toch echt nieuw hier :'D
  † In Memoriam † zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:11:49 #140
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_87854918
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:58 schreef Dale. het volgende:

[..]

Dat is dus geen valide punt :s) het gaat er niet om wat je voelt maar wat goed voor je is.
Ik maak daar ook een goede afweging tussen. Het gaat erom hoe lekker iets is en hoe vaak/veel je moet gebruiken voordat er pas echte nadelen te merken zijn.
quote:
Jij zou jezelf ook voor de trein gooien als je weet dat het moment van je dood een super lekker gevoel zou geven :')?
In tegenstelling tot drugs ga je van voor de trein springen een stuk harder achteruit ;) Of je bent meteen helemaal naar de kanker of je bent gewoon dood. Drugs geven je echter een goed gevoel en zorgen er niet voor dat je instant dood bent.(ja overdosis, maar dan gebruik je zelf te veel. alcohol, water, cafeine, nicotine, allemaal kan je er zo een overdosis van krijgen.)

Heb je uerhaupt weleens iets op? Denk dat als je een keer XTC op hebt, nadat je je hebt ingelezen en tot de conclusie komt dat het hardstikke mee valt, denkt van : waarom heb ik dat niet eerder gedaan?

Nu vind ik tabak zelf niet echt vergelijkaar voor mijzelf hierin omdat tabak voor mij niet verslavend werkt en ik het ook niet boeind vind. Echter klopt de vergelijking wel aangezien mensen die genieten van een sigaret hier dus een goede reden voor heben. Of vind jij genieten van het leven, zonder al te veel zorgen of je wel 100% gezond bezig bent, geen goede argumentatie?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:14:03 #141
322384 iKaas
Wees kazig!
pi_87855010
Geniet, maar gebruik met mate.
  † In Memoriam † zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:16:58 #142
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_87855137
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 00:14 schreef iKaas het volgende:
Geniet, maar gebruik met mate.
Idd en die maat kan iedereen voor zichzelf bepalen. Zolang je er zelf geen hinder aan ondervind en anderen geen overlast bezorgd is er niks mis mee. Net zoals er niks mis is met niet gebruiken, zolang je maar niet gaat zeiken op mensen die er wel hun plezier uit halen.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:19:05 #143
322384 iKaas
Wees kazig!
pi_87855222
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 00:16 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Idd en die maat kan iedereen voor zichzelf bepalen. Zolang je er zelf geen hinder aan ondervind en anderen geen overlast bezorgd is er niks mis mee. Net zoals er niks mis is met niet gebruiken, zolang je maar niet gaat zeiken op mensen die er wel hun plezier uit halen.
Inderdaad, De een kan bijvoorbeeld 20 pilsjes aan terwijl een ander met 10 al ligt.
pi_87855511
Waarom staat dit in ONZ als er serieus gediscussieerd wordt :')
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:43:53 #145
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87856254
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Dale. het volgende:
Waarom staat dit in ONZ als er serieus gediscussieerd wordt :')
Ze mogen hem gerust plaatsen hoor als ze dat nodig achtten.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  † In Memoriam † zaterdag 23 oktober 2010 @ 02:10:14 #146
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_87858241
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 00:43 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ze mogen hem gerust plaatsen hoor als ze dat nodig achtten.
Ik vraag me af of we niet klaar zijn. Volgens mij zijn voor beide kanten de argumenten wel genoemd, en komen er niet veel meer bij. De ene kant zegt: tis slecht voor je, dat doe je toch niet! de andere kant zegt: Dat doe ik wel, tis mijn lichaam en je moet niet zeiken.

Lijkt mij dat het enige dat nog komt mensen zijn die het topic niet hebben gelezen zodat wij weer in herhaling kunnen vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')