abonnement Unibet Coolblue
pi_87967669
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 08:05 schreef DJMO het volgende:
negeren werkt niet, dan stopt hij z'n vingers in z'n keel om m'n aandacht te krijgen .. vandaar (dit keer) z'n bed ;)
Nou ja, dan doet ie dat toch lekker? Niet op reageren, negatieve aandacht is ook aandacht. En keep it cool! ;)

Hier trouwens een verkouden mannetje wat ook niet in een al te beste bui is. Net van woede over de grond aan het 'dweilen' en de legoblokjes vlogen door de kamer.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:37:06 #204
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_87967670
Timo :* beterschap

DMJO jeetje wat lastig
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_87967781
DJMO, dan stopt hij toch zijn vingers in zijn keel? Nou ja, 't is jouw zoon, waar bemoei ik me mee :P

Mogge allemaal!

Chan, hoe is het vandaag met je grote knul!?

En hoe is het met Sennameisje?

Isabeau heeft het woordje 'klaar' nu helemaal ontdekt. (ik kom er nu achter hoe vaak ik dat gebruik, want ze begrijpt al helemaal in welke context ze het moet gebruiken). Als ze het verschonen bijvoorbeeld zat is roept ze 'klaaaaaaar'. En ook als ik met haar haren bezig ben; 'klaaaaar' :D

Gisteren weer heel veel stapjes gezet in series van vier. Ze is apetrots en heeft er veel plezier in, dus ik denk dat 't nu snel gaat! Ik kan er niet over uit hoe snel ze nu in alle opzichten ineens gaat. Zo van; ik ben een jaar, laten we dan nu ook gelijk maar meters maken!
pi_87967911
Julian gaat ook vooruit. Eergisteren was ik op de koffie bij m'n vader en ging ie ineens in de kamer staan en begon te lopen! Wel hooguit een stap of zes, maar er zit vooruitgang in!
Gisteren belde m'n vriend s avonds toen ik was aan het werken dat ie zelfs een minuut achter elkaar door de kamer had gelopen. ;)

Nu is ie verkouden en een beetje ziekjes en heeft ie er geen zin in.
pi_87967934
oh isabeau drollie <3 O+ O+ ik zie het helemaal voor me :D
klaar wordt hier nu ook gezegd maar dan kaaaa of kao of alleen kkkk :') vast bij lange na niet zo duidelijk als Isabrains ;)

Timo grote vent! Ik vroeg me al af hoe het gegaan was. Fijn dat het zo snel enzo is gegaan, hopelijk is ie er snel bovenop en verder weinig last of pijn ervan. En popje :D O+ ik kan het me levendig voorstellen dat je terugging Chan haha.

Hier nog steeds een zielig meisje en geen fláuw idee wat er nou was. Tot half 5 beneden gezeten met haar, af en aan geprobeerd haar in haar bedje te leggen of in het campingbedje dat nog naast mijn bed stond maar zonder succes. Ze wilde alleen op mijn arm slapen en liefst ook alleen beneden, maar t waren hazenslaapjes van 5 mins ofzo steeds. Van alles geprobeerd maar ze bleef maar huilen, heel zielig en een beetje gierend ook zeg maar. Ze had maar een half uurtje geslapen gister dus kon me niet voorstellen dat ze niet moe was. Uiteindelijk kon ik haar om half 5 in bed leggen nadat ze al sinds 3 uur op mn arm sliep. Nu is ze weer langzaam wakker aan t worden geloof ik dus ik ga eens een fles maken en kijken hoe het is.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87967942
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 08:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Julian gaat ook vooruit. Eergisteren was ik op de koffie bij m'n vader en ging ie ineens in de kamer staan en begon te lopen! Wel hooguit een stap of zes, maar er zit vooruitgang in!
Gisteren belde m'n vriend s avonds toen ik was aan het werken dat ie zelfs een minuut achter elkaar door de kamer had gelopen. ;)

Nu is ie verkouden en een beetje ziekjes en heeft ie er geen zin in.
oh wat goed!! *O* *O*

en fijn voor jullie ook! zal toch een stukje van de zorgen wegnemen lijkt me :)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87967999
Nummer zoveel, goed hoor van Julian! *O*

Huup, wat sneu voor Amélie! (en eerlijk gezegd ook voor jou, ik zou er niet vrolijk van worden om op dat uur met Isabeau op mijn arm beneden te zitten }:| ) Ben je nu niet brakjes?
pi_87968030
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 08:46 schreef Sorbootje het volgende:
Gisteren weer heel veel stapjes gezet in series van vier. Ze is apetrots en heeft er veel plezier in, dus ik denk dat 't nu snel gaat! Ik kan er niet over uit hoe snel ze nu in alle opzichten ineens gaat. Zo van; ik ben een jaar, laten we dan nu ook gelijk maar meters maken!
Reken maar dat het nu hard zal gaan! Over een week wandelt ze door de kamer :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_87968112
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:05 schreef Sorbootje het volgende:
Nummer zoveel, goed hoor van Julian! *O*

Huup, wat sneu voor Amélie! (en eerlijk gezegd ook voor jou, ik zou er niet vrolijk van worden om op dat uur met Isabeau op mijn arm beneden te zitten }:| ) Ben je nu niet brakjes?
ghehe behoorlijk brak ja :')
B. is natuurlijk weg nu en dit is best pittig in mn eentje. Niet eens zozeer het feit dat je alleen moet troosten en alleen beneden zit ofzo maar ik mis eigenlijk het meeste dat je niet eventjes kunt overleggen van ja... en nu? of dat je niet even je zorgen kunt delen. Ik spreek hem uiteraard wel, maar het is toch anders dan wanneer ie thuis is. Dat valt me het meest tegen nu.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87968128
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ghehe behoorlijk brak ja :')
B. is natuurlijk weg nu en dit is best pittig in mn eentje. Niet eens zozeer het feit dat je alleen moet troosten en alleen beneden zit ofzo maar ik mis eigenlijk het meeste dat je niet eventjes kunt overleggen van ja... en nu? of dat je niet even je zorgen kunt delen. Ik spreek hem uiteraard wel, maar het is toch anders dan wanneer ie thuis is. Dat valt me het meest tegen nu.
Lijkt me ook niet leuk nee, alleen 's nachts met de kleine die niet wil/kan slapen. :{
Zou ze ziek zijn?
pi_87968215
Geen idee. Ze had gisteravond wat koorts, 39 graden toen. Heb toen een zetpil gegeven en een paar uur later nog eens gemeten, toen had ze ineens 36,7. Dus zeg even rond half 7 een zetpil en rond 1 uur nog ns gemeten, dan moet de paracetamol volgens mij al wel uitgewerkt zijn.

Ik gok gewoon op een combinatie van dingen. Papa is weg natuurlijk dus het is toch allemaal anders, drukke dag gehad gister, misschien net even niet lekker en iets van kiezen ofzo? Ik kijk de ochtend even aan hoe het gaat en wat voor indruk ze maakt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87968256
Hè ja, dat is natuurlijk ook niet fijn dat je niet even kunt overleggen of wat aan elkaar over laten. Hij blijft niet meer zo héél lang weg toch?

:*
pi_87968263
Timo, fijn dat het zo snel achter de rug was! Hoe is ie er nu onder, Chan?

Isabeau, ik vind je zo'n kanjer! Je praat als Brugman en gaat al stappen ook. Ongelooflijk!

Ach, arm Amelietje. ;( Kan me voorstellen dat het lastig is, Huup, vooral als je niet weet wat er is. Al pcm geprobeerd? Heeft ze nog koorts?

DJMO, lastig zeg. Ik zeg ook, laat 'm lekker z'n vingers in z'n strot steken. Hij is de enige die er last van heeft. Negeren lijkt me hier ook de beste optie. Eén keer zeggen dat ie stout is en 'm vervolgens een half uur niet meer aankijken, niet tegen 'm praten, gewoon je eigen ding doen. Da's pas straf.

Hoorde van Nils z'n moeder dat Nils vroeger uit bozigheid wel eens z'n adem inhield tot ie flauwviel... :X
  Moderator dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:24:53 #216
5428 crew  miss_sly
pi_87968280
DJMO al naar de foto's gekeken?

nummer_zoveel wat goed van Julian *O*

Isabeau ook lekker bezig *O* ik probeer Senna al heel lang klaar te zeggen (lijkt me wel gemakkelijk ook met eten enzo) maar dat zit nog niet in haar vocabulaire :D

Arme Amélie -O- en huup, zwaar hoor, zo in je eentje met een meisje dat zielig is en niet goed slaapt :*

Senna heeft uiteraard weer tussen ons in geslapen :') He tleek goed te gaan: met gedempt licht (ze wordt er meteen wakker van, slaapt redelijk licht) haar uit bed gehaald, op de commode AB gegeven, licht uit gedaan, in de stoel evne gevoed en terug in bed gelegd. En voorwaar, het bleef stil. Dus wij als een haas naar bed, hebben we toch iets te veel lawaai gemaakt, vrees ik, en toen werd ze wakker en was niet meer te troosten. Dus uiteindeiljk tussen ons in gelegd en voor ik me goed had geinstalleerd, sliep ze :')

Vanavond moet schaap al in bed liggen en zorg ik zelf dat ik er ook helemaal klaar voor ben, misschien dat het dan lukt. Nou ja, het is maar tot donderdag, dan is de laatste keer, dus vrijdagnacht is het bed weer voor ons, zou ik zeggen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:27:54 #217
5428 crew  miss_sly
pi_87968324
Mijn zusje had vroeger het eelt op haar wijs- en middelvinger staan. Als ze boos werd, dan beet ze heel hard uit drif tin haar eigen vingertjes :o Ik zag Senna gisteren ook zoiets doen. Toch denk ik dat negeren van ongewenst gedrag het beste is, hoe moeilijk ook. Ik vind het soms ook vreselijk moeilijk, maar ik denk wel da thet het beste werkt en het ongewenste gedrag het beste corrigeert. Heeft natuurlijk wel tijd nodig, een keer negeren is natuurlijk niet voldoende.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87968383
Weet je wat het is met die Isaboef van me? Ze heeft een woordenschat waar je u tegen zegt, maar als ik er mee wil patsen bij vrienden of familie houdt ze haar lippen stijf op elkaar. :') Hoewel ze meestal na een uur ofzo zich niet meer in kan houden.

Miss, toch weer lekker met zijn 3tjes in bed?! Ach, als het werkt is het goed toch?
pi_87968386
oh haha miss dat hebben wij hier ook vaak, ligt ze nét in bed, gaan we per ongeluk op die ene plank staan die kraakt :')
DOH! :|W

@Sorbo, B. komt zondag weer terug.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87968462
Oh ja, héél herkenbaar idd... Of alles gaat goed en dan mept B. uit gewoonte zijn tandenborstel af aan de rand van de wastafel :')

pok pok pok Wheeeeeeeeeeeeeeeeeh
  Moderator dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:47:06 #221
5428 crew  miss_sly
pi_87968677
Ow, gelukkig! Ik dacht al dat wij de enige waren die echt op muizenvoetjes lopen als we naar bed gaan. Zelfs de wc doortrekken vind ik eng :') Het stomme is dat als mijn ouders of mijn schoonmoeder oppassen en Senna overdag in bed ligt, ze van al het lawaai dus niet wakker wordt. En mijn schoonmoeder loopt op hakken en mijn ouders praten gewoon en echt neit zachtjes en mijn moeder is dan van alles aan het doen. Vanavond dus een iets aangepaste tactiek, en als dat ook niet werkt, is het nog maar twee nachtjes :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87969506
Arme Amelie. Zo moe en dan toch niet lekker slapen. ;( Wat een zwaar nachtje zo, Huup.
Hopelijk voelt ze zich vandaag weer beter. En jij ook! :* :*

Gezellig met zijn drietjes in bed, Miss. *; Wel lekker geslapen alledrie?
Hier ook een vol bed. Meneer werd wakker buiten adem, helemaal verstopt. Lekker tussen ons in gelegd en zomaar uitgeslapen tot 7.30! :o O+

Ohoh Sserpente, dat beloofd wat als Lente een beetje op haar papa lijkt! :%

Isbabeau, wat klets je al goed! Hopelijk ben je zaterdag niet zo stil en kunnen we je mooie stemmetje horen. O+

Fijn Nr Zoveel, dat hij aan de wandel gaat. Neemt toch wat zorgen weg. :)

Sterkte DJMO.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87971945
Amélietje toch arm ding! En jij inderdaad ook huup, jemig, dat zijn echt zware nachten :{ Heel veel succes nog tot aan zondag, lijkt me zo zwaar zo in je eentje, inderdaad niet even kunnen overleggen samen..

Julian aan de wandel, fijn! En knap ook! :)

Miss jammer dat het niet gelukt is, maar nog een paar nachten en dan is de kuur klaar gelukkig :)

Hier vannacht ook met zn 3en in bed geslapen, maar dat is de laatste tijd vrij vaak het geval. Nou ja, zal binnenkort wel weer over gaan denk ik. Met Timo gaat het nu erg goed, hij zit als vanouds in zn speelgoedbak bovenop al zn speelgoed zo maf mogelijk te doen O+ Het is nog wel snel huilen en veel extra knuffels halen tussendoor, maar verder lijkt hij er weinig last van te hebben nu :)
pi_87972890
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef Chan het volgende:
Amélietje toch arm ding! En jij inderdaad ook huup, jemig, dat zijn echt zware nachten :{ Heel veel succes nog tot aan zondag, lijkt me zo zwaar zo in je eentje, inderdaad niet even kunnen overleggen samen..

Julian aan de wandel, fijn! En knap ook! :)

Miss jammer dat het niet gelukt is, maar nog een paar nachten en dan is de kuur klaar gelukkig :)

Hier vannacht ook met zn 3en in bed geslapen, maar dat is de laatste tijd vrij vaak het geval. Nou ja, zal binnenkort wel weer over gaan denk ik. Met Timo gaat het nu erg goed, hij zit als vanouds in zn speelgoedbak bovenop al zn speelgoed zo maf mogelijk te doen O+ Het is nog wel snel huilen en veel extra knuffels halen tussendoor, maar verder lijkt hij er weinig last van te hebben nu :)
Jaaaaa dat schreeuwt natuurlijk om een verse Timo-foto-spam hè... O-) O+
fijn dat het goed gaat!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:26:51 #225
5428 crew  miss_sly
pi_87973199
Fijnd at het goed gaat met Timo! En een paar extra knuffels horen natuuriljk wel voor een jongetje dat pas geopereerd is :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87973578
Wat fijn dat het zo goed gaat met Timo. En inderdaad, lekker veel knuffelen! O+

De appelstroop was op vanmorgen. Ko kreeg een boterham met pindakaas, bekeek hem even en wandelde resoluut terug naar de keuken. Tja, helaas pindakaas. :'(
Zonet zijn we even naar de winkel gewandeld, oa brood en appelstroop gehaald. En meneer was vol huilend verlangen. O+

Vanmiddag komt mijn vader langs, die is even in NL voor een begrafenis.
Hij heeft Ko nog niet zien lopen, dus ik ben benieuwd! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87973705
Julian wat goed *O*

Isabeau ook aan het lopen, wat knap *O* En dat 'klaar! ' is lief O+ Willow doet dat ook bij alles, zelfs als ik op de wc zit en ze komt kijken, als ik dan opsta zegt ze kaaaaar! Met handgebaar erbij, zo allebei de handjes omhoog (hetzelfde gebaar dat je zou maken als iets weg is bijvoorbeeld, daar gebruikt ze het ook voor :') )

Chan fijn dat de operatie goed is gegaan! Lijkt me inderdaad heel moeilijk om te zien, gelukkig dat het zo snel klaar was!

Jeetje huup, ik hoop dat je niet nog heel veel van dat soort nachten tegemoet gaat, en dat je meisje gewoon weer opkrabbelt :*

Willow heeft het lopen toch weer herontdekt *O* Woeiii! Begon een paar dagen geleden weer met een paar stapjes en net liep ze zo ruim twee meter voor de lol, nergens naartoe ofzo (waar ze eerst alleen een paar stapjes zette om te overbruggen tussen bank en tafel bijvoorbeeld). En aan één hand lopen doet ze nu ook, wat ze tot voor kort weigerde. O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:53:30 #228
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87974168
Ko! Lust jij ook al geen pindakaas? Het is hier afgelopen week of definitief afgekeurd :P Haha!

Isabeau is ook al aan de wandel? Tygo ook *O* woei! Van mij naar de tafel en terug, en als ik met hem meeloop, gaat hij ook al van de kamer naar de keuken *O* stapperdestap! Wat worden ze dan groot zeg.......

Is het bij jullie tijdens en na het warm eten ook zo'n enórme knoeiboel? Of doen wij iets verkeerd hier :? Ik vind nl dat ze best zelf mogen eten, papa en mama hebben ook allebei een klein lepeltje en zo eten we dus 'samen'. Maar goed, dat staat wel garant voor veeeeeel eten op plaatsen waar het eigenlijk niet hoort :X }:| . Uit eten gaan is dus nog geen optie :D

Verder gaat het hier al meer dan een week goed qua nachten! Dat is echt nog nooit gebeurd, dus de vlag mag wat mij betreft uit w/ (enne..., die fokwet negeer ik even hoor ;) )
  Moderator dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:04:17 #229
5428 crew  miss_sly
pi_87974564
Pindakaas is hier wel geliefd :Y Het varieert een beetje per week ofzo welke favoriet is: smeergeitenkaas, pindakaas of rozenbotteljam. Net had ze bij het boodschappen doen zelf iets uigezocht (nou ja, ze was heel fanatiek mijn mandje aan het volladen met 5 potjes :D ) namelijk banaan/appelstroop. Ik dacht: ach, voor de afwisseling. Ik heb het even geproefd maar vind het niet lekker, maar Senna wel :D

Eten knoeiboel: check!
Senna eet neit eens met haar vorkje, maar met haar handje. Vork in de rechterhand, naar binnen werken van het eten met de linkerhand :D En als je dan net als gisteren couscous eet, dan wordt het best een beetje puinhoop. Ach ja, zo moeten ze het toch leren. En als we ooit wel eens uit eten gaan, krijgt ze gewoon niet te veel stukjes van groente, brood, aardappels, etc dan wordt de puinhoop ook niet te groot :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87974622
Eten = puinhoop hier :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87974712
Haha, pindakaas lust hij graag hoor. Alleen vanochtend blijkbaar niet. :D

Tygo ook aan de wandel! *O*

Knoeiboel is het hier ook. Maar niet met alles, en vooral afhankelijk van of hij het lekker vind of wat minder lekker. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:10:09 #232
5428 crew  miss_sly
pi_87974782
Nou, lekker is heir geen garantie voor geen knoeiboe. Ze heeft gisteren zitten smullen van de couscous, handenvol tegelijk werden naar binnen gewerkt, maar juist dan valt er van alles natuurlijk :')

oeke, grappig is dat he, hoe ze echt een eigen wens kunnen hebben over wat ze op hun brood willen? Senna mag altijd kiezen uit een aantal dingen, en dan is het echt vol overtuiging dat ze het een of ander kiest O+

Ow ja, en natuuriljk *O* voor Tygo!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87975257
Ja he, eigen willetjes! O+

Oh, maar als het lekker is gaat het meestal wel op.
Als het vies is wordt het op de grond gesmeten of van tafel geveegd. Of op allerlei manieren bestudeerd, behalve op de juiste manier. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:41:38 #234
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_87975950
Julian en Isabeau aan de wandel!! En Willow weer opnieuw aan de wandel! Wat zijn jullie goed bezig!!

Lekker Chan. Fijn dat hij het weer snel vergeten is en lekker vrolijk is.

Miss, wat je zegt... tis maar voor een paar nachten gelukkig. Maar wat ik hier lees over opletten met geluid maken... dat hoef ik dus echt niet. Ik kan een bijwijze van een kanon afschieten naast Joep zijn bed, maar die is echt niet wakker te krijgen. Iedere avond als ik naar bed ga, dan ga ik ook even bij hem kijken, maar hij nokt gewoon verder.... tenzij ik het grote licht ineens aan doe ;) dan zit ie uiteraard recht op in zijn bed.

Aaaa Kobus, verlangde je zo naar appelstroop vent! Grappig is dat he Oeke, dat ze zo kunnen staan te trappelen om iets wat ze lekker vinden.
Niet mieten! Door gieten!
pi_87976273
Heel vreemd, maar tijdens z'n middagslaapje kan ik rustig stofzuigen beneden en slaapt Julian nog door, maar 's avonds moeten we echt rustig doen, tv niet te hard, niet met deuren slaan en zachtjes naar boven sluipen, anders wordt ie wakker.
pi_87978044
Wat fijn dat het weer beter gaat met Senna!

Timo ook gelukkig aan het opknappen!

Isabeau, Tygo en Julian aan het lopen, wat goed! *O*

Oh huup wat een slaapdrama's bij jullie! Ik hoop dat het snel wat beter gaat en dat je niet helemaal gesloopt bent als B. weer thuis komt!

De koorts is bij Finn eindelijk helemaal weg, maar hij heeft wel nogsteeds erg veel last van zijn kiesjes, er staan er nu 3 op doorkomen en 1 hoektand, arme jongen.
Morgen gaan we voor het eerst samen naar de peuterspeelzaal, ik ben benieuwd.
pi_87978617
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Jaaaaa dat schreeuwt natuurlijk om een verse Timo-foto-spam hè... O-) O+
fijn dat het goed gaat!
Ja dat wordt eigenlijk wel weer een keer tijd ja :P Maar de computer is stuk en foto's laden op mijn laptop wil om een of andere reden niet :?

Ko groot gelijk hoor, vindt Timo ook. Pindakaas is niet lekker en appelstroop wel :P

:* voor Finn met tandjesleed

Isabeau en Tygo ook aan t lopen al :D En Willow het lopen herontdekt :D Timo houdt net als Willow een loop-pauze of zo.. Hij heeft twee dagen telkens wat stapjes gedaan tussen bank en tafel zonder dat hij het zelf door had, en sinds dien niks meer. Nou ja, komt wel weer dus :)
  Moderator dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:49:13 #238
5428 crew  miss_sly
pi_87979388
Fijn dat de koorts iig weg is, FTA!

Ow innepin, denk ej dat Willow zaterdag nog loopt, of zou ze wee rpauze hebben? :P
Zo leuk als onze kinders dadelijk allemaal rondlopen O+ :D

As we speak zit Senna achter me op de bank hardop zelf een boekje te 'lezen' O+ O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:52:00 #239
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_87979528
zieke kindjes heel veel beterschap :*

Hehehe grappig die kindjes met een ingelaste looppauze :D

Wat die ontwikkelingen betrefd, vind ik het soms best wel "eng"dat Roy zo *Thijs achterna lijkt te gaan, qua niet willen lopen, praten. maakt me dan ook met vlagen enorm angstig.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_87979609
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat de koorts iig weg is, FTA!

Ow innepin, denk ej dat Willow zaterdag nog loopt, of zou ze wee rpauze hebben? :P
Zo leuk als onze kinders dadelijk allemaal rondlopen O+ :D

As we speak zit Senna achter me op de bank hardop zelf een boekje te 'lezen' O+ O+
Hahaha nou zo mooi lopen als Senna doet ze nog niet hoor! :o Maar ze is er nu wel echt constant mee bezig.
Ze richt zich vandaag ook heel erg op spraakontwikkeling, heeft weer een heel eigen taaltje ontwikkeld. Klinkt nergens naar maar 't is wel heel grappig :D Af en toe maakt ze dan ook klanken die net een woord lijken. Zo had mijn moeder al "Jeetje mina!" gehoord en toen ze net iets liet vallen kon ik echt zweren dat ze "verdomme!" zei _O-
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_87981410
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:22 schreef oeke het volgende:
Ja he, eigen willetjes! O+

Ja fijn }:| dat kan wel wat minder soms
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Moderator dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:17:57 #242
5428 crew  miss_sly
pi_87992127
Bar, dat lijkt me heel logisch, maar ook heel moeilijk :*

innepin, ja, wij verstaan ook wel eens worden in het gebrabbel die ze vast niet gezegd heeft :D maar er komen wel steeds meer woorden uit (niet perfect, natuurlijk) die wel kloppen. Zo knap vind ik dat!

huup, hoe is het met Amélie? En met jou? Nog wat kunnen slapen allebei?

Zo fijn dat Senna weer beter is O+ dat ondeugende snoetje, de lach, het lekker smullen van het eten, het spelen...alles is weer terug O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87992796
Jeuh Willow weer aan het lopen *O* gaat vast snel vanaf nu.

Wat fijn dat Senna weer beter is Sly! Wat kan dat dan ineens schelen he zo'n AB-kuur, duidelijk dat ze het echt nodig had.

Met Amélie gaat het so-so. We hebben vanmiddag nog even geslapen, althans, ik eventjes, zij van 12 tot bijna 4 uur :') en nu ligt ze weer nadat ze toch wel weer erg hangerig en jengelig was. Flinke fles gegeven en geprobeerd op bed te leggen en zowaar ging ze slapen.
Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat want ze heeft wel erg veel geslapen vandaag overdag... ik duik er vanavond ook vroeg in maar ik sluit niet uit dat we weer op de bank eindigen. we zien het wel.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:22:04 #244
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87995314
Willow en Julian (en Tygo dacht ik ook?) aan de wandel *O*

Huup, ik leef met je mee, wat een 'zware' periode is dat zo, alleen met Amélie en zij zo 'niet lekker'...

Met Timo gaat het ook weer beter, fijn :)

Bar, ik moest laatst aan je denken, deze periode lijkt me moeilijk vooral als je mannetjes toch op elkaar lijken wat ontwikkeling betreft.

Hier tandjesnieuws: kiesje linksonder is door! *O*
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_87995916
Willow en Julian beginnen met lopen *O*

Huup de vreugde zal bij jullie erg groot zijn als B. er zondag weer is.

Timo gelukkig beter :)

Voor de kies Marie

Oeke apart als je kind zo verlangt naar iets wat er niet is. Wij hadden dat laatst met de krentenbollen, dat was erg dat ze op waren
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_87996342
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 15:31 schreef Estrys het volgende:
Ja fijn }:| dat kan wel wat minder soms
:D

Seilram, dus Joep is ook zo'n vaste slaper?
Hier ook, al let ik wel op met onverwachte geluiden. Verder ligt hij achter me te slapen als ik lekker op de naaimachine bezig ben. Geen kik. :D

Senna, weer helemaal beter! *O*

FTA, gaan jullie naar de peuterspeelzaal? Dat is toch pas vanaf 2 jaar normaal gesproken?
Veel plezier in elk geval! :)

Bar, heel begrijpelijk hoor. :*

Amelie, lekker doorslapen meisje! Dat zal je goed doen. En je mama ook. :P

Kiesje voor Maarten! *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Tinuviel het volgende:
Oeke apart als je kind zo verlangt naar iets wat er niet is. Wij hadden dat laatst met de krentenbollen, dat was erg dat ze op waren
Ja, bijzonder he? Mijn vriend had vegemite gekocht, een soort marmite en dat lijkt op appelstroop.
Dus toen hij mijn boterham daarmee zag wilde hij heel erg graag een hap.
Hij spuugde het meteen uit. :r
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87996484
Tja, als je appelstroop verwacht. :D Heb wel eens een slok karnemelk genomen terwijl ik melk verwachtte. Was ook erg goor, terwijl ik karnemelk helemaal niet vies vind.
pi_87996586
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef Ssserpente het volgende:
Tja, als je appelstroop verwacht. :D
Ik zei nog zo tegen hem: Bah! Dit is echt geen appelstroop!
Maar hij was eigenwijs.
Na wat smakken wilde hij trouwens wel een tweede hap. Maar dat vond ik toch geen goed idee. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87996955
Hij slaapt! *O* *O* *O*

Af en toe kan je daar zo blij om zijn he? :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87997081
Wat goed!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:05:57 #251
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_87997315
Gisteren heb ik Annicka uitgelegd hoe je veilig over kan steken: naar links kijken, naar rechts kijken en dan nog een keer naar links. Vandaag: Ze kijkt op de stoep een stuk of 20 keer naar links en naar rechts, dus ik helemaal trots. Doet ze het daarna nog een keer, maar dan midden op straat... :o Oeps, foutje... :')
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88000000
Haha Annicka! Nou ja, wel grondig :Y)

Huup, fijn dat je eventjes hebt kunnen slapen... hoop op een betere nacht voor jullie!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:52:25 #253
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_88000061
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef innepin het volgende:
Haha Annicka! Nou ja, wel grondig :Y)

Huup, fijn dat je eventjes hebt kunnen slapen... hoop op een betere nacht voor jullie!
Gefeliciteerd!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:52:37 #254
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_88000075
Chan, wat fijn dat het allemaal goed gegaan is! En nu snel opknappen voor je mannetje!

Huup, is Amelie nog lekker gaan slapen vanavond? (Sorry, kan de streepjes niet vinden op mijn halve toetsenbord)

DJMO, lastig hoor! Maar proberen te negeren toch maar? (Ik was er vroeger ook zo eentje die adem inhield tot flauwvallen en bijten tot bloedens toe, zal maar niet zeggen hoe mijn moeder dat opgelost heeft ;))

Oeke, hoe was het met je vader vanmiddag? Herkende Ko zijn opa?

haha GWS, wij zijn dat ook aan het proberen! Wel grappig dat ze ook echt al gaan kijken he of er iets aankomt. Oke, dat het dan midden op straat is, is een bijkomstigheid ;)

Hopelijk helpen de nieuwe buisjes ook weer tegen de korte nachten. Vanochtend zaten we om 5 uur beneden *gaap* Het wordt steeds vroeger en ze gaat echt niet voor half 8/8 uur naar bed.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:52:51 #255
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_88000088
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef innepin het volgende:
Haha Annicka! Nou ja, wel grondig :Y)

Huup, fijn dat je eventjes hebt kunnen slapen... hoop op een betere nacht voor jullie!
NOEEEEEEES
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:53:00 #256
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88000098
BOEEEEE!!!!!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:53:00 #257
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_88000099
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef innepin het volgende:
Haha Annicka! Nou ja, wel grondig :Y)

Huup, fijn dat je eventjes hebt kunnen slapen... hoop op een betere nacht voor jullie!
Feli!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_88000106
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef innepin het volgende:
Haha Annicka! Nou ja, wel grondig :Y)

Huup, fijn dat je eventjes hebt kunnen slapen... hoop op een betere nacht voor jullie!
_O_
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:53:09 #259
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_88000110
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef innepin het volgende:
Haha Annicka! Nou ja, wel grondig :Y)

Huup, fijn dat je eventjes hebt kunnen slapen... hoop op een betere nacht voor jullie!
Post 88miljoen *O*
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:53:18 #260
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_88000124
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef innepin het volgende:
Haha Annicka! Nou ja, wel grondig :Y)

Huup, fijn dat je eventjes hebt kunnen slapen... hoop op een betere nacht voor jullie!
_O_
pi_88000134
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef innepin het volgende:
Haha Annicka! Nou ja, wel grondig :Y)

Huup, fijn dat je eventjes hebt kunnen slapen... hoop op een betere nacht voor jullie!
_O_

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 21:54:25 ]
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:53:36 #262
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88000146
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef innepin het volgende:
Haha Annicka! Nou ja, wel grondig :Y)

Huup, fijn dat je eventjes hebt kunnen slapen... hoop op een betere nacht voor jullie!
Van Harte!
pi_88000317
Hahahahhaaha als ik het goed begrijp zitten er een hele hoop nerds krampachtig te proberen een post te doen met het prachtige ronde 88000000 nummer en heb ik het in mijn onwetendheid weggekaapt?

The sadness of it all...
:')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:56:46 #264
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_88000365
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef innepin het volgende:
Hahahahhaaha als ik het goed begrijp zitten er een hele hoop nerds krampachtig te proberen een post te doen met het prachtige ronde 88000000 nummer en heb ik het in mijn onwetendheid weggekaapt?

The sadness of it all...
:')
Jij bent dus ook een nerd vanaf nu, feli.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:56:54 #265
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_88000374
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef innepin het volgende:
Hahahahhaaha als ik het goed begrijp zitten er een hele hoop nerds krampachtig te proberen een post te doen met het prachtige ronde 88000000 nummer en heb ik het in mijn onwetendheid weggekaapt?

The sadness of it all...
:')
Jij :')
pi_88000376
Maar we gunnen je de post.
That's all folks!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:57:37 #267
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_88000433
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar we gunnen je de post.
Spreek voor jezelf
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:58:02 #268
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88000465
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef innepin het volgende:
Hahahahhaaha als ik het goed begrijp zitten er een hele hoop nerds krampachtig te proberen een post te doen met het prachtige ronde 88000000 nummer en heb ik het in mijn onwetendheid weggekaapt?

The sadness of it all...
:')
:D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:58:40 #269
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_88000497
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef innepin het volgende:
Hahahahhaaha als ik het goed begrijp zitten er een hele hoop nerds krampachtig te proberen een post te doen met het prachtige ronde 88000000 nummer en heb ik het in mijn onwetendheid weggekaapt?

The sadness of it all...
:')
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_88000502
Wel jammer dat er nu een Stop Volgen-knop is. Anders hadden jullie nu een OUD-topic in je MyAt geplant gehad.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:58:57 #271
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88000524
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:59:18 #272
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88000542
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef innepin het volgende:
Wel jammer dat er nu een Stop Volgen-knop is. Anders hadden jullie nu een OUD-topic in je MyAt geplant gehad.
Dees is bijna vol, en daarna zakt ie heel mooi naar onder. :Y
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:59:56 #273
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88000584
Zijn jullie eens bekend het begrip lapohunten? :D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:00:12 #274
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_88000600
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef JJH het volgende:
Zijn jullie eens bekend het begrip lapohunten? :D
Ik wel
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:00:13 #275
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_88000602
Dreumes :(
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:00:31 #276
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88000625
Whaha! _O-
I`m not weird. I`m limited edition.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:00:50 #277
5428 crew  miss_sly
pi_88000649
innepin *O* whooei *O* gefeliciteerd *O* Jij held jij *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88000686
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whaha! _O-
Dat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:02:01 #279
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88000717
quote:
(Ingewikkelde) databases nodig?
Wie was hier nu de nerd? :D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:02:18 #280
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_88000727
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef JJH het volgende:

[..]


Wie was hier nu de nerd? :D
Dit.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:02:29 #281
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_88000741
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef JJH het volgende:

[..]


Wie was hier nu de nerd? :D
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_88000761
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef JJH het volgende:

[..]


Wie was hier nu de nerd? :D
Mijn schoonzus :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:02:43 #283
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88000762
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef Patje1987 het volgende:

[..]


[ afbeelding ]
_O-
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:02:50 #284
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_88000771
Hoelang is jouw dreumes Patje?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:03:25 #285
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88000811
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Hoelang is jouw dreumes Patje?
Veeg. me. op.! _O- _O- _O- _O-
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:03:32 #286
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_88000816
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Hoelang is jouw dreumes Patje?
Groeit met de dag, zonde om telkens nieuwe kleertjes te kopen
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_88000820
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef Patje1987 het volgende:

[..]


[ afbeelding ]
Wat is er mis met m'n ticker?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88000936
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat is er mis met m'n ticker?
Niets meid, hij is beeldig.
That's all folks!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:05:54 #289
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_88000976
Je ticker laat mijn hartje sneller ticken. *;
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:06:33 #290
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_88001004
En Leyla is alweer een minuut ouder! _O_
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_88001056
Oh zo, ja ach ik vind het wel leuk. Dat het op de minuut is had niet zo gehoeven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88001088
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:07 schreef Ticootje het volgende:
Oh zo, ja ach ik vind het wel leuk. Dat het op de minuut is had niet zo gehoeven.
Maakt niet uit, het heeft z'n charme.
That's all folks!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:09:02 #293
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_88001141
Een geadopteerde negerkind voor dit topic. :)

“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:09:41 #294
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88001189
_O-
Mijn God..... _O-
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:10:00 #295
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_88001217
Wat de foks :')
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_88001291
Ik krijg elke dag wel een negertje. Maar ik hou dr niet zo van, dus ik laat het gezin afscheid nemen en spoel dan gewoon door.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:11:41 #297
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_88001331
:')______________________________________________!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_88001333
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik krijg elke dag wel een negertje. Maar ik hou dr niet zo van, dus ik laat het gezin afscheid nemen en spoel dan gewoon door.
Live goes on.
That's all folks!
pi_88001346
Topicwending.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:11:57 #300
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88001348
VOl?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:11:59 #301
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_88001351
Prontje borstjens trouwens. :)
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')