abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:53:26 #226
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87862211
zo, hardgelopen...

Ging niet zo fijn, ik kon m'n ritme niet zo vinden. Toch 35 minuten aan één stuk gelopen! Even wachten tot het ergste zweten gestopt is en onder de douche..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:03:40 #227
331 Merel
Be here now.
pi_87862430
Foto komt nog hoor, als ik 'm verkleind heb :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:44:15 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87863357
Zo, dat was een nuttig bezoekje aan de stad. Ben een BH-toko ingelopen en heb me eens even goed op laten meten. Omvang 70-75 en cup B en dus niet A wat ik altijd dacht. En ik heb geleerd dat bij aanschaf push-up je een cupmaat groter moet hebben en dat klopte. De C ( :o!) zat veel beter! Dus 2 nieuwe bh's rijker in respectievelijk 70C en 75B ^O^ . En dat betekent dat ik 1 Marlies Dekkers heb in de goede maat. De rest is allemaal VEEL te groot en dan voornamelijk qua omvang. Dus, marktplaats here we come.

Verder een kappersbezoekje gedaan en heb weer enorme bos krullen :'). Misschien toch maar eens een föhn met een diffuser aanschaffen.

/egopost :@
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87863489
:% we just died...
Evy les 20 gelopen.. en zo vanuit hang/gaap/bankpositie zonder enige vorm van activiteit eerder is dat toch net wat minder makkelijk :')!
Ja doei.
pi_87863654
Ik word best wel blij van veel sporten O+ (ben afgelopen week van 1 naar 4 uur per week gegaan, en wil binnen een maand doorschakelen naar 7 uur :9. Dan sport ik dinsdag-woensdag-donderdag-vrijdag. Al zou een rustdag inplannen ook geen kwaad kunnen :+)

En nu maar eens tentamen gaan leren, heb wat opstartmoeilijkheden omdat ik de slides moet leren ipv uit een boek :@. Boek is veel fijner.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:59:36 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87863779
Lekker bezig Chico!

XM ook met BH en krullen! B-) *insert obvious fotovraag al dan niet van BH maar iig van krullen* :P

En Mo met rennen natuurlijk! *nog niet zo wakker* :')

Ik ga vanaaf weer naar York, naar de bios (despicable me) en morgen koken voor verjaardag vriendinnetje *O* Jammer alleen dat Engeland geen weekendretours heeft :') En twee singles zijn even duur als 1 normaal retourtje :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87863945
OV in de UK is zo stom duur -O- nou ja, vooral treinen -O-
Ja doei.
pi_87863986
Helleu! :W

Rescept dat je toch bent gegaan Mo! Nu een luie dag? :P

Maria lijkt me zo tof he, wonen in de UK O+ Hoe bevalt het? (Ik weet dat je dit vast al 23823764734 keer verteld hebt...)

Ik was er vanmorgen redeijk op tijd uit en ben nu helemaal klaar met optutten om... Eh, thuis te blijven :') Planning wat betreft eten endezo:
O: kommetje optimel yoghurt met twee handjes rozijn/appel cruesli
T: glas cassis
L: twee bruine boterhammen met ?? (ik hoop dat er tonijnsalade is)
T: mandarijntjesssss
D: wat de pot schaft - zouden kip madras eten maar mijn zusje blijkt niet thuis te eten, dus t wordt iets anders :P
T: eventueel meer mandarijntjes

Mandarijntjes O+
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:09:07 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87864008
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
OV in de UK is zo stom duur -O- nou ja, vooral treinen -O-
Stimmt! 20.80 voor twee enkeltjes, terwijl je maar 25 minuten ofzo in de trein zit (samen dus 50 oids). En een dagretour is 10.40 _O- :')

Achjaaaa ik werk nu dus ik kan me extra's veroorloven B-)
pi_87864034
Ik heb vanmiddag/-avond ene crewmeet, dus moest het bier en het avondeten er alvast even aflopen :@ :9 O-)
Ja doei.
pi_87864229
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 09:46 schreef Merel het volgende:
Oh en jt, als het rechtbankverslag gepubliceerd wordt, ben ik wel nieuwsgierig.. Weet je het zaaknummer?
Uhm, nee. Zodra ik wat weet laat ik het je wel even weten!

En Viking: De Kameleon?

Morning trouwens! We zijn allebei op de bank in slaap gevallen vannacht. En werden half 7 wakker en toen maar naar bed gegaan. En om 12 uur wakker geworden. Heerlijk vakantie!
Strakjes boodschapjes doen, huis beetje opruimen en dan vanavond uit eten en wss even te stappen in Lwd! Even stress eraf schudden :P
Nogmaals, heel erg bedankt voor het meedenken en medeleven van iedereen. O+

Ik ga nu ontbijten met veel kwark en Special K
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:19:21 #237
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87864247
ik zit op het werk. Niet om te werken voor werk, maar wel voor mezelf...phd proposal en andere sollicitaties. Eens kijken of ik hier meer effectief ben dan thuis..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:30:15 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87864486
Zo, mijn boek is uit, dus ik ga maar eens douchen en schoonmaken en even naar de super en daarna verder met een nieuw boek :') [/boekenwurm]

@ j.t., nee ik zat niet op De Kameleon :) (die ken ik niet eens, dus vast een ander deel van Drachten)
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:32:11 #239
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87864529
net wentelteefjes geluncht O+ en daarna nog een bakje warme kersen met yoghurt, yum :9
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:33:07 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87864544
Wentelteefjes :9. Ik ga vanavond ws appelbollen maken :9.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:38:45 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87864685
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:08 schreef Daph_ het volgende:

Maria lijkt me zo tof he, wonen in de UK O+ Hoe bevalt het? (Ik weet dat je dit vast al 23823764734 keer verteld hebt...)

No problemo, ik val van nature graag in herhaling! :+

Het bevalt best goed! Ik mis natuurlijk wel wat dingen van thuis, maar dat is allemaal niet zo erg omdat ik weet dat ik toch half december weer naar huis ga! Dus probeer vooral van al het leuks te genieten O+ Ik vind mn lessen erg tof en mn medestudenten en andere mensen die ik hier heb ontmoet veelal aardig en van al die internationale studenten leer je ook een boel! Dus ja, alles tof wel eigenlijk O+
pi_87865580
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geniet er nog even van want dat wordt ook wegbezuinigd :|W .

Ik ga me trouwens verdiepen in klassieke muziek :9. Nu nog even uitzoeken waar ik zal beginnen. Gelukkig zijn er beginnerswebsites :Y.
oeh leuk!

dingen die makkelijk in t gehoor liggen
-brahms
-mozart
-chopin
-sibelius (finlandia O+ swan of tuonela O+)
-tchaikovski notnekraker suite
-mussorgski schiolderijententoonstelling
-britten - the young people's guide to the orchestra
-peter en de wolf O+
-elgar
-dvorzak

spannende muziek die je misshcien twee keer moet horen maar die echt diepte heeft:
-mahler
-shostakovitsch
-rachmaninoff

moderne muziek, beetje meditatief:
-pärt
-williams
-glass

er is bij het RO in Den Haag een serie van 3 concerten voor dummies (met uitleg en een presentator, en ongedwongen sfeer) http://www.residentieorkest.nl/index.php?pageID=86 maar dat kost wel 60 euro.

ik zou als ik jou was gewoon naar een gewoon concert gaan, als je jonger dan 27 bent kun je altijd een kaartje voor 10 euro kopen! gewoon aan de kassa. of CJP korting als je dat hebt, dan kan t tot je 30e

bijvoorbeeld naar het familieconcert van Peter en de Wolf, voor 10 euro (wel bijna uitverkocht allemaal) http://www.residentieorkest.nl/index.php?pageID=9&concertID=17465

of bij de reguliere concerten
http://www.residentieorkest.nl/index.php?pageID=9&concertID=17470 deze. is klein ensemble in de nieuwe kerk. stravinsky is wel een uitdaging, maar dit is een leuk concert omdat er veel verschillende stijlen in dit stuk zitten.

http://www.residentieorkest.nl/index.php?pageID=9&concertID=17469 dit is een los concert uit de "dummie" serie, met de young person's guide to the orchestra. kaartje bestellen kan ook van te voren gewoon voor een tientje.

echt, het RO is heerlijk met zijn kaartjes voor jongeren. en er is geen betere manier om klassiek te ontdekken dan naar concerten te gaan :Y
Kwak
pi_87865640
goeiemiddag trouwens. ik ben net een uurtje wakker :') zo moe als gisteravodn ben ik nog nooit geweest. kon nog net mn bed bereiken en heb een 13,5 uur durende coma gehad :P

vakantie O+
Kwak
pi_87865790
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:50 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

oh dat ben ik ook al tijden van plan.. heb je tips voor goede websites? als groot Stephen Fry fan wil ik ook dit boek nog kopen daarvoor: http://www.bookdepository(...)y-of-Classical-Music
dat is echt een ge-ni-aal boek! O+
Kwak
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:36:29 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87866112
Het is ook echt weer om uit te slapen en te luieren :Y. Ik ben een game van Sokal aan het installeren en verheug me alweer op de prachtige graphics O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:38:59 #246
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_87866186
spinningles, deze:

Of deze:

[ Bericht 10% gewijzigd door _Calimero_ op 23-10-2010 14:50:22 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_87866326
M'n zusje is chagrijnig omdat het regent. Ze moet naar haar werk over twee uur en zei tegen mij "je kunt me wel brengen toch" - dat doet ze iedere keer en irriteert me mateloos dat ze er maar gewoon vanuit gaat dat ik haar breng - dat ik heb gezegd dat ik haar niet ga brengen. Ik moet van te voren tanken dan en daar heb ik eigenlijk nu geen geld voor :{ En ik snap niet waarom ze niet gewoon de bus neemt - maar dat wil ze niet
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:48:06 #248
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87866452
@ cali: het kan aan mij liggen maar ik hoor echt geen verschil tussen die twee nrs :?
nouja het is sowieso echt niet mijn ding dus aan mijn mening heb je toch niks :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_87866483
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 14:44 schreef Daph_ het volgende:
M'n zusje is chagrijnig omdat het regent. Ze moet naar haar werk over twee uur en zei tegen mij "je kunt me wel brengen toch" - dat doet ze iedere keer en irriteert me mateloos dat ze er maar gewoon vanuit gaat dat ik haar breng - dat ik heb gezegd dat ik haar niet ga brengen. Ik moet van te voren tanken dan en daar heb ik eigenlijk nu geen geld voor :{ En ik snap niet waarom ze niet gewoon de bus neemt - maar dat wil ze niet
Ook lief dat het geen vraag is, maar een aanname die nog even bevestigd moet worden O+ }:| . Maar uhm, als jij haar niet wil brengen, is het verder toch gewoon haar probleem hoe ze op dr werk komt? Zeker als er ook gewoon een bus komt.

Mijn plannen om hele hoge cijfers te halen deze tentamenweek vallen een beetje in het water vrees ik :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87866578
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:44 schreef Daph_ het volgende:
Simpel. De bus kost haar geld en het kost haar meer tijd. Ze denkt er niet aan dat de auto je jouw tijd kost. Je zou een uurtarief kunnen rekenen :P
Hoe oud is ze?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')