quote:Nodig ze binnen voor een kopje koffieOp zaterdag 23 oktober 2010 10:18 schreef Goodbye het volgende:
We hebben twee jehova's aan de deur atm
quote:Ze waren in augustus of september ook een keer langs geweest en toen was mijn vriend in de tuin aan de gang (daar achter loopt wel meer volk langs als ze naar onze buren gaan ofzo). Dus ze waren al helemaal een praatje aan het maken en na vijf minuten was het ineens duidelijkOp zaterdag 23 oktober 2010 10:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Nodig ze binnen voor een kopje koffie
Ik lig op een bank in een slaapzak te wachten tot de rest hun roes heeft uitgeslapen en we gaan ontbijten
quote:wel mooi!Op zaterdag 23 oktober 2010 10:43 schreef Merel het volgende:
-edit-
Oh ik dacht dat de foto die ik hier gepost had iets kleiner was
quote:Die kost toch een euro?Op zaterdag 23 oktober 2010 10:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jehova's lopen hier op straat stiekem een krantje in je handen te stoppen! Heel sneaky op je af lopen en dan heb je ineens een wachttoren!
quote:Ik kreeg ze altijd gratis bij het metrostation in Rotterdam. Een wachttoren en nog zo'n krantje.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Die kost toch een euro?
quote:Hoera, ze willen hem mij gratis geven!Op zaterdag 23 oktober 2010 10:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Die kost toch een euro?
quote:Ja maar dat maakt niet uit, de blijde boodschap is al 2000 jaar het zelfde.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:18 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil ook de foto zien!
en ik krijg de wachttoren ook altijd gratis hoor? vaak wel een hele oude
quote:gebruik maken van de mogelijkhedenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en Mo, dat is misbruik maken van je moderator zijn
quote:Geniet er nog even van want dat wordt ook wegbezuinigdOp zaterdag 23 oktober 2010 11:16 schreef progje het volgende:
Het Noord Nederlands Symfonie orkest is ook echt geweldig
quote:Je moet dan ook een behoorlijk pittige les lopen! Les 20 toch, las ik in het hardlooptopic. 4 x 8Op zaterdag 23 oktober 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga wel zo hardlopenen ik heb geen zin
maar ik ga wel!
quote:oh dat ben ik ook al tijden van plan.. heb je tips voor goede websites? als groot Stephen Fry fan wil ik ook dit boek nog kopen daarvoor: http://www.bookdepository(...)y-of-Classical-MusicOp zaterdag 23 oktober 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geniet er nog even van want dat wordt ook wegbezuinigd.
Ik ga me trouwens verdiepen in klassieke muziek. Nu nog even uitzoeken waar ik zal beginnen. Gelukkig zijn er beginnerswebsites
.
quote:Spotify radio heeft ook fijne klassieke muziek in de roulatie staanOp zaterdag 23 oktober 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geniet er nog even van want dat wordt ook wegbezuinigd.
Ik ga me trouwens verdiepen in klassieke muziek. Nu nog even uitzoeken waar ik zal beginnen. Gelukkig zijn er beginnerswebsites
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |