quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat zegt De Cler nu? Dat hij er geen woorden voor heeft? Eeeh? Tjaaaah...
quote:Hij zei het goed, deze nederlaag voor Feyenoord sloeg gewoon helemaal nergens op. Wat een afslachting was het, niet normaal. En Reis speelde echt uitstekend, hij strooide echt met mooie passes.Op zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat zegt De Cler nu? Dat hij er geen woorden voor heeft? Eeeh? Tjaaaah...
quote:Ik had het over de eerste minuut van het interview. Hij stond erbij als een aangereden hert. Begrijpelijk, maar toch ergens vrij komisch.Op zondag 24 oktober 2010 16:28 schreef Toewan het volgende:
[..]
Hij zei het goed, deze nederlaag voor Feyenoord sloeg gewoon helemaal nergens op. Wat een afslachting was het, niet normaal. En Reis speelde echt uitstekend, hij strooide echt met mooie passes.
quote:Yep, hij bleef er maar op terug komen dat hij dit nog nooit had meegemaakt. Tsja, euh, tsja, euh.... Maar het was ook gewoon triest om te zien hoe de deur open stond.Op zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik had het over de eerste minuut van het interview. Hij stond erbij als een aangereden hert. Begrijpelijk, maar toch ergens vrij komisch.
quote:De vraag blijft of je beter terug krijgt na een evt afkoopsom en of je dan nog geld overhoud om in de winterstop nog een of twee nieuwe spelers aan kan trekken.Op zondag 24 oktober 2010 16:39 schreef peaceman het volgende:
Mario kan toch niet blijven zitten na zo'n schandelijke vertoning?
quote:Ik vind dat hij zelf moet opstappen, dan is geld geen issue meer.Op zondag 24 oktober 2010 16:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De vraag blijft of je beter terug krijgt na een evt afkoopsom en of je dan nog geld overhoud om in de winterstop nog een of twee nieuwe spelers aan kan trekken.
quote:Geld is sowieso een issue want tenzij je het intern oplost, moet je toch aan een nieuwe trainer zien te komen, afkoopsom of niet.Op zondag 24 oktober 2010 16:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat hij zelf moet opstappen, dan is geld geen issue meer.
quote:Leon Vlemmings loopt daar toch nog rond? Leo Beenhakker?Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Geld is sowieso een issue want tenzij je het intern oplost, moet je toch aan een nieuwe trainer zien te komen, afkoopsom of niet.
quote:Oke dat is waar, maar Been kan toch niet blijven na deze schande?Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Geld is sowieso een issue want tenzij je het intern oplost, moet je toch aan een nieuwe trainer zien te komen, afkoopsom of niet.
quote:Denk niet dat ze zo makkelijk aan een trainer komen, wie wil op dit moment trainer van Feyenoord wordenOp zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:07 schreef ValHallen het volgende:
1-2. Feyenoord overklast Psv in de eerste helft, komen 0-2 voor en zakken ver weg in de 2e helft, maar Psv komt niet verder dan 1 doelpunt en een hoop gemiste kansen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 11:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
PSV![]()
Dusja 1-0 voor PSV
quote:
quote:Dus...Op zaterdag 23 oktober 2010 14:10 schreef HaagsPietje het volgende:
ik verwacht een gelijkspelletje....2-2
gun het zowel feyenoord als psv, dus lastige pot dit!
quote:iets voor 20:00 ging de tv aan... net thuis, lange dag zonder radio of tv....
quote:Bijna ieder weldenkend mens hield rekening met een flink pak slaag voor Feyenoord, dus zo bijzonder is jouw voorspelling eigenlijk niet.Op zondag 24 oktober 2010 21:35 schreef zomaareennaam het volgende:
ik voorspelde toch al die afstraffing van Feyenoord...
quote:Nee - maar zat er wel het dichtst bij he?Op zondag 24 oktober 2010 21:37 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Bijna ieder weldenkend mens hield rekening met een flink pak slaag voor Feyenoord, dus zo bijzonder is jouw voorspelling eigenlijk niet.
quote:Wat had je voorspeld dan?Op zondag 24 oktober 2010 21:40 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Nee - maar zat er wel het dichtst bij he?
quote:Dat is wel netjes ja. Ik zou op voorhand iets van 4-0 oid hebben gezegd.
quote:dank je!Op zondag 24 oktober 2010 21:46 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is wel netjes ja. Ik zou op voorhand iets van 4-0 oid hebben gezegd.
quote:Tyfusstraal eens toch op met je 'realiteit' man. Alsof 10-0 realistisch was knuppelOp zondag 24 oktober 2010 22:04 schreef Lo-Fi het volgende:
Het schijnt dat veel Feyenoorders zich al de hele middag en avond aan het bezatten zijn en de realiteit totaal uit het oog zijn verloren.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:07 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tyfusstraal eens toch op met je 'realiteit' man. Alsof 10-0 realistisch was knuppel
quote:* OmniRocketkijkt op teletekstOp zondag 24 oktober 2010 22:07 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tyfusstraal eens toch op met je 'realiteit' man. Alsof 10-0 realistisch was knuppel
quote:Wat heb jij gesnoven dan? Tien gram coke?Op zondag 24 oktober 2010 22:03 schreef Sinnie het volgende:
Psv heeft gewoon geluk gehad. Thuis pakken we ze met dezelfde cijfers.
Stel provinciaaltjes daar in Eindhoven moeten niet denken dat ze ineens wat voorstellen. Van Dijk deed niet eens meer de moeite om te duiken
quote:Realiteit is ook dat dit de supporters scheid van de fans. Ik lig er niet wakker van want er is er maar 1 de beste van Nederland en dat is en blijft altijd Feyenoord.Op zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
De realiteit is dat Feyenoord vanmiddag een gruwelijk pak slaag heeft gekregen en na 90 minuten met het schaamrood op de kaken van het veld liep na een 10-0 nederlaag, die ook 15-1 had kunnen zijn.
Veel meer is er niet over de realiteit te melden.
quote:Wat heeft Nijhuis in jouw ogen fout gedaan dan?Op zondag 24 oktober 2010 22:17 schreef Happel het volgende:
Zag Nijhuis vanmorgen nog vrolijk babbelen met een grote meneer van PSV trouwens. Zouden die besproken hebben?
quote:Dat zei ik ook niet. En het is ook begrijpelijk dat ze met lood in de schoenen op het veld stonden. En die pesterijtjes van de mooi-weer supporters zijn we ondertussen ook al een jaar of 5 aan gewend geraakt. 10-0 is pijnlijk maar ik hoop dat dit een les is voor ze en dat ze woensdag weer laten zien hoe het wel moet.Op zondag 24 oktober 2010 22:17 schreef Happel het volgende:
Mulder en Darley zouden het niet veel beter gedaan hebben.
Zag Nijhuis vanmorgen nog vrolijk babbelen met een grote meneer van PSV trouwens. Zouden die besproken hebben?
quote:Tweede gele kaart voor Leerdam vond ik zwaar bestraft, verder heb ik hem niet op veel kunnen betrappen.Op zondag 24 oktober 2010 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat heeft Nijhuis in jouw ogen fout gedaan dan?
quote:Hij stond 90 minuten lang op het veld.Op zondag 24 oktober 2010 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat heeft Nijhuis in jouw ogen fout gedaan dan?
quote:Ik zou Ajaxsupporter kunnen zijn.Op zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
De scheidsrechter de schuld geven als je met 10-0 verliest
quote:En maar weer afgeven op de Ajax supporters. Je bent echt een schande voor zowel Feyenoord als Fok!
quote:Nog zo'n frustiOp zondag 24 oktober 2010 22:23 schreef Sinnie het volgende:
Dieper zinken dan een Ajax fan (supporters hebben ze niet) is niet mogelijk. Dan ken je beter week in en uit met 10-0 verliezen.
quote:Guttegut, wat zijn we toch snel op de teentjes getrapt.Op zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En maar weer afgeven op de Ajax supporters. Je bent echt een schande voor zowel Feyenoord als Fok!
quote:Nee hoor, ben gewoon realistisch.
quote:Je hebt er dus geen problemen mee om uitgescholden te worden? Goed om te weten. Laat ik het voortaan staan.Op zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
En maar weer lekker posts verwijderen Happel
quote:Wees blij dat je nog niet van het forum gedonderd bent met dat eeuwige gezuig van je.Op zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
En maar weer lekker posts verwijderen Happel
quote:Ik heb geen problemen mee hoorOp zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt er dus geen problemen mee om uitgescholden te worden? Goed om te weten. Laat ik het voortaan staan.
quote:Het typeert toch wel dat jullie altijd en eeuwig zeiken op Ajax. Zelfs als jullie met 10-0 verliezen is het van: "nou, blij dat ik geen ajacied ben"Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog niet van het forum gedonderd bent met dat eeuwige gezuig van je.
quote:Het typeert toch wel dat jij altijd en eeuwig hier komt zuigen bij de Feyenoord supporters. Zelfs wanneer jullie met heel veel geluk gelijkspelen tegen het nietige Excelsior.Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het typeert toch wel dat jullie altijd en eeuwig zeiken op Ajax. Zelfs als jullie met 10-0 verliezen is het van: "nou, blij dat ik geen ajacied ben"
Fijn hé, altijd Ajax de zwarte piet toeschuiven.
quote:Ajax was weer compleet ruk vandaag ja. Was niet eens geheel onterecht geweest als ze hadden verloren.Op zondag 24 oktober 2010 22:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het typeert toch wel dat jij altijd en eeuwig hier komt zuigen bij de Feyenoord supporters. Zelfs wanneer jullie met heel veel geluk gelijkspelen tegen het nietige Excelsior.
Fijn hé, altijd naar de plaats terugkeren waar het nog minder gaat om jezelf beter te voelen. Kerel, ga eens hulp voor jezelf zoeken.
quote:Nee, wij stellen het wel op prijs dat je week in week uit bij elke nederlaag een bezoekje brengt aan onze topic om weer eens zout in de wonden te strooien. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.Op zondag 24 oktober 2010 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax was weer compleet ruk vandaag ja. Was niet eens geheel onterecht geweest als ze hadden verloren.
En even voor de duidelijkheid: Ik gun Feyenoord dit niet. Ik vind het eerder schrijnend dat een grote club als Feyenoord dit overkomt.
Maar dat gejank over de Ajax supporters ben ik gewoon zat.
quote:Dat komt door het truttige gesar van Jordiiiii, stevenmarc en andere kabouters die zelf nooit naar wedstrijden van ajax komen kijken, maar het wel nodig vinden Feyenoordsupporters voor oud vuil uit te maken .Op zondag 24 oktober 2010 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax was weer compleet ruk vandaag ja. Was niet eens geheel onterecht geweest als ze hadden verloren.
En even voor de duidelijkheid: Ik gun Feyenoord dit niet. Ik vind het eerder schrijnend dat een grote club als Feyenoord dit overkomt.
Maar dat gejank over de Ajax supporters ben ik gewoon zat.
quote:Lig er ook niet wakker van hoor. Ajax heeft er patent op om in 1 maand alle kansen op het kampioenschap te vergooien.Op zondag 24 oktober 2010 22:43 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, wij stellen het wel op prijs dat je week in week uit bij elke nederlaag een bezoekje brengt aan onze topic om weer eens zout in de wonden te strooien. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Voor ons is het een pijnlijke nederlaag maar wij hadden toch al geen illusies voor vandaag dus in feit is er geen man overboord. Echter heeft Ajax 2 punten laten liggen bij Excelsior. Lijkt me toch een stuk vervelender, niet?
quote:Ik hoef jouw post historie niet te zien. Ik herken jouw naam en aangezien ik niet in Ajax-topics te vinden ben kan dat niet anders dan dat je bij ons bent geweestOp zondag 24 oktober 2010 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lig er ook niet wakker van hoor. Ajax heeft er patent op om in 1 maand alle kansen op het kampioenschap te vergooien.
En als je mijn post historie goed bekijkt, kom ik nauwelijks in jullie topic.
quote:Weet je knul, een verlies is rot en het is een schande om met 10-0 te verliezen.Op zondag 24 oktober 2010 22:03 schreef Sinnie het volgende:
Psv heeft gewoon geluk gehad. Thuis pakken we ze met dezelfde cijfers.
Stel provinciaaltjes daar in Eindhoven moeten niet denken dat ze ineens wat voorstellen. Van Dijk deed niet eens meer de moeite om te duiken
quote:Ik dacht dat de troll er dubbel en dik op lag maar blijkbaar was het niet dik genoeg.Op zondag 24 oktober 2010 22:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nee schat, ik laat even mijn licht schijnen en geef mijn verdraaide mening van een verdraaide wereld.
quote:Dat snappen ze nietOp zondag 24 oktober 2010 23:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zie zoiets slecht dus geef ik een reactie, maar daarna is meteen ook de boosheid (zover die er is) meteen weer weg. :p
Ach over 1 ding kunnen we het waarschijnlijk wel eens zijn, dat Feyenoord weer terug moet WAAR HET NONDEJU MOET STAAN JA! AAN DE TOP JA??? BEGREPEN???
Kijk dat bedoel... dit soort momentjes.
quote:De televizier-ring ?Op zondag 24 oktober 2010 22:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Weet je knul, een verlies is rot en het is een schande om met 10-0 te verliezen.
Tuurlijk is het kut, tuurlijk kan je woedend zijn op de wijize waarop je ploeg ruimtes openlaat maar GAD-VER-DAM-ME wat een misselijkmakend KOTSventje ben je als je met dergelijke uitspraken komt.
Ik wens alle Feyenoord supporters sterkte toe, maar mensen die zo denigrerend tegen een andere ploeg gaan stuiteren kunnen van mij de T-ring krijgen.De wie? Pak een middelvinger, en zet daar een wijsvinger boven. Juist ja... T.
Sodeju zeg
quote:TschussOp zondag 24 oktober 2010 23:28 schreef Burakius het volgende:
FEYENOORD WAS COMPLEET RUK. HET IS OVER FINITO KLAAR. HEt is niet meer de 3e club van Nederland. Veel geluk in het rechter rijtje! ADIOS.
quote:Leuk en aardig, maar dat neemt niet weg dat je totaal vernederd bent in Eindhoven of all places.Op zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Realiteit is ook dat dit de supporters scheid van de fans. Ik lig er niet wakker van want er is er maar 1 de beste van Nederland en dat is en blijft altijd Feyenoord.
Dit is een goede basis om tegen VVV en Az te laten zien hoe het wél moet. En het zou fijn zijn als van Dijk doorgaat met keepen!
quote:Kijk dat is nou een echte fan in hart en nieren-Gegroet een AjaciedOp zondag 24 oktober 2010 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Liever iedere week verliezen met 10-0 dan naar Ajax kijken! Feyenoord 4-ever.
quote:Al jaren voetbalhoofdstad van NederlandOp zondag 24 oktober 2010 23:44 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dat neemt niet weg dat je totaal vernederd bent in Eindhoven of all places.
quote:Tot die conclusie was je in 2008 nog niet gekomen?Op zondag 24 oktober 2010 23:28 schreef Burakius het volgende:
FEYENOORD WAS COMPLEET RUK. HET IS OVER FINITO KLAAR. HEt is niet meer de 3e club van Nederland. Veel geluk in het rechter rijtje! ADIOS.
quote:Gewoon werken voor je kankergeld.Op zondag 24 oktober 2010 23:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kijk dat is nou een echte fan in hart en nieren-Gegroet een Ajacied
quote:Ze deden het vorig jaar nog aardig lapswanzOp zondag 24 oktober 2010 23:49 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Tot die conclusie was je in 2008 nog niet gekomen?
quote:Je hebt er echt totaal geen kijk op als je vorig jaar dacht dat ze ook maar op enig moment serieus meededen voor een plek bij de 1e 3.Op maandag 25 oktober 2010 00:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze deden het vorig jaar nog aardig lapswanz
quote:Gemeen woord!
quote:Dat vind ik juist, als PSV supporter, de kracht van Feyenoord. In mijn ogen laten ze daarmee zien dat ze veel malloten, maar ook heel veel échte supporters hebben. Je krijgt het maar niet gebroken, het buigt constant de kant van totale disaster op, maar het breekt niet.Op maandag 25 oktober 2010 00:20 schreef Lastpost het volgende:
Stukje.
quote:Niks geen geluk, Ajax heeft zich terug gevochten!Op zondag 24 oktober 2010 22:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het typeert toch wel dat jij altijd en eeuwig hier komt zuigen bij de Feyenoord supporters. Zelfs wanneer jullie met heel veel geluk gelijkspelen tegen het nietige Excelsior.
Fijn hé, altijd naar de plaats terugkeren waar het nog minder gaat om jezelf beter te voelen. Kerel, ga eens hulp voor jezelf zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |