quote:Realiteit is ook dat dit de supporters scheid van de fans. Ik lig er niet wakker van want er is er maar 1 de beste van Nederland en dat is en blijft altijd Feyenoord.Op zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
De realiteit is dat Feyenoord vanmiddag een gruwelijk pak slaag heeft gekregen en na 90 minuten met het schaamrood op de kaken van het veld liep na een 10-0 nederlaag, die ook 15-1 had kunnen zijn.
Veel meer is er niet over de realiteit te melden.
quote:Wat heeft Nijhuis in jouw ogen fout gedaan dan?Op zondag 24 oktober 2010 22:17 schreef Happel het volgende:
Zag Nijhuis vanmorgen nog vrolijk babbelen met een grote meneer van PSV trouwens. Zouden die besproken hebben?
quote:Dat zei ik ook niet. En het is ook begrijpelijk dat ze met lood in de schoenen op het veld stonden. En die pesterijtjes van de mooi-weer supporters zijn we ondertussen ook al een jaar of 5 aan gewend geraakt. 10-0 is pijnlijk maar ik hoop dat dit een les is voor ze en dat ze woensdag weer laten zien hoe het wel moet.Op zondag 24 oktober 2010 22:17 schreef Happel het volgende:
Mulder en Darley zouden het niet veel beter gedaan hebben.
Zag Nijhuis vanmorgen nog vrolijk babbelen met een grote meneer van PSV trouwens. Zouden die besproken hebben?
quote:Tweede gele kaart voor Leerdam vond ik zwaar bestraft, verder heb ik hem niet op veel kunnen betrappen.Op zondag 24 oktober 2010 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat heeft Nijhuis in jouw ogen fout gedaan dan?
quote:Hij stond 90 minuten lang op het veld.Op zondag 24 oktober 2010 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat heeft Nijhuis in jouw ogen fout gedaan dan?
quote:Ik zou Ajaxsupporter kunnen zijn.Op zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
De scheidsrechter de schuld geven als je met 10-0 verliest
quote:En maar weer afgeven op de Ajax supporters. Je bent echt een schande voor zowel Feyenoord als Fok!
quote:Nog zo'n frustiOp zondag 24 oktober 2010 22:23 schreef Sinnie het volgende:
Dieper zinken dan een Ajax fan (supporters hebben ze niet) is niet mogelijk. Dan ken je beter week in en uit met 10-0 verliezen.
quote:Guttegut, wat zijn we toch snel op de teentjes getrapt.Op zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En maar weer afgeven op de Ajax supporters. Je bent echt een schande voor zowel Feyenoord als Fok!
quote:Nee hoor, ben gewoon realistisch.
quote:Je hebt er dus geen problemen mee om uitgescholden te worden? Goed om te weten. Laat ik het voortaan staan.Op zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
En maar weer lekker posts verwijderen Happel
quote:Wees blij dat je nog niet van het forum gedonderd bent met dat eeuwige gezuig van je.Op zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
En maar weer lekker posts verwijderen Happel
quote:Ik heb geen problemen mee hoorOp zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt er dus geen problemen mee om uitgescholden te worden? Goed om te weten. Laat ik het voortaan staan.
quote:Het typeert toch wel dat jullie altijd en eeuwig zeiken op Ajax. Zelfs als jullie met 10-0 verliezen is het van: "nou, blij dat ik geen ajacied ben"Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog niet van het forum gedonderd bent met dat eeuwige gezuig van je.
quote:Het typeert toch wel dat jij altijd en eeuwig hier komt zuigen bij de Feyenoord supporters. Zelfs wanneer jullie met heel veel geluk gelijkspelen tegen het nietige Excelsior.Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het typeert toch wel dat jullie altijd en eeuwig zeiken op Ajax. Zelfs als jullie met 10-0 verliezen is het van: "nou, blij dat ik geen ajacied ben"
Fijn hé, altijd Ajax de zwarte piet toeschuiven.
quote:Ajax was weer compleet ruk vandaag ja. Was niet eens geheel onterecht geweest als ze hadden verloren.Op zondag 24 oktober 2010 22:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het typeert toch wel dat jij altijd en eeuwig hier komt zuigen bij de Feyenoord supporters. Zelfs wanneer jullie met heel veel geluk gelijkspelen tegen het nietige Excelsior.
Fijn hé, altijd naar de plaats terugkeren waar het nog minder gaat om jezelf beter te voelen. Kerel, ga eens hulp voor jezelf zoeken.
quote:Nee, wij stellen het wel op prijs dat je week in week uit bij elke nederlaag een bezoekje brengt aan onze topic om weer eens zout in de wonden te strooien. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.Op zondag 24 oktober 2010 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax was weer compleet ruk vandaag ja. Was niet eens geheel onterecht geweest als ze hadden verloren.
En even voor de duidelijkheid: Ik gun Feyenoord dit niet. Ik vind het eerder schrijnend dat een grote club als Feyenoord dit overkomt.
Maar dat gejank over de Ajax supporters ben ik gewoon zat.
quote:Dat komt door het truttige gesar van Jordiiiii, stevenmarc en andere kabouters die zelf nooit naar wedstrijden van ajax komen kijken, maar het wel nodig vinden Feyenoordsupporters voor oud vuil uit te maken .Op zondag 24 oktober 2010 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax was weer compleet ruk vandaag ja. Was niet eens geheel onterecht geweest als ze hadden verloren.
En even voor de duidelijkheid: Ik gun Feyenoord dit niet. Ik vind het eerder schrijnend dat een grote club als Feyenoord dit overkomt.
Maar dat gejank over de Ajax supporters ben ik gewoon zat.
quote:Lig er ook niet wakker van hoor. Ajax heeft er patent op om in 1 maand alle kansen op het kampioenschap te vergooien.Op zondag 24 oktober 2010 22:43 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, wij stellen het wel op prijs dat je week in week uit bij elke nederlaag een bezoekje brengt aan onze topic om weer eens zout in de wonden te strooien. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Voor ons is het een pijnlijke nederlaag maar wij hadden toch al geen illusies voor vandaag dus in feit is er geen man overboord. Echter heeft Ajax 2 punten laten liggen bij Excelsior. Lijkt me toch een stuk vervelender, niet?
quote:Ik hoef jouw post historie niet te zien. Ik herken jouw naam en aangezien ik niet in Ajax-topics te vinden ben kan dat niet anders dan dat je bij ons bent geweestOp zondag 24 oktober 2010 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lig er ook niet wakker van hoor. Ajax heeft er patent op om in 1 maand alle kansen op het kampioenschap te vergooien.
En als je mijn post historie goed bekijkt, kom ik nauwelijks in jullie topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |