quote:Elke ochtend om 8.15 op RTL Telekids
quote:format, gerard ekdom bracht ook goede platen ten gehore tijdens dat tijdstip, denk jij dat hij alle platen heeft uigekozen? Uiteraard kiest ie zelf ook dingen, en zijn er tig verzoekplaten, maar het is toch een format waar hij zich aan moet houden.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Slechte platen?! luister je wel eens tussen 10 en 12? Muziek is erg goed hoor niks mis mee.
quote:Die zoekt ie toch niet zelf uitOp vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Slechte platen?! luister je wel eens tussen 10 en 12? Muziek is erg goed hoor niks mis mee.
quote:bejaarden en wat dan ook, behalve euthanasie, is ee nslechte combi.....Op vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef hole1988 het volgende:
Bejaarden en autorijden is een slechte combinatie weet ik sinds vandaag.
quote:Nee, Roos zat 14 oktober heel trots te vertellen dat ZIJ dat deed.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zoekt ie toch niet zelf uit
quote:Nee maar je kan ook niet zeggen dat hij slechte platen kiest.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zoekt ie toch niet zelf uit
quote:Zoals elke dj op bijna elk radiostation behalve KXOp vrijdag 22 oktober 2010 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
format, gerard ekdom bracht ook goede platen ten gehore tijdens dat tijdstip, denk jij dat hij alle platen heeft uigekozen? Uiteraard kiest ie zelf ook dingen, en zijn er tig verzoekplaten, maar het is toch een format waar hij zich aan moet houden.
quote:Dat bedoel ik, en ik luisterde domien op kxOp vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Zoals elke dj op bijna elk radiostation behalve KX
quote:Alleen maar een compliment naar Ekdom. Veenstra en Ekdom zijn ook een beetje de wannabe Stenders en van Inkel.
quote:Doet hij aardig op KX hoor en DomienFM was ook altijd goede muziek maar goed smaken verschillen laten we het daar maar op houden.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en ik luisterde domien op kx
quote:Ja, maar wel triest van domienOp vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Alleen maar een compliment naar Ekdom. Veensta en Ekdom zijn ook een beetje de wannabe Stenders en van Inkel.
quote:Natuurlijk, Domien checkt altijd allesOp vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar wel triest van domienIk heb bij ekdom en veenstra nog het gevoel dat ze origineel zijn, maar bij domien heb ik alleen maar het idee dat ie jat.
en ja, domien, we hebben het over jou, want ik weet dat je meeleest.
quote:Ik denk dat ie dat wel begreep, zijn naam word zo'n tachtig keer gemeldOp vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar wel triest van domienIk heb bij ekdom en veenstra nog het gevoel dat ze origineel zijn, maar bij domien heb ik alleen maar het idee dat ie jat.
quote:Moet je mijn vader eens horen over Ekstra Weekend die vind bijna alles gejat van Stenders&van Inkel hij vind ze dan ook totaal niet origineel maar wel goedOp vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Ik ken Stenders&van Inkel niet, want toen lag ik nog in de luiers, dus dat zou goed kunnenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je mijn vader eens horen over Ekstra Weekend die vind bijna alles gejat van Stenders&van Inkel hij vind ze dan ook totaal niet origineel maar wel goed
quote:Dit dus.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ken Stenders&van Inkel niet, want toen lag ik nog in de luiers, dus dat zou goed kunnen
quote:Je kunt ergens uitzendingen van toen luisteren even zoeken hoor...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ken Stenders&van Inkel niet, want toen lag ik nog in de luiers, dus dat zou goed kunnen
quote:ik heb een tyfushekel aan kerst eigenlijk.....
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Waalwijker het volgende:
Nee joh, Michiel en Gerard hebben alles gewoon gejat van Niels en Froukje.
quote:nadat je mijn UI zagOp vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Betrapte mezelf vanmiddag dat ik er echt zin in heb.
quote:http://www.rinkeldekinkel.com/airchecks/veronica.html hier dusOp vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kunt ergens uitzendingen van toen luisteren even zoeken hoor...
quote:AVRO's Toppop
quote:die jurk zou goed bij mijn vloerbedekking te staan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |