quote:Ik denk dat ie dat wel begreep, zijn naam word zo'n tachtig keer gemeldOp vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar wel triest van domienIk heb bij ekdom en veenstra nog het gevoel dat ze origineel zijn, maar bij domien heb ik alleen maar het idee dat ie jat.
en ja, domien, we hebben het over jou, want ik weet dat je meeleest.
quote:Moet je mijn vader eens horen over Ekstra Weekend die vind bijna alles gejat van Stenders&van Inkel hij vind ze dan ook totaal niet origineel maar wel goedOp vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar wel triest van domienIk heb bij ekdom en veenstra nog het gevoel dat ze origineel zijn, maar bij domien heb ik alleen maar het idee dat ie jat.
en ja, domien, we hebben het over jou, want ik weet dat je meeleest.
quote:Ik ken Stenders&van Inkel niet, want toen lag ik nog in de luiers, dus dat zou goed kunnenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je mijn vader eens horen over Ekstra Weekend die vind bijna alles gejat van Stenders&van Inkel hij vind ze dan ook totaal niet origineel maar wel goed
quote:Dit dus.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ken Stenders&van Inkel niet, want toen lag ik nog in de luiers, dus dat zou goed kunnen
quote:Je kunt ergens uitzendingen van toen luisteren even zoeken hoor...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ken Stenders&van Inkel niet, want toen lag ik nog in de luiers, dus dat zou goed kunnen
quote:ik heb een tyfushekel aan kerst eigenlijk.....
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Waalwijker het volgende:
Nee joh, Michiel en Gerard hebben alles gewoon gejat van Niels en Froukje.
quote:nadat je mijn UI zagOp vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Betrapte mezelf vanmiddag dat ik er echt zin in heb.
quote:http://www.rinkeldekinkel.com/airchecks/veronica.html hier dusOp vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kunt ergens uitzendingen van toen luisteren even zoeken hoor...
quote:AVRO's Toppop
quote:die jurk zou goed bij mijn vloerbedekking te staan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |