quote:Ja gaat niet om de muziekOp vrijdag 22 oktober 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat bij EW om de grappen. Althans, dat hoor ik hier vaak.
quote:Sersjee Kane MH? Zo'n beetje voor het eerst da'k blij ben dat op mijn werkplek Sky Radio klinkt. #3FM
11 minutes ago via TweetDeck
quote:Sersjee heeft gelijk
quote:toch! dat dacht ik al, maar ik wilde het nog ff dubbe
quote:Na 3 jaar mag dat ook wel een keerOp vrijdag 22 oktober 2010 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je begint het eindelijk door te krijgen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch! dat dacht ik al, maar ik wilde het nog ff dubbeldekkenchecken
quote:met je oorbellen en je glitternagellak?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
pffff nog een uur wachten en dan de trein in......
quote:Dan ga je maar Slam FM luisterenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef Waalwijker het volgende:
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
quote:had je weekend request moeten luisteren...daar was ie de laatsteOp vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef Waalwijker het volgende:
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
quote:Wat betekent dat eigenlijk, Als een G6?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef Waalwijker het volgende:
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
Ik wil Like A G6.
quote:ypezzzzz weer vergeten dat bus maar eens per uur gaat nuOp vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met je oorbellen en je glitternagellak?
quote:Dan ga je losOp vrijdag 22 oktober 2010 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
pffff nog een uur wachten en dan de trein in......
quote:G6 is een type vliegtuig.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wat betekent dat eigenlijk, Als een G6?
quote:dan wacht ik wel een uurtje lang hoor. dat is t waardOp vrijdag 22 oktober 2010 19:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ypezzzzz weer vergeten dat bus maar eens per uur gaat nu
quote:Mooi planning dacht ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
De eerste paaskaartenEn tijdens pasen de kerstkaarten
quote:"The G6 is slang for the Gulfstream 650, a twin-engine private jet being developed by Gulfstream Aerospace. Even before it's available on the market, it has been immortalized in the song "Like a G6," by Far East Movement. Its price is estimated at $58 million. The G6 was also a Pontiac mid-sized car."Op vrijdag 22 oktober 2010 19:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wat betekent dat eigenlijk, Als een G6?
quote:het had daar ook wel mogen blijvenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Pino112 het volgende:
Zo jammer dat sommige nummers pas veel later worden opgepakt in Nederland.
Dit was in juli al een hit in Frankrijk..
quote:Ligt natuurlijk ook aan de releaseOp vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Pino112 het volgende:
quote:Google, ouwe vrind.. hoe kon ik je vergetenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
"The G6 is slang for the Gulfstream 650, a twin-engine private jet being developed by Gulfstream Aerospace. Even before it's available on the market, it has been immortalized in the song "Like a G6," by Far East Movement. Its price is estimated at $58 million. The G6 was also a Pontiac mid-sized car."
Dit blijkbaar
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef alors het volgende:
wat een kut kut kut kut kut nummer nummer nummer nummer.
quote:Zijn vorige plaat is grijs gedraaid op alle Nederlandse radiostations behalve 3FM.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Pino112 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |