quote:Ik wacht ook nog steeds op mijn varken, hij is geshipped op 19 septermber..Op maandag 25 oktober 2010 23:52 schreef W00fer het volgende:
Mijn varkentje is er nog niet. Morgen komt de pakketpost weer, dus op hoop van zegen.
quote:Vraag je pappie en mammie, die kunnen toch ook een Mercedes en je studie betalen?Op dinsdag 26 oktober 2010 01:40 schreef Valentine_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een aantal boxen (4 of meer) om op mijn 42 inch TV aan te sluiten.
Misschien iemand een site hiervoor? In NL kosten ze zo duur.. tenminste de digitale versies..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 03:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Vraag je pappie en mammie, die kunnen toch ook een Mercedes en je studie betalen?
quote:DroogOp dinsdag 26 oktober 2010 03:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Vraag je pappie en mammie, die kunnen toch ook een Mercedes en je studie betalen?
quote:Ik ben een ladyboy geen manOp dinsdag 26 oktober 2010 01:16 schreef bularax het volgende:
[..]
Sorry man, ik val niet echt op mannen...
quote:Zal nog wel te duur zijn voor onze Mercedes rijder maar bij de Dynabyte hebben ze nu de z5500 wel heel scherp in de aanbieding.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:40 schreef Valentine_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een aantal boxen (4 of meer) om op mijn 42 inch TV aan te sluiten.
Misschien iemand een site hiervoor? In NL kosten ze zo duur.. tenminste de digitale versies..
quote:Had ik laatst ook... Inderdaad maar gauw mn wachtwoord veranderd.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:57 schreef e-wok het volgende:
Mensen
Ik kreeg net een bericht in mijn Gmail, dat er vanuit China iemand is ingelogd op mijn email. Nu heb ik op een aantal plekken hetzelfde wachtwoord, waarvan er sommige (DX DP FP) overeenkomen met mijn e-mail.
Mochten er nou meer mensen zo handig zijn geweest als ik, dan zijn jullie bij dezen gewaarschuwd
quote:had je zo iets ingesteld? dat je een mailtje krijg ?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:57 schreef e-wok het volgende:
Mensen
Ik kreeg net een bericht in mijn Gmail, dat er vanuit China iemand is ingelogd op mijn email. Nu heb ik op een aantal plekken hetzelfde wachtwoord, waarvan er sommige (DX DP FP) overeenkomen met mijn e-mail.
Mochten er nou meer mensen zo handig zijn geweest als ik, dan zijn jullie bij dezen gewaarschuwd
quote:Wat voor batterijen gaan erin? AAA?Op maandag 25 oktober 2010 22:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Correct. Van Elro. Ik gebruik ze zelf ook, en ze bevallen ERG goed. Zeer goed bereik ook vooral (geen infrarood, maar radiogolf. Ze zijn met dipswitches zo in te stellen dat je meerdere afstandsbedieningen kunt gebruiken, dus in totaal ook meer dan 5 stopcontacten.
Overigens zijn het geen stekkerblokken maar enkele aansluitingen. Je kunt natuurlijk wel meer draadloze stekkerdozen op één letter (knop) zetten en op die manier hetzelfde effect krijgen. Een stekkerblok achter zo'n aansluiting wordt afgeraden, geen idee of het gevaarlijk is ofzo.
quote:In de afstandsbediening zit een of ander wazig klein batterijtje (9,5V geloof ik) maar het zijn dezelfde als vroeger in de Impuls Remote-stekkerblokken zat (ook bij de Action, niet meer in assortiment). Zijn via DX en consorten vast nog wel te krijgen. Ik zal het typenummer eens opzoeken voor je,Op dinsdag 26 oktober 2010 11:25 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Wat voor batterijen gaan erin? AAA?
Ik had ooit zo'n set van de blokker, maar daar ging een zeldzaam soort klein batterijtje in...
quote:Copypaste van mailtje plus headers (via www.pastebin.com)?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:57 schreef e-wok het volgende:
Mensen
quote:Ja, ik snap niet zo veel van deze persoon
quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:56 schreef Valentine_ het volgende:
Ik ben binnenkort 17 en deze ''adolescent'' krijgt een auto![]()
Helaas is het geen sportwagen want ik moet tot mijn 18e nog even stunten, op m'n 18e krijg ik een nieuwe mercedes.
Mijn ouders betalen mijn studie en ik werk nog als bijbaan, gewoon omdat het kan.
Nu wil ik ook wel geld overhouden dus lijkt het me goedkoper om zo iets uit DealExtreme te bestellen.
Ik zoek dus een mp(3/4) of wat dan ook, speler voor mijn auto zodat ik via daar meteen connect met mijn boxen want cd in en cd uit heb ik geen zin in.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18117
Kan ik hiermee, dus als ik dit aansluit en mijn liedjes erop heb, ook via mijn boxen alles horen?
mvg
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 01:40 schreef Valentine_ het volgende:
quote:Tis geen mail maar een beveiliging van Gmail, als je inlogt zegt ie dat er in bijv. china ingelogd is en dat dat mogelijk niet de bedoeling was.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:33 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Copypaste van mailtje plus headers (via www.pastebin.com)?
quote:Nee maak je niet druk en anders krijg je wel een melding bovenin beeld zo gauw je op je mail inlogt.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:11 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
had je zo iets ingesteld? dat je een mailtje krijg ?
ik heb voor gmail, paypal en webshops andere wachtwoorden, denk dat ik me niet drk hoef te maken?
quote:Precies. En ik was zo slim om voor (ik geloof dealperfect) hetzelfde wachtwoord als voor mn mail te nemen. Ik heb mijn wachtwoorden in groepen verdeeld. Meestal hebben dezelfde sites (bijvoorbeeld de 'groep' "bagger uit China") dezelfde wachtwoorden. Nou ja ik heb de hele mikmak aangepast, het was ook wel meer dan 2 jaar geleden dat ik voor het laatst wachtwoorden heb veranderdOp dinsdag 26 oktober 2010 11:46 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Tis geen mail maar een beveiliging van Gmail, als je inlogt zegt ie dat er in bijv. china ingelogd is en dat dat mogelijk niet de bedoeling was.
Gewoon een goede beveiliging van Gmail dat ze daar op letten dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:14 schreef Arboxx het volgende:
Heeft iemand een '3.5mm male audio jack to rca kabel' gezien van bijv. 5m, of 10m?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5143Kan heel goedkoop op ebay uit duitsland bijv.. Of als je ingroningen woont bij outlet de korenbeurs :p Zit in een zijstraat van de vismarkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Eigenlijk maakt het niet veel uit of iedereen me kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |