quote:als ik me niet vergis zag ik dat spul ook bij de action, stond nog ff te kijken en vond de prijs wel laag maar weet niet meer de exacte prijsOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef knuppelhout het volgende:
zijn er betaalbare remote controlled stekkerdozen te krijgen? kan op DX wel wat vinden maar dat is nog vrij duur...
quote:i like, link ?Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef knuppelhout het volgende:
zijn er betaalbare remote controlled stekkerdozen te krijgen? kan op DX wel wat vinden maar dat is nog vrij duur...
quote:10 euro voor 3 dozen en 1 afstandbediening, tot 5 dozen max. op 1 afstandbediening.Op maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef raafub het volgende:
[..]
als ik me niet vergis zag ik dat spul ook bij de action, stond nog ff te kijken en vond de prijs wel laag maar weet niet meer de exacte prijs
quote:Da's geen geldOp maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
10 euro voor 3 dozen en 1 afstandbediening, tot 5 dozen max. op 1 afstandbediening.
quote:dat kan idd kloppen, ik weet nog dat ik ff zat te twijfelen maar heb het nog niet echt nodigOp maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
10 euro voor 3 dozen en 1 afstandbediening, tot 5 dozen max. op 1 afstandbediening.
quote:Correct. Van Elro. Ik gebruik ze zelf ook, en ze bevallen ERG goed. Zeer goed bereik ook vooral (geen infrarood, maar radiogolf. Ze zijn met dipswitches zo in te stellen dat je meerdere afstandsbedieningen kunt gebruiken, dus in totaal ook meer dan 5 stopcontacten.Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
quote:Ze lijken wat sneller te zijn dan de rest. Tot nu toe alles binnen 2 weken binnengehad.Op maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef raafub het volgende:
trouwens weet iemand wat de levertijd van de buyincoins is?
quote:Verschilt heel erg per keer, ze verzenden wel snel maar het is maar net hoeveel zin de post heeft.Op maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef raafub het volgende:
trouwens weet iemand wat de levertijd van de buyincoins is?
quote:Hier juist veeeeel langzamer dan DX.Op maandag 25 oktober 2010 22:37 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ze lijken wat sneller te zijn dan de rest. Tot nu toe alles binnen 2 weken binnengehad.
quote:Om lomperiken af te schrikken die vervolgens 10 apparaten eraan hangen met teveel vermogenOp maandag 25 oktober 2010 22:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Een stekkerblok achter zo'n aansluiting wordt afgeraden, geen idee of het gevaarlijk is ofzo.
quote:Dat hoop ik maar! Mijn eieren worden nu ingepakt en ik heb afgesproken om niemand aan mijn leuter te laten komen totdat ze arriveren (om ze ultiem te testenOp maandag 25 oktober 2010 22:49 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maargoed volgens mij ben ik hier ook de enige met goede ervaringen bij DX. Volgens mij bestellen jullie gewoon te veel, en tja dan komt 25% later aan dan normaal, of verzonden.
quote:Hopelijk is dit een grap.Op maandag 25 oktober 2010 23:23 schreef monkeybrain het volgende:
Dat hoop ik maar! Mijn eieren worden nu ingepakt en ik heb afgesproken om niemand aan mijn leuter te laten komen totdat ze arriveren (om ze ultiem te testen).
quote:Mwa, ik heb niets tegen DX hoor. Altijd prima geholpen, al duurde het soms even... en nette verzendtijden. Maar BIC is hier wel altijd net wat sneller binnen. En niet te vergeten HEEL veel goedkoper dan Dealextreme met veel dingen. Soms wel 50% goedkoper.Op maandag 25 oktober 2010 22:49 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hier juist veeeeel langzamer dan DX.Ik wacht nu ook al weer een maand..
Maargoed volgens mij ben ik hier ook de enige met goede ervaringen bij DX. Volgens mij bestellen jullie gewoon te veel, en tja dan komt 25% later aan dan normaal, of verzonden.
quote:Max. vermogen van een huis-tuin-en-keuken stekkerblok is 3500 watt geloof ik, van die draadloze gevallen weet ik het niet. Maar als ik kijk hoe warm een Action-stekkerblok wordt bij het aanzetten van de frituurpan (bijvoorbeeld) terwijl alles toch onder de 3500 watt zit... tja, dan ga je toch even twijfelen of "maxing out" van het vermogen van die dingen wel zo slim is.Op maandag 25 oktober 2010 23:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Om lomperiken af te schrikken die vervolgens 10 apparaten eraan hangen met teveel vermogen![]()
Zolang je niet boven het maximum vermogen komt moet het rookvrij blijven1000watt ofzo.
[..]
Dat hoop ik maar! Mijn eieren worden nu ingepakt en ik heb afgesproken om niemand aan mijn leuter te laten komen totdat ze arriveren (om ze ultiem te testen).
quote:230 volt en 16 ampère geeft 3680 watt. Probeer er wel ff een stuk onder te blijven hèOp maandag 25 oktober 2010 23:45 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mwa, ik heb niets tegen DX hoor. Altijd prima geholpen, al duurde het soms even... en nette verzendtijden. Maar BIC is hier wel altijd net wat sneller binnen. En niet te vergeten HEEL veel goedkoper dan Dealextreme met veel dingen. Soms wel 50% goedkoper.
[..]
Max. vermogen van een huis-tuin-en-keuken stekkerblok is 3500 watt geloof ik, van die draadloze gevallen weet ik het niet. Maar als ik kijk hoe warm een Action-stekkerblok wordt bij het aanzetten van de frituurpan (bijvoorbeeld) terwijl alles toch onder de 3500 watt zit... tja, dan ga je toch even twijfelen of "maxing out" van het vermogen van die dingen wel zo slim is.
quote:Ok vooruit, jij mag er dan wel aan zitten de komende 2 weken
quote:mijn intentie is meer afstand halen cq meer stations oppikken en (mis-)bruiken.Op maandag 25 oktober 2010 15:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het duur vind, maar ik meld dat er nog goedkopere dingen voor een 54 mbps zijn..
54 is gewoon standaard voor G en zal je dus ook gewoon kunnen behalen..
mijn sitecom is al zeker een paar jaar oud maar haal toch zeker de 54 MBPS.
toch ben ik benieuwd naar de resultaten
quote:Sorry man, ik val niet echt op mannen...Op dinsdag 26 oktober 2010 00:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ok vooruit, jij mag er dan wel aan zitten de komende 2 weken
Heeft Jack soms Focalprice overgenomen? Ze hebben daar ineens decoration for fingers![]()
quote:eh, wat?Op dinsdag 26 oktober 2010 01:40 schreef Valentine_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een aantal boxen (4 of meer) om op mijn 42 inch aan te sluiten.
Misschien iemand een site hiervoor? In NL kosten ze zo duur.. tenminste de digitale versies..
quote:Zoek een 2e-hands logitech z5500, schijnt best goed te zijn voor wat het moet kosten.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:50 schreef Valentine_ het volgende:
Sorry. Niet duidelijk vermeld, ben erg moe.
Een aantal boxen, zodat wanneer ik game op mijn xbox 360 het geluid van alle kanten op mij afkomt
quote:Ik heb nog wel een leuke homecinema set te koop voor weinig. Heeft optical in voor je Xbox.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:40 schreef Valentine_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een aantal boxen (4 of meer) om op mijn 42 inch TV aan te sluiten.
Misschien iemand een site hiervoor? In NL kosten ze zo duur.. tenminste de digitale versies..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |