quote:Klopt!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeker, toch roel? jij bent toch eigenlijk de muzikale liefdesbaby van Dinand en Dennis?
quote:hij belt dinand en dennis gewoon als hij een liedje van ze wil horen....
quote:Helaas niet, en het is nu onderhand al te laat.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:50 schreef miieejj het volgende:
The Script - For The First Time is die al megahit geweest? volgens mij niet he ??
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
En een zender als 3FM is ook eraan schuldig dat sommige artiesten niet kunnen rondkomen. DIe artiesten worden niet gedraaid omdat zonodig de nieuwe single van Ilse of Kane moet worden gedraaid.
quote:fuckin' +1!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
En een zender als 3FM is ook eraan schuldig dat sommige artiesten niet kunnen rondkomen. DIe artiesten worden niet gedraaid omdat zonodig de nieuwe single van Ilse of Kane moet worden gedraaid.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:RoelOp vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:qft jaOp vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Als ie wint kondigt hij zichzelf aan heOp vrijdag 22 oktober 2010 17:03 schreef JD_SLR het volgende:
Steeds als ik die reclame voor de Televizier met de stem van Gerard hoor, denk ik dat er zo'n nep reclame á la alle 13 cartman of brugneukers komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |