quote:JAOp vrijdag 22 oktober 2010 11:54 schreef Intrepidity het volgende:
IS HET HIER OOK INTERNATIONALE CAPS LOCK DAG?
quote:Nee. W-w-wel s-s-s-stotter dag.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:54 schreef Intrepidity het volgende:
IS HET HIER OOK INTERNATIONALE CAPS LOCK DAG?
quote:hhhhihhhhhihhhhhaahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaOp vrijdag 22 oktober 2010 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. W-w-wel s-s-s-stotter dag.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
hhhhihhhhhihhhhhaahhhhaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Ej !Op vrijdag 22 oktober 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hansje, heb je de dagcijfers al gezien???
quote:HANSIEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !![]()
Nope, zal wel heftig zijn
. Vandaag doe ik het wel rustig aan
.
Moi Roel !!!
quote:Top 100 van donderdag 21 oktober 2010Op vrijdag 22 oktober 2010 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !![]()
Nope, zal wel heftig zijn
. Vandaag doe ik het wel rustig aan
.
Moi Roel !!!
quote:Waar sta ik?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Top 100 van donderdag 21 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 358 -Hans-
Me soooo proud![]()
quote:En als je in de bank ligt?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
www.kxradio.nl, mensen, www.kxradio.nl.
quote:haha, nummer 101Op vrijdag 22 oktober 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
001. 358 -Hans-
Me soooo proud![]()
quote:Dancing in the dark.
quote:Vanavond EkstraOp vrijdag 22 oktober 2010 12:16 schreef Waalwijker het volgende:
Kud, ik dacht: 12.15, lekker naar Ekdom luisteren.... Oh nee kud, 't is vrijdag.
quote:Wie dan wel?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:21 schreef Waalwijker het volgende:
En dan zometeen ook nog Rob?Pfff, voor mij even geen 3FM voorlopig.
quote:Claudia en Rob 's middags zijn de enige twee jocks op 3FM waar ik niet naar kan luisteren. Voor de rest vind ik alles prima.
quote:Rob trek ik alleen in de middag. Claudia en Connie en Sandra = muteOp vrijdag 22 oktober 2010 12:39 schreef Kanariegeel het volgende:
Vrijdagmiddag is echt zoo relaxed. Vooral Rob is een held. Die vent moet echt weer een dagelijkse show krijgen.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:55 schreef broer het volgende:
[..]
Gisteren wel. Maar ik gok dat hij vanmiddag om 14.00 uur gewoon op 3FM is. Spontaan genezen! Dat heeft vast niks met die weddenschap en dat Hole-in-the-wall-pak te maken.
quote:Niet op tv wel op Radio 2
quote:en je houd zeker niet van rob?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:24 schreef alors het volgende:
GoedemiddagClaudiaaaaaaa
![]()
![]()
Weeeeeeeeeekeennnndd![]()
quote:Gozertje dan wel
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:44 schreef gerbenp het volgende:
I want to break free op Radio 3, Hans!
quote:Tuurlijk, wie anders.antiroos: Wordt gereden door taxi @michielveenstra door de Amsterdamse file. Zometeen live verslag doen op #3fm van de uitslag van de #radioring.
quote:[x] te weinig budgetOp vrijdag 22 oktober 2010 14:08 schreef Sirolf het volgende:
Dus de RadioRing is dit jaar weer beeldloos, alleen te volgen via Radio 2.
Ze willen dus OF benadrukken waar radio om gaat OF ze hebben te weinig budget.
quote:Lekker nummer ja, ik heb daar nog ergens zo'n mini formaat cd singeltje van liggen volgens mij
quote:Q-Music goede dj hoor niks mis mee
quote:Tuurlijk, je moet 't wel een beetje spannend maken.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:44 schreef alors het volgende:
beste zender: 3fm oh nee dit zijn hele lange intro's
quote:Aanstormend Talent,Oevre Award en Beste zender van NL.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
Olla,,![]()
Welke prijzen zijn er al uitgereikt ?
quote:En de winnaars ?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Aanstormend Talent,Oevre Award en Beste zender van NL.
quote:Zap dan lekker naar Radio 4.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:02 schreef borisz het volgende:
Blijft vreselijk die muziek onder het nieuws.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok,
Aanstormend talent : Matie Valk.![]()
Beste zender : 3FM.![]()
Oeuvre prijs : Inkel
quote:Ok, nooit echt bewust naar van Inkel geluisterd, wel 1 keer ergens zien/horen draaien met uitgaan, maar als ik zo iedereen hoor heeft hij hem terecht gewonnen.
quote:Luister toch naar Radio 2 en erger je niet
quote:Viva la vida is best wel tof niks mis mee
quote:
quote:Positief natuurlijk heOp vrijdag 22 oktober 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, mijn blik op Pino is dankzij oh oh cherso voorgoed veranderd
quote:Ik vind het niet grappig ook niet met die 2 die maar wat overdreven meezitten te lachen, vreselijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:26 schreef Waalwijker het volgende:
Ach kom op jongens, dat Evers niet jullie smaak is is duidelijk. Maar hij zet gewoon al jaren een prima ochtendshow neer, en is niet voor niets al tijden de nummer 1 van de ochtend, met afstand. Ook in de laatste metingen blijkt dat weer. Gewoon terecht dus.
quote:Ja, maar wat zeg ik nou net? Evers is al jaren het best beluisterd. Ook uit de nieuwe metingen zit hij weer op flinke afstand van Giel. Dus dan is het toch gewoon terecht. Zo'n prijs moet gewoon bepaald worden op feiten, niet op meningen.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig ook niet met die 2 die maar wat overdreven meezitten te lachen, vreselijk.
Maar hij zal het vast goed doen maar 3 keer winnen en Ekdom (nog) geen klopt ook niet in mijn ogen.
quote:Gaat ook om de tekstOp vrijdag 22 oktober 2010 15:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Viva la vida is best wel tof niks mis mee
quote:Goed dan staat mijn radio een week lang niet op 3FM
quote:Dit.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:26 schreef Waalwijker het volgende:
Ach kom op jongens, dat Evers niet jullie smaak is is duidelijk. Maar hij zet gewoon al jaren een prima ochtendshow neer, en is niet voor niets al tijden de nummer 1 van de ochtend, met afstand. Ook in de laatste metingen blijkt dat weer. Gewoon terecht dus.
quote:Hoe verrassendOp vrijdag 22 oktober 2010 15:28 schreef iggyinthehouse het volgende:
De nieuwe single van Kane (High Places) wordt de Megahit...
quote:Wat is dat nou weer voor gedonderOp vrijdag 22 oktober 2010 15:28 schreef iggyinthehouse het volgende:
De nieuwe single van Kane (High Places) wordt de Megahit...
quote:Froukje
quote:das claudia ook niet.....dus dan zou annemieke moeten winnen....
quote:Stellen alle 3 weinig voor dus niet zo boeiend wie hem zou winnen.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:36 schreef JD_SLR het volgende:
Claudia? Hoe komen ze daar nou weer bij?
quote:Mwoah die weet wel hoe ze de apparatuur moet bedienen enzo gezien ze een tijd 12-14 uur deedOp vrijdag 22 oktober 2010 15:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das claudia ook niet.....dus dan zou annemieke moeten winnen....
quote:Je vraagt 't je idd af. Door pijpen zal 't iig niet gekomen zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:36 schreef JD_SLR het volgende:
Claudia? Hoe komen ze daar nou weer bij?
quote:Mja, da's dus de schuld van het publiek... en dus ook van jou.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig ook niet met die 2 die maar wat overdreven meezitten te lachen, vreselijk.
Maar hij zal het vast goed doen maar 3 keer winnen en Ekdom (nog) geen klopt ook niet in mijn ogen.
quote:Dat gaat puur om de stemmen ? (Doe niet aan die onzin.)Op vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, da's dus de schuld van het publiek... en dus ook van jou.
quote:daar hedde gij weer een puntOp vrijdag 22 oktober 2010 15:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Mwoah die weet wel hoe ze de apparatuur moet bedienen enzo gezien ze een tijd 12-14 uur deed
quote:Wat maakt jou dat uit ? Jij luistert toch alleen 538 ?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:38 schreef Pino112 het volgende:
Claudia blijft nu dus sowieso nog heel lang @ 3FM.
quote:Papagaaien.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef Krambo het volgende:
Nog steeds weinig Claudia fans in dit topic merk ik
quote:Ik ben er geen fan van maar het is ook weer niet dat ik de radio uitzet als ze erop is.
quote:Nee, EkstraWeekend moet natuurlijk winnen!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef themauster het volgende:
Giel zal wel beste radioprogramma winnen.
quote:Alleen van 6-10Op vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat uit ? Jij luistert toch alleen 538 ?
quote:Ik hoop het.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:40 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Nee, EkstraWeekend moet natuurlijk winnen!
quote:Vind ik ook maar er zullen wel meer Giel fans zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 15:40 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Nee, EkstraWeekend moet natuurlijk winnen!
quote:dat vrees ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef themauster het volgende:
quote:AV denk ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef themauster het volgende:
quote:Ik hoop EW, maar dat vrees ik ook...Op vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef themauster het volgende:
quote:13 jarige fansOp vrijdag 22 oktober 2010 15:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Vind ik ook maar er zullen wel meer Giel fans zijn
quote:Mijn post ging nog over Henk
quote:Inderdaad, en volgend jaar 3e keer Ekstra-Weekend pakken ze hem dan wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef Sirolf het volgende:
Giel dus, zoals verwacht. Och, als 'ie al tig jaar daar zit en 'm nog nooit gekregen heeft wordt dat ook weleens tijd.
quote:Bestaat niet meer.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:53 schreef Pino112 het volgende:
Wie is genomineerd voor Radiooortje dan?
quote:niemand, die is weg gegaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:53 schreef Pino112 het volgende:
Wie is genomineerd voor Radiooortje dan?
quote:Dan faalt Wikipedia:
quote:Het Gouden Radio-Oortje, de prijs voor het beste radio-evenement, in 2010 voor het laatst uitgereikt
quote:Serious Request heeft een paar dagen geleden ook wat gewonnen met beste radioevenement
quote:Dat bedoelde ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Serious Request heeft een paar dagen geleden ook wat gewonnen met beste radioevenement
quote:BruutOp vrijdag 22 oktober 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
001. 358 -Hans-
Me soooo proud![]()
quote:Hans jij moet inmiddels wel supergespierd zijn als je elke dag naar de sportschool gaatOp vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bruut. Even rustig aan doen dus
.
Damn, in de sportschool was eerst Bruce - I'm on Fire te horen. Daarna Delerium - Silence ft. Sarah McLachlan en toen Clocks. Genieten! Silence is toch wel een verdomd vette plaat tijdens het sporten.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans jij moet inmiddels wel supergespierd zijn als je elke dag naar de sportschool gaat
quote:twordt kane....Op vrijdag 22 oktober 2010 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Mwa, dat valt denk ik ook wel mee
. Moeilijk om daar een uitspraak over te doen
. Merk wel dat ik in een half jaar tijd aardig zwaarder ben geworden. Er gebeurt dus wel wat
WAT !!!!! Caro GEEN MH. Dat kan toch niet ???????/
quote:
quote:OMFG dat is NOG veel erger, hoe bedenken ze het
quote:Je wordt gewoon zwaarder van de pizza,s Kane is MH dus geen Caro voor jouOp vrijdag 22 oktober 2010 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Mwa, dat valt denk ik ook wel mee
. Moeilijk om daar een uitspraak over te doen
. Merk wel dat ik in een half jaar tijd aardig zwaarder ben geworden. Er gebeurt dus wel wat
WAT !!!!! Caro GEEN MH. Dat kan toch niet ???????/
quote:Vermoed ook de pizza'sOp vrijdag 22 oktober 2010 16:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Je wordt gewoon zwaarder van de pizza,s Kane is MH dus geen Caro voor jou
quote:Vet spannend, we zaten hier ademloos voor de pc allemaal
quote:wahahahaha! go naatje!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
http://podcast.kxradio.nl(...)elinkenstenders2.mp3
Op 32:20
quote:Spannend?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vet spannend, we zaten hier ademloos voor de pc allemaal
quote:
quote:Gelukkig voor Kane hebben ze toch 1 fan hier op Fok!
quote:Oh nou ja voor mij is het werktechnisch gezien heel erg interessant zeg maarOp vrijdag 22 oktober 2010 16:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Spannend?joh die kerel wordt toch vrijgesproken het is 1 groot theater ten gunste van de heer Wilders
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig voor Kane hebben ze toch 1 fan hier op Fok!
quote:Heerlijk dat sarcasme van jeOp vrijdag 22 oktober 2010 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vol-le-dig terecht natuurlijk. WAT EEN TRACK, MENSEN!![]()
Hoor die vocals![]()
![]()
.
quote:sarcamse van roel? hoe kom je erbij....hij is diehard kane fan!
quote:Echt ??Op vrijdag 22 oktober 2010 16:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sarcamse van roel? hoe kom je erbij....hij is diehard kane fan!
quote:yes pleaseOp vrijdag 22 oktober 2010 16:32 schreef 3rdRock het volgende:
kunnen we P!ink niet nog een week als megahit? of desnoods oh oh cherso?
quote:zeker, toch roel? jij bent toch eigenlijk de muzikale liefdesbaby van Dinand en Dennis?
quote:Klopt!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeker, toch roel? jij bent toch eigenlijk de muzikale liefdesbaby van Dinand en Dennis?
quote:hij belt dinand en dennis gewoon als hij een liedje van ze wil horen....
quote:Helaas niet, en het is nu onderhand al te laat.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:50 schreef miieejj het volgende:
The Script - For The First Time is die al megahit geweest? volgens mij niet he ??
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
En een zender als 3FM is ook eraan schuldig dat sommige artiesten niet kunnen rondkomen. DIe artiesten worden niet gedraaid omdat zonodig de nieuwe single van Ilse of Kane moet worden gedraaid.
quote:fuckin' +1!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
En een zender als 3FM is ook eraan schuldig dat sommige artiesten niet kunnen rondkomen. DIe artiesten worden niet gedraaid omdat zonodig de nieuwe single van Ilse of Kane moet worden gedraaid.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:RoelOp vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:qft jaOp vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Als ie wint kondigt hij zichzelf aan heOp vrijdag 22 oktober 2010 17:03 schreef JD_SLR het volgende:
Steeds als ik die reclame voor de Televizier met de stem van Gerard hoor, denk ik dat er zo'n nep reclame á la alle 13 cartman of brugneukers komt.
quote:maar hij wint nietOp vrijdag 22 oktober 2010 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ie wint kondigt hij zichzelf aan he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |